![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Denk dat ik als leerkracht maar gewoon ga nummeren.. Veel efficienter en geen kinderen in tranen die als laatste gekozen worden.
||
![]() |
Citaat:
Die oudere dames die slank en strak zijn, sporten zo'n beetje allemaal. Dan gaat dat wat je zei niet meer op. |
![]() |
||
![]() |
2x/3x per week.
1 Teamsport = ![]() 2 Teamsport & meisjes = ![]() ![]() 3 Lekker uitleven 4 Gezond Elke dag 30 minuten fietsen naar 't werk Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik doe dit omdat ik binnenkort de Mariniers opleiding in ga ik heb net een contract van 6 jaar getekend( naja getekend zo goed als alleen ik december moet ik ff wat opdrukken rennen en sit ups doen als vooropkomts dagen ) @warsocket ben je goed gekeurt voor de nat. reserve ? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
een ander verhaal is wil je er tijd voor opofferen terwijl je leukere dingen kan doen met vrienden ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Offtopic:
Citaat:
Citaat:
![]() Ik heb vroeger vaak gesport, maar nu niets meer. Ik pomp wel elke week 1 keer tot ik niet meer kan, en soms fiets ik eens een paar kilometer. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
sportenquete. _-ikke-_ | 9 | 15-07-2012 19:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
Oefeningen/training/sport. TheLaura. | 16 | 26-02-2012 17:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding & Gezondheidstopic #22 Bloem | 500 | 14-01-2009 19:11 | |