![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat betreft 'PhD' (dat heet in normaal Nederlands gewoon promoveren), het is natuurlijk volslagen achterlijk om daartoe HBO'ers toe te laten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Aldus, Mr. Ir. Dr. Gatara haha, i wished ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar er bestaat nog wat zieligers, namelijk dat je in Engeland titels kunt kopen. *kots* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met het tweede punt ben ik het helemaal met je eens, dat iemand in staat is een academische titel te behalen zegt defacto nog niets. Als ik op college rondloop verbaas ik me nog weleens over het gebrek aan algemene kennis en over actualiteit bij veel mensen. Om eerlijk te zijn vind ik zulke mensen dan ronduit dom, ondanks dat ze op de universiteit rondlopen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Rare denkwijze. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Dat WO'ers zich 'beter' zouden voelen met een titel is overigens een nogal domme uitspraak. Als je een WO-opleiding gaat volgen kun je niet eens kiezen of je een titel wilt of niet, je krijgt hem gewoon. Het zijn HBO'ers die koste wat het kost ook zo'n afkortinkje voor hun naam willen zien en die maar niet schijnen te willen accepteren dat ze daar gewoon geen grond voor hebben. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
anyway: het onderscheid tussen HBO en WO is er niet voor niets, laten we dat ook in de titulatuur houden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
het zijn meestal de "sukkels" onder de academici /HBO-ers die een of andere prutstudie gedaan hebben en geen werk hebben die PERSE Drs ofzo voor hun naam willen (en dan bedoel ik dus echt overal, bij een TV kwis ofzo dan, ..niet alleen op je visite kaartje) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en als je het weten wil ik ben al bezig ![]() P.S. ik ben software engineer, geen neerlandicus ![]() Laatst gewijzigd op 16-07-2005 om 14:30. |
![]() |
||
Citaat:
ik heb het over mensen die zeer aanstellerig altijd en overal hun titel voeren .. zelfs op de inschrijfformulieren van de kienclub ofzo ( en je je hebt ze er tussen ) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() geef dan mensen van de brandweer of de KNRM een titel.. als er een "soort" mensen is die het verdienen om zich te onderscheiden dan zijn hun het wel.. jij studeert zeker rechten ofzo |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() zeg eens eerlijk, zit je ook nog bij de ballenclub ? theatraal bij de uitreiking van je propedeuse met een glas cognac en een sigaar gaan zitten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
HBO gebruikt wetenschappelijke titels AsianDF | 83 | 20-06-2006 15:06 | |
Algemene schoolzaken |
Voorstel: Hbo'er kan zelfde graad halen als academicus AsianDF | 60 | 01-07-2005 04:40 |