![]() |
|||
Citaat:
maar wel dat ze ff voelt dat ze het niet nog een keer moet proberen
|
![]() |
||
Citaat:
Ik sla ook geen vrouwen maar als mijn vriendin mij zou slaan zou ze der gelijk 1 terugkrijgen niet da tik haar doodsla maar wel dat ze ff voelt dat ze het niet nog een keer moet proberen [/QUOTE] je hoort vrouwen niet te slaan punt, doe je dat wel, dan ben je een lul lkkr ouderwets mar boeie ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 07-07-2005 om 00:44. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
duidelijk die 2de ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
nee daarom hahah |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-07-2005 om 13:49. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Slaan is triest, zowel binnen als buiten een relatie. Als zowel de man of de vrouw slaat. Wat dat betreft maak ik dus geen onderscheid: als een man een vrouw (terug)slaat, vind ik dat niet erger of minder erg dan dat een vrouw een man (terug)slaat.
En iemand die klappen te verduren krijgt van zijn of haar partner, doet er verstandig aan de relatie te beëindigen. Er is geen énkel excuus voor fysiek geweld (nou vooruit, mentaal geweld ook niet, maar iemand verrot schelden is beter dan slaan). En ik las daarnet 2 pagina's terug dat een meisje haar vriend had vergeven die haar door de alcohol een bloedlip had geslagen. Echt idioot. Dat ligt niet aan de alcohol, maar aan zijn karakter. Alcohol versterkt alleen maar emoties, maar is nooit de aanleiding van agressiviteit. Als ik in de schoenen van dat meisje had gestaan, had ik m meteen duidelijk gemaakt dat ie kon oprotten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ben ook mee zo'n jongen die altijd de deur voor een ander (meisje) openhoudt ![]() natuurlijk je hebt mekaar neit te slaan, maar ik vind het heel erg als een jongen een meisje slaat, mocht ik het ooit een op straat zien gebeuren kan hij wel rekenen dat ik het voor dat meisje opneem / die gozer een klap voor z'n smoel geef... gelukkig is dat nog nooit gebeurd hoor ![]()
||
Citaat:
![]() Ik ben er gewoon het type niet voor om relax met iemand te gaan praten terwijl ik er ruzie mee heb. @nare man Ik ga ook uit voor mijn plezier en ben ook zeker niet uit op ruzie, maar als iemand anders dat wel is en dus mijn avond wilt verknallen kan hij het krijgen ook ![]() Ik zie het niet als een teken van zwakte, zowel praten als gewoon erop gaan... we hebben gewoon een verschillend karakter. |
![]() |
||
Je slaat nooit een meisje als man zijnde.. punt.
Ook niet als ze je bekogeld met spa-flessen. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Zolang ze blijft toegeven dat ik de uberpwner ben met cs en wow zie ik geen reden om haar toe te takelen.
Citaat:
Als ik serieus en doelgericht geslagen wordt door een vrouw stamp ik gewoon in haar gezicht terug, moet ze mij maar niet slaan. Laatst gewijzigd op 07-07-2005 om 09:30. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Ik roep dat al vanaf het begin jongeman ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel opvallend dat sommige mannen hier zeggen dat ze een vrouw nooit zouden terugslaan... En wat nou als die vrouw fysiek sterker is dan jij? Jaja, die dingen komen voor tegenwoordig! Laat jij je dan lekker meppen? |
![]() |
||
Citaat:
en ik val niet op meisjes met spierballen.
||
![]() |
Citaat:
Natuurlijk staat dat in je Koran... Weet je welk woord daar vooral voor geschikt is? KEFFAR BILLAH |
![]() |
||
Citaat:
familie is trouwens met 1 L.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wat me opvalt, is dat iedereen zegt dat als er fysiek geweld zou voorkomen in hun relatie, hun vriend(in) meteen kan vertrekken.
Maar zou je dat in die situatie ook meteen doen? Ik bedoel, je hebt al een aantal jaar een relatie en het gaat goed tussen jullie twee en om een of andere reden slaat hij jou. Ben jij dan sterk genoeg om meteen te zeggen: het is over. Of denk jij bij jezelf: hij is niet zichzelf, dit gebeurt een keertje en daarna nooit meer. ...
|
![]() |
met dubbel l is express gedaan, maar vooruit kon je ook niet weten.
keffar Billah betekent zoveel als heiden, ongelovige. Het is een zeer, zo niet het meest, zware scheldwoord voor een moslim om aan te geven dat hij zich niet als als een goede moslim gedraagt. Dit scheldwoord is voor mannelijke moslims, een moslima spreek je aan met keffera billah Maar kennelijk ben je een moslim die niet eens een beetje fatsoenlijk Arabisch spreekt. Laatst gewijzigd op 07-07-2005 om 12:00. |
![]() |
||
Citaat:
bovendien het is bullshit om te zeggen dat het dan meteen over is voor je gevoel als je zielsveel van iemand houdt dan kun je niet zomaar zeggen: "tief maar op"
||
Verwijderd
|
Citaat:
je lijkt me vader wel haha ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Fysiek geweld in een relatie Volk | 59 | 08-07-2010 15:23 | |
Psychologie |
Handtastelijke vriend.. jemoeder! | 20 | 16-09-2009 17:43 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Liefde & Relatie |
Relatie met ouders. Malossi | 29 | 15-07-2008 23:39 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
feminisme VoRaZ | 71 | 13-01-2004 21:29 | |
Liefde & Relatie |
[Leeg of gebroken hart. Wat is erger?] Tha White Eagle | 45 | 18-08-2002 20:30 |