Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2005, 23:31
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Kshatriya schreef op 06-07-2005 @ 00:30 :
Ja in jou kijk op het leven. Dring die niet aan andere als een bezetene op
Ik geef slechts mijn mening.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-07-2005, 23:32
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 06-07-2005 @ 00:31 :
Tuurlijk wel. Je gaat toch geen vrouw slaan, die veel zwakker is dan jij? Dan naai je er maar gewoon uit, maar je gaat toch niet terugslaan? Dat vind ik wel zo zwak...
Ik ken genoeg meisjes die mij ownen op het gebied van vechten.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 23:33
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
Ik geef slechts mijn mening.
Oke mooi
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 23:33
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
die veel zwakker is dan jij?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 23:35
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 06-07-2005 @ 00:33 :
Goede onderbouwing!

Het is een feit dat een man fysiek geziek sterker is dan een vrouw, hoor.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 23:47
JCG
JCG is offline
Citaat:
Kshatriya schreef op 06-07-2005 @ 00:31 :
Nee je keert je andere wang toe
Zodat je daar nog een klap krijgt

Maar ik heb nog nooit een vrouw geslagen, ligt waarschijnlijk aan mijn opvoeding
Oud 05-07-2005, 23:47
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
JCG schreef op 06-07-2005 @ 00:47 :
Zodat je daar nog een klap krijgt

Maar ik heb nog nooit een vrouw geslagen, ligt waarschijnlijk aan mijn opvoeding

En met je sig loop je 'n beetje achter.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 23:55
MTpower
MTpower is offline
Het is verkeerd om een vrouw te slaan omdat ze over het algemeen fysiek veel zwakker zijn dan mannen.
Een vrouw die een man slaat kan in mijn ogen dan wel weer een tik terug verwachten.
Maar een man mag nooit zomaar een vrouw slaan
Kan er wel inkomen dat een man zoiets zou doen... zeker als je ziet hoe goed sommige vrouwen er in zijn om het bloed onder je nagels vandaan te halen, dat in combinatie met een tik geven is erom vragen een tik terug te krijgen vind ik.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 23:56
Silverwolf
Silverwolf is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 06-07-2005 @ 00:11 :
Nee. Niet dat ik nu een relatie heb maar oke. Als ie slaat kan ie vertrekken. Echt waar.
Oud 06-07-2005, 00:25
Kaa
Kaa is offline
als ik n vriend zou hebben die bijv vreemd is gegaan oid...zou ik het echt geen zonde vinden om m in zn gezicht te meppen oid...
andersom ben ik er nog niet helemaal over uit...er zijn mannen die hun vrouwen bont en blauw slaan om niks, of wel om iets, maar zoiets is niet goed te praten. maar als iemand zn beheersing verliest in n zwaar emotionele situatie en n mep verkoopt (dus geen rammen of mishandelen ofzo), kan ik ergens wel begrijpen. moet dan natuurlijk wel over iets gaan wat er toe doet. en het moet zeker geen gewoonte worden
Oud 06-07-2005, 00:44
bamiPoep
bamiPoep is offline
ts heeft net oprah gekeken zker
Oud 06-07-2005, 00:53
Verwijderd
Slaan is altijd kansloos. Niet alleen in een relatie maar ook altijd daarbuiten. Lichamelijk geweld is altijd een teken van zwakheid en dierlijkheid.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 01:12
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-07-2005 @ 01:53 :
Slaan is altijd kansloos. Niet alleen in een relatie maar ook altijd daarbuiten. Lichamelijk geweld is altijd een teken van zwakheid en dierlijkheid.
Een mens valt altijd nog onder de zoogdieren
Bij sommige is dit duidelijker dan bij anderen

Jij ziet slaan als een teken van zwakte, als ik in de kroeg ruzie heb met iemand ga ik ook liever op de vuist dan dat ik het uit moet gaan zitten praten, dat is gewoon niet mijn ding

Maar het topic gaat over het slaan van vrouwen, dit vind ik dan weer wel een teken van zwakte, hoe erg ze het ook uitlokken.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 01:59
Faery
Faery is offline
Citaat:
MTpower schreef op 06-07-2005 @ 02:12 :
... als ik in de kroeg ruzie heb met iemand ga ik ook liever op de vuist dan dat ik het uit moet gaan zitten praten, dat is gewoon niet mijn ding
Haha, zoogdier.
Oud 06-07-2005, 06:50
little nemo
little nemo is offline
Citaat:

Jij ziet slaan als een teken van zwakte, als ik in de kroeg ruzie heb met iemand ga ik ook liever op de vuist dan dat ik het uit moet gaan zitten praten, dat is gewoon niet mijn ding

dus dan ben je kennelijk te dom om het gewoon uit te praten. trouwens, ruzie maken in de kroeg is sowieso dom. en domheid is m.i. toch echt wel een teken van zwakte.
Oud 06-07-2005, 09:21
joes
joes is offline
Citaat:
Ja, het spijt me, maar dat vind ik zoiets typisch mannelijks. Die willen zo graag iets liever met geweld oplossen. Degene die ik ken dan, 's avonds in de stad ofzoiets. Maar dat is nog steeds iets anders dan zomaar je vrouw of vriendin slaan. Wat zou je dan doen als je kind wat verkeerd doet? ook helemaal naar de tering slaan?!
Oud 06-07-2005, 09:31
Verwijderd
Nee, ik ben een pacifist en de kalmte zelve.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 09:42
Mariekje*
Mariekje* is offline
Geweld is altijd kansloos, en gewoonweg een teken van zwakte. Je moet wel heel extreem bezig zijn, wil je hier een klap krijgen
Oud 06-07-2005, 10:22
WolterB
WolterB is offline
Nee. En Ik zal ook nooit binnen een relatie fysiek geweld, of mentaal geweld (wat imo veel erger is nog) gebruiken.

Laatst gewijzigd op 06-07-2005 om 15:13.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 11:10
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
WolterB schreef op 06-07-2005 @ 11:22 :
Nee. En Ik zal ook nooit binnen een relatie fysiek geweld, of metaal geweld (wat imo veel erger is nog) gebruiken.

Fysiek én mentaal geweld vind ik beiden niet kunnen in een relatie. Als je ergens onvrede over hebt, moet je dat op een normale manier met elkaar uitpraten.
Ik vind geestelijk geweld (uitschelden, expres kwetsende woorden gebruiken) misschien nog wel erger dan fysiek geweld...
Geestelijk geweld blijft veel langer pijnlijk...
Oud 06-07-2005, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Als ik uitga dan doe ik dat om te ontspannen. Als ik bij toeval ruzie krijg in de kroeg is het dan ook beter om het uit te praten of het maar gewoon te laten zitten dan om erop los te meppen. Of je dan wint of verliest maakt niet uit, want je avond is altijd verneukt en met een beetje pech word je zelf ook hardhandig de kroeg uit geflikkerd. Dan is mijn doel van de avond niet bereikt.

Ik kan me dus niet voorstellen dat je niet uitgaat om te ontspannen maar uitgaat om te vechten. Er zijn maar weinig mensen die dat doen, en dat zijn in de regel hele zielige primitieve wezens.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 11:35
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
WolterB schreef op 06-07-2005 @ 11:22 :
Nee. En Ik zal ook nooit binnen een relatie fysiek geweld, of metaal geweld (wat imo veel erger is nog) gebruiken.
metaal geweld is iemand met een ijzeren stang slaan ofzo?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 11:36
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 11:43
Verwijderd
Je behoort niet snel te slaan, en al helemaal niet in een relatie. Gebeurt het wel moet je maar eens gaan nadenken of je uberhaupt wel in een gezonde relatie zit. Overigens werkt het veel beter iemand psychisch af te matten als je zo nodig pijn wil doen.

Op straat, in de 'samenleving' wil het nog weleens zo lopen dat je jezelf zal moeten verdedigen door klappen uit te delen maar in een relatie is dat zo goed als ondenkbaar natuurlijk. Dan bijt je maar op je lip, sla je maar een gat in de muur maar niet je partner.

Persoonlijk; het is wel eens voorgekomen, hij bij mij ik bij hem (counter). Wonderbaarlijk was het een hele grote opluchting, was de ruzie direct afgelopen en is het nooit meer gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 11:44
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik doe niet aan geweld, want ik ben heel slap dus diegene voelt het toch niet
Daarnaast kan je zoiets ook met woorden oplossen
Oh ja als mijn vriend mij slaat, krab ik hem, en dan maak ik het uit
Oud 06-07-2005, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Kshatriya schreef op 06-07-2005 @ 00:06 :
Sla jij je vriend of vriendin wel eens? Is het uberhaupt reeeel om te denken dat het normaal is je vriend of vriendin een tik te geven na zijn/haar misdragingen? Is barbaars geen term die aanduidt op hypocrisie?
Als mijn partner mij zou slaan, kan die erop rekenen dat hij de hele inboedel naar zijn kop gesmeten krijgt, en hárd. Er is geen enkele reden waarom ik geslagen zou mogen worden.

Citaat:
Wordt je band niet sterker met je vriend? Dat hij zoveel van jou houd, dat hij je slaat, om jou koste wat kost op het 'rechte' pad te houden?
Het zou in mijn ogen juist getuigen van het feit dat hij niet van me houdt en me ook niet kent. Als hij wel van me houdt, weet hij dat hij op die manier niets van me gedaan krijgt, en me juist in de andere kant zou pushen.

Citaat:
Grapjas. Het beschadigd het vertrouwen en respect. No way dat het dan sterker wordt hoor Er zijn ook andere manieren.
Juist, dat ja...

Citaat:
Ik denk niet dat dat vaak voorkomt.
Vaker dan je denkt. Er zijn alleen weinig mannen die daarmee naar buiten komen omdat er een algemeen heersende norm is dat een man sterker zou moeten zijn, waarmee die man dus meteen als zwak beschouwt word en vaak niet serieus genomen wordt.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 12:16
Snoezeke
Snoezeke is offline
Ben nu anderhalf jaar samen met mijn vriend en hij heeft me 1 keer geslaan ! Het was op een bal, hij was behoorlijk zat en werd plots agressief, wellicht door de drank want er was voor zover ik weet geen andere aanleiding ! Ik probeerde hem natuurlijk te kalmeren want alle mensen keken ons aan ! Toen gaf hij me een klap in het gezicht, mijn tanden zaten door mijn lip, waardoor mijn lip hevig bloedde ! Toen ben ik het afgetrapt ! De dag erna, hadden vrienden hem verteld wat hij gedaan had en kwam hij zich excuseren ! Hij voelde zich ongeloofelijk rot. Oke, drank is geen excuus maar toch had ik het hem na enige tijd vergeven ! Vergeten doe ik absoluut niet niet, maar hij moet het geen tweede keer wagen !
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 12:17
Verwijderd
Ik heb mijn vriend een paar keer een klap gegeven Niet omdat hij iets deed wat van mij niet mocht natuurlijk, maar in een zinloze woedeaanval waarbij ik vooral boos was op mezelf en ik hem even in de weg vond staan (en die situatie is dus meerdere keren voorgekomen). Ja, natuurlijk had ik daar spijt van en was ik het niet van plan enzo. Gelukkig heb ik hem geen pijn gedaan. Het was gewoon een machteloze klap zonder kracht erachter.

Als mijn vriend mij zou slaan in een situatie zoals bovenstaande, dan zou ik daar wel begrip voor hebben, omdat ik het zelf dus ook heb . Wel zou het niet handig zijn, ik ben beter af met iemand die zelf rustig blijft bij een probleem.
Als hij me zou slaan om te te straffen, dan zou ik het uitmaken. Het is niet aan hem om mij te straffen, ik kan voor mezelf zorgen; ik zou het respectloos vinden als hij het in zijn hoofd zou halen om mij op zo'n manier in mijn keuzevrijheid te belemmeren.
Als hij me echt in elkaar zou slaan om welke reden dan ook, dan zou ik het ook uitmaken, gewoon omdat ik niet om wil gaan met iemand die zo agressief is, en omdat het pijn doet om in elkaar geslagen te worden.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 12:18
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
Snoezeke schreef op 06-07-2005 @ 13:16 :
Ben nu anderhalf jaar samen met mijn vriend en hij heeft me 1 keer geslaan ! Het was op een bal, hij was behoorlijk zat en werd plots agressief, wellicht door de drank want er was voor zover ik weet geen andere aanleiding ! Ik probeerde hem natuurlijk te kalmeren want alle mensen keken ons aan ! Toen gaf hij me een klap in het gezicht, mijn tanden zaten door mijn lip, waardoor mijn lip hevig bloedde ! Toen ben ik het afgetrapt ! De dag erna, hadden vrienden hem verteld wat hij gedaan had en kwam hij zich excuseren ! Hij voelde zich ongeloofelijk rot. Oke, drank is geen excuus maar toch had ik het hem na enige tijd vergeven ! Vergeten doe ik absoluut niet niet, maar hij moet het geen tweede keer wagen !
En dat pik jij? Ik had het allang uitgemaakt, wat een ontzettend mogool is het

Slaan moet je alleen doen als je nuchter bent
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 12:19
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 06-07-2005 @ 13:16 :

Het zou in mijn ogen juist getuigen van het feit dat hij niet van me houdt en me ook niet kent. Als hij wel van me houdt, weet hij dat hij op die manier niets van me gedaan krijgt, en me juist in de andere kant zou pushen.
Of jij gedraagt je zo anders, dat hij uit frustratie niet weet wat hij moet doen.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 12:28
Snoezeke
Snoezeke is offline
@ Kshatriya : op het moment zelfs was ik razend ! Het hoort idd niet zo, dat mijn vriend me slaat ! Hij was dronken, agressief door de grote hoeveelheid alcohol ( wat geen excuus is ),... Maar in dit anderhalf jaar dat we samen zijn, heeft hij me nog nooit iets misdaan, dan moet je toch je partner een tweede kans geven ?! Ik ga er echt van uit dat hij dit geen 2de keer doet !
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 12:30
Billy_bob
Billy_bob is offline
ik vind jou maar een raar figuur, en als je het nog niet door had. Je spreekt jezelf continu tegen. Je vriendin slaan is nooit acceptabel, hoe dan ook. En haar vrijheid ontnemen kan natuurlijk ook niet. Leef in harmonie, en geniet van je vrijheid en van elkaar.
Oud 06-07-2005, 12:40
Verwijderd
Mocht mijn vriend mij slaan zou hij ten eerst een klap terug krijgen en ten tweede zou ik het onmiddellijk uitmaken. Hij heeft geen recht mij te slaan. Punt.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 12:44
Shitonya
Shitonya is offline
zucht
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 12:45
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 06-07-2005 @ 01:53 :
Het komt er simpelweg op neer dat, nu ik een volwassene ben, niemand zó veel over mij te zeggen heeft dat hij of zij mij kan dwingen om iets te doen of te laten. Slaan om een bevel kracht bij te zetten is dus sowieso uit den boze. Ik ben geen kind meer en ik ben geen hond en mijn partner is niet mijn vader of mijn meester.

Op dezelfde manier heb ik dus ook niets te zeggen over mijn vriendje. Ik kan natuurlijk mijn mening geven, en dat mag hij ook bij mij, maar ik kan hem niet dwingen te doen wat ik zeg.

En slaan omdat je kwaad bent, is gewoon belachelijk. Alsjeblieft, daar zijn we ondertussen toch voorbijgegroeid? In mijn sociale kringen in ieder geval wel.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Snoezeke schreef op 06-07-2005 @ 13:16 :
Jij bent gek, die moet je meteen dumpen. Als hij het een keer per ongeluk doet, gaat hij het gegarandeerd weer doen. Wat dat betreft veranderen mensen gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 13:35
da leentjuh
da leentjuh is offline
Als mijn vriend mij zou slaan kon ie meteen vertrekken. Maakt niet uit wat ie voor excuus verzint.
Oud 06-07-2005, 13:39
The Goof
The Goof is offline
Citaat:
Morgan schreef op 06-07-2005 @ 13:46 :
Jij bent gek, die moet je meteen dumpen. Als hij het een keer per ongeluk doet, gaat hij het gegarandeerd weer doen. Wat dat betreft veranderen mensen gewoon niet.
Als ik dit verhaal zo lees dan vind ik jou reactie wat overdreven...als hij het een keer heeft gedaan, er spijt van had, en het nooit meer heeft gedaan...en iedereen maakt wel eens een fout. Vergissen is menselijk en af en toe moet je toch kunnen vergeven...

Ik zou een partner nooit slaan, als ik van iemand houd ga ik die toch zeker niet slaan of anderzins pijn doen!

Nu ik dit lees vraag ik me af of van die mensen die hun partner geregeld in elkaar timmeren wel van hem/haar houden....(bijvoorbeeld van die buitenlanders (ja sorry het klinkt misschien rasistisch maar het is helaas zo) die dan hun vrouw geregeld slaan en helemaal domineren...in mijn ogen komt daar geen greintje liefde bij aan te pas. Ok, het is daar een culturele norm maar toch.

Geweld is gewoon zinloos.
Oud 06-07-2005, 13:55
ChateauDenise
ChateauDenise is offline
Mijn vriend heeft me een keer geslagen. Hij zat achter de computer en ik wou voor de 3e keer zeggen dat het eten klaar was, aangezien hij gewoon bleef zitten zonder wat te zeggen.

Heb met m'n rechterhand zijn haren vast gepakt, hoofd naar achter getrokken en gezegd 'volgende keer schop ik je 't huis uit'. Dit is bijna 4 jaar geleden gebeurd, en nooit weer voorgekomen.

Nee, geweld is niet goed in een relatie.
Oud 06-07-2005, 14:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Zit ik nu iedere keer dat ik dit topic lees met dat liedje van Eddy Zoey in m'n hoofd: 'Houd je bek' (die parodie op 'Nobody's wife').
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 14:55
Roos
Roos is offline
Een klap en ik ben weg. Dan kan hij echt oprotten. Ookal is hij nog zo boos toen hij sloeg, ik zet hem 's nachts in zijn onderbroek de straat op, bij wijze van spreken.
Oud 06-07-2005, 15:13
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Kshatriya schreef op 06-07-2005 @ 12:35 :
metaal geweld is iemand met een ijzeren stang slaan ofzo?
Citaat:
nare man schreef op 06-07-2005 @ 12:36 :

Stomme typefoutjes
Oud 06-07-2005, 16:01
Verwijderd
Citaat:
The Goof schreef op 06-07-2005 @ 14:39 :
Als ik dit verhaal zo lees dan vind ik jou reactie wat overdreven...als hij het een keer heeft gedaan, er spijt van had, en het nooit meer heeft gedaan...en iedereen maakt wel eens een fout. Vergissen is menselijk en af en toe moet je toch kunnen vergeven...

Ik zou een partner nooit slaan, als ik van iemand houd ga ik die toch zeker niet slaan of anderzins pijn doen!

Nu ik dit lees vraag ik me af of van die mensen die hun partner geregeld in elkaar timmeren wel van hem/haar houden....(bijvoorbeeld van die buitenlanders (ja sorry het klinkt misschien rasistisch maar het is helaas zo) die dan hun vrouw geregeld slaan en helemaal domineren...in mijn ogen komt daar geen greintje liefde bij aan te pas. Ok, het is daar een culturele norm maar toch.

Geweld is gewoon zinloos.
Dit is nou net een fout die gewoon niet gemaakt mag worden. Terugvallen op fysiek geweld (met betrekking op mij, natuurlijk. Het is wat anders als hij een ouwe fiets omver schopt) moet nooit een optie zijn, anders wil ik gewoon niet met die persoon omgaan.

Kijk, het is iets anders als je al ligt te stoeien en de een geeft de ander per ongeluk een harde elleboogstoot tegen zijn neus, waarop de ander van schrik terugslaat (die neiging heb ik ook wel eens ).
Maar alleen omdat je kwaad bent, iemand tot bloedens toe slaan (zonder dat die persoon een bedreiging voor jou vormt), is belachelijk. Zo'n gebrek aan beheersing (al dan niet in combinatie met alcohol) duld ik gewoonweg niet in mijn omgeving, en ik vind dat niemand dat zou moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 16:07
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
Snoezeke schreef op 06-07-2005 @ 13:28 :
Ik ga er echt van uit dat hij dit geen 2de keer doet !
Droom voort
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 16:50
Schranktür
Schranktür is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 06-07-2005 @ 00:29 :
Dan stop die lolly maar ergens anders.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 17:36
Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
Kshatriya schreef op 06-07-2005 @ 00:13 :
Je praat zonder argumenten man.
Dat kan wel zijn maar hij\zij heefd wel gelijk.
Ik heb het zelf mee gemaakt van erg dicht bij en dat is geen pretje.
ALs je zo iets doet dan heb je geen respect voor de ander persoon dan is het alleen maar iemand kleineren en de baas spelen
Oud 06-07-2005, 18:48
MB
MB is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 06-07-2005 @ 00:25 :
Je mag sowieso nooit een vrouw slaan.
Bullshit, als een vrouw mij slaat dan sla ik terug. Ze willen toch zo graag de gelijken van de man zijn, dan mogen ze ook niet verwachten dat een man zichzelf niet verdedigd/iets terug doet.

Slaan is een grote voor zowel de man als de vrouw
Oud 06-07-2005, 18:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 06-07-2005 @ 19:48 :
Bullshit, als een vrouw mij slaat dan sla ik terug.
Dan verschillen wij heel veel van mening. M'n zusje had laatst haar vriendje tegen z'n gezicht geslagen. Toen wou hij haar ook slaan. Dat had-ie toch niet moeten proberen.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 18:55
Roos
Roos is offline
Meiden die hun vriend een klap geven, dat vind ik ook stom.
Fysiek geweld is een uiting van geestelijk onvermogen.
Oud 06-07-2005, 18:56
MB
MB is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 06-07-2005 @ 19:51 :
Dan verschillen wij heel veel van mening. M'n zusje had laatst haar vriendje tegen z'n gezicht geslagen. Toen wou hij haar ook slaan. Dat had-ie toch niet moeten proberen.
Tuurlijk je wilt je zusje beschermen. Het hangt trouwens ook nog van de reden af, als ik vreemdgegaan zou zijn, of iets anders had gedaan waarvan ik spijt had of me kan voorstellen dat ze erg boos zou worden zou het anders liggen, maar als ik me niet kan vinden in haar redenen zou ik *voor de vorm* iets terugdoen. Dus niet lomp uithalen, maar gewoon een tikkie terug of even op de grond eggen en vasthouden oid... Iig laten weten dat ik het daar absoluut neit mee eens ben.

En als haar broer er dan toevallig bij is, kan dat me vrij weinig schelen.

edit: Dit is een hypothese, ik kan natuurlijk nooit zeker weten wat ik zou doen, aangezien ik het nog nooit meegemaakt heb

Laatst gewijzigd op 06-07-2005 om 19:00.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten