![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Waarom zou je als vent zijnde überhaupt iemand willen neuken die SLAAPT? |
![]() |
||
Citaat:
Wat ik me afvraag... Heb je ooit genoten van de seks met je vriend? Want het berichtje waarin je zei dat hij dan al na 1min klaarkomt, voordat hij in je is, viel mij op. 'k Bedoel, als ik een vriend had die na 1 min klaar komt, zou ik seks ook allesbehalve leuk vinden. Ik ken hem natuurlijk niet, maar het lijkt me alsof hij niet echt veel moeite doet om jou een positiever beeld van seks te geven. Als hij echt telkens zo geil wordt bij de gedachte aan seks met jou, schrikt dat je misschien nog veel meer af. Misschien moet hij eens echt lief zijn, als hij dat überhaupt kan als je wakker ben ![]() En wat die schoolpsycholoog zegt misschien eens uitproberen: jij neemt alle controle in handen. Je vriend doet niets, maar dan ook niets, zonder dat jij duidelijk aangeeft dat jij het wil. |
![]() |
||
Citaat:
FF hierover: "Het is tussendoor n tijdje uit geweest omdat hij vreemd is gegaan toen, alleen zoenen hoor, en toen hadden we wel sex dus heeft daar denk ik niet mee te maken" Alleen zoenen is voor mij voldoende om iemand voorgoed gedag te zeggen, daar is wat mij betreft geen excuus voor mogelijk. Met dit in het achterhoofd: Hoe groot acht je de kans dat hij nu na 1 maand geen sex meer met je te hebben gehad vreemd is gegaan? Geloof je echt dat hij er voor jou is, voor jou wilt gaan en hij de waarheid spreekt als hij zegt dat hij je begrijpt?
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En wat die psych zei waren we ook aan het uitproberen, maja....hij houdt zich er dus wel heeeeel moeilijk aan... Die psych heeft ook met hem gepraat en toen begreep hij alles en was het er helemaal mee eens en wilde er alles aan doen, maar zoals al eerder gezegd...woorden zijn geen daden.... En toen ik zei dat ik niet snapte dat hij weer zo deed toen zei hij dat hij het niet begreep en toen ik zei toen Marco (psych) het er met je over had begreep je alles en toen zei hij boos JIJ ALTIJD MET JE MARCO... terwijl ik het er nooit over had...
||
Citaat:
||
Citaat:
Hij wil het idd niet uit maken, en ik liever ook niet, al kom ik mede door de berichten hier steeds meer tot inzien dat t echt niet lang nog zo kan gaan...
||
Citaat:
||
Citaat:
Het verhaal over wat hij zei over Marco zegt mij eigenlijk al voldoende "Jij altijd met je Marco" geeft wat mij betreft duidelijk aan dat hij niet begrijpt hoe erg jij ermee zit en waarom dat jij bij hem in therapie zit. Is het erg overdreven als ik de indruk krijg dat hij een beetje egoistisch is en hij wat meer begrip voor je zou mogen opbrengen?
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
En idd als ik straks n keer all the way wil, hoeft t niet altijd, maar dan weet hij ook niet meer waar hij aantoe is...dat is wel gebleken... En dat wil ik voorkomen, dat we weer zoiets krijgen als afgelopen weekend... En je hebt zeker gelijk dat ik niet meteen in het diepe moet willen springen, en misschien wil ik dat wel en moet ik daar vanaf stappen... En dat zal ik dan ook met hem moeten bespreken denk ik... En het is ook heel fout om het contact op 0 te zetten en daar ben ik me ook goed van bewust. Maar ik kan het op het moment echt niet anders, van te voren spreek ik dat dan zeg maar wel met mezelf af, om hem een intieme zoen te geven of wat dan ook, maar op het moment zelf heb ik mezelf gewoon niet meer in de hand en blokkeer ik al mn gevoelens ofzo, weet ik veel... Misschien is het een goede, dat ik hem doe maar hij van mij afblijft... Al zal ik daarvoor eerst een keer flink moeten slikken, als hij me aankijkt als hij klaarkomt of hij ontiechelijk geil wordt, maar misschien moet ik daar gewoon even overheen en weer mee om leren gaan... Is het te erg als ik hem vraag mij niet zo indringend aan te kijken als hij klaarkomt en hij hoeft dan dus ook niet aan me te zitten als ik hem doe... Er zal dan weinig gevoel bij komen, maar oke, misschien beter iets dan niets...
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ga er van t weekend nog even goed over praten en de knoop door hakken. ik word nu gek van mezelf, gek van hem en hij wordt gek van mij...hmmm...dan is er dus niet zoveel he....
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben de enige die de moeite nam om mee te denken hoe ze over die barriere heen kan komen, hele praktische tips,en ze zei dat ze daar wel wat aan had. Logisch, het is een bekende therapie voor dergelijke problemen, die haar schoolpsych ook al toepaste, maar ze had er nog een paar misvattingen bij, namelijk dat ze er in een klap overheen moest raken. Toen durfde ze niet meer. Nu durft ze die eerste moeilijke stapjes in ieder geval wel te zetten. Dus stap even uit de juno-bashing modus, en denk even logisch na. Rogeriaanse therapie helpt niet altijd, soms moet je aan de gedragstherapie. Gedragstherapie is niet makkelijk, en je moet er echt van doordrongen zijn dat het echt echt nodig is. Dat ze nu inziet dat ze fout bezig is, is een belangrijke stap op weg naar verbetering van de situatie. Soms heb je daar iemand voor nodig die je confronteert met je foute handelwijze. In dit geval was ik dat, maar ik bood ook een oplossing. Wat bied jij? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nee, ik vind het heel fout dat jij de schuld bij haar legt. Jij praat haar een schuldgevoel aan, terwijl haar vriendje degene is die zich niét aan de afspraken houdt. Hij vingert haar in haar slaap, zij geeft aan daar absoluut niet van gediend te zijn, en hij doet het weer. Sterker nog: ze wordt wakker met zijn paal tussen haar benen. Terwijl hij wéét waar zij mee zit op seksueel gebied. Nu voelt zij zich al schuldig, omdat ze denkt dat ze die jongen iets verplicht is, en proberen wij met z'n allen haar aan d'r verstand te krijgen dat het niet haar schuld is en dat die jongen haar grenzen moet respecteren, en dan komt Juno wel even vertellen dat het meisje zelf fout zit. Ook heb je het de hele tijd over 'moeten'. Ze moet dit, ze moet dat... Ik dacht dat het juist zo was dat een meisje in bed helemaal niets moét. Ze wíl iets, of ze wíl iets niet. Jij probeert haar wijs te maken dat ze iets moet, en dat ze haar vriend iets verplicht is. Een meisje is een jongen nóóit iets 'verplicht'. En van iemand met een sexueel trauma te zeggen dat ze zich aanstelt, getuigt van het inlevingsvermogen van een bureaustoel. ![]() Ja, ze moet iets doen aan haar trauma, maar niet op de Juno-manier. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Schuldgevoel hoeft toch niet, nu je eraan werkt? Jij doet wat je kan op dit moment, en dat is alles wat hij van jou kan verlangen. Dat werken zal van twee kanten moeten komen. Jij moet jezelf af en toe een schop geven, hij moet maar geduld hebben. En dan gaan jullie er echt wel uitkomen. Je hebt nu al twee jaar bij de psycholoog gelopen, en dat hielp niet. Je hebt hem in vredesnaam zijn zin maar gegeven en dat hielp niet. Je hebt hem helemaal in de ijskast gezet en dat helpt ook niet. Misschien helpt dit wel. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |