![]() |
||
![]() |
Citaat:
Weet je wat he probleem is; een lens van een drogisterij kan prima, niks mis mee. Alleen die lenzen hebben een standaard kromming. Jouw oog kan misschien een andere nodig hebben, met als gevolg dat de lens 'te groot is' en gaat glijden, of juist 'te klein' is en te strak gaat zitten, waardoor je oog minder zuurstof krijgt. Geef een paar euro meer uit, en koop goede lenzen... Die goed zijn aangemeten. Is nauwelijks duurder... Ik snap soms iets niet; Waarom geven we tientallen euro's uit aan een luchtje? Terwijl je ogen de 2 belangrijkste organen zijn die je hebt? Waarom besparen we daar op?? Nog van die link naar die pagina over brillenzaken vond ik dit: Volgens een test van de Consumentenbond zijn glazen mét anti-kraslaagje nauwelijks krasvaster dan zonder. hahahahah wat een bull zeg... Kunststof is een zeer zacht meteriaal. Zonder zo'n laag krast het als de ziekte... Zelfs al bij het slijpen van de glazen heb je daar kans op. Zo'n laagje maakt de glazen harder en krassen ze echt veeeeeeeeeel minder... En ja, ik werk in een optiekzaak. Een zelfstandige opticien. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
*flauwe modus* Viel je anders om dan? */flauwe modus* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en mensen die "tientallen euro's" aan luchtjes besteden zijn sowieso rare jongens.
||
Citaat:
ja waarschijnlijk moet er nog wat aan z'n humor gewerkt worden ![]() enfin,van die bril,ik vond zelf gewoon dat ik met totaal anders overkwam en vond het wel leuk zo, en blijkbaar vonden nog anderen dat ook...dus zou het opzich wel chic vinden om zo'n bril te dragen. ![]() maar na al die reacties heb ik nog steeds geen antwoord op m'n vraag,niemand ![]() Laatst gewijzigd op 28-11-2005 om 17:48. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |