![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat me het meest is bijgebleven: - de chaos omdat ik blijkbaar drie kwartier te laat op de OK was en ik vrijwel direct een infuus kreeg en ze me onder narcose brachten. Ik kreeg niet eens de kans om me druk te maken. Ik was zelf al 2 uur in het ziekenhuis, maar ze hadden een fout gemaakt op de afdeling. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik zei een keer tegen een vriendin van me: ik ben nog nooit in het ziekenhuis geweest, heb nog nooit iets gebroken en diezelfde dag brak ik mijn vinger. |
![]() |
|
Ik ben geboren in het ziekenhuis via keizersnede, daar weet ik niet echt meer iets van.
En zover ik weet heb ik verder alleen afgelopen december in het ziekenhuis gelegen (toen was ik dus 19) Ik moest 2 nachtjes blijven. Mn keelamandelen zijn er toen uitgehaalt omdat ze steeds weer gingen ontsteken. Deed erg veel pijn, de eerste nacht elk uur wakker gemaakt om te drinken, kreeg je weer een lamp in je ogen, wakker worden.... Verder vond ik de soepen die ik kreeg wel erg lekker, bloemkoolsoep en dergelijke (Was ook bijna het enige wat ik kon eten, behalve pap) ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Ik werd in het ziekenhuis geboren, waar ik een hele poos in zo'n glazen bak (naam vergeten) moest liggen met allemaal stickers met slangen eraan op mijn buik. Tenminste, dat zag ik op een ouden foto
![]() Een paar maanden later begon ik meters ver te kotsen en ik dronk niet meer. Mijn ouders zijn toen naar 7 dokters geweest, maar iedereen vond me een jankerd ![]() ![]() Mijn moeder heeft me toen afgezet bij het ziekenhuis en eiste dat ik daar een nacht mocht blijven zodat ze konden zien wat er aan de hand was. Toen heb ik de hoofdzuster ondergekotst ![]() Daarna zijn ze me toch maar gaan onderzoeken. Ik had een dichtgegroeide maag. Daar ben ik dus aan geopereerd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Na heel lang denken dacht ik 'o ja, aquarium', maar dat was het ook niet helemaal ![]() |
![]() |
|
Zoals de meesten hier ben ik geboren in een ziekenhuis.
Ik ben er nog zo'n 8-tal keren opgenomen, waaronder 3 keer voor ademhalingsstoornissen. Behoorlijk scary vond ik. Twee keer in de Ardennen, waar ze constant brabbelden in het Frans, terwijl ik half buiten bewustzijn was. Eén keer via school omdak ik half flauwviel in de turnles. Ook een 3-tal keer wegens breuken en kneuzingen. Eens mijn pink gebroken, waardoor mijn hele arm in het gips moest. Ook mijn schouder eens gekneusd toen ik tegen een vrachtwagen ben aangefietst (stom ja...). 'k Ben ook één keer in een militair ziekenhuis verzorgd toen ik op legerkamp mijn kraakbeen in mijn knie heb geplet. Enorm irriterend want ik moest midden de zomervakantie met mijn hele been in het gips. 'k Ben er één keer twee nachten moeten blijven, omdat ik nogal erge constipatie had. Omdat ik nog net geen 16 was moest ik op de pediatrie verblijven. Gelukkig kreeg ik de 'wachtkamer', zodat ik niet in zo'n glazen kamer moest slapen. Ook een keer dat ik er moest zijn was voor een kloppende hoofdpijn die al 3 weken aan de gang was. Scanner enzovoort leverden niets op, conslusie: 'stress'. Yeah right. Lang leve manuele therapeuten ![]() Mijn indruk van ziekenhuizen? Op bepaalde afdelingen ben ik wel graag, aan andere heb ik slechte herinneringen. 'k Heb lange tijd overwogen om zelf dokter te worden, maar uiteindelijk dan toch iets anders gekozen. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ondanks dat sommige zeggen dat je op zo'n jonge leeftijd geen scherpe herinneringen meer hebt, weet ik sommige dingen nog onzettend goed tot in de details. Waar ik heen moest, wie er mee ging, het omkleden, de mensen die ik toen tegenkwam, de reacties van mijn moeder, de eerste nacht daar slapen, de broeder die me naar de OK bracht enz enz Laatst gewijzigd op 01-09-2005 om 14:54. |
![]() |
|
aantal maanden geleden voor keel- en neusamandelen, voor een operatie aan mijn sleutelbeen, operatie aan mijn sprongbeen, die ik as dinsdag weer krijg.
wel vaak voor korte dingen, ik heb vaak pech gehad met mijn voeten. snelle ontstekingen etc. en natuurlijk vaak voor foto's, de ene scan na de andere leek het soms wel. Maar echt vervelend heb ik het nooit gevonden. Narcose is niet echt aan mij besteed, dat is wel jammer.
|
Verwijderd
|
Blindedarm ontsteking, was nogal pijnlijk omdat ik eerst heel erg lang moest wachten op de operatie, omdat er een man van vier hoog was gevallen die voorrang op de operatiekamer had.. Na de operatie nergens last van gehad.
Ook enkele keren voor buisjes en amandelen enzo. |
![]() |
|
ik heb maar 1 x in het ziekenhuis gelegen. Omdat ik mn schedel gebroken had van het e ne naar het andere oor.
Dat was best akelig maar ik vond het eten geweldig. ik was vier dus zoveel herinnerik me er niet van.; verder vaak zat in ziekenhuis geweest voor onderzoek/kleinedi ngetejs, maar niet meer opgenomen hoeven worden. en wat mij betreft mag dat zo blijven ![]()
|
ik ben dinsdag geopereerd aan mijn sprongbeen (in je enkel), er is kraakbeen weggehaald en mijn bot is recht geslepen, en er zijn vijf gaatjes in mijn bot gemaakt wat zich tijdens mijn herstel moet opvullen met gezond kraakbeen.
is er iemand die een soortgelijke operatie heeft gehad? en zo ja, ben je genezen?
||
Citaat:
Nou ja gelukkig is 't de 7e dokter wel gelukt ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wie heeft er een idee voor cadeau? Pp89 | 3 | 13-06-2011 20:40 | |
Werk, Geld & Recht |
Wie heeft er gelijk? Verwijderd | 8 | 17-04-2011 20:05 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Wie heeft er grandes randonees als boek? marsie | 1 | 28-02-2003 18:11 | |
Flora & Fauna |
Wie heeft er huisdieren?? Anymalz | 44 | 18-03-2002 15:14 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Wie heeft er een verslag van Cirque de soleil?? Sanne uit Zierikzee | 3 | 20-02-2001 16:12 |