Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben gek op tijdschriften.
Deze lees ik altijd: One OOR Wallpaper Strictly En deze soms, als ze op de plee liggen of als ik zin heb om tijdschriften te kopen: Fancy (OK, ik ben er misschien een beetje te oud voor) Cosmo Beau Monde roddelblaadjes als Prive, Weekend, Story etc. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Psychologie Magazine lees ik wel eens en je hebt nog een paar van dat soort blaadjes, ook een aantal 'spirituele', die lees ik ook wel eens, wel interessant. Verder koop ik de Viva of de Flair wel eens als er iets interessants in staat of als ik gewoon zin heb iets te lezen. Bij mijn ouders heb ik nog altijd een abbonement op de Donald Duck, maar die krijg ik nooit meer onder ogen. Verder lees ik wel eens de Tina, Libelle en de Margriet (leesmap van m'n schoonmoeder
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Fancy ben ik geabonneerd van, altijd wel lekker leuk weglezen. Voor de rest vind ik het leuk om af en toe een engelse versie te kopen van bladen als Cosmopolitan en Marie Claire.
|
![]() |
Op de wc lees ik altijd de Margriet en Libelle
![]() ![]()
|
Ik lees alle lifestyle-bladen (de mannen-tijdschriften zoals FHM, Maxim enz. koop ik zelf) en de Vanity Fair, Cosmo, Elle en de hele reutemeteut van mijn moeder
![]() ![]() ![]()
|
Fancy (lid)
Break out! (alleen maar omdat toen we het abo opzeiden het nog even zou duren voor we de laatste kregen) Starstyle (las ik altijd als ik lang in de trein moet zitten, maar nu dat niet meer (vaak) voorkomt, gewoon als ik er zin in heb) Yes (van de bieb) via de family: Weekend, Story, Magriet, Glossy, Beau Monde |
![]() |
|
Yes (lid)
Fancy ![]() ![]() Muziektijdschriften als: Aardschok, Music Sound, Oor, dat soort dingen Tina van mijn zusje... echt geweeeeldig! Vooral Ojee wat nou? en Noortje Libelle van mijn moeder blader ik wel 's door Eigen Huis en Interieur (mooie dure gestylde huisjes) VT Wonen ... Vind ik leuk want er staan vrolijke, gezellige huisjes in en ja, ik verveel me vaak ![]()
||
![]() |
Citaat:
en ik lees de fancy en de yes en de hitkrant...soms |
![]() |
|
Te veel om op te noemen... maar hier is een kleine greep uit wat ik allemaal per maand doorworstel:
- Formule 1 - Maxim - Defacto - Politiek (Blad van de VVD) - Financials Only - Bizz - Ondernemen! (Opiniblad voor het MKB) - Computable - Smart Business - de Accountant (maandblad van het NivRA) - Emerce - Eytem - Management Team - Money - FISCAlert - Elsevier - Safe - FEM de Week - Quote - Quote Finance - Fiscaal Advies - Financieel Advies - Computer!Totaal - Tips & Trucs - Windows Magazine - The Economist - Intermediair - Carp - HP de Tijd
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||