![]() |
||
Citaat:
Hij zei ook dattie ging studeren zodat 'ie een goede baan kon krijgen om mij te onderhouden. Allemaal heel erg lief natuurlijk, maar hij moet nog beginnen aan die studie, dus voordat we zover zijn zijn we alweer 5 jaar verder. Ach ja, we zien wel hoe het loopt...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben zelf 4 maanden geleden verhuisd naar Finland vanwege een dansopleiding die ik hier kan doen. Ik zit in een dorp in the middle of nowhere. Het is bijna kerstvakantie, en de optie bestaat dat ik als ik daarna hier terugkom een vriend heb zitten in Nederland. En dan.. Deze opleiding is mijn droom, die geef ik niet zomaar op. Hij heeft een eigen huis, vaste baan en een eigen bedrijf in Nederland, dat kan hij onmogelijk opgeven, al zou hij het willen.. in dit gat is geen enkele mogelijkheid voor hem. De opleiding duurt drie jaar, dus of het dan wel zin heeft en te doen is? Eerst maar eens kijken waar het op uitloopt deze vakantie.. Maar, tsja. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar je kunt best wel zeggen dat je bang bent voor bepaalde dingen zonder erg negatief over te komen. Gewoon uitspreken zodat hij het weet en er dan rekening mee kan houden kan al heel wat helpen! Daar op aansluitend en verder ontopic: Gisteren was hij heel lief. Voelde me niet zo lekker in mijn vel zitten en dat tegen hem gezegd. Hij was heel erg lief en ging pas slapen toen ik me weer beter voelde! Lief! (en nu loopt hij door het huis te zingen dat hij me een lekker ding vind ![]() * toevoeging* Op Relationeel gebied: Mijn broertje is echt een absolute schat! Komt hij even met een onzettend lief aanbod waardoor we even helemaal uit de brand zijn. Nog een keer: Lief! Laatst gewijzigd op 09-12-2005 om 14:06. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Heel veel sterkte! OT: Ik geniet van het vrijgezel zijn ![]() ![]() En morgen komt die leuke jongen langs ![]()
||
Citaat:
![]() En ontopic: stomme stomme NS ![]() ![]()
||
Citaat:
Zoiets zou ik namelijk wel hebben.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() what's up? ontopic: Nog een weekje en dan is de grote date. Ik mag niet weten waar we afspreken, pas op het laatste moment. Hij heeft iets 'speciaals gehaald' en ik mag niet weten wat. Ha, geweldig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet nee kunnen zeggen hoeft geen slechte eigenschap te zijn hee! En dat je nog seks hebt gehad, tsja, als zij het vroeg, dan wilde zij het ook. En uit elkaar zijn hoeft niet te betekenen dat de sexuele aantrekkingskracht er niet meer is! OT: niets te klagen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En seks gelijk nadat het uit is gegaan, is eigenlijk standaad. De bekende break-up seks ![]() Maar probeer die laatste keer als mooie afsluiting te zien, ik hoop voor je dat zij dat ook kan. Hoe reageerde ze er verder eigenlijk op? Was ze erg overdonderd? OT: Goed, heerlijk, zalig en gelukkig ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ot: alleen en dat wil ik niet meer. Maar ik zou niet weten met wie ik dan wel samen wil zijn. Of eig weet ik wel met wie, ik weet gewoon niet waarom ik nu net voor haar een boontje heb. Och foert, het komt er toch niet van.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Succes ermee he. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|