Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2005, 12:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 09-12-2005 @ 10:38 :
Ik wil wil wil dat jullie het helemaal redden enzo.. want ik wil dat dit soort dingen mogelijk zijn. Hoe zien jullie het trouwens in de toekomst? Gaat hij ooit echt hierheen of jij echt daarheen?

En ja, praat erover met hem. Waarschijnlijk merkt hij toch wel dat je je niet helemaal lekker voelt, dan kun je beter eerlijk zijn dan maar doen alsof alles koek en ei is..
Als er iemand gaat verhuizen ben ik dat. Ik heb sowieso altijd al in Engeland willen wonen. En na de allereerste keer dat we elkaar hadden ontmoet had hij 't al over samenwonen enzo.
Hij zei ook dattie ging studeren zodat 'ie een goede baan kon krijgen om mij te onderhouden.
Allemaal heel erg lief natuurlijk, maar hij moet nog beginnen aan die studie, dus voordat we zover zijn zijn we alweer 5 jaar verder.
Ach ja, we zien wel hoe het loopt...
Oud 09-12-2005, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 09-12-2005 @ 13:10 :
Als er iemand gaat verhuizen ben ik dat. Ik heb sowieso altijd al in Engeland willen wonen. En na de allereerste keer dat we elkaar hadden ontmoet had hij 't al over samenwonen enzo.
Hij zei ook dattie ging studeren zodat 'ie een goede baan kon krijgen om mij te onderhouden.
Allemaal heel erg lief natuurlijk, maar hij moet nog beginnen aan die studie, dus voordat we zover zijn zijn we alweer 5 jaar verder.
Ach ja, we zien wel hoe het loopt...
Dat lijkt me wel gruwelijk moeilijk zeg..

Ik ben zelf 4 maanden geleden verhuisd naar Finland vanwege een dansopleiding die ik hier kan doen. Ik zit in een dorp in the middle of nowhere. Het is bijna kerstvakantie, en de optie bestaat dat ik als ik daarna hier terugkom een vriend heb zitten in Nederland. En dan..

Deze opleiding is mijn droom, die geef ik niet zomaar op. Hij heeft een eigen huis, vaste baan en een eigen bedrijf in Nederland, dat kan hij onmogelijk opgeven, al zou hij het willen.. in dit gat is geen enkele mogelijkheid voor hem. De opleiding duurt drie jaar, dus of het dan wel zin heeft en te doen is?

Eerst maar eens kijken waar het op uitloopt deze vakantie.. Maar, tsja.
Oud 09-12-2005, 12:49
Verwijderd
goed
Oud 09-12-2005, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 09-12-2005 @ 00:49 :
@ Lady-Kebiss + Dvine:
Ik weet wel dat jullie gelijk hebben, dat hij wel van mij houd, maar er blijft iets dwarszitten in m'n kop waardoor ik allemaal enge dingen in m'n hoofd ga halen en dan voel ik me weer
Ik moet er idd eens met hem over praten, maar vind 't lastig om erover te beginnen. Ik wil niet altijd zo negatief overkomen...
Het is wel begrijpelijk. Zeker gezien de afstand, je kunt niet zomaar even bij hem langsgaan om er vanaf te komen.
Maar je kunt best wel zeggen dat je bang bent voor bepaalde dingen zonder erg negatief over te komen. Gewoon uitspreken zodat hij het weet en er dan rekening mee kan houden kan al heel wat helpen!

Daar op aansluitend en verder ontopic: Gisteren was hij heel lief. Voelde me niet zo lekker in mijn vel zitten en dat tegen hem gezegd. Hij was heel erg lief en ging pas slapen toen ik me weer beter voelde! Lief!
(en nu loopt hij door het huis te zingen dat hij me een lekker ding vind )

* toevoeging* Op Relationeel gebied: Mijn broertje is echt een absolute schat! Komt hij even met een onzettend lief aanbod waardoor we even helemaal uit de brand zijn. Nog een keer: Lief!

Laatst gewijzigd op 09-12-2005 om 14:06.
Oud 09-12-2005, 15:07
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Skyblue schreef op 09-12-2005 @ 12:56 :
Vrdmm
Oud 09-12-2005, 15:18
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vanavond en morgenavond zie ik haar eindelijk weer!
Oud 09-12-2005, 15:59
Silvie
Silvie is offline
Goed. Hij begint nu opeens te slijmen toen ik verteld had dat er ook iemand anders in mijn leventje was gekomen. Maar ik trap er niet in.
Oud 09-12-2005, 17:57
Qimm
Qimm is offline
Goed, ik ga hem dit weekend alleen niet zo veel zien *pout* hij is net vertrokken richting een wazig concert, morgen gaat hij 'shoppen' met zijn zusje, en dan blijft alleen de zondag nog over voor ons.
Maar goed, niet klagen, zie hem zowieso al elke dag, maar in het weekend is het toch leuker
Oud 09-12-2005, 18:20
Gothic
Gothic is offline
tis uit na meer dan 2 jaar en ik mis hem... ik weet dat het beter is, maar dat maakt me niet minder verdrietig .
Oud 09-12-2005, 18:26
langejongen
langejongen is offline
Wanneer houdt m'n ma eens op met foute opmerkingen maken. Ze had het er vanmiddag over dat ik eerst eens de kat uit de boom had moeten kijken. Het liefst zou ze zien dat ik het uitmaakte.
De enigste zijn thuis heeft voordelen, maar ook zeker nadelen zo blijkt.

Edit: Verder gaat het goed tussen ons. Zie haar morgen weer.

Laatst gewijzigd op 09-12-2005 om 20:14.
Oud 09-12-2005, 18:35
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 09-12-2005 @ 19:20 :
tis uit na meer dan 2 jaar en ik mis hem... ik weet dat het beter is, maar dat maakt me niet minder verdrietig .
Wat erg voor je..
Heel veel sterkte!

OT: Ik geniet van het vrijgezel zijn Ik heb lieve vrienden en vriendinnetjes.
En morgen komt die leuke jongen langs
Oud 09-12-2005, 19:58
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Gothic schreef op 09-12-2005 @ 19:20 :
*knuffel*

En ontopic: stomme stomme NS Nu zit ik dus (via een omweg) bij mijn vriendlief in huis. Maar is hij er dus nog niet.
Oud 09-12-2005, 20:10
I C U
I C U is offline
Hmm... Dat dit soort dingen uit onverwachte hoek komen! Leuk! En verder... Morgen En ik heb vrije baan
Oud 09-12-2005, 20:36
Verwijderd
Hmm, ik mis hemm. Ruzie thuis en een vriendje 'ver' weg is nix. Wil bij hem zijn en tegen hem aanhangen.
Vanmorgen heerlijk samen uitgeslapen, lekker ontbeten en weer terug het bed in

Ben echt ontzettend verliefd, zondag al 6 maanden *de tijd vliegt*
Oud 09-12-2005, 20:42
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik wil weer is heeeeeeeeeeeel verliefd worden...
Oud 09-12-2005, 22:09
T!ne
T!ne is offline
Aargh.. Voel me echt slecht.. Ik wil bij hem zien, ik wil hem zien.. Ik wil terug samen zijn bij hem ..
Oud 09-12-2005, 23:12
Roosje
Roosje is offline
Goed, fijn, maar een weekend is best lang.
Oud 10-12-2005, 08:52
Verwijderd
Beter kan echt niet. Gisteren was weer super. Lekker naar hem kunnen kijken terwijl hij een wedstrijd speelde. Na de wedstrijd heb ik m maar heel even gezien, maarja, dat maakt niet uit. Vanmiddag weer naar hem toe en dan naar een wedstrijd, uitgaan, blijven slapen.. Het kan niet op

Ik voel me echt zo supergoed en gelukkig.
Oud 10-12-2005, 09:21
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Waarom wil mijn vriend niet naar de sauna?

Heb ik een superhip arrangement gezien met vanalles en nog wat (sauna, lunch, massage, gezichtsbehandeling etc) en dan wil hij niet mee
Oud 10-12-2005, 09:50
Redhair
Redhair is offline
Goed. Gister voor het eerst sinds we echt wat hebben samen met vrienden uitgegaan. Toen we samen nog wat buiten liepen, begon hij me te zoenen. Voor het eerst in het openbaar, dat voelde zo goed.
Oud 10-12-2005, 10:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 10-12-2005 @ 10:21 :

Heb ik een superhip arrangement gezien met vanalles en nog wat (sauna, lunch, massage, gezichtsbehandeling etc) en dan wil hij niet mee
Mss vind hij 't een eng idee om in z'n blote kont te zitten?
Zoiets zou ik namelijk wel hebben.
Oud 10-12-2005, 10:33
T!ne
T!ne is offline
Losing sleep, can’t take any more
Tired of wondering if you really miss me at all,
I just need to be reassured
If you love me what you waiting for?

Vorige week zei je dat je me miste.. En je stuurt me meer dan toen we samen waren.. We praten meer op msn dan eerder.. Ik kan toch terug een normaal gesprek met je voeren.. Dus waarom zijn we dan nog altijd uit elkaar.. Je zei dat je me nog graag zag.. Vorige week zei je dat je soms wel spijt had.. Ik weet echt niet meer wat ik ervan moet denken..
*huil*
Oud 10-12-2005, 11:00
duivelaartje
duivelaartje is offline
Oud 10-12-2005, 11:24
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 10-12-2005 @ 09:21 :

aaah dat is zonde! Naar de sauna gaan is té cool... uh hot
Oud 10-12-2005, 11:27
fractuur
fractuur is offline
Fuck...

"Ik weet niet of we hier wel mee door moeten gaan.. blablabla"
[..]
"Maar ik vind jou nog wel heel leuk"
"Ja, dat is volkomen wederzijds."
*half huil*
"Waarom dán?"
"Nou, niet toe aan een relatie, vooral zeer goede vriendin [..]"
[...]
*zoenen*
"Mjah, wat kan een avond waarop het uitgaat dubbel verlopen. Beetje weird."
"Beetje onmogelijk, vind je niet?"
"Ik bel je morgenavond nog, nu wil ik niets definitief zeggen."
"Ik weet je antwoord toch al, als je er rationeel over na gaat denken. Laat alsjeblieft je emotionele kant met deze avond ook meespelen.."
*zoenen*
"Tot snel"

Ik ben het lv van het geheel. Was gezegd, gisteravond en vannacht.

Laatst gewijzigd op 10-12-2005 om 11:30.
Oud 10-12-2005, 13:25
Briseïs
Briseïs is offline
ontzettend kut
Oud 10-12-2005, 14:16
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik verveel me momenteel kapot op relationeel gebied, tijd voor wat actie. Zal er dit weekend helaas niet van komen
Oud 10-12-2005, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 10-12-2005 @ 14:25 :
ontzettend kut

what's up?

ontopic:
Nog een weekje en dan is de grote date. Ik mag niet weten waar we afspreken, pas op het laatste moment. Hij heeft iets 'speciaals gehaald' en ik mag niet weten wat. Ha, geweldig
Oud 10-12-2005, 14:20
Qimm
Qimm is offline
Whoohoo, ik mis hem
Oud 10-12-2005, 14:47
Verwijderd
Kut.
Oud 10-12-2005, 14:50
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 10-12-2005 @ 15:47 :
Kut.
Tis toch niet uit he?
*knuffel*
Oud 10-12-2005, 15:10
zeep007
zeep007 is offline
Ik hou van hem!!!!!!!! en vanavond even lekker niets met z'n tweeën doen.
Oud 10-12-2005, 15:58
I C U
I C U is offline
Ik heb zin in vanavond! Gezellig met een vriendin eten en tv-hangen en daarna uit! O ja, ik blijf ook nog es bij dr slapen Ze heeft wel behoefte aan wat vriendinnen-liefde, geloof ik zo. En liefde heb ik zat!
Tijdens het uitgaan hoop ik zoooooo dat ze wat extra aandacht krijgt van een bepaalde jongen, zou haar veel goed doen... Natuurlijk hoop ik ook aandacht te krijgen van een andere bepaalde jongen, maar eigenlijk maakt het mij niet zo uit. Ik ga gewoon heel erg veel lol hebben! JAHOE!
Oud 10-12-2005, 16:15
Sad Rebel
Sad Rebel is offline
Het is uit!

Maar ik ben nog wel blijven slapen en heb seks met haar gehad. Waarom kan ik nou altijd zo moeilijk nee zeggen?
Oud 10-12-2005, 16:20
Jolene
Jolene is offline
saaaaaai
maar ik heb gister wel een hele leuke jongen gezien die zong in de band van een vriend.Hij moet maar weer snel gaan optreden zodat ik weer die gast kan aangapen en niks durf te zeggen
Oud 10-12-2005, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Sad Rebel schreef op 10-12-2005 @ 17:15 :
Het is uit!

Maar ik ben nog wel blijven slapen en heb seks met haar gehad. Waarom kan ik nou altijd zo moeilijk nee zeggen?
*knuff*

Niet nee kunnen zeggen hoeft geen slechte eigenschap te zijn hee! En dat je nog seks hebt gehad, tsja, als zij het vroeg, dan wilde zij het ook. En uit elkaar zijn hoeft niet te betekenen dat de sexuele aantrekkingskracht er niet meer is!

OT: niets te klagen
Oud 10-12-2005, 16:50
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Sad Rebel schreef op 10-12-2005 @ 17:15 :
Het is uit!

Ik denk dat het goed is dat je de beslissing hebt gemaakt om het idd uit te maken, omdat je hier aangaf dat je er toch al wel een tijdje mee liep en je de keuze voor jezelf al had gemaakt. Maar het blijft in het begin heel moeilijk natuurlijk.

En seks gelijk nadat het uit is gegaan, is eigenlijk standaad. De bekende break-up seks Van haar kant uit misschien een wanhopige poging je van gedachten doen te veranderen, of gewoon een mooie afsluiting. Probeer het daar ook bij te laten, en geef er niet elke keer aan toe in het geval dat jullie contact zouden blijven houden. Een seksrelatie met je ex gaat zelden echt goed, meestal loopt dat uit op heel veel drama's.

Maar probeer die laatste keer als mooie afsluiting te zien, ik hoop voor je dat zij dat ook kan. Hoe reageerde ze er verder eigenlijk op? Was ze erg overdonderd?

OT: Goed, heerlijk, zalig en gelukkig
Oud 10-12-2005, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 10-12-2005 @ 15:47 :
Kut.
Bijna. Vanavond zullen we het weten..
Oud 10-12-2005, 17:26
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Officieel relatiedip. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat ikniet lekker in mn vel zit de laatste tijd en meer aandacht van hem nodig heb. Door mijn dip, ben ik mijn aandacht in hem ook verloren en dat moet weer terugkomen ofzo denk ik... Naja, het moet gewoon weer knuffelig en gezellig worden en dat is het nu niet. Zucht.
Oud 10-12-2005, 17:28
Verwijderd
Goed. Lekker Sinterklaas vieren dit weekend, kadootjes krijgen, gemene gedichtjes laten voorlezen en stiekem gezellig knuffelen. En als het koud is, is het erg lekker om samen in een warm bed te liggen
Oud 10-12-2005, 17:36
Flowtje
Flowtje is offline
Hij mag wel wat meer aandacht geven en actie tonen als hij wil dat het weer goed gaat komen.
Oud 10-12-2005, 18:21
Verwijderd
* nog steeds verliefd *
Oud 10-12-2005, 18:32
Spiteful
Spiteful is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 10-12-2005 @ 17:50 :
Een seksrelatie met je ex gaat zelden echt goed, meestal loopt dat uit op heel veel drama's.
Ik weet het niet. Bij een vriend van mij schijnt het nochtans al jaren goed te werken. Twee weldenkende mensen die geen problemen maken die er niet zijn, denk ik. Ofwel zijn ze nog meer een koppeltje dan iedereen denkt.

ot: alleen en dat wil ik niet meer. Maar ik zou niet weten met wie ik dan wel samen wil zijn. Of eig weet ik wel met wie, ik weet gewoon niet waarom ik nu net voor haar een boontje heb. Och foert, het komt er toch niet van.
Oud 10-12-2005, 18:54
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Spiteful schreef op 10-12-2005 @ 19:32 :
Ik weet het niet. Bij een vriend van mij schijnt het nochtans al jaren goed te werken. Twee weldenkende mensen die geen problemen maken die er niet zijn, denk ik. Ofwel zijn ze nog meer een koppeltje dan iedereen denkt.
Voor een ex kun je nog te veel voelen, waardoor het gewoon niet verstandig is om er een seksrelatie mee te beginnen. Natuurlijk is het vertrouwd, maar als er nog meer gevoelens bij komen kijken, dan gaat het mis.
Oud 10-12-2005, 19:05
Verwijderd
k*tvoetbal
Oud 10-12-2005, 19:49
Until My End
Until My End is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 10-12-2005 @ 18:26 :
Officieel relatiedip. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat ikniet lekker in mn vel zit de laatste tijd en meer aandacht van hem nodig heb. Door mijn dip, ben ik mijn aandacht in hem ook verloren en dat moet weer terugkomen ofzo denk ik... Naja, het moet gewoon weer knuffelig en gezellig worden en dat is het nu niet. Zucht.
*knuffel*
Succes ermee he.
Oud 10-12-2005, 20:55
Verwijderd
@ Chloe: hoe herkenbaar..

Oke. Het is dus uit tussen Ruud en mij. Officieel. Sinds vanavond. En het zuigt echt heel erg! Maar het is wel goed zo, denk ik. Er zat een heleboel niet lekker meer, waaronder het feit dat ik veel meer in onze relatie stak dan hij en dat het dus ten koste van mij ging. En dat trok ik niet meer. En ja, er speelde zoveel, maar het belangrijkste is dat we in ieder geval "fijn" uit elkaar zijn gegaan, en het voelt best goed. Kut, maar wel goed.

Ik ga alleen wel de hele week om alles lopen janken.. Zo ben ik dan ook wel weer. En wat ik nog het meeste zal missen is de intimiteit: het knuffelen, zoenen.. Dat is echt verrot. Maar goed.
Oud 10-12-2005, 20:55
Silver_Rose
Silver_Rose is offline
ik voel me erg ingewikkeld en kut, want wat wil hij nou van mij hij kijkt me gewoon aan met verliefde ogen, of verbeeld ik me dat maar
Oud 10-12-2005, 21:35
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 10-12-2005 @ 21:55 :

Oke. Het is dus uit tussen Ruud en mij. Officieel. Sinds vanavond. En het zuigt echt heel erg! Maar het is wel goed zo, denk ik. Er zat een heleboel niet lekker meer, waaronder het feit dat ik veel meer in onze relatie stak dan hij en dat het dus ten koste van mij ging. En dat trok ik niet meer. En ja, er speelde zoveel, maar het belangrijkste is dat we in ieder geval "fijn" uit elkaar zijn gegaan, en het voelt best goed. Kut, maar wel goed.

Ik ga alleen wel de hele week om alles lopen janken.. Zo ben ik dan ook wel weer. En wat ik nog het meeste zal missen is de intimiteit: het knuffelen, zoenen.. Dat is echt verrot. Maar goed.
*knuffel*
Oud 10-12-2005, 22:07
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 10-12-2005 @ 20:55 :

Aw, sterkte!

Regels voor berichten