Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2005, 15:04
Kid Morbid
Kid Morbid is offline

En dan gaan we er zo uit zien.
Oud 12-12-2005, 15:06
Verwijderd
Mag ik vragen wat we in onze handen hebben?
Oud 12-12-2005, 15:06
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik slaap goed, maar vecht mee als het moet
Oud 12-12-2005, 15:08
Verwijderd
SAMEN STAAN WE STERK
Oud 12-12-2005, 15:08
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 12-12-2005 @ 16:06 :
Mag ik vragen wat we in onze handen hebben?
Een brandbom en een vliegenmepper.
Oud 12-12-2005, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Kid Morbid schreef op 12-12-2005 @ 16:08 :
Een brandbom en een vliegenmepper.
Aww. De vliegenmepper herkende ik wel, hoor
Oud 12-12-2005, 15:16
Verwijderd
Ik had vandaag 40 minuten lang feedback van mijn docenten, maar ze zeiden eigenlijk alleen maar dat het goed ging, dat ik de belangrijke dingen zelf al genoemd had en dat ik nu uit moest rusten en lekker vakantie moest vieren in de kerstvakantie.

En toen kreeg ik de slappe lach met de ene docent, omdat er ooit een mega-misverstand was met mijn broertje die hem belde vanuit nederland en mij ook en niemand die het snapte. En toen had ik tranen over mijn wangen van het lachen en vond ik mijn docent weer een vette gast.
Oud 12-12-2005, 15:21
Broeder
Broeder is offline
Ik heb me voor de gelegenheid ook maar even uitgedost

Oud 12-12-2005, 15:22
Broeder
Broeder is offline
OEI een beetje klein
Oud 12-12-2005, 15:24
Verwijderd
Wat staat daar links? Ik heb al geprobeerd het te vergroten (IN PAINT666) maar nog steeds kan ik het niet lezen
Oud 12-12-2005, 15:59
Verwijderd
Ik verveel me dus ik ga zo Dr. Phil kijken. ^666
Oud 12-12-2005, 16:00
RockaholiC
RockaholiC is offline
niet in de magnetron stoppen yea rite
Oud 12-12-2005, 16:00
qghp
qghp is offline
er staat iig cholera
Oud 12-12-2005, 16:02
Verwijderd
Ik was vanmorgen kkvroeg al op weg naar de bus, toen drumles en daarna djembéles op school, daarna een college over eeg, eu en de navo , toen naar huis, straks djembéles (weer) en vanavond ga ik mn schoenen zilver spuiten en ik hoop zoooo dat t lukt.
Oud 12-12-2005, 16:23
Verwijderd
vanmorgen ging m'n stellage van m'n arm, pinnen eruit. omg, ik wens niemand zoveel pijn toe. ik had medelijden met die man, hij had het zweet op z'n voorhoofd staan. ik zat ik die stoel "GODVERDOMME JE DOET ME KKVEEL PIJN IDIOOT". nu is ie eraf, en ik ben blijjj. maar ik kan er alleen niets mee hehe.
Oud 12-12-2005, 16:23
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
uuuf schreef op 12-12-2005 @ 17:23 :
vanmorgen ging m'n stellage van m'n arm, pinnen eruit. omg, ik wens niemand zoveel pijn toe. ik had medelijden met die man, hij had het zweet op z'n voorhoofd staan. ik zat ik die stoel "GODVERDOMME JE DOET ME KKVEEL PIJN IDIOOT". nu is ie eraf, en ik ben blijjj. maar ik kan er alleen niets mee hehe.
ieh wat had je dan
Oud 12-12-2005, 16:25
Verwijderd
Ik ehhh heb mensen proberen te overtuigen om naar een concert te gaan en de les was vroeger gedaan dan ik dacht En nu haal ik de stofjes van mijn jas

Oh en ik ben heel ontspannen en goedgezind wakkergeworden vanmorgen
Oud 12-12-2005, 16:26
__
__ is offline
ik heb een neppe tamagotchi gekocht en ik heb hem bob genoemd en het is een vlinder
Oud 12-12-2005, 16:29
idontcare
idontcare is offline
ik had me verslapen en werd om 8.30 wakker
om 8.40 had ik de trein en ik was echt trots op mezelf
toen had ik les enzo en dat was grappig want die leraar is wel tof
daarna had ik heel lang tussenuur en kwam iemand naar me toe:
'ik wist niet dat jij hier ook op school zat?'

ik vraag me nog steeds af wie dat was.
Oud 12-12-2005, 18:01
Heroďn Chique
Heroďn Chique is offline
ik heb de meest bizarre avonturen achter de rug dit weekend maar ik heb geen zin ze te vertellen en ik heb 2 nachten niet geslapen en ik ben zo goed als kapot
Oud 12-12-2005, 18:02
Mephisto
Mephisto is offline
ik heb snijpracticum gehad, lekker onder het genot van de heerlijke formaldehydegeur in darmen peuren enzo
Oud 12-12-2005, 18:31
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
uuuf schreef op 12-12-2005 @ 17:23 :
Ik hoop dat je wel excuses hebt aangeboden voor het schelden?
Oud 12-12-2005, 19:02
kuik
kuik is offline
ik had vandaag een kksaai college, echt te saai en ik was samen met een vriendinnetje heel kinderachtig en vervelend maar het kon ook gewoon niet anders.
toen dikke boeken gekocht en toen ging ik tennissen maar dat was een beetje suf want ik had een afwijking naar rechts en toen sloeg ik de bal echt steeds naar een meneer die schoonmaakte en één keer was het zelfs zo goed gemikt dat die bal in zn kruis kwam en moest ik zoooo hard lachen dat ik mijn afwijking gelijk voorbij was.
daarna nog eventjes gewinkeld in amstelveen, lekker met twee zware rugtassen en een tennisracket, maarrr ik heb wel leuke nieuwe spullies. toen kwam ik thuis en viel ik in slaap tot we gingen eten.
Oud 12-12-2005, 20:06
nps
nps is offline
ik heb paardgereden hoeraa
Oud 12-12-2005, 20:32
*amélie*
*amélie* is offline
Vanmorgen heb ik in de trein gezeten. Vanmiddag m'n kamer helemaal opgeruimd. Toen gaan squashen met een vriendin, bij haar gegeten en nu zit ik in m'n schone opgeruimde kamer te nixen. heerlijk.

oja ik stond net in de lift en iemand had erin gekotst en toen moest ik nog 14 verdiepingen

Laatst gewijzigd op 12-12-2005 om 20:34.
Oud 12-12-2005, 20:45
Verwijderd
Ik ging vandaag om etenstijd naar AH om boodschappen te doen en ik werd gek toen ik alle 'excellent extra keuze' producten http://www.ah.nl/feesttoppers zag liggen speciaal voor de kerst. Ik heb me ervan weerhouden, maar net kwamen de nagerechten ook nog eens langs op tv .

Nu kijk ik CSI en het gaat over brandonderzoek en dat is wel leuk want dit blok op school gaat ook over brandonderzoek.

Laatst gewijzigd op 12-12-2005 om 21:14.
Oud 12-12-2005, 21:43
Glory
Glory is offline
ik heb gefotografeerd voor school en uh nagedacht over opdrachten enzo. oh en ik moet even helemaal geen melkprodukten proberen te eten omdat ik mss een beetje lactose intolerantie heb, maar dat weet ik verder allemaal niet en ik at toch al niet veel 'echte' zuivel alleen pff chocolade en ijs hmnn ik vind sojachocomel al wel lekkerder dan de echte.
Oud 12-12-2005, 22:59
grandmommy
grandmommy is offline
ik droomde vanochtend dat ik vijf vampiers moest doden met mijn toverstaf maar ze vielen me aan en ze waren ondertussen aan het ontbinden en toen werd ik badend in het zweet wakker.
Oud 13-12-2005, 10:36
ZerO
ZerO is offline
ik droomde vannacht over een paard en dat was best wel doodeng want hij was woest :/

en gisteren heb ik zoveel gepraat dat ik vandaag keelpijn heb
Straks moet ik meedoen aan een onderzoek over roken en ik krijg 3 pakjes gratis en die moet ik oproken niet allemaal in een dag hoor en daarna van 4 tot half 10 werken boehoe

maar eerst koffie want ik zit op school en ik moet aan de slag
Oud 13-12-2005, 11:03
monolo
monolo is offline
Citaat:
ZerO schreef op 13-12-2005 @ 11:36 :
ik droomde vannacht over een paard en dat was best wel doodeng want hij was woest :/

en gisteren heb ik zoveel gepraat dat ik vandaag keelpijn heb
Straks moet ik meedoen aan een onderzoek over roken en ik krijg 3 pakjes gratis en die moet ik oproken niet allemaal in een dag hoor en daarna van 4 tot half 10 werken boehoe

maar eerst koffie want ik zit op school en ik moet aan de slag
krijg je er money voor ioana?

vandaag ga ik de kerstboom optuigen, death cab kaartjes halen en vanavond naar een vriend. misschien de was doen als ik in een dolle bui ben
Oud 13-12-2005, 11:18
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
monolo schreef op 13-12-2005 @ 12:03 :
krijg je er money voor ioana?

vandaag ga ik de kerstboom optuigen, death cab kaartjes halen en vanavond naar een vriend. misschien de was doen als ik in een dolle bui ben
nee
ik vervuil mijn longen voor hen voor niks
Oud 13-12-2005, 11:35
Haligh
Haligh is offline
ha! ze hebben jou dus ook te pakken gekregen!
Oud 13-12-2005, 11:43
Verwijderd
Ik heb een paar uur op school gezeten, en stof gehaald voor mn ckv3project, en nu zit ik erg onproductief te zijn.
Oud 13-12-2005, 11:59
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Ik heb vandaag iets nieuws gedaan, ik heb parfum gekocht voor mijn moeder.

Het is best tof.
Oud 13-12-2005, 12:08
Verwijderd
Vandaag studeer ik, de hele dag lang , - want geen les, en vanavond ga ik gelukkig nog weg, want er is gratis drank te krijgen tussen 9 en 10!
Oud 13-12-2005, 12:21
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik heb mijn tas op z'n kop laten vallen in de bus en miste toen mijn halte omdat ik al die zooi op moest ruimen, ik heb heel veel in mijn tas
Oud 13-12-2005, 12:30
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ben al naar school geweest en wezen shoppen. En ben nu van plan om te gaan leren voor mondeling Engels voor morgen. Maar helaas gaat dat tot nu toe erg moeizaam.
Oud 13-12-2005, 12:46
qghp
qghp is offline
Ik heb school gekskipt en ik heb net een cd gekregen met de post die ik niet heb besteld :/ vast gewonnen ofzo zit ook geen briefje bij. Remixed heet ie en er staat house muziek op..

Fijn
Oud 13-12-2005, 14:26
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 12-12-2005 @ 17:23 :
ieh wat had je dan
m'n polsgewricht verbrijzeld met snowboarden. 5 pinnen die aan de buitenkant vast zaten in zo'n stellage

gisteravond ging ik met vrienden dronken worden. toen kwam ik zat thuis, en m'n 'schoonvader' was nog op, en die ging tegen ons praten, en dat was niet zo leuk, want ik kwam niet meer uit m'n woorden. vandaag de halve dag southpark en all stars afleveringen gekeken en zometeen fysiotherapie, en dan iets doen voor school.
Oud 13-12-2005, 14:34
idontcare
idontcare is offline
ik was vandaag naar de stad met mn moeder broertje en zusje. voor kerstkleren. eigenlijk alleen voor m'n broertje want die heeft een kerstgala dus ik moest mee voor advies gelukt hoor.
en toen moest ik ook maar wat hebben vond m'n moeder dus ik heb een nette zwarte broek omgwtf en een zwart jasje. h&m ja toch.
Oud 13-12-2005, 14:49
Maharani
Maharani is offline
ik heb m'n OV opgehaald.
Oud 13-12-2005, 14:55
pipimädchen
pipimädchen is offline
de wereld, hij ziet zo grijs
maar dat brengt mij niet van de wijs
Oud 13-12-2005, 14:55
Verwijderd
Ligt t nou aan mij of is t nieuwe fototopic wat Metal had gemaakt weg?
Oud 13-12-2005, 14:59
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Ja.

Verder ben ik bezig met een werkstuk voor economie over de ECB. Het is moeilijk!!!!!!11111111111
Oud 13-12-2005, 14:59
pipimädchen
pipimädchen is offline
ik heb zelfs het woord 'recalcitrant' nog in mijn ctrl f gezet, hij is echt weg
Oud 13-12-2005, 15:01
Verwijderd
whahahaha die avatar
Oud 13-12-2005, 15:05
Haligh
Haligh is offline
ik zie nu pas wat het is haha.
Oud 13-12-2005, 15:06
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
Haligh schreef op 13-12-2005 @ 16:05 :
ik zie nu pas wat het is haha.
Oud 13-12-2005, 15:12
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 13-12-2005 @ 16:01 :
haha die avatar
Citaat:
Zaara schreef op 13-12-2005 @ 15:49 :
ik heb m'n OV opgehaald.
kut moet ik ook nog doen

ik ben vanochtend naar school geweest en zou de rest van de dag leren enzo maar ik begin nu pas en over twee uurtjes moet ik alweer weg want dan ga ik thais eten bij m'n zus en tv kijken owja en ik heb een nieuwe verslaving voor sudoku
Oud 13-12-2005, 15:32
Verwijderd
Ik was op school waar mijn goede bui verpest werd door mijn 'docente' Nederlands en toen was ik thuis en daar las ik iets HEEL VERVELENDS wat ik NIET WILDE WETEN dus nu ben ik KKCHAGRIJNIG en er is niemand die daar verandering in kan brengen WANT ER IS NIEMAND DIE WEET WAAR IK HET OVER HEB EN IK VERTIK HET OM ER OVER TE PRATEN.

En nu ga ik er een lange, vage LJ-post over maken zodat iedereen mij kkmysterieus vindt en gaat vragen waar het over gaat, waarop ik natuurlijk zeg dat ze hun kkmuil moeten houden omdat ik het te druk heb met het voorbereiden van de perfecte moord of mijn begravenis of het plan om kleine kinderen te molesteren of iets anders dat quasi-schokkend doch intrigerend klinkt.

[edit] EN DAN MAAK IK OOK NOG EENS EEN SPELFOUT OMG APOCALYPSE MUST BE NEAR en zo niet dan tóch plz

Laatst gewijzigd op 13-12-2005 om 15:52.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten