![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ikzelf ben er ook niet echt een voorstander van. Ik begrijp het sowieso niet. Noem me dan maar "hypocriete moraalridder" (of gebruik een andere populistische en gemakkelijke term om mensen die eens een keer niet per se koste wat het kost dwangmatig rebels willen zijn omdat anderen anders dit soort domme dingen gaan roepen) maar dat is iets waar ik me gewoon niet mee inlaat.
||
Citaat:
Als je vreemdgaat daarentegen negeer je heel nadrukkelijk het je partner en het feit dat je al een relatie hebt. neemt niet weg dat ik me evengoed klote zou voelen als m'n vriend verliefd zou worden op iemand anders (ook al zou ie er niks mee doen) ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Maar kijk, na 10 jaar kun je verwachten dat je verliefd wordt op iemand anders, en dan hoef je nog steeds niet te zijn vreemdgegaan)... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Mitch
Laatst gewijzigd op 27-04-2006 om 19:41. |
![]() |
|
Ik ben nog nooit vreemdgegaan.
Wel iets wat er een klein beetje op lijkt: Het is een tijdje uitgeweest tussen mij en mijn huidige vriendin (zo'n half jaar) en ik begon haar weer te missen, dus ik zei dat tegen haar, en daardoor begon ze mij ook weer leuker te vinden. De dag daarna had ik met iemand anders gezoend, dat was dus niet zo slim, want toen was ze ff flink boos. Nu is alles weer goed tussen ons gelukkig. Als ik echt vreemd zou gaan, zou ik echt een mega schuldgevoel hebben, daar kan ik echt niet tegen, dus dan zou ik het wel moeten vertellen, en dan is er weer heibel natuurlijk, en daar kan ik ook niet tegen, want dan weet ik niet wat ik moet, dus ik vermijd het gewoon zoveel mogelijk. Ik vertrouw haar ook wel dat ze niet vreemdgaat, maar als ze opeens roept: "zaterdag naar disco met vriendinnen van me, lekker veel zuipen, heb er zin in!" dan bekruipt me toch een slecht gevoel en word ik jaloers om de een of andere reden. Maarja ik vertrouw haar wel, en zij mij ook, dus alles is goed. Om te zien wat voor relaties je kunt krijgen als je vreemdgaat, kijk dan eens hier: http://www.mtv.com/onair/dyn/truelif...pisodeID=94318 Zie ook de videoclips. Van het ene paar is de jongen vreemdgegaan, bij het andere paar zijn ze beide een keer vreemdgegaan. En wat voor relaties je dán kunt krijgen....brrr, alleen al daarom zou ik het niet willen. Elkaar de hele tijd bellen waar je nou uithangt en altijd willen meegaan enzo, best erg, zo'n relatie.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex terugnemen na vreemdgaan Huppeldepups | 9 | 10-07-2012 19:47 | |
Liefde & Relatie |
Vreemdgaan, done or not done? Saranne1990 | 49 | 23-12-2010 22:18 | |
Verhalen & Gedichten |
[toneeltekst] vreemdgaan neardo | 9 | 22-03-2005 15:46 | |
Liefde & Relatie |
hij: vreemdgegaan ik : uitgemaakt hij: Ik wil je terug ik : confused HELP devilcat | 84 | 31-03-2004 10:16 | |
Seksualiteit |
is cybersex vreemdgaan? juno | 61 | 30-12-2003 20:32 | |
Liefde & Relatie |
**** Het grote Vreemdgaan topic **** Verwijderd | 38 | 05-03-2002 22:59 |