Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2006, 18:51
Al Murphy
Al Murphy is offline
Ik zou het veel erger vinden als mijn vriendin in een (al dan niet) dronken bui met iemand ligt te zoenen, dan als ze een keertje flink met iemand ligt te wippen.
Natuurlijk, in beide gevallen knoeit ze met mijn vertrouwen, maar in het geval dat ze seks met die iemand heeft, krijgt ze tenminste nog iets in de plaats. Dan is het toch nog iets waard geweest. En laat me dan maar hopen dat ze het tenminste met een mooie kerel gedaan heeft. Seks met een lelijke mongool... da's pas slecht voor mijn ego.

Vreemdgaan wil bij mij niet per definitie zeggen dat ze haar koffers mag pakken. Er zijn veel ergere dingen dan dat.
Oud 17-04-2006, 20:28
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 17-04-2006 @ 19:51 :
Vreemdgaan wil bij mij niet per definitie zeggen dat ze haar koffers mag pakken. Er zijn veel ergere dingen dan dat.
Zoals?
Oud 17-04-2006, 20:42
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 17-04-2006 @ 21:28 :
Zoals?
Nouja, ik kan me wel voorstellen dat als mijn partner mij constant zou vernederen of op gegeven moment zelfs zou gaan slaan, ik eerder een punt achter de relatie zou zetten dan dat hij vreemd zou gaan. Om maar een voorbeeld te noemen
Oud 17-04-2006, 23:43
pillbox tales
pillbox tales is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 16-04-2006 @ 21:52 :
Vreemdgaan is naar mijn mening meteen einde verhaal. Mijn vertrouwen in de persoon in kwestie zou compleet verdwenen zijn, en hoeveel ik ook om diegene geef, mijn vertrouwen in onze relatie zou nergens meer te vinden zijn. De onzekerheid die ik zou ervaren wanneer ik bedrogen word, die zou zo overheersend zijn dat de jongen in kwestie het waarschijnlijk ook niet eens meer bij mij uit zou houden. Ik zou vreselijk wantrouwig, 'huilerig' en jaloers worden, en diegene zo'n enorm schuldgevoel aan willen praten. Onder vreemdgaan versta ik het al dan niet dronken zijnde hebben van fysiek contact, wat verder gaat dan een kus op de wang. Daar ben ik echt duidelijk in. Waarom zou je de behoefte hebben om intiem contact met iemand anders dan je vriend(in) te zoeken!!?

Maar misschien dat ik mezelf ook wel groot zou houden tegenover de hele wereld. Dat ik mezelf niet zou willen laten kennen en hem gewoon de deur uit schop om vervolgens in mn eentje op mn kamer flink te zitten janken. Ja, denk dat het laatste het meest realistisch is. Gewoon om nog enigszins 'bikkel' over te komen. Hij hoeft heus niet te zien hoe mijn wereld instort. Dat gun ik hem echt niet.
Zo mee eens.
Oud 26-04-2006, 17:32
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Groevey schreef op 02-04-2006 @ 21:29 :
precies... t zit hier vol hypocriete moraalridders
Of je leest dit topic niet goed door en vergeet voor het gemak even alle posts waarin menszen toegeven het al een keer gedaan te hebben.

Ikzelf ben er ook niet echt een voorstander van. Ik begrijp het sowieso niet. Noem me dan maar "hypocriete moraalridder" (of gebruik een andere populistische en gemakkelijke term om mensen die eens een keer niet per se koste wat het kost dwangmatig rebels willen zijn omdat anderen anders dit soort domme dingen gaan roepen) maar dat is iets waar ik me gewoon niet mee inlaat.
Oud 27-04-2006, 12:33
juno
juno is offline
Hoe verwerpelijk is het om op iemand anders verliefd te worden, maar er verder niets mee te doen?

Is dat erger dan zonder verliefdheid voor de kick, of voor de afwisseling of door tien breezers met iemand de koffer in te duiken?

Wat is erger? Een gevoel of een handeling?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 15:33
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
juno schreef op 27-04-2006 @ 13:33 :
Hoe verwerpelijk is het om op iemand anders verliefd te worden, maar er verder niets mee te doen?

Is dat erger dan zonder verliefdheid voor de kick, of voor de afwisseling of door tien breezers met iemand de koffer in te duiken?

Nou, ik vind dat als iemand verliefd wordt op iemand anders, maar besluit er niks mee te doen dat een stuk minder verwerpelijk dan iemand die vreemdgaat. Je kiest dan voor je partner en de relatie die je hebt, dit vind je dan belangrijker dan verliefd zijn. Bovendien kun je er niet echt wat aan doen, vind ik. (wel als je degene op wie je verliefd bent expres opzoekt)

Als je vreemdgaat daarentegen negeer je heel nadrukkelijk het je partner en het feit dat je al een relatie hebt.

neemt niet weg dat ik me evengoed klote zou voelen als m'n vriend verliefd zou worden op iemand anders (ook al zou ie er niks mee doen)
Oud 27-04-2006, 15:51
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 27-04-2006 @ 13:33 :

Het is natuurlijk verwerpelijker als je iets met iemand dóet - aan verliefd worden kun je weinig veranderen. Ik vermoed echter dat ik het misschien nog wel erger vind als hij verliefd wordt dan als hij in een stomme bui iets doet... alhoewel, geen idee. Ik vind het allebei afschuwelijk.

(Maar kijk, na 10 jaar kun je verwachten dat je verliefd wordt op iemand anders, en dan hoef je nog steeds niet te zijn vreemdgegaan)...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 19:30
Tabla
Tabla is offline
ik vind ten eerste vreemdgaan gemeen en dom, je kwetst er iemand heel erg mee (ik kan t wete) en maak t gwn uit als je zo graag met iemand anders wilt zoenen. xje Taartje
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 19:36
Mitch Plat
Mitch Plat is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 27-03-2006 @ 14:37 :
Ja.
Ja.
Oud 27-04-2006, 19:37
Mitch Plat
Mitch Plat is offline
Citaat:
tarading schreef op 27-04-2006 @ 20:30 :
ik vind ten eerste vreemdgaan gemeen en dom, je kwetst er iemand heel erg mee (ik kan t wete) en maak t gwn uit als je zo graag met iemand anders wilt zoenen. xje Taartje
Mooi gezegd.

Mitch

Laatst gewijzigd op 27-04-2006 om 19:41.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 21:08
Shadow-sword
Shadow-sword is offline
Ik ben nog nooit vreemdgegaan.
Wel iets wat er een klein beetje op lijkt: Het is een tijdje uitgeweest tussen mij en mijn huidige vriendin (zo'n half jaar) en ik begon haar weer te missen, dus ik zei dat tegen haar, en daardoor begon ze mij ook weer leuker te vinden. De dag daarna had ik met iemand anders gezoend, dat was dus niet zo slim, want toen was ze ff flink boos. Nu is alles weer goed tussen ons gelukkig.
Als ik echt vreemd zou gaan, zou ik echt een mega schuldgevoel hebben, daar kan ik echt niet tegen, dus dan zou ik het wel moeten vertellen, en dan is er weer heibel natuurlijk, en daar kan ik ook niet tegen, want dan weet ik niet wat ik moet, dus ik vermijd het gewoon zoveel mogelijk.
Ik vertrouw haar ook wel dat ze niet vreemdgaat, maar als ze opeens roept: "zaterdag naar disco met vriendinnen van me, lekker veel zuipen, heb er zin in!" dan bekruipt me toch een slecht gevoel en word ik jaloers om de een of andere reden.
Maarja ik vertrouw haar wel, en zij mij ook, dus alles is goed.

Om te zien wat voor relaties je kunt krijgen als je vreemdgaat, kijk dan eens hier:
http://www.mtv.com/onair/dyn/truelif...pisodeID=94318
Zie ook de videoclips.
Van het ene paar is de jongen vreemdgegaan, bij het andere paar zijn ze beide een keer vreemdgegaan. En wat voor relaties je dán kunt krijgen....brrr, alleen al daarom zou ik het niet willen.
Elkaar de hele tijd bellen waar je nou uithangt en altijd willen meegaan enzo, best erg, zo'n relatie.
Oud 27-04-2006, 21:25
Mitch Plat
Mitch Plat is offline
Interessante videos

btw, je moest eens weten hoeveel het kost om videos op zo'n manier online te publiceren. Hydrience betaald een vermogen
Oud 27-04-2006, 21:29
Shadow-sword
Shadow-sword is offline
tja, je wordt ook doodgegooid met reclame op die site he
Oud 27-04-2006, 21:33
Mitch Plat
Mitch Plat is offline
Valt wel mee vind ik. Alles is goed te overzien en bereikbaar.

Mitch
Oud 27-04-2006, 21:41
Shadow-sword
Shadow-sword is offline
hm ja klopt op zich wel, je hebt gelijk.
Maar ik had die complete afleveringen gezien op mtv, en die relaties zijn echt erg, elkaar zo de hele tijd in de gaten houden, constant bellen waar je uithangt, of je niet met iemand anders aan het dansen bent op dat moment enzo.
Dus ik ging eens kijken of die aflevering online stond, en hij stond er

Regels voor berichten