![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik begin wel. Ik kan niet op zaterdag. Verder is heel de meivakantie voor mij mogelijk en op een zondag kan ook altijd, vermoedelijk. (en, goh, wat hebben we hier veel aan ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij mij issie 1 - 5 mei ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het aantal mensen is genoeg om nu een poll te maken, lijkt mij. Update: Eindhoven: 1. Grimm 2. deliana 3. Quis (tot nu toe het meest zuidelijke dat aangegeven is voor een meet) 4. Vogelvrij 5. Tipsy 6. The Delicious 7. Krummeltje (enkel doordeweeks) 8. Kerboga Enschede: 1. Roosje (hoewel in een andere plaats ook wel komt als het niet in de meivakantie is) 2. WolterB (hoewel in een andere plaats ook wel komt als het niet in de meivakantie is) Utrecht: 1. ICU 2. Krummeltje Geen speciale plaats opgegeven, maar willen wel komen als ze het geld en de tijd ervoor hebben: 1. Sasjeliefff 2. Duivelaartje 3. Zuster (ligt ook aan wie er verder komt) 4. Changshan 5. CSN?
Laatst gewijzigd op 29-03-2006 om 13:22. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kan in Utrecht gewoon 'altijd' zeg maar, maar ik snap niet wat er staat ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Verder nog andere opmerkingen over die lijst? Want dan zou er nu dus zo'n beetje naar de datum gekeken moeten worden, lijkt me.
||
![]() |
Citaat:
![]() Mijn lijstje is: Data dat ik niet kan: • Alle zaterdagen • Zondag 23 april • Zondag 7 mei • Zondag 25 juni Data dat ik wel kan: • Zondag 16 april • Zondag 30 april • Meivakantie (muv zaterdag) • Zondag 14 mei (vanaf 1 uur) • Zondag 21 mei (vanaf 1 uur) • Zondag 28 mei • Zondag 4 juni • Zondag 11 juni (vanaf 1 uur) • Zondag 18 juni • Zondag 2 juli • (de eerste drie weken van de zomervakantie, dan twee weken niet, daarna weer wel)
Laatst gewijzigd op 29-03-2006 om 15:05. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kan dus niet tijdens de meivakantie, misschien heel even na college alleen.
||
![]() |
Citaat:
![]() Daarnaast, Grimmie, ik heb een redelijk aantal data gepost. Die kunnen makkelijk in een poll, denk ik. ![]()
Laatst gewijzigd op 30-03-2006 om 14:01. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Het groot geweldige IZSADC topic deel 88! Zuur tot het bot! m3tr01dm1nd3d | 500 | 23-04-2010 12:35 | |
Psychologie |
Mensen veranderen... Luki | 56 | 22-10-2009 08:37 | |
Drugs & Alcohol |
Paddo verslag Zeratul99 | 9 | 09-02-2006 13:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Meeting Verwijderd | 285 | 10-11-2005 19:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Meeting: Wanneer? Verwijderd | 241 | 19-05-2004 11:54 | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 |