![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
alhoewel.. nawijn brengt hem vast mooie herinneringen aan Balkenende I en Wilders was niet zo lang geleden nog part of the deal.. dus, opportunistisch als het CDA is,,, |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar serieuzer, ik denk dat D66 gewoon stuurloos is en de kop niet weet wat de staart aan het uitvoeren is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De oude man heeft gister amper geslapen, en moet nu weer orde houden tussen 150 koters. Ik zou niet in zijn schoenen willen staan. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar hoe kan het dat ze unaniem waren over het doorregeren? Heeft d66 hun eigen ministers niet meer onder controle? Het viel me ook op de Loesewies van de Laan het debat officieel aanvroeg en niet Wouter Bos. Dus mischien valt het kabinet als nog. |
![]() |
||
Citaat:
Verder is het geen gekke veronderstelling om te denken dat de VVD op den duur bij Wilders en D66 stemmen zal snoepen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat een soap trouwens. GTST tijdelijk gestopt, politiek gaat verder! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Helaas houd mijn zusje de tv bezet, dus ik ben nu op jullie berichtgeving aangewezen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
vergadering is net geopend. Verder vind je op fok.nl ook een redelijk uitgebreide samenvatting, die steeds upgedate wordt. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Rhapsaaidy in Blue #1647 Verwijderd | 500 | 24-04-2012 19:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Israel/Palestina deel 7 T_ID | 500 | 21-09-2006 18:07 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Laat 't kabinet op zijn bek gaan! dinaatjuh | 142 | 30-03-2005 15:13 | |