Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2006, 21:15
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
KusjeJusje schreef op 11-08-2006 @ 00:46 :
Welke straat woon je? Ik woon ook in Lombok, J.P. Coenstraat! Vind het ook een leuke wijk, veel studenten. Dichtbij de stad en gratis parkeren
Javastraat
Maar liefst wil ik een grotere kamer maar wel in lombok.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-08-2006, 10:56
*amélie*
*amélie* is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 23-08-2006 @ 14:09 :
Tuindorp-West bedoel je denk ik. SSH-complex, dicht bij de stad, relatief veilig denk ik wel, was laatst wel iets... maar ik weet niet meer wat er nou aan de hand was.
Er liep hier inderdaad een gestoorde gek rond (woon zelf ook op het TWC), maar je hebt overal wel eens zo'n freak rondlopen. Hij zit nu overigens al een maand of 4 in voorarrest en moet nog voorkomen.
Zelf voel ik me hier altijd heel veilig. De route naar de stad is ook veilig (grootste deel over de Oude Gracht) en er lopen op het complex op alle tijden wel studenten rond.

@Trimm Trabb: ScatterBrain is/was lid van Biton. Misschien kun je haar eens PM'en?
Oud 26-08-2006, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Tuindorp-West bedoel je denk ik. SSH-complex, dicht bij de stad, relatief veilig denk ik wel, was laatst wel iets... maar ik weet niet meer wat er nou aan de hand was.
Ja, wanneer is nou niet 's avonds iets? Ik denk trouwens dat je in Utrecht het meest moet oppassen voor dronken studenten, en die kun je overal tegenkomen. Dat is trouwens ook het soort dat de meeste fietsen pikt.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2006, 16:48
Marka
Marka is offline
Ik heb een vraag over Tuindorp-West. Ik ben bijna aan de beurt staat er op de site, maar mag ik dan gelijk gaan hospiteren? Ik hoorde van een ander meisje dat die 2 maanden in de wacht was gezet. Mocht dit laatste het geval zijn dan moet ik misschien maar eens beter naar een andere kamer zoeken
Met citaat reageren
Oud 26-08-2006, 17:03
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Marka schreef op 26-08-2006 @ 17:48 :
Ik heb een vraag over Tuindorp-West. Ik ben bijna aan de beurt staat er op de site, maar mag ik dan gelijk gaan hospiteren? Ik hoorde van een ander meisje dat die 2 maanden in de wacht was gezet. Mocht dit laatste het geval zijn dan moet ik misschien maar eens beter naar een andere kamer zoeken
De wachttijden op de site zijn niet bijzonder betrouwbaar. Het zou best kunnen dat het nog twee maanden duurt voordat je kunt hospiteren. Ik zou de SSHU even bellen. Je zou iets tijdelijks kunnen zoeken, maar als je eenmaal kunt hospiteren bij een SSHU-complex is dat zeker de moeite waard, vind ik.

Citaat:
juno schreef op 23-08-2006 @ 13:52 :
Nichtje gaat naar Tuinstad-West. (studentencomplex) Is dat wat? Is het veilig voor mooie meisjes?
Best wel. Tuindorp wisselt nogal van straat tot straat, maar je zit vrij dicht bij het centrum. De flats zijn zien er wel vrij troosteloos uit, maar dat geldt voor vrijwel alle studentenbouw in Utrecht.
Oud 26-08-2006, 17:43
Verwijderd
Ik sta ook op 'bijna aan de beurt' bij de SSHU, maar in de mail stond ook gewoon dat ik binnen nu en 2 maanden zou kunnen gaan hospiteren, naar verwachting. Dus er staat ook gewoon bij dat het nog niet meteen kan.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2006, 18:21
Marka
Marka is offline
Citaat:
Majel schreef op 26-08-2006 @ 18:43 :
Ik sta ook op 'bijna aan de beurt' bij de SSHU, maar in de mail stond ook gewoon dat ik binnen nu en 2 maanden zou kunnen gaan hospiteren, naar verwachting. Dus er staat ook gewoon bij dat het nog niet meteen kan.
Hm, ok. Maar ik heb ook nog geen mail gehad. Ik wacht het wel af
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 12:37
Urineer de beer
Urineer de beer is offline
Je krijgt eerst een mail met daarin de boodschap dat je bijna aan de beurt bent, daarna (na een paar maanden) krijg je een mail dat je mag gaan hospiteren
Zo ging dat iig wel zo bij mij
Oud 29-08-2006, 12:39
Verwijderd
Ja, ik ben nu aan de beurt om te hospiteren bij Warande, wat ik dus ook woensdag & donderdag ga doen. Ongeveer 2 à 3 weken nadat ik de mail kreeg dat ik bijna aan de beurt was.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 12:45
Urineer de beer
Whoa vet, ik mag ook hospiteren voor Warande, maar ik heb nu eerst tijdelijk al een kamer
Oud 29-08-2006, 13:18
Marka
Marka is offline
Citaat:
Majel schreef op 29-08-2006 @ 13:39 :
Ja, ik ben nu aan de beurt om te hospiteren bij Warande, wat ik dus ook woensdag & donderdag ga doen. Ongeveer 2 à 3 weken nadat ik de mail kreeg dat ik bijna aan de beurt was.
Ah, dat is al beter. Maar waarom moest Urineer de Beer dan langer wachten voor hetzelfde complex?

leuk je hier te zien trouwens
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 13:32
Urineer de beer
Citaat:
Marka schreef op 29-08-2006 @ 14:18 :
Ah, dat is al beter. Maar waarom moest Urineer de Beer dan langer wachten voor hetzelfde complex?

Geen idee Tussen die mails zaten wel 2/3 maanden... Ligt vast aan de hoeveelheid mensen die weggaan uit dat complex, dat verschilt nogal
Oud 29-08-2006, 13:40
Marka
Marka is offline
Ik wacht het wel af. Jullie iig heel veel succes komende weken met hospiteren
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 13:50
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-08-2006 @ 13:05 :
Ja, wanneer is nou niet 's avonds iets? Ik denk trouwens dat je in Utrecht het meest moet oppassen voor dronken studenten, en die kun je overal tegenkomen. Dat is trouwens ook het soort dat de meeste fietsen pikt.
Neuh, dat zijn toch echt junks en professionele fietsendieven. De gemiddelde student heeft de skills niet een fiets te jatten. Tenzij 'ie niet op slot staat natuurlijk, maar da's wel erg dom.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 15:09
Urineer de beer
Citaat:
Chimera schreef op 29-08-2006 @ 14:50 :
Neuh, dat zijn toch echt junks en professionele fietsendieven. De gemiddelde student heeft de skills niet een fiets te jatten. Tenzij 'ie niet op slot staat natuurlijk, maar da's wel erg dom.
Utrecht heeft een slechte reputatie wat betreft fietsdiefstallen... Je bent nog meer geld kwijt aan sloten dat aan de fiets zelf...
Oud 29-08-2006, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Marka schreef op 29-08-2006 @ 14:18 :

Haha, ja

Maar idd, misschien gingen er ineens veel mensen weg, zou goed kunnen natuurlijk rond deze tijd.
En bedankt, hoop dat het hospiteren goed gaat

@Urineer de beer, ga je dan nog niet meteen hospiteren nu, of wat?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 16:24
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Urineer de beer schreef op 29-08-2006 @ 16:09 :
Utrecht heeft een slechte reputatie wat betreft fietsdiefstallen... Je bent nog meer geld kwijt aan sloten dat aan de fiets zelf...
Vertel mij wat, ik woon hier al een jaar of wat. Zelf 'maar' 2 fietsen kwijtgeraakt.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 19:37
Aristidis
Aristidis is offline
Citaat:
Een aanrander die graag met meiden in de lift van het complex wilde zoenen en dit best vaak volhield.
Hij is inmiddels opgepakt en er hangen nu camera's.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Aristidis schreef op 29-08-2006 @ 20:37 :
Een aanrander die graag met meiden in de lift van het complex wilde zoenen en dit best vaak volhield.
Hij is inmiddels opgepakt en er hangen nu camera's.
Ja, dat. Maar ik ken een aantal mensen die er wonen en die zijn er wel gelukkig geloof ik
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 15:39
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 29-08-2006 @ 22:18 :
Ja, dat. Maar ik ken een aantal mensen die er wonen en die zijn er wel gelukkig geloof ik
Ach, een beetje utregse heeft een bus pepperspray in d'r handtasje
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 17:50
juno
juno is offline
Nichtje heeft een fotomodellenfiguur, (zo dun) en dito koppie (zo mooi). Je blaast 'r zo omver.

Dus door dit soort berichten word ik er niet geruster op!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 19:42
MieX
MieX is offline
Voor zover ik weet zijn er niet meer dan 5 gevallen geweest voor die man is opgepakt. Als je dat relativeert aan de hand van het aantal mensen dat daar dagelijks in en uitloopt is het dus eigenlijk vrij weinig.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 20:09
Verwijderd
Ben net terug van de 1e x hospiteren @ Warande. Ze hadden 2 kamers vrij op die etage, en ik hoop echt dat ik er daar één van krijg want het waren leuke mensen
Sowieso vind ik Warande best relaxed hoor.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 21:21
juno
juno is offline
Nja...en toen ze hier het huis uitging vertrok ze naar een kamer in het drukste uitgaansgebied van hartje centrum Leiden, en daar gebeurt ook niks, behalve dan wat studenten die voor haar deur over hun nek gaan om drie uur 's nachts. Dus waarschijnlijk gaat ze het daar zelfs saai vinden.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 21:35
Verwijderd
En jawel! Ik heb de kamer waar ik straks ben wezen kijken! HOEZEE!!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 22:10
Verwijderd
Gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 10:52
Chimera
Chimera is offline
Gefeliciteerd
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 12:03
Verwijderd
Dankjewel
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 13:31
KusjeJusje
KusjeJusje is offline
Citaat:
Gadje schreef op 23-08-2006 @ 22:15 :
Javastraat
Maar liefst wil ik een grotere kamer maar wel in lombok.
Had jij toevallig een huisgenootje die Claartje heet? Ze is nu weg, zitten nu in hetzelfde huis!
Oud 01-09-2006, 22:18
Aristidis
Aristidis is offline
Citaat:
juno schreef op 30-08-2006 @ 18:50 :
Nichtje heeft een fotomodellenfiguur, (zo dun) en dito koppie (zo mooi). Je blaast 'r zo omver.

Dus door dit soort berichten word ik er niet geruster op!
maar aan de andere kant, de kans dat nu zoiets nog eens gebeurd is op tuindorp even groot als bij andere studentenwoningen in utrecht
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 02:17
Kurogane
Kurogane is offline
Ik woon nu in de wijk kanaleneiland, is niet echt een veilige wijk. Vooral 's avonds moet je als je meisje echt niet buiten rondlopen. Maar het is wel lekker goedkoop 160 euro all-in voor 10m2 .
Oud 03-09-2006, 15:56
Urineer de beer
Ik zit nu vlakbij Kanaleneiland, en hier is het al niet al te veilig

@ Majel: Super voor je! Ik ga binnenkort daar ook hospiteren, misschien zie ik je daar nog wel
Oud 03-09-2006, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Urineer de beer schreef op 03-09-2006 @ 16:56 :

@ Majel: Super voor je! Ik ga binnenkort daar ook hospiteren, misschien zie ik je daar nog wel
Haha ja, wie weet!
Ben er net weer even geweest om dingen op te meten enzo, ik hoop dat ik er eind september in kan zitten!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 13:46
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik woon in de Ina Boudierbakkerlaan en het enige nadeel is dat mijn verwarming het (nog) niet doet en dat er een leiding lekt, maar verder bevalt het tot nu toe wel goed. Maar ik ga er pas echt wonen als de colleges beginnen. En de buurt is niet superveilig, want er was vorige week nog een inbraakpoging bij mijn bovenburen, maar het is nergens heel veilig, dus. Ik vind 's nachts fietsen sowieso eng, maar hier niet veel enger dan thuis.
Oud 09-01-2007, 22:19
ormagon
ormagon is offline
Net ingeschreven bij SSHU (nu maar hopen dat ik door de lotingen in Utrecht kom). Ik sta nu ingeschreven bij de cambridgelaan. Is dat een leuke straat? Goed te fietsen naar de stad?

Of zou ik me ergens anders voor moeten inschrijven (bijv. Warande, verder weg maar 'slechts' 8 maanden wachtlijst)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten