Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2006, 10:20
2harries
2harries is offline
Omdat ik niet goed weet waar ik deze vraag kan posten hier op het forum, zet ik hem hier maar neer. Als hij hier niet goed staat, sorry!

Volgend jaar ben ik van plan te gaan studeren in utrecht, en ik kijk alvast wat rond naar leuke kamers. Nu leek het mij leuk, om eens van een paar mensen die ook in utrecht wonen te horen in welke wijk ze wonen, en hoe deze wijk bevalt. Wat zijn de voor- en nadelen van elke wijk zijn, waarom je er bent gaan wonen. Ik zelf heb de mogelijkheid om tussen de pijlsweerd en de tuinwijk te gaan wonen. Hebben jullie ervaring met deze plek? Wat zijn andere leuke wijken? En welke juist niet?

Ik ben benieuwd, alvast bedankt!

Groetjes, Harrie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-07-2006, 11:25
Urineer de beer
Urineer de beer is offline
Ik ben ook van plan om aankomend schooljaar naar Utrecht te gaan, en ik heb het een en ander gehoord over wijken. Overvecht en Kanaleneiland zijn de "slechtere wijken", veel overlast door jongeren etc. Over Hoograven en Zuilen heb ik ook negatieve verhalen gehoord.
Wittevrouwen en Lombok zijn de betere wijken met veel studenten, net als Transwijk.
Oud 12-07-2006, 13:10
fractuur
fractuur is offline
"Goede" wijken: Tolsteeg, centrum, lombok, Oost (Oudwijk), alle SSH complexen (IBB, Tuindorp, Uithof evt voor een jongen), Amsterdamsestraatweg, Laan van Nieuw Guinea, Vleutenseweg (valt niet allemaal onder Lombok geloof ik), Wittevrouwen

"Foute" wijken: Overvecht, Kanaleneiland, Ondiep, Rivierenwijk

Zuilen is niet per definitie fout. Het is een stuk fietsen naar de Uithof, maar het is een gezellige (volks)wijk. Pijlsweerd ken ik niet zo goed, het is naar mijn weten ook niet echt een wijk waar veel studenten wonen. Tuinwijk idem, dat ken ik (als Utrechtse) vooral als wijk waar veel jonge gezinnen wonen. Het ligt ook een stukje fietsen van het centrum af. Verder zijn Wittevrouwen en het Centrum natuurlijk heel erg leuk, maar ook erg duur. Je moet het natuurlijk treffen, maar over het algemeen is een kamer aan de Amsterdamsestraatweg goedkoper. (en nog meer studenten) Op de Uithof is ht in principe prima wonen, maar niet als meisje. Vanuit de stad moet je door een stil stuk heen en dat is niet leuk na het stappen.

@FB: is het misschien een idee om hier een algemeen "studentenstedentopic" van te maken? Ik wil dezelfde informatie ook wel over Amsterdam namelijk.
Oud 12-07-2006, 23:32
Gadje
Gadje is offline
Ik woon zelf in Lombok en dat is voor mij de ideale studentenwijk.
Niet zo heel duur, lekker dicht bij centrum en utrecht cs (en bij mijn lijnbus die ik pak als ik naar mn ouders ga ) gezellige wijk met veel studenten, genoeg shoarma/pizzatenten en bakkers.
Een nadeel, wat je misschien afschrikt zijn de buitenlanders. Maar daar heb ik tot nu toe geen slechte ervaringen mee, ze roepen je hooguit iets na. eeej schatjuuhhh enzo.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 10:45
Verwijderd
Oh handig topic! Ik ga ook op kamers in Utrecht namelijk.. In welke wijk ligt de Merwedekade?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 10:52
punkstar
punkstar is offline
Citaat:
Majel schreef op 13-07-2006 @ 11:45 :
Oh handig topic! Ik ga ook op kamers in Utrecht namelijk.. In welke wijk ligt de Merwedekade?
rivierenwijk
maar de merwedekade is okee
rivierenwijk is helemaal niet zo'n slechte wijk, behalve bepaalde stukken/straten
en dat weet ik omdat ik er zelf woon
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 10:54
Urineer de beer
Citaat:
Majel schreef op 13-07-2006 @ 11:45 :
Gebruik: http://www3.utrecht.nl/vgi/
En: http://www.xs4all.nl/~qyroz/fok/temp/utrecht2.jpg
Merwedekade ligt trouwens in Rivierenwijk, volgens mij best wel een goede wijk

Ik zoek ook nog een kamer
Oud 13-07-2006, 10:56
Verwijderd
Wat is er mis met hoograven dan?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 10:59
Urineer de beer
Het gebied rond het 't Goylaan in Hoograven schijnt erg onplezierig te zijn
De kamers zijn daar dan ook spotgoedkoop...
Oud 13-07-2006, 11:20
Verwijderd
Ah dank jullie! Heb nog geen kamer ook, maar ik ga dus woensdag kijken bij een kamer op de Merwedekade Tijdelijke helaas, maarja..
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 14:05
Verwijderd
Je mag al blij zijn als je een kamer kunt krijgen.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 14:59
Verwijderd
Ja, daar ben ik me ook van bewust
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 23:48
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Urineer de beer schreef op 13-07-2006 @ 11:59 :
Het gebied rond het 't Goylaan in Hoograven schijnt erg onplezierig te zijn
De kamers zijn daar dan ook spotgoedkoop...
Die izjn inmiddels met de grond gelijk gemaakt. (lees: gesloopt)

Hoograven is trouwens een prima wijk hoor. Veel gezinnen, maar ook yuppen en allochtonen. Beetje van alles wat. Maar ik denk dat Tolsteeg wat studentikozer is. Ligt ernaast (meer richting stad) en heeft wat meer appartementen/kamers etc.
Oud 14-07-2006, 00:20
Leeghoofd
Leeghoofd is offline
Citaat:
Urineer de beer schreef op 12-07-2006 @ 12:25 :
Overvecht en Kanaleneiland zijn de "slechtere wijken", veel overlast door jongeren etc. Over Hoograven en Zuilen heb ik ook negatieve verhalen gehoord.
Ik heb in kanaleneiland op school gezeten (3 jaar) en was er ook echt dagelijks te vinden.... maar heb nooit iets gemerkt van enig overlast..... Dus ik denk niet dat je het een slechte wijk kan noemen, eerder een achterstandsbuurt o.i.d.
Oud 14-07-2006, 13:03
Urineer de beer
Citaat:
fractuur schreef op 14-07-2006 @ 00:48 :
Die izjn inmiddels met de grond gelijk gemaakt. (lees: gesloopt)

Hoograven is trouwens een prima wijk hoor. Veel gezinnen, maar ook yuppen en allochtonen. Beetje van alles wat. Maar ik denk dat Tolsteeg wat studentikozer is. Ligt ernaast (meer richting stad) en heeft wat meer appartementen/kamers etc.
Ok ik weet het allemaal ook niet zeker, ik heb alleen ervaringen gehoord van studenten die daar hebben gewoond
In 't Goylaan kun je trouwens nog steeds kamers vinden hoor

Misschien zijn bepaalde delen van Kanaleneiland inderdaad wel okee, maar ik hoor er vaak negatieve verhalen over...
Oud 23-07-2006, 19:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hoe lang duurt het trouwens gemiddeld voordat je een kamer hebt? Als alles gaat zoals gepland ga ik volgend jaar ook in utrecht studeren, want echt no way dat ik dan nog thuis blijf wonen (hoe graag mijn ouders dat ook willen).
Ik wil graag op tijd zijn met een kamer, maar ik kan nu nog niet beginnen met inschrijven omdat ik geneens weet of ik mijn CD wel haal. Dus als je in augustus/september een kamer wilt, wanneer moet je dan op z'n laatst op zoek gaan?
Oud 23-07-2006, 21:23
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 23-07-2006 @ 20:35 :
Hoe lang duurt het trouwens gemiddeld voordat je een kamer hebt? Als alles gaat zoals gepland ga ik volgend jaar ook in utrecht studeren, want echt no way dat ik dan nog thuis blijf wonen (hoe graag mijn ouders dat ook willen).
Ik wil graag op tijd zijn met een kamer, maar ik kan nu nog niet beginnen met inschrijven omdat ik geneens weet of ik mijn CD wel haal. Dus als je in augustus/september een kamer wilt, wanneer moet je dan op z'n laatst op zoek gaan?
Ik heb meer het idee dat je een kwestie van geluk moet hebben. Ik had zo een kamer, en als je connecties hebt in utrecht gaat het nog veel sneller. Je kan natuurlijk kamernet etc proberen. Maar via via werkt toch wel het beste. En anti kraak gaat nog sneller, je kan beter iets hebben en vanuit daar zoeken.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2006, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Inschrijven bij http://www.sshu.nl kost ongeveer twintig euro en de huren zijn relatief laag (ongeveer 230 euro per maand), dus als ik jou was dan zou ik me daar inschrijven.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2006, 22:08
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
perseus schreef op 23-07-2006 @ 22:56 :
Inschrijven bij http://www.sshu.nl kost ongeveer twintig euro en de huren zijn relatief laag (ongeveer 230 euro per maand), dus als ik jou was dan zou ik me daar inschrijven.
Dan komt er nog eens bij, wíl ik daar wel wonen.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2006, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Gadje schreef op 23-07-2006 @ 23:08 :
Tja, niet iedereen heeft tijd en geld voor luxe.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2006, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Ik zou me direct inschrijven bij de SSHU, ga in de tussentijd eens op internet rondkijken. Begin dan serieus met zoeken uiterlijk in juni. Het kost ook tijd om je even te orienteren hoe er in Utrecht aan toe gaat.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2006, 22:32
Luminon
Luminon is offline
Citaat:
perseus schreef op 23-07-2006 @ 22:56 :
Bedankt voor de tip.
Oud 23-07-2006, 22:39
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Gadje schreef op 23-07-2006 @ 23:08 :

Maar goed, als je tijd en heel veel geduld hebt kan je via via (lees: op een wachtlijst staan, in een complex wonen en op een wachtlijst staan) in leuke stadspanden van de SSH terechtkomen.
Oud 24-07-2006, 17:01
2harries
2harries is offline
bedankt voor de reacties! Ik reageer een beetje laat omdat ik net terug ben van vakantie.
Deze week ga ik kijken bij een kamer in een zijstraat van de vleutenseweg. Vreselijk duur, en maar 8m2.
Toch ga ik kijken, omdat de plek me zo leuk lijkt. Woont nog iemand van jullie in 8m2? Is dit heel erg klein of wel te doen?
Ik twijfel nogal over de grootte...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 17:16
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
fractuur schreef op 23-07-2006 @ 23:39 :

Maar goed, als je tijd en heel veel geduld hebt kan je via via (lees: op een wachtlijst staan, in een complex wonen en op een wachtlijst staan) in leuke stadspanden van de SSH terechtkomen.
Die zijn idd wel leuk, maar ik ben nu aan de beurt na 2 jaar wachetn en ik heb echt geen zin om eerst in die shitty flats te gaan zitten en dat er daarna een kans bestaat dat ik in een stadspand terecht kom. Dan verhuis ik liever een paar keer zelf.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2006, 17:47
Luminon
Luminon is offline
Citaat:
2harries schreef op 24-07-2006 @ 18:01 :
bedankt voor de reacties! Ik reageer een beetje laat omdat ik net terug ben van vakantie.
Deze week ga ik kijken bij een kamer in een zijstraat van de vleutenseweg. Vreselijk duur, en maar 8m2.
Toch ga ik kijken, omdat de plek me zo leuk lijkt. Woont nog iemand van jullie in 8m2? Is dit heel erg klein of wel te doen?
8m2 is nog geen 3x3 meter, je hebt mazzel als je er meer dan een bed in kwijt kan zonder de deur te blokkeren.
Oud 24-07-2006, 17:48
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Ow.. er is echt wel iets beters hoor.. Als je toch gaat kijken: vraag even naar de doorschuifmogelijkheden binnen het pand. Misschien is er over twee maanden iemand weg en dan kan je naar een grotere kamer. Al zal die naar verhouding nog duur zijn.
Oud 24-07-2006, 18:41
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Ah lombok lijkt me. Ik woon ook op net geen 10m2 en omdat het hoog is is het heel goed te doen. Gewoon een kwestie van goed inrichten.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Gadje schreef op 24-07-2006 @ 19:41 :
Ah lombok lijkt me. Ik woon ook op net geen 10m2 en omdat het hoog is is het heel goed te doen. Gewoon een kwestie van goed inrichten.
inderdaad, goed inrichten en hopen op doorschuifmogelijkheden.
verder vind ik lombok wel een leuke wijk, dus wat dat betreft zit je goed (tenzij je aan het einde vd vleutenseweg zit, bij de DE fabriek?)
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Dat ligt eraan: heb je een gemeenschappelijke woonkamer of woonkeuken? Anders zou ik het niet doen, want dat wordt je echt gek. Als je nog een woonkamer oid hebt dan is het niet zo erg.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 22:31
2harries
2harries is offline
Het is helemaal aan het begin van de vleutenseweg.
Aan de stationkant dus. Er zijn ook iets grotere kamers te krijgen in het huis, ook een kamer van 10m2, maar die is nog duurder( 360 euro), wat ik toch vrij belachelijk vind.
Maargoed, ik ga binnenkort maar eens kijken...
Het is wel mooi dicht bij het centrum. Verder is er geen gemeenschappelijke woonkamer maar wel een keuken en badkamer...

phoe moeijk! Weet iemand van jullie toevallig nog een leuke kamer voor me?
haha zal wel niet, zo veel vraag naar!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 23:49
Luminon
Luminon is offline
Citaat:
2harries schreef op 24-07-2006 @ 23:31 :
Het is helemaal aan het begin van de vleutenseweg.
Aan de stationkant dus. Er zijn ook iets grotere kamers te krijgen in het huis, ook een kamer van 10m2, maar die is nog duurder( 360 euro), wat ik toch vrij belachelijk vind.
Maargoed, ik ga binnenkort maar eens kijken...
Het is wel mooi dicht bij het centrum. Verder is er geen gemeenschappelijke woonkamer maar wel een keuken en badkamer...
360 euro voor 10m2, mag dat? ff checken hoor.

[edit] kan het niet vinden, maar als je je maximale huurprijs wil berekenen kun je in deze brochure kijken.

Laatst gewijzigd op 24-07-2006 om 23:53.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 01:09
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 12-07-2006 @ 14:10 :

"Foute" wijken: Rivierenwijk
Hoezo die? Kheb er een vriend wonen, keurige wijk, als je et mij vraagt
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 13:02
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Luminon schreef op 25-07-2006 @ 00:49 :

[edit] kan het niet vinden, maar als je je maximale huurprijs wil berekenen kun je in deze brochure kijken.
Ik denk het niet. Ik zit met mijn 10m2 voor 280 en geen gem. ruimte al op het randje.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 14:57
Sasbeest
Sasbeest is offline
Willen alle mensen hier die in Utrecht gaan studeren ook perse IN Utrecht wonen? Ik ga nl. volgend jaar ook, maar heb een kamer gehuurd in Vleuten. Goede treinverbinding, ben in 7 minuten in Utrecht. Huur is 300 euro, voor 18m2. Als ik dan hoor wat sommige mensen moeten betalen voor een klein kamertje in Utrecht, zit ik er liever net buiten.
Oud 25-07-2006, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Sasbeest schreef op 25-07-2006 @ 15:57 :
Ik ga nl. volgend jaar ook, maar heb een kamer gehuurd in Vleuten. Als ik dan hoor wat sommige mensen moeten betalen voor een klein kamertje in Utrecht, zit ik er liever net buiten.
ik zou inderdaad liever meer betalen dan in Vleuten zitten. het is nog echt zo'n dorp, en er is werkelijk niets te beleven. bovendien zit je dan vast aan de trein en dat is niet heel relaxt als je 's nachts naar huis wilt na 12.30
ik kom er al heel m'n leven maar ik vraag me af of je het er echt leuk vind, eigelijk. (tenzij je in het klooster zit, zit je in het klooster?)
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 15:07
Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 25-07-2006 @ 16:04 :
ik zou inderdaad liever meer betalen dan in Vleuten zitten. het is nog echt zo'n dorp, en er is werkelijk niets te beleven. bovendien zit je dan vast aan de trein en dat is niet heel relaxt als je 's nachts naar huis wilt na 12.30
ik kom er al heel m'n leven maar ik vraag me af of je het er echt leuk vind, eigelijk. (tenzij je in het klooster zit, zit je in het klooster?)
Ik zit niet in het klooster.

Ik woon er nog niet, ga over een paar weken pas verhuizen. Dat het een dorp is vind ik juist wel fijn. Heb zelf heel m'n leven in een rustige omgeving gewoond, dus het lijkt me fijn om na een drukke dag daar terug te gaan. Over laat naar huis moeten maak ik me niet zo druk, als ik op stap ga o.i.d kan ik altijd bij een vriend of vriendin blijven slapen.
Oud 25-07-2006, 15:54
*amélie*
*amélie* is offline
Citaat:
Gadje schreef op 24-07-2006 @ 18:16 :
Die zijn idd wel leuk, maar ik ben nu aan de beurt na 2 jaar wachetn en ik heb echt geen zin om eerst in die shitty flats te gaan zitten en dat er daarna een kans bestaat dat ik in een stadspand terecht kom. Dan verhuis ik liever een paar keer zelf.
Je kunt ook gewoon blijven zitten waar je zit en tegen de tijd dat je wilt, reageren op stadspanden. Degene met de hoogste wachttijden mogen hospiteren. Ik sta sinds sept 2003 ingeschreven en sta nu regelmatig bovenaan voor kamers op deOude Gracht etc (maar te lui om te gaan hospiteren...).
Zelf vind ik, naast Wittevrouwen en het centrum, de Vogelenbuurt erg leuk!
Oud 25-07-2006, 17:31
Luminon
Luminon is offline
Citaat:
Sasbeest schreef op 25-07-2006 @ 15:57 :
Willen alle mensen hier die in Utrecht gaan studeren ook perse IN Utrecht wonen? Ik ga nl. volgend jaar ook, maar heb een kamer gehuurd in Vleuten. Goede treinverbinding, ben in 7 minuten in Utrecht. Huur is 300 euro, voor 18m2. Als ik dan hoor wat sommige mensen moeten betalen voor een klein kamertje in Utrecht, zit ik er liever net buiten.
Ik woon in Amersfoort, 14 minuten met de trein, maar ik woon toch liever in Utrecht ja.
Oud 25-07-2006, 18:15
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 25-07-2006 @ 16:04 :

Bij vrienden of vriendinnen blijven slapen kan natuurlijk altijd, maar het lijkt me niet leuk daar steeds op te moeten rekenen. Bovendien is de kans nogal groot dat je "na even wat te hebben gedronken" nét je trein mist. En dan moet je weer bij een vriendin slapen. Geef mij dan maar Utrecht.
Oud 25-07-2006, 21:27
Verwijderd
Jeeh, 2 kijkmiddagen deze week
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 22:40
espresso
espresso is offline
utrecht is heel leuk, ik woon er sinds kort omdat ik er dit jaar ga studeren, en het bevalt heel goed.
ik woon in oog in al, een vrij kleine buurt tussen lombok en kanaleneiland in ongeveer, de buurt is vrij rustig, ik woon in een hoogbouwding tussen de allochtonen en andere studenten.
de leukere buurten voor studenten vind ik verder lombok en zuilen etc, het is daar best gezellig.
ssh zou ik persoonlijk niet aan beginnen, eindeloze wachttijden en dan zit je in iets als ibb, nee dankje. slim reageren op internet advertenties of netwerken in utrecht zelf is slimmer. ik had de derde kamer waar ik naar ging kijken meteen, je moet gewoon goed opletten waar je op reageert, opletten wat voor mensen de huisgenoten zijn en of je daar bij past, of het huis wel alles heeft wat jij wil(internet etc) en of je niet perse bij een vereniging moet enzo. kijkavonden zijn trouwens altijd beter dan hospiteren!
Oud 26-07-2006, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Luminon schreef op 25-07-2006 @ 00:49 :

In Utrecht doen ze niet aan een maximale huurprijs....

Citaat:
espresso schreef op 25-07-2006 @ 23:40 :
ssh zou ik persoonlijk niet aan beginnen, eindeloze wachttijden en dan zit je in iets als ibb, nee dankje.
Misschien houd je er niet van om met zoveel mensen een etage te moeten delen maar verder is de SSH echt geweldig. Superlage huur en ze lossen alle kleine probleempjes binnen notime op. Bovendien zit je vaak vlakbij het centrum en het is er best leuk wonen.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2006, 00:32
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
srry, ik heb niet het hele topic gelezen, maar volgens mijn zijn tuinwijk, en rivierenwijk, prima buurten, ik zelfs woon in tuindorp oost, ook prima wijk, maar bijna niks te vinden voor studenten. Wel heb je daar een complex van de SSHU (tuindorp. en das zeker wel oke.

Ik wil zelf in Lunetten gaan wonen. rustige wijk, en veel mogelijkheden. En ook een SSHU complex in die wijk.

Misschien nutteloos, maar wilde t toch ff kwijt.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2006, 06:53
Verwijderd
Citaat:
Gadje schreef op 25-07-2006 @ 14:02 :
Ik denk het niet. Ik zit met mijn 10m2 voor 280 en geen gem. ruimte al op het randje.
:\

En dat is inclusief gas, water, licht en internet mag ik hopen?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2006, 08:40
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 26-07-2006 @ 01:32 :
srry, ik heb niet het hele topic gelezen, maar volgens mijn zijn tuinwijk, en rivierenwijk, prima buurten, ik zelfs woon in tuindorp oost, ook prima wijk, maar bijna niks te vinden voor studenten. Wel heb je daar een complex van de SSHU (tuindorp. en das zeker wel oke.

Ik wil zelf in Lunetten gaan wonen. rustige wijk, en veel mogelijkheden. En ook een SSHU complex in die wijk.

Misschien nutteloos, maar wilde t toch ff kwijt.
Ruime, goedkope kamers, maar je kan 's avonds na het stappen niet naar huis fietsen in je eentje. Dank je wel.
Oud 26-07-2006, 09:00
Miracle
Miracle is offline
Ik heb me in aug. 2004 ingeschreven bij de SSHU omdat ik in Utrecht wilde studeren. Maar van dat idee ben ik inmiddels afgestapt. Kan ik nu nog iets met mijn inschrijving?
Oud 26-07-2006, 10:32
2harries
2harries is offline
Aan mij geven?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2006, 10:48
Miracle
Miracle is offline
Kan dat?
Oud 26-07-2006, 11:01
2harries
2harries is offline
Dat zal wel niet toch, denk ik...?
Wel zonde dat je nu al die tijd voor niets betaald hebt! Kun je hem niet " omzetten" naar een andere stad? Of heb je daar al een kamer?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten