Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar de merwedekade is okee rivierenwijk is helemaal niet zo'n slechte wijk, behalve bepaalde stukken/straten en dat weet ik omdat ik er zelf woon ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En: http://www.xs4all.nl/~qyroz/fok/temp/utrecht2.jpg Merwedekade ligt trouwens in Rivierenwijk, volgens mij best wel een goede wijk ![]() Ik zoek ook nog een kamer ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Hoograven is trouwens een prima wijk hoor. Veel gezinnen, maar ook yuppen en allochtonen. Beetje van alles wat. Maar ik denk dat Tolsteeg wat studentikozer is. Ligt ernaast (meer richting stad) en heeft wat meer appartementen/kamers etc.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() In 't Goylaan kun je trouwens nog steeds kamers vinden hoor ![]() Misschien zijn bepaalde delen van Kanaleneiland inderdaad wel okee, maar ik hoor er vaak negatieve verhalen over... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Maar goed, als je tijd en heel veel geduld hebt kan je via via (lees: op een wachtlijst staan, in een complex wonen en op een wachtlijst staan) in leuke stadspanden van de SSH terechtkomen. ![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
verder vind ik lombok wel een leuke wijk, dus wat dat betreft zit je goed ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
[edit] kan het niet vinden, maar als je je maximale huurprijs wil berekenen kun je in deze brochure kijken.
Laatst gewijzigd op 24-07-2006 om 23:53. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik kom er al heel m'n leven maar ik vraag me af of je het er echt leuk vind, eigelijk. (tenzij je in het klooster zit, zit je in het klooster?) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik woon er nog niet, ga over een paar weken pas verhuizen. Dat het een dorp is vind ik juist wel fijn. Heb zelf heel m'n leven in een rustige omgeving gewoond, dus het lijkt me fijn om na een drukke dag daar terug te gaan. Over laat naar huis moeten maak ik me niet zo druk, als ik op stap ga o.i.d kan ik altijd bij een vriend of vriendin blijven slapen.
||
![]() |
Citaat:
Zelf vind ik, naast Wittevrouwen en het centrum, de Vogelenbuurt erg leuk!
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Bij vrienden of vriendinnen blijven slapen kan natuurlijk altijd, maar het lijkt me niet leuk daar steeds op te moeten rekenen. Bovendien is de kans nogal groot dat je "na even wat te hebben gedronken" nét je trein mist. En dan moet je weer bij een vriendin slapen. Geef mij dan maar Utrecht. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat is inclusief gas, water, licht en internet mag ik hopen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Babylijkje Utrecht begraven. Verwijderd | 17 | 10-11-2006 15:43 | |
Studeren |
Utrecht Law College Femic | 130 | 18-06-2006 10:45 | |
Studeren |
Scheikunde te Utrecht of Groningen? Fatality | 7 | 13-04-2005 22:33 | |
Algemene schoolzaken |
HBO Recht; Utrecht of Amsterdam Charlottetje | 106 | 23-11-2003 12:56 | |
Vrije tijd |
Zondag 10-8-2003: Johan Cruijff schaal PSV-FC Utrecht Mr.Oizo | 56 | 12-08-2003 13:50 |