Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
M'n moeder was vandaag jarig. Daar kwam natuurlijk de standaard groep tantes op af, die het een schande vonden dat ik op mijn mama's verjaardag pas om 1 uur uit bed kwam gekropen. Waardoor ik natuurlijk weer werd bestempeld als alcoholist. Pshh.
Enniewee, het werd uiteindelijk nog wel gezellig toen de rest van de family erbij kwam, er veels te hard werd gepraat en de BBQ aanging. Niet dat ik er tussen ging zitten ofzo, ik ben gekke henkie niet. Ik zat binnen bij de ventilator ipv 'lekker buiten' te zitten en mijn 75% aan lichaamsvocht uit te zweten. En ik heb bijna de hele dag 'I wanna fuck you in the back of my daddy's car...' lopen hummen. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vandaag heb ik geprobeerd mijn zin te krijgen, wat best ok ging. Toen fietste ik naar huis, toen weer naar de stad om mijn ipod op te halen. Toen ging ik in het park liggen en alles voor mijn nieuwe kamer regelen. En nu nog een ventilator. Vanavond naar Houten en dan lekker slapen in de hitte. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
LEFT RIGHT LEFT, LEFT RIGHT LEFT. GOOO LEFT GO RIGHT GO PICK UP THE STEP GO LEFT GO RIGHT GO LEEHEEEHEEFT. Geen ambulance gehoord voor deze trotse knapen.
||
Citaat:
||
Citaat:
en als het goed is zie je miranda ook gaan we binnekort schoenen kopen jajaja? ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb vandaag in het park gelegen en van de zon "genoten" en vanavond ga ik dat weer doen |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag gedaan? Verwijderd | 153 | 05-10-2010 12:16 | |
De Kantine |
tadadadaaaaam, wat heb jij vandaag gedaan? fazhionista | 4 | 06-12-2009 11:54 | |
Lifestyle |
Wát heb je vandaag gedaan?! Verwijderd | 500 | 28-09-2008 05:47 | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag gedaan? Verwijderd | 500 | 12-09-2006 22:17 | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag gedaan? Mieke v/d HEMA | 500 | 30-01-2005 10:43 | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedaan? ~*~WiCkEd~*~ | 91 | 10-12-2002 16:18 |