Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2006, 17:47
655321
655321 is offline
In de tuin gelegen, even naar de stad en nu zo naar De Bijstand.
Oud 17-07-2006, 18:54
Metal
Metal is offline
Gister bbq bij een vriend die jarig was, dat was gezellig want er waren leuke mensen en ze hebben een grote tuin met zwembad want die pa van die gast is directeur van eneco oid. Niet dat ik ging zwemmen maar het was wel leuk om te zien hoe iedereen het zwembad ingeflikkerd werd. Zeker met een biertje erbij. Hoegaarden, brand en een of ander lekker donker bier van 6% uit de tap. \m/ Om 11 uur maar eens naar huis vertrokken met de trein en het was echt kkwarm. In valkenburg nog wat biertjes gaan halen, naar huis gegaan, andere jongen gekomen, eten besteld, fear and loathing in de dvd speler geduwd en de hele nacht wat zitten lullen en wel duizend keer de herhaling van het nos (sport) journaal gezien. Gasten zouden blijven slapen maar ik heb ze om 6 uur de deur uitgetrapt omdat ik vond dat ze maar thuis moesten gaan slapen, ik was echt kapot, en dan trek ik dat niet.

Net even boodschappen gedaan dus nu ligt mijn hele ijskast vol met lekker eten van de albert heijn wat ik zo op de barbeque ga gooien. \o/

kkinteressant
Oud 17-07-2006, 19:17
zeehond23
zeehond23 is offline
net ijsje gehaald calippo vola
Oud 17-07-2006, 19:37
Broeder
Broeder is offline
Ik heb ook wat te vertellen!! ! want gedurende een heel etmaal had ik een pet op, OEI, ik moest namelijk kamperen en de puisten op m'n kop waren verbrand hhggggh en er waren nog meer spannende evenementen zoals kruiswoordpuzzels en eczeem krijgen in publieke CAMPINGdouches, HAD IK NU MAAR TEENSLIPPERS GEHAD Verder beleefde ik nog een ultiem intiem moment met een vrouw die tevens mens was, toen een serveerster die giechelend naast me ging zitten nadat ik 'Qu'est-ce que c'est de l'épaule?' zei, LOLZ. Nu ga ik voor het eerst in vijf dagen een sigaret roken Instant-kk voor iedereen die beweerde dat ik verslaafd was
Oud 17-07-2006, 19:54
botulismf
botulismf is offline
Ik had vandaag voor het eerst in dit jaar een dag waarop ik me niet mentaal hoefde voor te bereiden op iets wat ik de volgende dag moet doen. En dat is even wennen.

Ik heb vandaag niets gedaan, maar het had een veel functioneler nietsdoen kunnen zijn als ik stiekem toch wel iets had gedaan. Maar dat komt morgen wel. Alle begin is moeilijk.
Morgen ga ik me bezighouden met activiteiten als parkhangen, zwemmen, schilderen etc. En met een beetje geluk komt morgenavond mijn liebling. En zo niet, dan komt ze overmorgen. En eigenlijk mag dat wel in het w00t-topic, maar daar ga ik nu maar niet aan beginnen.
Oud 17-07-2006, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 17-07-2006 @ 19:54 :
Gister bbq bij een vriend die jarig was, dat was gezellig want er waren leuke mensen en ze hebben een grote tuin met zwembad want die pa van die gast is directeur van eneco oid. Niet dat ik ging zwemmen maar het was wel leuk om te zien hoe iedereen het zwembad ingeflikkerd werd. Zeker met een biertje erbij. Hoegaarden, brand en een of ander lekker donker bier van 6% uit de tap. \m/ Om 11 uur maar eens naar huis vertrokken met de trein en het was echt kkwarm. In valkenburg nog wat biertjes gaan halen, naar huis gegaan, andere jongen gekomen, eten besteld, fear and loathing in de dvd speler geduwd en de hele nacht wat zitten lullen en wel duizend keer de herhaling van het nos (sport) journaal gezien. Gasten zouden blijven slapen maar ik heb ze om 6 uur de deur uitgetrapt omdat ik vond dat ze maar thuis moesten gaan slapen, ik was echt kapot, en dan trek ik dat niet.

Net even boodschappen gedaan dus nu ligt mijn hele ijskast vol met lekker eten van de albert heijn wat ik zo op de barbeque ga gooien. \o/

kkinteressant
dolle jongen
Oud 17-07-2006, 21:31
Gadje
Gadje is offline
Ik heb eerst in de tuin gelegen, de da vinci code gelezen toen gaan werken en begonnen met mn auto theorie, maar ik vond de glamour toch leuker
Oud 17-07-2006, 21:44
~*kar*~
~*kar*~ is offline
heerlijk naar het strand geweest..
ga niet op vakantie, maar als het weer hier zo blijft, vind ik dat helemaal niet erg

daarna lekker uit eten, en lopen blauwbekken in de cabrio, was toch wel erg koud met het dak open...
Oud 17-07-2006, 22:44
__
__ is offline
ik ben me in mn eentje aan het bezatten, ik voel me zo zielig
Oud 17-07-2006, 22:56
__
__ is offline
godverdomme ik voel me echt heel zielig
Oud 17-07-2006, 22:57
roman
roman is offline
gewerkt in die fucking kkhitte daarna ff gezwommen daarna gepoold en op een terrasje biertjes gedronken.. nu ga ik eten en op m,n dakterras naar de sterren staren
Oud 17-07-2006, 22:57
__
__ is offline
ik spam
Oud 17-07-2006, 23:00
roman
roman is offline
Citaat:
__ schreef op 17-07-2006 @ 23:56 :
godverdomme ik voel me echt heel zielig
je mag wel op m,n dakterras mee komen kijken naar de sterren
Oud 17-07-2006, 23:19
__
__ is offline
wat een leuk aanbod, waar bevindt jouw dakterras zich ongeveer :')?
Oud 17-07-2006, 23:24
Carn
Carn is offline
ik drink ook bier in mn eentje!
Oud 17-07-2006, 23:25
botulismf
botulismf is offline
Ik ben in mijn eentje en heb niet eens bier. Beat that.
Oud 17-07-2006, 23:25
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
ik eet ijs en heb koppijn
Oud 17-07-2006, 23:36
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
botulismf schreef op 18-07-2006 @ 00:25 :
Ik ben in mijn eentje en heb niet eens bier. Beat that.
ach wat, ik LUST niet eens bier
Oud 17-07-2006, 23:37
grandmommy
grandmommy is offline
maar ik luister wel loletta van salmonela dub, en dat is heel wat waard
Oud 18-07-2006, 00:04
roman
roman is offline
ik heb net 'met het oog op morgen'geluisterd en ben nu fuckin midde oosten deskundige
Oud 18-07-2006, 00:06
roman
roman is offline
Citaat:
__ schreef op 18-07-2006 @ 00:19 :
wat een leuk aanbod, waar bevindt jouw dakterras zich ongeveer :')?
ergens in haarlem...
Oud 18-07-2006, 00:13
__
__ is offline
o dat is wel een beetje ver
Oud 18-07-2006, 01:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
M'n moeder was vandaag jarig. Daar kwam natuurlijk de standaard groep tantes op af, die het een schande vonden dat ik op mijn mama's verjaardag pas om 1 uur uit bed kwam gekropen. Waardoor ik natuurlijk weer werd bestempeld als alcoholist. Pshh.
Enniewee, het werd uiteindelijk nog wel gezellig toen de rest van de family erbij kwam, er veels te hard werd gepraat en de BBQ aanging. Niet dat ik er tussen ging zitten ofzo, ik ben gekke henkie niet. Ik zat binnen bij de ventilator ipv 'lekker buiten' te zitten en mijn 75% aan lichaamsvocht uit te zweten.
En ik heb bijna de hele dag 'I wanna fuck you in the back of my daddy's car...' lopen hummen.
Oud 18-07-2006, 01:37
suvórov
suvórov is offline
Ik heb een mcDonalds-tocht gedaan in oost-Vlaanderen. Ik heb nog steeds honger.
Oud 18-07-2006, 01:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik krijg hier een beetje een 'Harold & Kumar' beeld door.
Hoeveel drugs was er in het spel?
Oud 18-07-2006, 01:41
suvórov
suvórov is offline
Grapje!
Oud 18-07-2006, 03:28
Blenderhead
Blenderhead is offline
allemaal soa's krijge met di kutforun
Oud 18-07-2006, 10:27
RockaholiC
RockaholiC is offline
m'n buurvrouw stalkt me
Oud 18-07-2006, 10:34
Verwijderd
ik zit midden in een LAN-party
Oud 18-07-2006, 11:02
Verwijderd
Citaat:
rxn schreef op 18-07-2006 @ 11:34 :
ik zit midden in een LAN-party
owned

mag ik ook komen?
Oud 18-07-2006, 11:10
Stevill
Stevill is offline
Uitslapen en sja wat zal ik eens gaan doen?
Oud 18-07-2006, 11:17
Broeder
Broeder is offline
Eiwitshakes drinken?
Oud 18-07-2006, 11:28
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Broeder schreef op 18-07-2006 @ 12:17 :
Eiwitshakes drinken?
Standaard
Oud 18-07-2006, 11:28
mookid
mookid is offline
gister op het strand geweest.
toen ik met de trein naar huis ging pakte een heel vies marokkaantje met zo´n donssnorretje en hangogen en flaporen mijn portemonnee uit mn tas terwijl hij deed alsof hij een krantje van het tafeltje pakte.
en toen werd ik heel kwaad en gillen en zo huhu en toen dropen ze af nadat ze mn portemonnee op de grond hadden gegooid (het waren er 3, allemaal met donssnorretjes en één ervan riep steeds 'wat joh' tegen mij, 'ik ken hun amper' zzzz)
de beveiliging was ook teringsloom want er was ook nog een andere rel en ik zag die viezerds gewoon het station uitlopen.
toen thuis was ik helemaal opgefokt en heb ik wedding crashers gekeken en toen was het bijna over.
en nu ben ik nogsteeds ietwat opgefokt maar dat went well.
Oud 18-07-2006, 13:23
Verwijderd
ontslag genomen van mn vakantiewerk en koppijn gekweekt, moet zo nog ff boodschappen doen en dingen posten
Oud 18-07-2006, 13:29
girl@saladbar
girl@saladbar is offline
nadat ik opstond eerst de kots van de kat opgeruimd zometeen word ik opgehaald door wat vrienden en dan lekker naar zandvoort naar ut strand ben daar nog helemaal niet geweest deze zomer
Oud 18-07-2006, 14:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik had beloofd dat ik de resten van het tuinfeestje op zou ruimen, en dat deed ik, alleen toen flikkerde er 2 glazen om op de stenen keukenvloer, en je ziet die klote glasscherfjes niet, want er zitten namelijk glinsterdingetjes in onze grindvloer, en toen ben ik een uur bezig geweest met opruimen en ik zag ineens bloed, wat bleek uit mijn vinger te komen, en nu heb ik er een lelijke bruine pleister omheen die totaal niet past bij mijn outfit. Drama!
Oud 18-07-2006, 14:22
grandmommy
grandmommy is offline
ajeto trimm trabb
Oud 18-07-2006, 14:45
__
__ is offline
uitgeslapen, een hoop loze foto's e.d. verwijderd van de computer en straks ga ik naar een vriendin van me toe alwaar wij voor een andere vriendin gaan koken aangezien ze gisteren jarig was maar ik toen niet langs kon komen ivm werk. ze heeft gisteren van ons alvast een superdik cocktailboek + zo'n SHAKER gekregen, dus we gaan ons ook wagen aan het maken van cocktails, DOLLE BOEL
Oud 18-07-2006, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Bardamu schreef op 18-07-2006 @ 12:02 :
owned

mag ik ook komen?
heb je guild wars?
Oud 18-07-2006, 16:16
Blenderhead
Blenderhead is offline
Ik heb me de hele dag zitten ergeren aan fucking wacko's die met de vierdaagse voor mijn huis lawaai gaan zitten maken. Beetje klappen prima maar nu, na de 4e keer 'blauw van de sangria' te hebben gehoord', is er iets geknapt in mijn hoofd. Ik word GEK.

"gelukkig is het zo over want ze vallen bij bosjes neer en zorgen de sirene's van de ambulances voor een welkome (zeer regelmatige) afwisseling"
Oud 18-07-2006, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Blenderhead schreef op 18-07-2006 @ 17:16 :
Ik heb me de hele dag zitten ergeren aan fucking wacko's die met de vierdaagse voor mijn huis lawaai gaan zitten maken. Beetje klappen prima maar nu, na de 4e keer 'blauw van de sangria' te hebben gehoord', is er iets geknapt in mijn hoofd. Ik word GEK.

"gelukkig is het zo over want ze vallen bij bosjes neer en zorgen de sirene's van de ambulances voor een welkome (zeer regelmatige) afwisseling"
och och spoesje, ik mis nijmegen het ergste nu.Maar ik ben er morgen!

Vandaag heb ik geprobeerd mijn zin te krijgen, wat best ok ging. Toen fietste ik naar huis, toen weer naar de stad om mijn ipod op te halen. Toen ging ik in het park liggen en alles voor mijn nieuwe kamer regelen. En nu nog een ventilator. Vanavond naar Houten en dan lekker slapen in de hitte.
Oud 18-07-2006, 16:49
Verwijderd
Citaat:
rxn schreef op 18-07-2006 @ 16:34 :
heb je guild wars?
nee alleen...........helemaal geen game
Oud 18-07-2006, 17:04
655321
655321 is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 18-07-2006 @ 17:16 :

Bij mij waren het de soldaten.
LEFT RIGHT LEFT, LEFT RIGHT LEFT. GOOO LEFT GO RIGHT GO PICK UP THE STEP GO LEFT GO RIGHT GO LEEHEEEHEEFT.
Geen ambulance gehoord voor deze trotse knapen.
Oud 18-07-2006, 17:04
Metal
Metal is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 18-07-2006 @ 17:43 :

Vandaag heb ik geprobeerd mijn zin te krijgen, wat best ok ging. Toen fietste ik naar huis, toen weer naar de stad om mijn ipod op te halen. Toen ging ik in het park liggen en alles voor mijn nieuwe kamer regelen. En nu nog een ventilator. Vanavond naar Houten en dan lekker slapen in de hitte.
lotte?
Oud 18-07-2006, 17:06
Metal
Metal is offline
Citaat:
655321 schreef op 18-07-2006 @ 18:04 :
Bij mij waren het de soldaten.
LEFT RIGHT LEFT, LEFT RIGHT LEFT. GOOO LEFT GO RIGHT GO PICK UP THE STEP GO LEFT GO RIGHT GO LEEHEEEHEEFT.
Geen ambulance gehoord voor deze trotse knapen.
ik ben er morgen. beat that!
en als het goed is zie je miranda ook

gaan we binnekort schoenen kopen jajaja?
Oud 18-07-2006, 17:09
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:

Ho eens even, jij mag mij helemaal geen spoesje noemen.
Oud 18-07-2006, 17:10
Verwijderd
Citaat:

dat was geertje dus,
ik heb vandaag in het park gelegen en van de zon "genoten" en vanavond ga ik dat weer doen
Oud 18-07-2006, 17:19
Anaïs
Anaïs is offline
Deze voormiddag naar de uitleg over mijn vakantiejob gaan luisteren, 't wordt nog ingewikkeld maar boeiend. Daarna richting Gent, om de gemeenschappelijke delen van het huis als een smeerboel aan te treffen. Kotbaas gebeld en twee uur ijverig gepoetst

Daarna nog een uurtje vioolles gegeven aan een meisje die de basics weer wou opfrissen voor ze in september opnieuw lessen volgt. En vanavond ga ik naar de Gentse Feesten!
Oud 18-07-2006, 17:19
botulismf
botulismf is offline
Shit, ik geef het op met die grote schoonmaak. Veel te warm. Ik heb vandaag de WC en de badkamer schoongemaakt, alles gestofzuigd en de keuken opgeruimd. De rest doe ik morgen wel.

Vanavond ga ik denk ik naar het park, hopelijk zijn niet alle bekenden inmiddels op vakantie.

Regels voor berichten