![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Kom op zeg, ga niet de waarden van andere landen hier aan mensen opdringen, dat jij het er niet mee eens bent is prima, maar respecteer ook de mening van mensen die het er wel mee eens zijn...
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Pas bij de daadwerkelijke ingang, waar je op een toegangsbewijs wordt gecontroleerd, kunnen ze je tegenhouden vanwege je leeftijd. Mocht je hier geweigerd worden kun je natuurlijk wel proberen je geld terug te vragen bij de kassa.
||
Citaat:
Zouden we ons dan vergissen en zijn de 16-17 jarige niet zo onder ontwikkeld als we dachten?
Laatst gewijzigd op 14-08-2006 om 14:13. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Weet je.. ik zie mensen overal en in alle leeftijden die belazerd en gebruikt worden door een ander. Iemand van 16 moet nu eenmaal in deze wereld opzich zich of haar zelf op weten te passen en niet blind te zijn voor alle praatjes. Deze dient nu eenmaal een oordeel over iemand te kunnen vellen op gevoel en verstand... eigen gevoel en verstand. Dan kan er wel een mooie verhaaltje komen van iemand die te veel naar een ouder persoon heeft geluisterd met haar/zijn 16e en daar nu spijt van heeft... was dat niet zo had degene weer net zo goed een hoop vreemdgaan en omstandigheden mee kunnen maken die anders ook iemands leven behoorlijk kapot kunnen maken. Als je denkt dat er een probleem is... dan is het probleem eerder dat kinderen al met 12 menen te moeten roken, drinken, neuken en al niets meer van iemand aannemen. Dat men in dit land vreemdgaan bijna als volkssport beseft en dat mensen vaak een niet bepaald hechtere band als die van een verkoper-consument hebben en toch elkaar de illusie geven vrienden te hebben. Waar men zelfs bejaarden als doelgroep voor oplichting ziet. Waar je met 18 pas sigareten mag kopen en toch met 13 al met een sigaret in de mond kunt rondlopen zonder dat iemand zich gevoelen roept er iets van te zeggen. In onze huidige maatschappij mag je uberhaupt blij zijn als de liefde echt 100% eerlijk is als er al sprake van liefde is. Het probleem is niet dat men van jongeren gebruik kan maken, maar dat de algehele maatschappij al totaal zijn gevoel voor goed en slecht verloren is. Dat meisjes van 16 makkelijker te sweet talken zijn als meiden van 25... dat klopt. Maar beiden zijn te sweet talken... en je wil niet weten hoe traumatisch het voor iemand van 16 kan zijn. Vooral als je dan van die popi jopi klas figuren zich als een pauw voor hun opspelen opstap, hun dan mee naar buiten slepen met de liefste woorden en na een beurt weer de weide wereld in sturen. Zoals jij zegt... mensen van 16 jaar zijn niet volledig ontwikkeld en weten inderdaad ook nog niet welke gevolgen de gedrag voor een ander kan hebben. En zo weten ook jongens van 16 jaar niet even mooi met leeftijds genoten om te gaan. En niets is zo grof onder elkaar als de jeugd... grover/gemener naar mate ze jonger zijn. Maar pas nu dat je een leeftijds verschil hoort begin je offtopic te ratelen over een mogelijk gevaar, wat er eigenlijk altijd is ongeacht de leeftijd. Iemand die met 25 jaar een meisje van 16 stelselmatig "misbruikt" die heeft zijn persoonlijkheid altijd al wel zo gehad dat het merkbaar is... je gaat me niet vertellen dat zo iemand met 16 jaar nog hoog romantische en meevoelend was. Verder zeg ik nog steeds... het boeit me niet wat de rest denkt dat goed voor mij of haar is... wat goed voor ons is, moet maar goed voor de rest zijn. Ik moet gelukkig zijn en zij moet het zijn... dat is het enige wat voor mij telt. Laatst gewijzigd op 14-08-2006 om 18:09. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben nu 18 en mijn vriendin is 17, ben ik nu een pedo? get real
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Punt is: de leeftijdsgrens voor die beurs is 18 jaar en zij is dat niet, dus als ze daar hun werk goed doen, mag ze niet binnen. Je kan het proberen, lukt het niet, pech dan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Om de website al te kunnen bezoeken, moet je al 18 jaar of ouder zijn. Lijkt me duidelijk hoe ze dan denken over het daadwerkelijk bezoeken van de beurs zelf
![]() Verder TS, geniet lekker van je relatie ![]() Zolang jullie beiden maar gelukkig zijn. Mensen zouden niet zeiken over de leeftijd als het 20-29 geweest zou zijn, dan kan het ineens allemaal. Sommigen zijn er nou eenmaal vroeg bij, kan he...
|
@XQ ja ik ken toevallig 2 koppels met grote leeftijdsverschillen
1. 22 en 43 (21 jaar) 2. 24 en 46 (22 jaar) en bij beide is dat geen probleem, dus het kan prima
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ggttt wat een gezeur
Je mag daar vanaf je 18e naar binnen. Jij bent 16 dus dan mag je daar gewoonweg nog niet naar binnen. Lijkt me bijzonder duidelijk, en iedereen kan wel gaan roepen dat hij of zij zich volwassener voelt dan zijn leeftijdsgenoten, dat wil nog niet zeggen dat er dan ook maar een uitzondering gemaakt moet worden. Mooie boel zou het dan worden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder is dit topic niet gemaakt met de vraag "mijn vriendin is 16 en ik ben 25, wat vinden jullie daarvan?" en het is een discussie waar je nooit uitgaat komen of waarbij je de ander nooit kan overtuigen want het gaat puur om je persoonlijke idee van wat kan en wat niet kan. Je kan er net zo goed mee ophouden. Ok je vindt dat het kan, leuk da's dan duidelijk. Ok je vindt dat het niet kan, prima dan niet. Get over it.
|
Verwijderd
|
eigenlijk ging het daar niet om dat ik er eigenlijk niet heen mag is mij ook wel duidelijk en dat ik daar niet volwassen genoeg voor ben snap ik ook wel.De vraag was alleen of er streng gecontroleert word. Maar daar hebben we inmiddels ook wel antwoord op via een forum dat ons wel een beetje opweg hielp
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar ik ben gelukkig niet de enige die het hier niet mee eens is, toch nog een beetje waarde in Nederland gevonden. ![]()
||
Citaat:
![]() ik zeg btw niet dat 16 en 25 in alle gevallen kan. maar goed inderdaad er is een leeftijdsgrens.
Laatst gewijzigd op 15-08-2006 om 23:59. |
![]() |
|
|