Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2007, 17:09
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Sjors is echt veel mooier met dat langere haar. <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2007, 19:35
lievelieze
lievelieze is offline
"hij is een echte bikkel"
"net als zijn vader"
whahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
nick de bikkel (dacht eerst nog dat ie beide ballen kwijt was, tot de magische bevruchting )
Oud 10-01-2007, 20:12
Bell
Bell is offline
Citaat:
lievelieze schreef op 10-01-2007 @ 20:35 :
"hij is een echte bikkel"
"net als zijn vader"
whahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
nick de bikkel (dacht eerst nog dat ie beide ballen kwijt was, tot de magische bevruchting )
bij mij op de middelbare school werd vaak gezegt: "zoo je bent echt een bikkel met één bal"

maar iig, het Valentijnverhaal duurt me wel iets te lang nu...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 21:00
Verwijderd
jezus ik kijk het echt weinig maar is die noud niet echt veel jonger dan florine ? ik vind hem echt nog een jongetje
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 08:40
Schranktür
Schranktür is offline
Zo is Valentijn doodziek en oehah hij gaat misschien wel dood.

En zo is hij weer helemaal beter...Joepie, zeg!

Het lijkt wel een wonder.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 19:57
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
GTST wordt hoe langer hoe onlogischer...

Eerst idd die baby die binnen vijf minuten van bijna dood naar vrijwel genezen gaat.
En dan nu die DVD handel, komt er een politieagent van MOORDZAKEN aan de deur, en zijn ze allemaal bang dat ze de bak in moeten en zo, voor het branden van een paar DVDs.
Mijn halve vriendenkring doet dat, kom op zeg. Ze hebben bij moordzaken echt wel iets beters te doen hoor

En een topcrimineel van 21 (of zo) is ook een beetje raar...
Oud 11-01-2007, 20:47
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 11-01-2007 @ 20:57 :
GTST wordt hoe langer hoe onlogischer...

Eerst idd die baby die binnen vijf minuten van bijna dood naar vrijwel genezen gaat.
En dan nu die DVD handel, komt er een politieagent van MOORDZAKEN aan de deur, en zijn ze allemaal bang dat ze de bak in moeten en zo, voor het branden van een paar DVDs.
Mijn halve vriendenkring doet dat, kom op zeg. Ze hebben bij moordzaken echt wel iets beters te doen hoor

En een topcrimineel van 21 (of zo) is ook een beetje raar...
daar komt bij dat een minderjarige nooit gelijk naar de kinderrechter gaat
Met citaat reageren
Oud 12-01-2007, 20:45
~SmG~
~SmG~ is offline
Volgens mij is die Noud nog steeds niet over z'n Kruimeltje fase heen, hij heeft nog steeds dat vreselijke kapsel.
Oud 13-01-2007, 11:54
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
~SmG~ schreef op 12-01-2007 @ 21:45 :
Volgens mij is die Noud nog steeds niet over z'n Kruimeltje fase heen, hij heeft nog steeds dat vreselijke kapsel.
idd een lelijk menneke
Oud 13-01-2007, 18:23
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
~SmG~ schreef op 12-01-2007 @ 21:45 :
Oud 19-01-2007, 17:50
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Mooie rechercheur, die Aydin. Deelt zomaar gegevens uit een (moord)onderzoek met derden, deelt de namen van getuigen met beschuldigden, duikt in bed met de aanstichtster van de zaak... De politie, uw vriend.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 19:27
Bell
Bell is offline
Go Nina
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 09:58
flyaway
flyaway is offline
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 10:32
Verwijderd
haha nu krijgen we dat gezeik weer dat nina het heeft gedaan, terwijl ie het zelf wou. maar misschien issie helemaal niet dood
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 16:12
rare kwast
rare kwast is offline
hij gaat er wel uit..
Oud 21-01-2007, 10:18
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
natuurlijk is niet dood. de kogel zat nog nie eens in de buurt van zijn hart. hopelijk weet ludo dat ie suiker in de wond moet strooien
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 11:54
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
smikkelenberg schreef op 21-01-2007 @ 11:18 :
natuurlijk is niet dood. de kogel zat nog nie eens in de buurt van zijn hart. hopelijk weet ludo dat ie suiker in de wond moet strooien
je hoeft een kogel niet in je hart te krijgen om dood te gaan..
Oud 21-01-2007, 12:44
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 21-01-2007 @ 12:54 :
je hoeft een kogel niet in je hart te krijgen om dood te gaan..
nee hehe maar dan moet je r suiker in strooien
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 14:14
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Hij is in zijn buik geraakt, als hij niet snel naar het ziekenhuis wordt gebracht bloedt ie gewoon dood. En bovendien heb je bij buikwonden een erg grote kans op bloedvergiftiging doordat die troep uit je darmen begint te lekken...
En het is al langer bekend dat Morris eruit gaat, dus ik verwacht dat ie de pijp uit gaat.

En wat is dat voor geouwehoer over suiker de hele tijd? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord...
Stopt dat het bloeden of zo?
Oud 21-01-2007, 14:28
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 21-01-2007 @ 15:14 :
Hij is in zijn buik geraakt, als hij niet snel naar het ziekenhuis wordt gebracht bloedt ie gewoon dood. En bovendien heb je bij buikwonden een erg grote kans op bloedvergiftiging doordat die troep uit je darmen begint te lekken...
En het is al langer bekend dat Morris eruit gaat, dus ik verwacht dat ie de pijp uit gaat.

En wat is dat voor geouwehoer over suiker de hele tijd? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord...
Stopt dat het bloeden of zo?
ja eerder inwendige bloedingen dan bloedvergiftiging hoor, das iets heel anders.

en ja de suiker versnelt de stolling van het bloed waardoor de wond dicht gaat.
of cayenne peper dat brand de haarvaten dicht.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 17:24
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 21-01-2007 @ 15:14 :
En het is al langer bekend dat Morris eruit gaat,
Bij mij anders niet, dus bedankt voor het weggeven van het nieuwtje.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 21:46
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
ik zei nog zo : doe er nou suiker in. maar niet luisteren he die ego zakenman
miss gebruiken ze de coma wel om van acteur te wisselen zoals ze elke week doen in de USA

Laatst gewijzigd op 23-01-2007 om 21:50.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 20:42
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Morris neergeschoten, Nina verdacht, Morris biecht op, Ludo in de cel. Niemand upt dit topic? De belangstelling is over.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 20:59
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
idd
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 21:49
Solid
Solid is offline
ja jeetje er gebeurd veel ja

ik vind trouwens dat GTST al een tijdje apart aan het filmen is, met voice overs, flashbacks en rare scenes en filmbeelden enzo. (zoals nina vandaag en tijdje terug met morris) Ik kan het wel waarderen, maar vind het niet echt soap achtig eigenlijk.

Ik ben dat Noud gedoe wel zat en ben benieuwd naar Charlie/Jack verhaallijn.. ik dacht trouwens dat morris dood zou gaan..
Oud 30-01-2007, 21:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Solid schreef op 30-01-2007 @ 22:49 :
ik vind trouwens dat GTST al een tijdje apart aan het filmen is, met voice overs, flashbacks en rare scenes en filmbeelden enzo. (zoals nina vandaag en tijdje terug met morris) Ik kan het wel waarderen, maar vind het niet echt soap achtig eigenlijk.
Dat hebben ze volgens mij altijd al gedaan in GTST.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 22:09
Solid
Solid is offline
nee niet op die manier vind ik, ik kijk het al jaren en het valt mij echt op dat ze beetje kunstig proberen te doen ofzo. voice overs en flashbacks hadden ze natuurlijk al wel, maar het ziet er nu veel beter uit, minder amateur/nep achtig ofzo. Het is iig niet hetzelfde qua beelden zoals soaps als the bold of days of our lives etc..
Oud 31-01-2007, 18:27
Bell
Bell is offline
Citaat:
Solid schreef op 30-01-2007 @ 22:49 :
ja jeetje er gebeurd veel ja

Ik ben dat Noud gedoe wel zat en ben benieuwd naar Charlie/Jack verhaallijn.. ik dacht trouwens dat morris dood zou gaan..
naar de charlie/jackverhaallijn ben ik idd ook wel benieuwd...
Met citaat reageren
Oud 31-01-2007, 20:00
Verwijderd
Dat van die mooiere (of iig: niet standaard) montage viel mij ook al op ja! Vandaag ook een leuk montage grapje:
Jack: Wat wil je?
Charlie: Daar zat ik ook al over te denken...
Jack: Wat jij wil?
Charlie: Wat jij wil...
Volgende shot, Bing: Morris en ik willen het allebei!

Jackieboy (hip koosnaampje door Dian ) was trouwens weer erg sexy bezig vandaag!

En inderdaad, Morris zou toch dood gaan? Of zou hij dan voor levens lang de gevangenis in gaan hierna?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2007, 18:06
Poor twisted me
En dan vinden ze het gek dat gtst zoveel kijkers kwijt is . De laatste tijd is er echt niets aan.

Ik hoop dat het volgende zal gaan gebeuren:
(Ja ik verveelde me).

Bing draait de gevangenis in. (Hij is medeplichtig op de moordaanslag op Ludo). Sjors komt erachter dat ze verliefd is op iemand anders. (Nieuw personage). En laat uiteindelijk Bing dan ook zitten.

Charlie begint in het geheim een relatie met Jack. Zodra Nick hier achter komt, zet hij alles op alles om Jack iets aan te doen. En zal er een "oorlog" ontstaan tussen de familie Sanders en Jack. Jack zal Nick iets aandoen, waardoor Nick in het ziekenhuis zal moeten worden opgenomen.

Morris gaat dood, Barbara gaat ten onder aan het verdriet hierover, en zal uiteindelijk ook uit de serie verdwijnen.

Dennis en Anita gaan samenwonen, Noud zal uiteindelijk weer uit de serie verdwijnen na een verschrikkelijke ruzie met Anita en Dennis. (Nadat Dennis de voogdij over hem heeft gekregen).

Nina draait door als ze hoort dat haar beste vriendin Florien en haar broer Fos weer terug naar hun vader gaan. (Vanwege het feit dat Barbara er niet meer voor ze is). Nina zal voor een korte duur weer in een kliniek moeten worden behandeld. Uiteindelijk zal het personage nina door een andere actrice worden gespeeld.

Robert en Jeff beginnen toch samen met Dian een bedrijf, om zo Ludo een hak te zetten. Dorethea blijkt het nog steeds moeilijk te hebben met het feit dat Bing in de gevangenis terecht is gekomen, ze voelt dat ze hier niet met Jeff over kan praten. Dit zal uitlopen tot een ruzie en uiteindelijk zal Jeff van Dorethea scheiden. Dorethea zal een langere periode gaan samentouren met Stanley, en verdwijnt tijdelijk uit de serie.

Laura voelt zich verlaten en leeg nadat Dorethea en Noud uit haar leven zijn verdwenen. Ze zoekt toevlucht in allerlei andere zaken, en ontmoet zo via een contactsite op het Internet een nieuwe vriend. Deze man blijkt echter geen goede invloed op haar te hebben.

Stefano komt samen met zijn zoon terug uit Amerika. Deze terugkomst is echter niet zomaar. (Het personage Lucas zal gespeeld worden door een nieuwe acteur).

Sjors is blij verrast als ze ontdekt dat haar moeder weer terug is in Meerdijk. Martine zal samen met Jack en Dian samenspannen tegen de familie Sanders en Sander INC ten val brengen. Ludo maakt de fout van zijn leven door in een vuurgevecht perongeluk op de verkeerde te schieten.

...en dan is het weer zomerstop.
Oud 01-02-2007, 23:13
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Poor twisted me schreef op 01-02-2007 @ 19:06 :
En dan vinden ze het gek dat gtst zoveel kijkers kwijt is . De laatste tijd is er echt niets aan.
Kijk jij een andere serie dan ik?

Er zijn zat dingen gebeurd. Valentijn was ontvoerd, Morris is doorgedraaid en neergeschoten, Ludo zit in de bak, Jack verovert Charlie etc.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 06:28
Bell
Bell is offline
Citaat:

Stefano komt samen met zijn zoon terug uit Amerika. Deze terugkomst is echter niet zomaar. (Het personage Lucas zal gespeeld worden door een nieuwe acteur).
Over dit moet ik je dan teleurstellen; gister was op tv dat ie niet terug komt....
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 11:21
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
whaha geweldig gast ga soliciteren als Scenario schrijfer
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 15:14
Poor twisted me
Citaat:
Mark Almighty schreef op 02-02-2007 @ 00:13 :
Kijk jij een andere serie dan ik?

Er zijn zat dingen gebeurd. Valentijn was ontvoerd, Morris is doorgedraaid en neergeschoten, Ludo zit in de bak, Jack verovert Charlie etc.
Ja dat klopt, maar ik vind de verhaallijnen en de personages gewoon niet leuk meer.
Oud 02-02-2007, 19:20
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
na 15 jaar word et ook een beetje voorspelbaar he
Met citaat reageren
Oud 03-02-2007, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Nina draait door als ze hoort dat haar beste vriendin Florien en haar broer Fos weer terug naar hun vader gaan. (Vanwege het feit dat Barbara er niet meer voor ze is). Nina zal voor een korte duur weer in een kliniek moeten worden behandeld. Uiteindelijk zal het personage nina door een andere actrice worden gespeeld.
Hier ben ik in elk geval voor
Met citaat reageren
Oud 03-02-2007, 17:32
flyaway
flyaway is offline
Whahah die Dian 'op het celibaat'
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 18:53
Clumsy*
Clumsy* is offline
Citaat:
Poor twisted me schreef op 02-02-2007 @ 16:14 :
Ja dat klopt, maar ik vind de verhaallijnen en de personages gewoon niet leuk meer.
idd, de verhaallijnen zijn echt kut en nogal voorspelbaar geworden
Met citaat reageren
Oud 06-02-2007, 20:11
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik vond de scène tussen Florien en Nina, over Ludo, erg goed gedaan. Florien weet precies de juiste woorden te vinden om haar vriendin te vertellen wat iedereen haar al maanden duidelijk probeert te maken. Nina is wel meteen van gedachten verandert. Ook snel.

Noud snap ik niet. Als je zo'n lekkere leuke vriendin hebt als Florien, ga je niet de eerste de beste snol in de kroeg op d'r bek pakken. Wat ik leuk vind, is dat alle plannetjes van Fos altijd backfiren. Zo stom ook, om Nina mee te nemen naar een schietspel vlak na zo'n ervaring die zij heeft gehad.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2007, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 06-02-2007 @ 21:11 :
Zo stom ook, om Nina mee te nemen naar een schietspel vlak na zo'n ervaring die zij heeft gehad.
Inderdaad, wat een oelewapper is die Fos ook
Met citaat reageren
Oud 07-02-2007, 21:19
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 07-02-2007 @ 11:40 :
Inderdaad, wat een oelewapper is die Fos ook
schietspel kijk ik een keer niet mis ik dit weer potjandorie
Met citaat reageren
Oud 07-02-2007, 21:49
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
smikkelenberg schreef op 07-02-2007 @ 22:19 :
schietspel kijk ik een keer niet mis ik dit weer potjandorie
nou ja, schietspel: lasergamen.... was idd niet echt zo heel erg doordacht: "schiet dan, schiet dan!"
Oud 07-02-2007, 21:57
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
Citaat:
Sasz schreef op 07-02-2007 @ 22:49 :
nou ja, schietspel: lasergamen.... was idd niet echt zo heel erg doordacht: "schiet dan, schiet dan!"
Met citaat reageren
Oud 07-02-2007, 21:59
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
Citaat:
Sasz schreef op 07-02-2007 @ 22:49 :
ow laser game ja, maar bij de credits zag ze allemaal dikke lol hebben
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 20:27
flyaway
flyaway is offline
gemist.
wat voor straf heeft morris gekregen?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 20:41
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat: