Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Wat vinden jullie van een bleke huid?
Echt een enorme afknapper, totaal niet mooi! 15 7.54%
Niet zo mooi maar niet iedereen is perfect. 21 10.55%
Alleen lelijk als de persoon zelf ook niet mooi is. 88 44.22%
Ik vind het wel wat hebben eigenlijk. 44 22.11%
Ik vind een bleke huid mooier dan een gebruine huid, 1 van de zeven schoonheden! 31 15.58%
Aantal stemmers: 199. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2007, 08:09
Estar
Estar is offline
Om eerlijk te zijn vind ik bleek sowieso niet mooi. Dus als een griet dan een knappe meid is maar ontzettend bleek dan is ze in mijn ogen sowieso niet meer knap want een erg bleke huid ziet er gewoon niet gezond uit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2007, 09:16
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Estar schreef op 04-06-2007 @ 09:09 :
Om eerlijk te zijn vind ik bleek sowieso niet mooi. Dus als een griet dan een knappe meid is maar ontzettend bleek dan is ze in mijn ogen sowieso niet meer knap want een erg bleke huid ziet er gewoon niet gezond uit.
Dat slaat nergens op (dat niet gezond), iemand die bleek is (gewoon die huidskleur heeft) en niet doodmoe is kan er zeker wel gezond uitzien.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 09:23
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 04-06-2007 @ 10:16 :
Dat slaat nergens op (dat niet gezond), iemand die bleek is (gewoon die huidskleur heeft) en niet doodmoe is kan er zeker wel gezond uitzien.
Het is gewoon een conclusie die je zonder na te denken stelt, een indruk. Als ik een gebruind meisje zie met wallen of een bleek meisje, vind ik die bleke er een stuk ongezonder uitzien. Kan best dat die toch goed slaapt en wel degelijk buiten komt, maar zo ziet ze er gewoon niet uit.

Het is ook een kwestie van smaak. Ik vind beetje gebruind gewoon stukken mooier. Betekent niet dat ik jongens die bleek zijn allemaal niet leuk vind, natuurlijk zijn er uitzonderingen. Maar meestal niet. Net als dat sommige mensen houden van lange mensen, dikke mensen, dunne mensen of grote/kleine borsten.
Oud 04-06-2007, 09:55
Verwijderd
^maar je hebt wel verschillende soorten 'bleek'. Bloedarmoede-bleek ziet er echt heel anders uit dan lichte-huid bleek.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 09:58
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sarah schreef op 04-06-2007 @ 10:55 :
^maar je hebt wel verschillende soorten 'bleek'. Bloedarmoede-bleek ziet er echt heel anders uit dan lichte-huid bleek.
Ik doelde dan vooral op bleek (en rood haar) , gewoon huidtype 1...
Oud 04-06-2007, 10:03
Verwijderd
Mjah, als je een lichte huid hebt valt het wel sneller op als je je niet goed voelt, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 10:24
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Sarah schreef op 04-06-2007 @ 11:03 :
Mjah, als je een lichte huid hebt valt het wel sneller op als je je niet goed voelt, denk ik.
Dat is zeker zo ja,

nouja ik heb een heel bleke huid, maar krijg wel eens te horen dat ik er gezond uit zie (overigens de meeste tijd niet meer toch) het kan dus kennelijk wel dat mensen je er gezond uit vinden zien met een bleke huid
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 19:20
bamboocha
bamboocha is offline
Ik werd zelf bij een parfumerie.. (mag denk ik geen namen noemen? ) Maar daar word het wel heel mooi gevonden hoor!
Als er klanten komen, en die zien mijn kleur.. word er heel vaak gezegd 'Oh wat heb jij een mooie blanke huid!' .. Want ik ben ook erg bleek. Maar ik vind tegenwoordig heel blank mooier klinken. Ik kan het dus wel waarderen. Ik word er ook wel trots op moet ik zeggen. Maar er hoeft maar iets heel vaak tegen je gezegd te worden, en je gaat het ook geloven hea.. Gelukkig zijn de mensen dus positief op m'n blanke kleurtje
Dus ik vind dat iedereen die ook heel blank is, er trots op moet zijn! want het is echt niet lelijk! Het word ook heel vaak erg mooi gevonden! Wees trots op wie je bent! en ga niet alleen maar negatieve dingen van jezelf zien.. (hoor mij dat nou zeggen haha.. kan ik zelf ook nog weleens wat van leren).. Maar goed.. Ik vind m'n blanke kleur mooi, en de rest moet dat ook van zichzelf vinden. En ik heb ook nog is bruine sproetjes.. best wel veel.. Ennn in de zomer nog meer.. En die vond ik ook altijd heel erg.. En nu vind ik ze leuk.. En ben ik zelfs blij dat ik ze heb!

DUS! iedereen.. wees blij met wie je bent en hoe je eruit ziet!! Je bent echt geen afknapper! En schoonheid zit ook niet alleen van buiten
Oud 04-06-2007, 21:02
Estar
Estar is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 04-06-2007 @ 10:16 :
Het kan zeker, maar dan vind ik dat vaak nog steeds.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 21:34
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
bamboocha schreef op 04-06-2007 @ 20:20 :
Dus ik vind dat iedereen die ook heel blank is, er trots op moet zijn! want het is echt niet lelijk! Het word ook heel vaak erg mooi gevonden! Wees trots op wie je bent!

DUS! iedereen.. wees blij met wie je bent en hoe je eruit ziet!! Je bent echt geen afknapper! En schoonheid zit ook niet alleen van buiten
Volgens mij heb je niet goed gelezen. Er zijn wel degelijk mensen die het niet mooi vinden of een afknapper vinden en dan kan schoonheid van binnen zitten, als je iemand niet aantrekkelijk vindt van buiten, heb je daar weinig aan. Natuurlijk zijn er uitzondering.

En ik vind het altijd er interessant te lezen dat mensen trots zijn op iets waar ze niets voor gedaan hebben om het te bereiken.
Oud 04-06-2007, 21:47
bamboocha
bamboocha is offline
Citaat:
Gothic schreef op 04-06-2007 @ 22:34 :
Volgens mij heb je niet goed gelezen. Er zijn wel degelijk mensen die het niet mooi vinden of een afknapper vinden en dan kan schoonheid van binnen zitten, als je iemand niet aantrekkelijk vindt van buiten, heb je daar weinig aan. Natuurlijk zijn er uitzondering.

En ik vind het altijd er interessant te lezen dat mensen trots zijn op iets waar ze niets voor gedaan hebben om het te bereiken.
Hmmm, ik laat haar alleen maar weten dat ze zichzelf geen afknapper moet vinden. Dus misschien lees je niet echt tussen de regels.

Je mag trouwens ook best je mening geven, maar doe dat alsjeblieft niet als je er verder niet zoveel over weet, want het heeft ook lang geduurd voordat ik die dingen wilde geloven daar heb ik zelf ook moeite voor moeten doen, en er zijn nog genoeg dingen waar ik niet blij mee ben. Ik doe moeite om dingen te bereiken, en daar ben ik trots op. Ik vind het trouwens altijd wel interessant om te lezen, hoe sommige mensen andere beoordelen over wie ze niks weten.. Maar waarvan ze denken dat ze alles weten. Maar goed.. Ik weet wel beter..
Oud 04-06-2007, 21:54
Verwijderd
Welke moeite heb je dan precies gedaan om te bereiken dat je een bleke huid hebt?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 22:04
bamboocha
bamboocha is offline
Ik weet niet of jij een hele blanke huid hebt.. Denk het niet.. Maar goed, je kan je er heel onzeker door voelen, en ik heb me er ook altijd heel lelijk door gevoeld.. En dat gevoel gaat ook niet zomaar weg. Het is toch ook zo, dat als iemand vaak genoeg tegen je heeft gezegd dat je lelijk bent en dom bent enz. Dan ga je dat vanzelf geloven.. dat sluipt erin..
En er is vaak genoeg tegen mij gezegd vroeger hoe bleek ik wel niet was en hoe ziek ik wel niet eruit zag en dat ik echt een kleurtje nodig had enz. Daar word je ook niet gelukkig van. Als er dan na jaaaareeeeeen opeens tegen je gezegd word dat je blanke huid zo mooi is.. Dan kan je dat ook niet zomaar geloven hoor. En ja.. ik heb genoeg moeite gedaan om te bereiken dat ik mezelf mooi ging vinden, end at ik trots moet zijn op wie ik ben. Uit bijvoorbeeld genoeg gesprekken en huilbuien en weet ik veel wat allemaal nog meer.. Het kost moeite om die dingen te gaan geloven en jezelf een beetje te waarderen.
Ik weet niet of iemand dat snapt hier.. aangezien een eerder bericht.
Maar dat maakt ook verder niet uit.. en ik voel me ook heus geen babe.. Alles behalve.. Maar ik ben blij met m'n blanke huid.. Ik heb geleerd om niet zo'n laag zelfbeeld te hebben en ook blij te zijn met wie je bent. en ja dat kost moeite..
maargoed.. MIJ koste het moeite.. en ik weet niet wat andere ervan vinden.. maar dat maakt verder ook niet uit.. het gaat erom dat ik eindelijk een beetje zelfwaardering heb.. en ik hoop gewoon dat TS dat ook een beetje kan gaan hebben..
Oud 04-06-2007, 22:15
Verwijderd
Ik vind het een beetje raar om trots te zijn op jezelf niet waardeloos vinden. Maar goed, dat zal wel aan mij liggen, ik vind trots alleen gepast als je iets hebt bereikt, een diploma halen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 22:18
*Alexiss*
*Alexiss* is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 04-06-2007 @ 23:15 :
Ik vind het een beetje raar om trots te zijn op jezelf niet waardeloos vinden. Maar goed, dat zal wel aan mij liggen, ik vind trots alleen gepast als je iets hebt bereikt, een diploma halen ofzo.
ze heeft toch iets bereikt! dat zegt ze net. ze heeft heel veel moeite gedaan om zichzelf te gaan waarderen en ze heeft het dus BEREIKT dat ze nu trots is op haar bleke huid, dat jij je nou niet goed kan vinden in andere mensen of dit niet probeert is niet ons probleem
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 00:04
Vice
Vice is offline
Citaat:
bamboocha schreef op 04-06-2007 @ 22:47 :
Hmmm, ik laat haar alleen maar weten dat ze zichzelf geen afknapper moet vinden. Dus misschien lees je niet echt tussen de regels.

Je mag trouwens ook best je mening geven, maar doe dat alsjeblieft niet als je er verder niet zoveel over weet, want het heeft ook lang geduurd voordat ik die dingen wilde geloven daar heb ik zelf ook moeite voor moeten doen, en er zijn nog genoeg dingen waar ik niet blij mee ben. Ik doe moeite om dingen te bereiken, en daar ben ik trots op. Ik vind het trouwens altijd wel interessant om te lezen, hoe sommige mensen andere beoordelen over wie ze niks weten.. Maar waarvan ze denken dat ze alles weten. Maar goed.. Ik weet wel beter..
Ik begrijp je wel, maar ik vind trots zijn op je huidskleur een beetje raar overkomen, omdat dat iets is waar je gewoon mee geboren bent. Volgens mij ben jij gewoon blij dat je ook eens mooi gevonden wordt en een beetje zelfvertrouwen hebt waarbij je huidskleur alleen maar een aanleiding was.
Oud 05-06-2007, 05:42
*Alexiss*
*Alexiss* is offline
jij snapt het blijkbaar gewoon niet jij weet niet hoe zij zich gevoeld heeft en nu voelt, dus doe ook niet alsof je dat wel weet...dat is echt heel irritant
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 07:03
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
@bamboocha
Ik snap je heel goed
Verder ben ik ook trots op het feit dat ik heel lang ben (werd ik vroeger zelfs mee gepest!), maar ik heb het altijd een mooie 'eigenschap' gevonden

Gelukkig zijn met jezelf kost heel veel werk en moeite
Oud 05-06-2007, 09:16
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 04-06-2007 @ 10:58 :
Ik doelde dan vooral op bleek (en rood haar) , gewoon huidtype 1...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 04-06-2007 @ 23:15 :
Ik ga me meer en meer afvragen wat jij eigenlijk doet in dit topic.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 18:57
bamboocha
bamboocha is offline
Hmm jaa.. Weet je.. iedereen heeft een eigen mening erover.. en ook mening over andere meningen..
En dat mag natuurlijk ook, daar is niks mis mee. En misschien moet ik het ook niet trots noemn.. maar weet even niet hoe ik het anders moet omschrijven.. Ik ben gewoon 'blij' dan ik een blanke huid heb?.. ik vind het gewoon best mooi nu. En naja.. Als ik iemand vind dat er niet trots op moet zijn omdat ik het niet bereikt heb.. is dat ook goed..
Ik ben gewoon.. wat zelfverzekerder geworden.. Heb vaak genoeg gehoord dat ik er leuk uitzie, maar dat is moeilijk te geloven als je dat zelf niet vind. Wat ikd us niet vind. Maar nu ben ik gewoon blij dat ik heel blank ben, omdat ik het dus eigenlijk wel mooi vind.. En ik ben er dus trots op dat ik zo blank ben.. Ben trots op hoe ik eruit zie.. (mijn huidskleur)
En wat x-spekkie-x ook zegt.. Gelukkig met jezelf zijn kost veel werk en moeite.. En ik ben toch op de goeie weg nu?

Maar in ieder geval.. Dit is niet mijn topic en er word nu wel erg veel op mijn post gereageerd..dat het lijkt alsof het mijn topic is. Dus laten we gewoon weer overgaan op TS
Oud 05-06-2007, 19:01
Estar
Estar is offline
Sorry maar een blanke huid vind ik een groot verschil met een bleke huid.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 23:52
polysix
polysix is offline
Ik vind bleekheid wel wat sjieks hebben.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 13:22
Verwijderd
en wil je nu van me horen dat ik een bleke huid geweldig mooi vind omdat jij een bleke huid hebt en je er onzeker over bent?

Nee ik vind het lelijk.

Laatst gewijzigd op 08-06-2007 om 14:13.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 14:11
Joh@n
Joh@n is offline
Mooi. Met een paar sprekende ogen erbij..prachtig om te zien Met de juiste kleur haar, licht of donker, rood of bruin, maakt weinig uit. Ik vind het mooi
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 14:15
*Alexiss*
*Alexiss* is offline
Citaat:
Get Psycho schreef op 08-06-2007 @ 14:22 :
en wil je nu van me horen dat ik een bleke huid geweldig mooi vind omdat jij een bleke huid hebt en je er onzeker over bent?

Nee ik vind het lelijk.
aahh je vind jezelf wel heel wat hé? nou ik kan je vertellen dat als jij : 'vind jij een bleke huid mooi of juist niet?' opvat als : 'ik wil dat je zegt dat je een bleke huid mooi vindt' dan ben je alles behalve heel wat, dus ga een leven zoeken en doe niet zo triest
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 14:59
Estar
Estar is offline

Ik vind jou behoorlijk triest. Als mensen het niet mooi vinden kun je er niet tegen.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 15:37
Verwijderd
ik heb de middelste optie gestemd (bleek is alleen lelijk als de persoon zelf lelijk is) - maar eigenlijk had ik beter de onderste gekozen.

ik vind naturel bleek nog altijd véééél mooier dan zonnebankbruin bijvoorbeeld.

uw kleurke moet gewoon bij u passen...
vanaf dat ge 'moeite moet doen' om 'bruin te worden' vind ik bleek over het algemeen gewoon mooier. ge hebt van die mensen die een half uurke in de zon moeten komen en hopla - bruin. mja, die staan met bruin, ja. maar mensen die drie weken naar de evenaar op vakantie moeten gaan om bruin terug te komen, die vind ik niet 'mooi bruin'.

edit: ik ben overigens zelf ook zo wit als iets (ik bruin niét, krijg alleen sproetjes) - dus misschien ben ik niet helemaal neutraal

Laatst gewijzigd op 08-06-2007 om 15:52.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 15:50
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Morgan schreef op 05-06-2007 @ 10:16 :
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigd, maar ik heb je alleen in een donker cafe gezien
Oud 08-06-2007, 15:51
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
*Alexiss* schreef op 08-06-2007 @ 14:15 :
aahh je vind jezelf wel heel wat hé? nou ik kan je vertellen dat als jij : 'vind jij een bleke huid mooi of juist niet?' opvat als : 'ik wil dat je zegt dat je een bleke huid mooi vindt' dan ben je alles behalve heel wat, dus ga een leven zoeken en doe niet zo triest
Citaat:
Ik zit er erg mee dat ik een bleke huid heb, ik heb heel erg het idee dat dit een enorme afknapper is bij jongens! Nu heb ik een vraag dus eigenlijk vooral voor de mannen maar meiden kunnen natuurlijk ook reageren wat zij er van vinden graag zelfs!
Ah maar je hebt wel dit topic geopend om bevestiging/geruststelling, dus er zit een kern van waarheid in.
Oud 08-06-2007, 15:54
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
bamboocha schreef op 05-06-2007 @ 19:57 :
Hmm jaa.. Weet je.. iedereen heeft een eigen mening erover.. en ook mening over andere meningen..
En dat mag natuurlijk ook, daar is niks mis mee. En misschien moet ik het ook niet trots noemn.. maar weet even niet hoe ik het anders moet omschrijven.. Ik ben gewoon 'blij' dan ik een blanke huid heb?.. ik vind het gewoon best mooi nu. En naja.. Als ik iemand vind dat er niet trots op moet zijn omdat ik het niet bereikt heb.. is dat ook goed..
Ik ben gewoon.. wat zelfverzekerder geworden.. Heb vaak genoeg gehoord dat ik er leuk uitzie, maar dat is moeilijk te geloven als je dat zelf niet vind. Wat ikd us niet vind. Maar nu ben ik gewoon blij dat ik heel blank ben, omdat ik het dus eigenlijk wel mooi vind.. En ik ben er dus trots op dat ik zo blank ben.. Ben trots op hoe ik eruit zie.. (mijn huidskleur)
En wat x-spekkie-x ook zegt.. Gelukkig met jezelf zijn kost veel werk en moeite.. En ik ben toch op de goeie weg nu?
Je hebt het geaccepteerd dat je een bleke huid hebt, dat is heel iets anders. Als je gewoon een normale, wat bruinere huid had gehad, was dat dus niet nodig geweest, was je wel meteen blij geweest. Nou dat geeft toch duidelijk iets aan.

Ik blijf erbij, ik vind het niet mooi en ik vind mensen die wat bruiner zijn er gezonder uitzien en een stuk mooier. Als je zo politiek correct bent, mag je dit dan ook accepteren , dat er gewoon veel mensen zijn die niet bleek mooier vinden. Tuurlijk zijn er die paar kleine uitzonderingen (toevallig die ene persoon die jou dat compliment gaf, maar weet dat complimenten soms bedoelt zijn om iemand zich beter te laten voelen en niet zo zeer omdat iemand het meent of echt vindt. Of dat diegene jou toevallig een mooi meisje vindt en daarom je bleke huid ook, maar dat ie het bij andere mensen helemaal niet mooi vindt... iets wat ook vaak voorkomt.)
Oud 08-06-2007, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 08-06-2007 @ 16:50 :
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigd, maar ik heb je alleen in een donker cafe gezien
Volgens mij is er een zomerfoto van mij in m'n fotoboek, dat is ongeveer hoe bruin ik word en hoe veel ik oplicht in de zon Maar het is prima, hoor Ik zou er niet uit zien met een bruine huid, want dat staat bizar bij mijn haar. En ik vind mijn haar mooi, dus automatisch mijn huid ook. Ik hoef er dan ook geen topics om te openen
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 17:33
Miek
Miek is offline
Ik vind meisjes met een bleke huid soms best heel mooi maar bij jongens vind ik het maar niks
Oud 08-06-2007, 17:46
thunder110
thunder110 is offline
Ik heb zelf in de winter ook een hele blanke huid, en in combinatie met mijn donkere haar en ogen vragen mensen wel eens of ik ziek ben .
Maar goed, ik vind het zelf niet echt lelijk.
Oud 08-06-2007, 18:33
bamboocha
bamboocha is offline
Citaat:
Gothic schreef op 08-06-2007 @ 16:54 :
Je hebt het geaccepteerd dat je een bleke huid hebt, dat is heel iets anders. Als je gewoon een normale, wat bruinere huid had gehad, was dat dus niet nodig geweest, was je wel meteen blij geweest. Nou dat geeft toch duidelijk iets aan.

Ik blijf erbij, ik vind het niet mooi en ik vind mensen die wat bruiner zijn er gezonder uitzien en een stuk mooier. Als je zo politiek correct bent, mag je dit dan ook accepteren , dat er gewoon veel mensen zijn die niet bleek mooier vinden. Tuurlijk zijn er die paar kleine uitzonderingen (toevallig die ene persoon die jou dat compliment gaf, maar weet dat complimenten soms bedoelt zijn om iemand zich beter te laten voelen en niet zo zeer omdat iemand het meent of echt vindt. Of dat diegene jou toevallig een mooi meisje vindt en daarom je bleke huid ook, maar dat ie het bij andere mensen helemaal niet mooi vindt... iets wat ook vaak voorkomt.)

Ja.. Ik heb het geaccepteerd.. En het maakt toch verder niet uit of ik anders gelijk blij was geweest of niet.. Ik ben nú in ieder geval blij en daar gaat het om.. Ik vind het wel mooi staan nu.. en iedereen mag daar van vinden wat hij/zij wil en dat accepteer ik echt wel hoor.. Ik geef gewoon m'n eigen mening er ook bij.. En ik denk ook nieteens dat het er omgaat hoeveel mensen bleek wel en niet mooi vinden.. ik denk dat het er omgaat dat je blij bent met hoe je er zelf uitziet.. En als ik trouwens een complimentje maak is het niet om iemand zich beter te laten voelen.. Maar omdat ik het echt zo vind.
En sowieso.. Al met al.. gaat het er denk ik niet om wat andere van je kleur vinden, maar wat je er zelf van vind.

Maar goed ik sta open voor alle meningen en iedereen mag natuurlijk dus ook z'n eigen mening geven.. en ik post dit allemaal niet omdat ik denk dat ik een beter antwoord vind. Ik vind het ook wel goed om andere meningen te horen natuurlijk.

Ennnn.. verder denk ik wel dat het bij me past?.. Sommige andere zeiden een beetje hoe ze eruit zagen.. Dus voor degene die het misschien willen weten? (haha niet dat er echt mensen zullen zijn die het echt graag willen weten )
Ik heb bruin haar, blauwe ogen.. bruine sproetjes.. en hele blanke huid dus..
Dus ik vind het er wel bij passen
Oud 08-06-2007, 22:15
*Alexiss*
*Alexiss* is offline
Citaat:
Estar schreef op 08-06-2007 @ 15:59 :

Ik vind jou behoorlijk triest. Als mensen het niet mooi vinden kun je er niet tegen.
nee dat is echt niet zo, misschien kom ik zo over maar dat is totaal niet mijn bedoeling. ik kan er alleen niet tegen als mensen conclusies trekken die er niet zijn, mensen die het beter denken te weten, ik heb dit topic puur en alleen geopend uit interesse en nieuwsgierigheid echt niet uit bevestiging of uit geruststelling en ik vind het irritant als mensen dat gaan beweren terwijl ze mij niet eens kennen. ik weet best dat er zat mensen zijn die het lelijk vinden daar heb ik ook niks op tegen iedereen zijn eigen smaak, maar breng het dan tenminste op een normale manier ipv. gaan concluderen dat ik dingen zou willen bereiken wat niet het geval is, snap je? dáár reageer ik dan op.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 22:18
*Alexiss*
*Alexiss* is offline
Citaat:
Qimm schreef op 08-06-2007 @ 16:51 :
Ah maar je hebt wel dit topic geopend om bevestiging/geruststelling, dus er zit een kern van waarheid in.
ja kijk, en dát is dus niet zo. dat heb ik toch nooit gezegd dus waaruit trek je die conclusie? als jij dat persee denkt reageer er dan gewoon niet op want waarom zou het het waard zijn om te reageren op een topic waarvan iemand het heeft geopend om 'bevestiging/geruststelling'. ( wat dus niet zo is )
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 08:46
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
*Alexiss* schreef op 08-06-2007 @ 23:18 :
ja kijk, en dát is dus niet zo. dat heb ik toch nooit gezegd dus waaruit trek je die conclusie? als jij dat persee denkt reageer er dan gewoon niet op want waarom zou het het waard zijn om te reageren op een topic waarvan iemand het heeft geopend om 'bevestiging/geruststelling'. ( wat dus niet zo is )
Waarom schieten jullie dan steeds in de verdediging? Als het puur wil weten wat anderen vinden, hoef je je eigen mening toch niet te verdedigen?
Oud 09-06-2007, 10:07
Snitzel
Snitzel is offline
Ik persoonlijk vind en echte bleke huid (van dat melkwitte) echt niet mooi. Ik val op een mooie blanke of een klein getinte huidskleur alhoewel me dat niet heel erg uit kan maken gezien ik val op de persoon en niet op de huid.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 08-06-2007 @ 16:51 :
haha thnx qimm, is dus psies wat ik bedoel!

Citaat:
*Alexxis*schreef op 08-06-2007 @ 16:51 :
dan ben je alles behalve heel wat, dus ga een leven zoeken en doe niet zo triest

haha ik ben niet diegene die wil horen dat dr bleke huid zo mooi is.. en tjah triest.. en alles behalve heel wat en dat ik n leven moet zoeken.

Dat haal je allemaal uit mn reactie? haha.. echt he... hoe sneu
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 14:26
Princss
Princss is offline
wat boeit het.
Oud 11-06-2007, 18:13
*Alexiss*
*Alexiss* is offline
Citaat:
Get Psycho schreef op 09-06-2007 @ 15:20 :
haha thnx qimm, is dus psies wat ik bedoel!

haha ik ben niet diegene die wil horen dat dr bleke huid zo mooi is.. en tjah triest.. en alles behalve heel wat en dat ik n leven moet zoeken.

Dat haal je allemaal uit mn reactie? haha.. echt he... hoe sneu
oh serieus jij trekt echt conclusies ik zeg je toch dat ik dit topic niet heb geopend om DIE reden dus waarom ga je nog zo kinderachtig doen en het tegendeel blijven proberen te bewijzen, als ik dat zeg kan je dat toch van me aannemen? ik ga me niet eens tot jou niveau verlagen, en blijf jij maar lekker je vriendjes erbij halen als je deze discussie niet in je eentje aankan
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 18:22
Estar
Estar is offline
Dat doet ze niet, ze betrekken zichzelf erbij omdat ze die mening delen.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 08:04
Verwijderd
Citaat:
*Alexiss* schreef op 11-06-2007 @ 19:13 :
oh serieus jij trekt echt conclusies ik zeg je toch dat ik dit topic niet heb geopend om DIE reden dus waarom ga je nog zo kinderachtig doen en het tegendeel blijven proberen te bewijzen, als ik dat zeg kan je dat toch van me aannemen? ik ga me niet eens tot jou niveau verlagen, en blijf jij maar lekker je vriendjes erbij halen als je deze discussie niet in je eentje aankan
Waarom zou ze iets aannemen van iemand die zichzelf de hele tijd tegenspreekt en de Nederlandse taal absoluut niet onder de knie heeft? Het is duidelijk te zien (te lezen) in jouw beginpost - en de hele eerste pagina überhaupt - dat jij ontzettend onzeker bent over je uiterlijk/bleke huid. Ook was je de hele tijd verder aan het vragen om bevestiging te krijgen.

Zelf ben ik heel blank, ook met rood haar en sproeten. Ik vind het niet absoluut mooi, maar zeker ook niet lelijk. Maar dit geldt natuurlijk voor ieder type dat er bestaat. Sowieso is het in mijn ogen nogal een stomme vraag. Hoe kun je nou per definitie zeggen dat een donkere huidskleur aantrekkelijker is dan een blanke? En dat zónder andere uiterlijke kenmerken mee te nemen in je oordeel.

Dus nee, een bepaalde huidskleur is niet per definitie mooier dan de andere, omdat het, veel meer nog te maken heeft met alle andere uiterlijke kenmerken, zoals lichaams, -en gezichtbouw, lichamelijke verzorging, gezondheid en uitstraling.
Denk maar niet dat een kerel je helemaal en alléén door je huidskleur afwijst óf opeens dumpt als-ie een meisje kan krijgen met een donkerdere huidskleur.
Dom lullen, on the other hand, is wel een goede reden.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 16:39
london_12
london_12 is offline
mijn benen zijn witter dan men gezicht en op men gezicht is er sproeten

ik vind ross mooi samen met een bleke huid maar niet iedereen vind dat

soms lijkt het wel of ik dood ben zo wit af en toe

ijswit
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 16:47
Verwijderd
Waarom is er niet een optie met: maakt mij de huidskleur nou uit..
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 01:07
london_12
london_12 is offline
mijn huid is als de ijs

zo'n wit huid zou je nog nooit gezien hebben

zo dof en wit

ik denk ja net zoals alexis bledel
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 01:11
Sade
Sade is offline
Ik ben zelf verre van bleek en ik val ook niet op bleke mensen. Maar mensen als Alexis kunnen wel heel mooi zijn, ja
Oud 02-07-2007, 08:44
Verwijderd
Ik heb er nog nooit over nagedacht of ik dat mooi of lelijk vind eigenlijk...

En nu ik er wel over nadenk: het ligt helemaal aan de persoon en alleen een bleke huid maakt iemand sowieso niet lelijk.

En als je er zelf aan stoort: doe er wat aan? Gebruik zelfbruinende crème, ga onder de zonnebank (is dan wel een vijfjarenplan en je zult alsnog niet enorm bruin worden, maar goed), neem desnoods zo'n zelfbruinende douche. Als ik niet smeer ed geef ik ook licht.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 10:51
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ooh, ik zag gisteren echt een mooie moeder met een bleke huid. Ze had rossig haar en een onwijs leuk gezicht. Dat bleke past daar dan weer bij.
En haar dochtertje had helemaal een blank huidje en oranje haartjes <3
Reageren

Regels voor berichten