Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
- Turkije ligt voor het grootste deel in Azie dus hoort er niet bij. - Turkije voldoent niet een mensenrechten en andere verdragen en waordt daarom dus niet geaccepteerd als lid van EU. Zoiets? Nieuw: Waarom gemeentelijke herindeling? noem 3 redenen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Met welk begrip wordt het streven naar een volledig onafhankelijke staat gewoonlijk aangeduid?" Veel succes met daar antwoord op geven als je geen idee hebt wat separatisme is. ![]() En verder worden hier vragen verzonnen, dus dat zijn net zo goed nieuwe situaties. Maar goed, ga maar fijn voetballen als je 't allemaal nutteloos vindt hier ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- vergroting van de bestuurskracht - beter functioneren van het voorzieningsniveau/betere voorzieningen voor de kleine gemeente Wanneer is een gemeentelijke herindeling geslaagd? In één zin graag, er is een heel goede maatstaf voor. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nouja, leraren zullen er wel rekening mee houden bij 't nakijken denk ik. Als er bij ons iets gevraagd wordt over nodale/nozale regio's dan weet onze leraar wel dat we dat nooit behandeld hebben en zal daar denk ik wel iets mee doen.
En 't is weer reden tot klagen bij LAKS natuurlijk. >:] Ok, nieuwe vraag. Maak in paint een voorbeeld van een transportnetwerk. (Met de begrippen bij elk onderdeel van 't netwerk erbij. Hint: het zijn drie onderdelen. ![]() Je kan je plaatje hier uploaden. Het is handig als je 'm opslaat in .jpg formaat, maar als je niet weet hoe het moet dan kan het ook wel gewoon in wat paint automatisch doet. [edit] Oei, te laat. En het antwoord op de vorige vraag weet ik niet, behalve dat elk land recht heeft op het stuk zee ernaast, dus die mag iemand anders doen. ![]() Laatst gewijzigd op 30-05-2007 om 21:58. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb geprobeert dat netwerk te tekenen, maar mijn paintskills zijn eh niet optimaal
![]() En niet alle begrippen kloppen http://img107.imageshack.us/img107/9515/akym8.jpg |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik bedoelde eigenlijk deze:
http://img352.imageshack.us/img352/5336/zzzzzzzxx1.jpg Collectienetwerk: goederen worden opgehaald (bijvoorbeeld; appels bij alle appelboeren in de buurt) en naar één punt gebracht. Transportnetwerk: goederen worden getransporteerd naar een ander punt. Distributienetwerk: goederen worden weer verspreid (bijvoorbeeld; de appels gaan naar de verschillende AH's en groenteboeren). Maar wat jij hebt klopt ook wel een beetje, alleen is dat volgens mij geen transportnetwerk maar een meer gedetailleerde weergave van een collectie- of distributienetwerk. Denk ik? |
![]() |
||
Citaat:
-Worden de subsidies wel goed besteet? Wie controleert dat? zoiets? |
|
|