Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
2 glazen cola 1 doosje rozijntjes 2 plakken zelfgebakken kruidcake 1 glas water met paracetamol Avondeten zodadelijk Klein beetje gekookte aardappelen (nu is de zak leeg), witvis en rode bieten. En als toetje magere yoghurt met siroop. Later nog Na de training een half flesje ranja met een banaan. Later op de avond nog wat te drinken en een plak cake, denk ik. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ontbijt: -2 boterhammen pindakaas -glas soyamelk lunch: -appel -2 boterhammen met basilicum-tomaat-smeersel -glas soyamelk tussendoor: -2 perzikken -2 boterhammen appelstroop avondeten: -couscous met roerbakgroente, rozijnen en walnoten -stukje bittere chocola tussendoor: -kop thee -mueslireep
Laatst gewijzigd op 20-06-2007 om 20:57. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
amandelkoekje Tomatencremesoep Stamppot Spinazie/Noten/Ui en een valless Roomyoghurt Vanavond nog: traktatie fruit + glas sap
||
Citaat:
![]() ik heb gegeten: 1 boterham met kaas thee 2 boterhammen met eiersalade en kaas tomatensoep koffie water koekjes ovenschotel met aardappelpuree, cashewnootjes, broccoli, paprika, prei, brie & geraspte kaas (hahaaa ik typte geraspte haas ![]() ijsthee nu nog meer ijsthee
||
Citaat:
1 banaan 2 glazen cola 2 koekjes |
![]() |
||
Citaat:
Vandaag: - tosti met kaas en boterhamworst en wat sla - 3 boterhammen met hagelslag straks nog een boterham met smeerworst en een appel. Daarna ga ik naar mijn ouders dus het is nog een verrassing wat ik verder ga eten.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|