Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2007, 00:32
Magican
Magican is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 27-06-2007 @ 21:01 :
Ik hoorde laatst dat beschaafde, fatsoenlijke mensen niet het recht in eigen hand nemen, maar dat is maar een gerucht hoor.
Als je wordt aangerand en je weet dat dat tot verkrachting zal lijden, dan denk je niet meer na als een normaal, fatsoenlijk mens.
En dus zal je jezelf verdedigen, wat tot de dood van die man kan lijden. Zijn eigen stomme schuld, als dat inderdaad het geval was.
Oud 30-06-2007, 10:00
Jarabe de Palo
Jarabe de Palo is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 28-06-2007 @ 10:03 :
Je identificeert je met de meisjes, en komt daarom met allerlei verontschuldigende argumenten voor MOORD. Het ergste wat je een medemens kunt aandoen.

Bij de man wordt daarentegen geen disculpatie gezocht; hij is immers vies. Om rechtvaardigingen te vinden moet je je identificeren met deze viezerik, en dat wil je natuurlijk niet.

Laat ik het dan maar doen: misschien gedroeg het meisje zich zodanig, dat haar baas het idee kreeg dat ze zin had in seks. Hij maakt aanstalten daartoe, zij begint hard te schreeuwen, vriendin gaat erop af, en nog voordat de man kan zeggen dat hij de intenties van het meisje had misinterpreteert, krijgt hij een hakmes op zijn hoofd.

Of misschien wilde dat meisje daadwerkelijk seks met hem (promotie!), en toen een collega kwam binnenlopen schaamde zij zich zo erg, dat ze deed alsof het tegen haar wil was.

Daarnaast vind ik dat je met zijn tweeën best één persoon kunt overmeesteren, bijvoorbeeld door te dreigen.
jij zit te speculeren vriend. Waarom zou je je moeten identificeren met iemand die zo ziek in zn kop is dat ie iemand wil verkrachten?? Alleen als dit voor jezelf een optie is moet je dat doen (en nee, ik zeg nu niet dat jij een verkrachter bent), en anders kun je je beter identificeren met de slachtoffers, die in mijn ogen volledig terecht hebben gehandeld. Die man op een andere manier tegenhouden is waarschijnlijk geen optie geweest, omdat het een volwassen man was tegen een 14-jarig meisje. Ze zou hierdoor de situatie alleen maar erger maken, door de man kwaad te maken. Dit was de enige optie!!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2007, 10:05
Gatara
Gatara is offline
Citaat:

Daarnaast vind ik dat je met zijn tweeën best één persoon kunt overmeesteren, bijvoorbeeld door te dreigen.
je kijkt teveel films
Oud 30-06-2007, 12:42
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Gatara schreef op 29-06-2007 @ 20:21 :
Nee. Zoals ik al zei. Als je dood bent, ben je dood. Als je verkracht wordt, moet je er leren leven en moet je deze afgrijselijke ervaring voor de rest van je leven met je meedragen.
Haha, grapjas, het verschil kun je nooit weten. Daarom gaat het ook niet over het daadwerkelijke verschil, maar over wat men dènkt erger te vinden
Oud 30-06-2007, 13:10
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 30-06-2007 @ 13:42 :
Haha, grapjas, het verschil kun je nooit weten. Daarom gaat het ook niet over het daadwerkelijke verschil, maar over wat men dènkt erger te vinden
Ja, klopt.

Oud 30-06-2007, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 29-06-2007 @ 09:43 :
Bij de meeste verkrachtingen vallen geen doden, dus ja.
Ik denk dat je je medemens overschat.

bovendien; wat is de ander optie? Die gast KO slaan? Succes, as ik naar een gemiddeld 15 jarig meisje kijk, dan heb ik het gevole alsof die nog geen deuk in een pakje boter slaat (no offense naar de vrouwen natuurlijk).

Ik bedoel, wat moet je dan? "Ja, ga er maar lekker overheen, ik klaag je toch wel aan"

Nee, dát is een gezonde maatschappij, dat gejank van "oehhhhh, je mag geen geweld gebruiken" moet gewoon ophouden, je kan niet alles controleren en uiteindelijk is het belangrijkste in zo'n situatie je eigen hachje reden, dat klinkt egoistisch, maar het is zo.

Liever dood dan bloot. Pun intended.

Laatst gewijzigd op 30-06-2007 om 17:19.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2007, 18:00
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Je identificeert je met de meisjes, en komt daarom met allerlei verontschuldigende argumenten voor MOORD. Het ergste wat je een medemens kunt aandoen.
Aardig wat plaatsen in de wereld waar elke verkrachter al dan niet gerechtelijk vermoord wordt...

Als iemand je aanvalt moet je je kunnen en mogen verdedigen. Niet met het oogmerk dat er doden of zwaargewonden vallen, want dat is contraproductief en veel te geweldadig, maar als er toevallig een paar doden bij vallen, zo zij het dan maar, het is een te klein belang om zomaar alle slachtoffers voor op te offeren. Ik bedoel, als ik beroofd wordt zwaai ik ook met de ketting die ik meestal draag. Tuurlijk weet ik dat ik daarmee forse schade aan kan richten, en als het even kan voorkom ik dat, maar als iemand me moet hebben dan doe ik het wel degelijk, dan hadden ze me maar niet aan moeten vallen, en het is niet alsof ik niet zal waarschuwen voor wat ik ga doen.
Oud 30-06-2007, 20:37
Verwijderd
Als het waar is, dat hij de meisjes probeerde aan te randen of te verkrachten. Dan vind dat ze verder geen straf moet krijgen. Tuurlijk wat nare man al zei ze moeten wel strafrechtelijk vervolgd worden, en het om moet het verder bepalen.

Maar ik ben blij dat deze meisjes iets hebben gedaan, want een verkrachting of aanranding heeft impact op de rest van je leven. En ik denk dat ze er gewoon op los staken uit zelfverdediging. Zonder nou te denken van ik vermoord deze man. Dat lijkt me wel heel bizar.

"En als kind van 14/15 meer waarde hecht aan dood dan aan verder leven met een trauma, dan is de jeugd zielig."
Young Predator ik weet niet hoor, maar kun je nog wel écht leven met een trauma?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2007, 22:52
Young Predator
Young Predator is offline
@ Quesy, ja, dat leg ik dus uit in me vorige post.
Oud 30-06-2007, 23:21
Salamio
Salamio is offline
waar gaat het heen met de wereld?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 07:51
hookee
hookee is offline
Citaat:
Salamio schreef op 01-07-2007 @ 00:21 :
waar gaat het heen met de wereld?
Ik denk dat dit niks nieuws is, dit gebeurt al honderden jaren..
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 11:40
CaptainCaveman
CaptainCaveman is offline
Citaat:
Young Predator schreef op 29-06-2007 @ 23:10 :
Tjongejonge, wat een discussie.
Weten jullie waarom verkracht worden minder erg is dan vermoord worden? Niet omdat je er mee moet leven, maar omdat je verder kunt leven, gewenst of ongewenst. Iemand die dood is kan niet meer de mooie dingen van het leven zoals trouwen, kinderen, een fatsoenlijke relatie etc. ondervinden. En als kind van 14/15 meer waarde hecht aan dood dan aan verder leven met een trauma, dan is de jeugd zielig.
Lol...? Als een 15-jarige meer waarde hecht aan leven met een trauma, dan aan de dood, is hij echt zielig.

Als we zo gaan 'discussiëren'...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 13:17
Verwijderd
Sommigen hier lijken te denken dat die meisjes dachten: "Hmm, goh, hij gaat me verkrachten. Dat zou ik wel eens vervelend kunnen gaan vinden. Het beste wat ik nu kan gaan doen, is hem vermoorden. Ja absoluut, dat ga ik doen. Daarom pak ik dit mes, of nee, die andere, die ziet er wel lekker scherp uit. Even kijken... ik denk dat ik hem het beste hier kan steken... oh nee, dáar. Ja, dat is wat ik moet doen, deze man vermoorden door hem precies daar te steken, dat is echt de beste keus". Ik denk zelf eerder dat ze zoiets dachten als "AAAH nee help aah mes steek!".

En reagerend op de stelling: Ze moeten wel vervolgd worden, want die man is toch dood. Met de dingen die ik er nu van weet vind ik dat ze niet bestraft hoeven worden, maar ik weet ook niet alles.

Laatst gewijzigd op 01-07-2007 om 13:20.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Young Predator schreef op 29-06-2007 @ 23:10 :
Tjongejonge, wat een discussie.
Weten jullie waarom verkracht worden minder erg is dan vermoord worden? Niet omdat je er mee moet leven, maar omdat je verder kunt leven, gewenst of ongewenst. Iemand die dood is kan niet meer de mooie dingen van het leven zoals trouwen, kinderen, een fatsoenlijke relatie etc. ondervinden. En als kind van 14/15 meer waarde hecht aan dood dan aan verder leven met een trauma, dan is de jeugd zielig.
Ik hecht meer waarde aan mijn portemonnee dan aan het leven van een random low-life verkrachter.

Mensen vinden het oh-zo vreemd dat dit soort dingen tegenwoordig meer gebeuren, maar kijk nou eens in wat vor een extreem beschermende maatschappij we opgroeien; als je eens ee keer voor een onverwachte situatie komt te staan, weet je gewoon niet wat je er mee aan moet.

Sure, misschien had ze hem ook met een deegroller op zijn hoofd kunnen meppen, had hij nog geleefd, maar waarschijnlijk lag het mes dichterbij.
Je kan -niet- verwachten van tieners dat ze in zo'n situatie altijd het meest verstandige doen.

de belangrijkste vraag is: wat zou jij doen?

Laatst gewijzigd op 01-07-2007 om 14:52.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Havock schreef op 01-07-2007 @ 15:48 :
Ik hecht meer waarde aan mijn portemonnee dan aan het leven van een random low-life verkrachter.
Maakt mij dat zielig?
ja
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 14:56
Verwijderd
het is ook vrij zielig als je naakt en beroofd in een steegje word gevonden

Maar misschien kan je even uitleggen waarom dat soort nutteloze aanhangsels van de maatschappij meer waard zijn dan... tsja, herstel: überhaupt iets waard zijn?

ter verduidelijking; ik ben niet voor de doodstraf hoor, het kan me alleen geen reet schelen als dat soort lui wel wat overkomt.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 15:16
Verwijderd
Citaat:
hookee schreef op 01-07-2007 @ 08:51 :
Ik denk dat dit niks nieuws is, dit gebeurt al honderden jaren..
alleen nu komt het vaker in de media.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 17:33
Young Predator
Citaat:
Lol...? Als een 15-jarige meer waarde hecht aan leven met een trauma, dan aan de dood, is hij echt zielig.

Als we zo gaan 'discussiëren'...
Nee, ik voer geen discussie. Je moet gewoon inzien dat het nergens op slaat te verwachten dat mensen met een trauma beter dood af zijn dan levend.
Oud 01-07-2007, 17:52
Verwijderd
Tja, het overlevingsinstinct
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Young Predator schreef op 01-07-2007 @ 18:33 :
Nee, ik voer geen discussie. Je moet gewoon inzien dat het nergens op slaat te verwachten dat mensen met een trauma beter dood af zijn dan levend.
En als je je nou eens probeert te verplaatsen in de situatie van die meisjes?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 21:36
Spoonie
Spoonie is offline
No way dat een meid van 14 zichzelf kan verdedigen tegen een volwassen man. Volgens de wet(noodweer situatie) mag je al het noodzakelijke doen om jezelf/anderen/spullen te verdedigen zolang dit maar redelijk en gematigd gebeurd.

Als die meid alleen nog een mes kon pakken om te voorkomen dat ze werd verkracht en daarna de man stak gaat ze normaal vrij uit. Ook al komt de persoon ter overlijden.

Het wordt natuurlijk een ander verhaal wanneer ze 15 keer op die kerel in gaat steken ---> redelijk en gematigd blijven
Oud 01-07-2007, 22:21
Young Predator
Citaat:
Doe ik voor jou, omdat je dit blijkbaar niet zelf kunt invullen:

Wat een gigantische --- wereld, waarom moest mij dit nou overkomen... waar heb ik dit aan te danken. Ik zou nooit geboren moeten zijn, ik wil dood...zal ik zelfmoord plegen omdat ik een trauma heb meegemaakt? Waarom ben ik toen niet doodgemaakt? Waarom moet ik leven met een trauma.

Maar aan de andere kant kan ik verder leven en datgene wat mij geschonken is verder in stand houden. Mischien kom ik ooit een begripvolle man tegen die mijn trauma begrijpt en mij daarvoor respecteert. Als ik wil zou ik zelfs moeder kunnen worden. Wie weet wat voor mooie carriere ik kan krijgen/maken, ondanks dat ik verkracht ben. Ik zou zelfs iets voor de mensheid kunnen betekenen, mischien zou ik deze trauma wel kunnen overleven en vergeten, net zoals al die andere vrouwen die vroeger verkracht waren en nu toch gelukkig zijn. Ja, ik kan er hulp bij zoeken deze trauma te verwerken.

Leven met een trauma is beter dan vermoord worden / zelfmoord plegen.
Oud 01-07-2007, 22:54
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Queasy schreef op 01-07-2007 @ 19:06 :
Net alsof dat zin heeft. Je kunt je zoiets toch niet realistisch voorstellen lijkt me.

Vandaar dat elke uitspraak over wat erger is feitelijk behoorlijk clueless is, niemand die niet verkracht is heeft daarin kennis van zaken, en dus geen recht van spreken.
Oud 02-07-2007, 08:59
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 01-07-2007 @ 23:54 :
Net alsof dat zin heeft. Je kunt je zoiets toch niet realistisch voorstellen lijkt me.

Vandaar dat elke uitspraak over wat erger is feitelijk behoorlijk clueless is, niemand die niet verkracht is heeft daarin kennis van zaken, en dus geen recht van spreken.
Ik heb wel enigzins recht van spreken aangezien het mij overkomen is, en ik het me dus iets realistischer kan voorstellen.(?)
Maar verder vind ik nog, dat je het van 2 kanten moet proberen te kijken.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 09:03
Verwijderd
Citaat:
Young Predator schreef op 01-07-2007 @ 23:21 :
Doe ik voor jou, omdat je dit blijkbaar niet zelf kunt invullen:

Wat een gigantische --- wereld, waarom moest mij dit nou overkomen... waar heb ik dit aan te danken. Ik zou nooit geboren moeten zijn, ik wil dood...zal ik zelfmoord plegen omdat ik een trauma heb meegemaakt? Waarom ben ik toen niet doodgemaakt? Waarom moet ik leven met een trauma.

Maar aan de andere kant kan ik verder leven en datgene wat mij geschonken is verder in stand houden. Mischien kom ik ooit een begripvolle man tegen die mijn trauma begrijpt en mij daarvoor respecteert. Als ik wil zou ik zelfs moeder kunnen worden. Wie weet wat voor mooie carriere ik kan krijgen/maken, ondanks dat ik verkracht ben. Ik zou zelfs iets voor de mensheid kunnen betekenen, mischien zou ik deze trauma wel kunnen overleven en vergeten, net zoals al die andere vrouwen die vroeger verkracht waren en nu toch gelukkig zijn. Ja, ik kan er hulp bij zoeken deze trauma te verwerken.

Leven met een trauma is beter dan vermoord worden / zelfmoord plegen.
Als iedereen nou zo positief denkt als dat laatste stukje. Was dat heel fijn geweest. Helaas denkt, (denk ik )de helft van de 14'jarige meisjes niet zo, die zullen zich eerder gelijkstellen aan dat bovenste stukje.

En nou zeg ik niet dat je beter dood af bent. Helemaal niet. Ik probeer alleen te laten zien, dat leven met een trauma absoluut geen pretje is. Vooral op die leeftijd niet!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 09:25
Verwijderd
Citaat:
Queasy schreef op 02-07-2007 @ 10:03 :
Als iedereen nou zo positief denkt als dat laatste stukje. Was dat heel fijn geweest. Helaas denkt, (denk ik )de helft van de 14'jarige meisjes niet zo, die zullen zich eerder gelijkstellen aan dat bovenste stukje.

En nou zeg ik niet dat je beter dood af bent. Helemaal niet. Ik probeer alleen te laten zien, dat leven met een trauma absoluut geen pretje is. Vooral op die leeftijd niet!
Doodgaan is wel een pretje.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Spoonie schreef op 01-07-2007 @ 22:36 :
No way dat een meid van 14 zichzelf kan verdedigen tegen een volwassen man. Volgens de wet(noodweer situatie) mag je al het noodzakelijke doen om jezelf/anderen/spullen te verdedigen zolang dit maar redelijk en gematigd gebeurd.

Als die meid alleen nog een mes kon pakken om te voorkomen dat ze werd verkracht en daarna de man stak gaat ze normaal vrij uit. Ook al komt de persoon ter overlijden.

Het wordt natuurlijk een ander verhaal wanneer ze 15 keer op die kerel in gaat steken ---> redelijk en gematigd blijven
zelfs dat is nog te "rechtvaardigen" denk ik, blinde woede/angst doet rare dingen met je.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Havock schreef op 02-07-2007 @ 11:04 :
zelfs dat is nog te "rechtvaardigen" denk ik, blinde woede/angst doet rare dingen met je.
Nee dat is niet te rechtvaardigen. Ik kan me voorstellen dat het zou gebeuren, maar het is in mijn ogen toch echt niet te rechtvaardigen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Als een jaloerse echtgenoot zijn vrouw vermoordt nadat hij haar in bed vindt met een ander, is dat wel te rechtvaardigen. Immers, "blinde woede/angst" doet rare dingen met je.

Laatst gewijzigd op 02-07-2007 om 10:46.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-07-2007 @ 10:25 :
Doodgaan is wel een pretje.
Nee heb ik dat beweerd dan?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Queasy schreef op 02-07-2007 @ 11:47 :
Nee heb ik dat beweerd dan?
Nee, maar het is gewoon een nonargument. Er zijn zo veel dingen die geen pretje zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-07-2007 @ 11:49 :
Nee, maar het is gewoon een nonargument. Er zijn zo veel dingen die geen pretje zijn.
Dat klopt, maar het gaat nu om de situatie van die meisjes
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Queasy schreef op 02-07-2007 @ 12:40 :
Dat klopt, maar het gaat nu om de situatie van die meisjes
Waarvoor het irrelevant is dat het "geen pretje" is.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-07-2007 @ 12:52 :
Waarvoor het irrelevant is dat het "geen pretje" is.
Nee waarvoor het relevant is, omdat je dan misschien de handeling van de meisjes kan begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Queasy schreef op 02-07-2007 @ 12:57 :
Nee waarvoor het relevant is, omdat je dan misschien de handeling van de meisjes kan begrijpen.
Muggenbulten zijn ook geen pretje, maar ik steek er niemand een mes voor tussen zijn ribben.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-07-2007 @ 12:59 :
Muggenbulten zijn ook geen pretje, maar ik steek er niemand een mes voor tussen zijn ribben.
Hallo gaan we appels met peren vergelijken?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Queasy schreef op 02-07-2007 @ 13:01 :
Hallo gaan we appels met peren vergelijken?
Nee, ik geef aan waarom het niet relevant is dat verkracht worden geen pretje is.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-07-2007 @ 13:04 :
Nee, ik geef aan waarom het niet relevant is dat verkracht worden geen pretje is.
eh en dan vergelijk je tussen een verkrachting en muggenbulten?
Waarom vind je het niet relevant?
Hoe kun je je anders de handeling van de meisjes enigszins begrijpen?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Queasy schreef op 02-07-2007 @ 13:11 :
eh en dan vergelijk je tussen een verkrachting en muggenbulten?
Waarom vind je het niet relevant?
Hoe kun je je anders de handeling van de meisjes enigszins begrijpen?
Ik begrijp het wel. Ik keur het niet goed.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-07-2007 @ 13:20 :
oke.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-07-2007 @ 12:59 :
Nou, ik plet zo'n mug anders wel als ik de kans heb
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Poggy schreef op 02-07-2007 @ 13:47 :
Nou, ik plet zo'n mug anders wel als ik de kans heb
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 13:54
Magican
Magican is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-07-2007 @ 13:20 :
Dus, als jij een mes in je handen had, en een grote snackbarhouder wil je anaal nemen, dan laat je dat toe? Je steekt niet om aan hem te ontkomen?
Oud 02-07-2007, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 02-07-2007 @ 14:54 :
Dus, als jij een mes in je handen had, en een grote snackbarhouder wil je anaal nemen, dan laat je dat toe? Je steekt niet om aan hem te ontkomen?
Weet ik niet, ik ben nog nooit een snackbarhouder tegengekomen die me anaal wou nemen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 16:13
Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
Noodweerexces:
Niet strafbaar is de overschrijding van de grenzen van de noodzakelijke verdediging, indien zij het onmiddellijk gevolg is geweest van een hevige gemoedsbeweging, door de aanranding veroorzaakt.

Je zou het erop kunnen gooien maar ik denk niet dat in dit geval een rechter met je mee zal gaan.
Oud 02-07-2007, 17:35
Vice
Vice is offline
Citaat:
Magican schreef op 02-07-2007 @ 14:54 :
Misschien vindt hij dat wel erg lekker. Overgens wel een goed verhaal voor een slechte pornofilm.
Oud 02-07-2007, 18:47
Lyne
Lyne is offline
Waarom hebben ze die man dan direct doodgestoken, neersteken was in principe toch ook voldoende geweest? Ik vind het maar raar, ze zouden eerst maar eens moeten onderzoeken wat er precies is gebeurd. Als echt blijkt dat het meisje verkracht zou worden is het wel terecht, maar ik vind iemand doden nooit goed.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Lyne schreef op 02-07-2007 @ 19:47 :
Waarom hebben ze die man dan direct doodgestoken, neersteken was in principe toch ook voldoende geweest?
Denk niet dat je gedachtegang op zo'n moment is ' hee laat ik hem doodsteken! oh nee, neersteken is ook wel voldoende!' maar meer ' ik pak het dichtsbijzijnde wapen en steek op de eerste plek die ik zie'
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Lyne schreef op 02-07-2007 @ 19:47 :
Waarom hebben ze die man dan direct doodgestoken, neersteken was in principe toch ook voldoende geweest? Ik vind het maar raar, ze zouden eerst maar eens moeten onderzoeken wat er precies is gebeurd. Als echt blijkt dat het meisje verkracht zou worden is het wel terecht, maar ik vind iemand doden nooit goed.
één messensteek kan al voldoende zijn om iemand te doden.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 19:28
Magican
Magican is offline
Citaat:
Vice schreef op 02-07-2007 @ 18:35 :
Misschien vindt hij dat wel erg lekker. Overgens wel een goed verhaal voor een slechte pornofilm.
Reageren

Regels voor berichten