Advertentie | |
|
![]() |
|
Gewoon derop, niet moeilijk doen, zorg dat het lekker spontaan is...
En ouders horen te kloppen voor ze binnenkomen ![]() Bovendien, laat ze maar es op een goed pijnlijke manier merken dat ze achterlijk bezig zijn het handje van dochter vast te houden op momenten dat ze die los moeten laten!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn vriend en ik zijn nu bijna 2 jaar samen. Bij hem thuis mogen we niet samen slapen, bij mij wel. Toch hebben we regelmatig seks, ook bij hem thuis. En onze eerste keer was ook niet in een hotel. Het is gewoon dom om niet in te zien dat je het uiteindelijk thuis ook gewoon moet doen, het de eerste keer waarschijnelijk niet zo leuk wordt als je nu denkt, een hotel dus heel romantisch is/ een oplossing is. Je kunt best wel een keer naar een hotel gaan maar niet om daar je 'eerste keer' te plannen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vind ze me niet meer leuk? Riechedly | 14 | 16-04-2016 10:15 | |
Liefde & Relatie |
stokende vrienden Verwijderd | 5 | 12-06-2012 18:18 | |
Psychologie |
Weg van thuis LEUGEN | 7 | 30-03-2009 16:36 | |
Liefde & Relatie |
Ik voel me gebruikt en aan de kant gezet... duivelaartje | 81 | 10-07-2004 10:15 | |
Liefde & Relatie |
ik weet het niet meer Justahboy | 5 | 11-06-2003 17:01 | |
Liefde & Relatie |
Als je naar een pretpark gaat met zijn 2en, wat is dan het belangrijkste? Tiger_Wolf | 31 | 16-06-2002 16:42 |