Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2007, 22:20
Verwijderd
Dat vroeg ik toch niet Xd.

nou? Vinden jullie t een goed idee of niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-12-2007, 22:47
Lente
Lente is offline
ja ehh je vriendin zou het ook gewoon uit kunnen vechten met haar ouders en dan klaar en geen gedoe meer
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 23:08
Verwijderd
Tjah, was t maar zo simpel. Haar ouders denken daar iets anders over...
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 23:21
Lente
Lente is offline
alsof een nachtje hotel alles oplost. lijkt me dat dit iets is tussen je vriendin en haar ouders, logisch als zij dan met haar ouders erover praat enzz. denk niet dat jij hier iets aan kan veranderen, behalve haar ouders laten zien dat je geen engerd bent
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 00:23
Verwijderd
Praat er niet zo veel over maar neuk gewoon!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 08:09
Verwijderd
Citaat:
Aan zulke antwoorden heb ik natuurlijk niks...
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 08:36
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Hoe heb jij het dan opgelost?
Twee manieren, waarvan ik de ene een stuk meer zou aanraden dan de tweede:
1 - Stiekum, vooral door haar. Ze vertelde mij niet over de verboden van haar ouders, overtrad die gewoon en ten dele heb ik daar ook aan meegewerkt als ik het eigenlijk wel wist.

2 - Krediet halen bij de ouders. Ik gaf hun dochter een redelijk stabiele relatie, 'controleerde' hun dochter en na een tijdje kreeg ik een soort 'hulpjes-ouder' rol waarbij ik ook werd aangesproken op haar gedrag. Maar ook daar voelde ik me totaal niet thuis onder.

De enige echte oplossing is dat haar ouders eens inzien dat ze geen klein kind meer is en haar als zodanig gaan behandelen. Maar daar kan je zelf niet zo veel aan doen anders dan je vriendin pushen het er met haar ouders er over te hebben en te laten zien dat ze die zelfstandigheid aankan.
Oud 02-12-2007, 17:57
Malossi
Malossi is offline
Gewoon derop, niet moeilijk doen, zorg dat het lekker spontaan is...
En ouders horen te kloppen voor ze binnenkomen
Bovendien, laat ze maar es op een goed pijnlijke manier merken dat ze achterlijk bezig zijn het handje van dochter vast te houden op momenten dat ze die los moeten laten!
Oud 03-12-2007, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Aan zulke antwoorden heb ik natuurlijk niks...
Aan alle reacties die gegeven zijn schijn je niks te hebben. Overal heb je wel weer tegenargumenten voor enz. Wat wil je nou horen?

Mijn vriend en ik zijn nu bijna 2 jaar samen. Bij hem thuis mogen we niet samen slapen, bij mij wel.
Toch hebben we regelmatig seks, ook bij hem thuis. En onze eerste keer was ook niet in een hotel.
Het is gewoon dom om niet in te zien dat je het uiteindelijk thuis ook gewoon moet doen, het de eerste keer waarschijnelijk niet zo leuk wordt als je nu denkt, een hotel dus heel romantisch is/ een oplossing is.
Je kunt best wel een keer naar een hotel gaan maar niet om daar je 'eerste keer' te plannen.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 07:51
Verwijderd
Citaat:
Wat wil je nou horen?
Zulke reacties

Maar ik had in een eerdere post al gezegd dat ik veel had gehad aan de reacties die ik heb gekregen, ook al leek het misschien van niet.

Dus nog een keer: heel erg bedankt voor jullie reacties, zal er wat mee gaan doen
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 21:42
metallica
metallica is offline
Citaat:
Bijna wel ja. Als mijn moeder snachts zacht praat, dan kan ik t wel horen, zo gehorig is het.
Ander voorbeeld: we mogen van haar ouders niet samen slapen, maar van mijn moeder wel... Bij mij slapen we dan toch ook bij elkaar en zeggen t dan niet tegen haar ouders... Ik vind dit een beetje hetzelfde, alleen is t iets veel groters.
Ik denk echt niet dat je moeder 's nachts wakker ligt om te luisteren of er geluid van je kamer afkomt. Als ze t prima vindt dat jullie samen slapen, zal ze echt niet vervelend doen, al zou ze horen dat je seks hebt, en net van je kamer wegblijven, omdat ze zelf die kans ook wel inschat. Ik heb zo'n vermoeden dat jullie de dingen ingewikkelder maken dan dat ze zijn. Dus doe niet moeilijk en ga dr gewoon voor als je er behoefte aan hebt
Oud 03-12-2007, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zo'n vermoeden dat jullie de dingen ingewikkelder maken dan dat ze zijn.
Zo te lezen wel ja, maar het is nieuw voor ons...
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 16:30
Zwoek
Zwoek is offline
Nieuw, dingen uitproberen dus!
Oud 09-12-2007, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Precies!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten