Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ehh ontopic: ik val op kerels met donker haar die net zo kunnen vloeken als ik en dat varieert van mijn vriend tot het andere uiterste en weer terug. alhoewel die stukken beschaafder is.
||
Citaat:
![]() Ik vind rood haar mooi. Maar uiteindelijk maakt 't niet enorm veel uit, m'n vriendin is ook blond bijvoorbeeld. Uiteindelijk is het voor een langdurige relatie belangrijk dat je het gewoon met mekaar leuk blijft houden, en wat dat betreft ben ik 'moeilijker' dan wat betreft uiterlijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Haha, ik weet al voor ik ook maar wat bedenk dat mijn huidige vriend totaal niet mijn type is.
Dingen waar ik me vaak tot aangetrokken voel qua innerlijk zijn vooral: - Intelligentie - Humor, niet te cheesy - Nuchter - Zelfstandig - Extrovert (Ik ben zelf introvert) - Doordacht - Een redelijk idee van wie hij is en wat hij wil doen met zijn leven - Actief, niet lui - Gezonde levenswijze - Iemand die natuur kan apprecieren Qua uiterlijk - 1.70+ (Ik vind kort of even groot als mij eigenlijk irritant als het gaat om iets anders zijn dan vrienden ![]() - een BMI van ongeveer 21+ (mager en smal is echt niks) - goed verzorgde tanden en huid - BB/Gespierd vind ik niks, maar sterke schouders/nek heeft voorkeur ![]() Laatst gewijzigd op 10-02-2008 om 18:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat wel vervelend is dat ik heel erg snel geirriteerd ben in de ochtend, dus misschien maar beter dat ik dan een avondmens om me hene heb wat toch nog snrkt als ik al op ben. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Nou vraag ik me af, waarom vinden vrouwen donker haar zo aantrekkelijk.
Veel uiterlijke kenmerken kan ik wel begrijpen: Lengte voor een man is aantrekkelijk omdat het bescherming aan de vrouw kan bieden, symmetrische lichaamsbouw betekent goede genen, etc. Gewoon omdat donker haar mooi is?
||
Verwijderd
|
Citaat:
blonde dudes hebben vaker een wit vel en kale benen, en da's niet sexy. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mij is het hele punt gewoon dat je met donker haar ook donkere ogen en donkere stoppetjes krijgt, en dat betekent dat de gezichtstrekken uitgesprokener zijn. En hoe scherper en uitgesprokener de trekken, hoe mannelijker.
Voilà. Maar hoewel ik donker haar en donkere wimpers eigenlijk het mooist vind, kan ik ook helemaal gaga worden van grote vikingen met blonde manen en van die heel mooie lichte gouden haartjes op gebruinde armen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar zelfs al werd er wel daarop geselecteerd, dan nog is het niet meteen uit te sluiten. Mannen vallen gemiddeld meer op blond en dus geven die blonde vrouwen wel die genen door, waardoor blond nog steeds in de populatie gehouden wordt. En aangezien haarkleur niet geslachtsafhankelijk is krijg je nog steeds een gemixt aanbod, hoewel bij beide geslachten misschien wel een voorkeurskleur is. Maar als jij een betere verklaring hebt, kom maar op ![]() |
![]() |
|
Dat zou een 2e vraag kunnen zijn waarom blond voor mannen aantrekkelijk is.
Zelf heb ik ook een voorkeur voor blond. Waarom? Omdat het er "vrolijk" en levendig uitziet in mijn ogen en dat in combinatie met blauwe ogen vind ik errruug aantrekkelijk. ( Het zal dus niet uitsterven omdat mannen het mooi vinden en ook niet omdat het uitsterft zoals een tijd geleden beweerd: http://en.wikipedia.org/wiki/Disappearing_blonde_gene ) Maar goed, donker haar is exotischer? Nog andere meningen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn verklaring is als volgt: mensen wéten gewoon niet precies waar ze op vallen, en daarom gaan ze zich richten op details waar ze misschien wel een lichte voorkeur voor hebben, maar die in feite veel minder belangrijk zijn dan kenmerken waar daadwerkelijk op geselecteerd wordt. |
![]() |
|
![]() |
De evolutie van blond haar heeft niet alleen te maken met sexuele selectie, aldus de huidige theorieen. Ook met de hoeveelheid zon die in de noordelijke hemisfeer penetreert. Donkere huid en haren bevatten meer melanine en beschermen dus meer tegen de zon. Voor de rest heeft de aantrekkingskracht van donkere mannen er meer mee te maken dat mannen over het algemeen enkele tinten donkerder zijn dan de vrouw, dit komt onder andere door de testosteronproductie. Men speculeert dat de voorkeur voor een lichtere huid te maken heeft met de zichtbaarheid met eventuele ziekten/parasieten die de vrouw met zich mee zou kunnen dragen. De stereotiepe blozende appelwangen duiden op gezonde doorbloeding. Verder hier ook een artikel met een verwijzing naar een artikel(
![]() En tja, exotisch is natuurlijk ook een factor. In Mediterraine gebieden zijn blondjes populair, en ik heb vernomen dat het in Scandinavie omgekeerd is, hoewel ik niet weet tot nu hoeverre dat waar is. En waarom is rood haar ook al weer zo gewild? Oh ja. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik zei ook niet dat het een van de belangrijke selectiepunten was.. |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet. Blond vind ik ergens niet zo boeiend om te zien qua kleur. Het zou geen doorslaggevende factor zijn in een uiteindelijke keuze, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar rood omdat ik dat juist een levendige en passionele kleur vind. Maar volgens mij ben ik gewoon apart. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij mannen ligt dat er maar net aan. Ik kwam laatst een jongen tegen met écht rood, dik haar. Er zit een mooie slag in, hij had het goed verzorgd en het kwam tot halverwege zijn bovenarmen. Dat was echt ontzettend sjiek! Niet om je aan te vallen, overigens. Maar gewoon als aanvulling. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Uiterlijk: Blond, of juist weer bruin, maar heb volgens mij eerder zwak voor blond
![]() ![]() ![]() Innerlijk: Enthousiast,Spontaan,wel iemand waarmee je kan kletstsen en discussies mee kan hebben, zeker geen betweter die het altijd bij haar eigen mening houdt (hier kan ik verschrikkelijk slecht tegen, als iemand daar niet naar kan luisteren ![]() Dat is het zowel een beetje, meisje wat ik nu leuk is aan de meeste eigenschappen goedgekeurd. |
![]() |
|
"Mijn type" jongen/man is intelligent, eerlijk, lief, trouw, nuchter, zelfstandig, ik moet met hem kunnen lachen en hij moet wat te vertellen hebben.
Hij moet langer zijn dan mij en breed. Haar- en oogkleur maakt mij niet zoveel uit, als zijn ogen maar iets uitstralen. En hij moet een paar jaar ouder dan mij zijn.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn type: donker haar, leuke lach. Hoeft niet knap te zijn oid als hij maar een lief gezicht heeft. Verder is de manier om mij in te pakken, om foute opmerkingen te maken.. de flauwe vind ik dan nog het leukst ook ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Onderzoek jongeren met diabetes type 1 mtoni | 0 | 21-07-2013 13:46 | |
De Kantine |
Wat was jouw laatste saainitaire bezoek? #1453 Verwijderd | 500 | 08-07-2011 23:32 | |
Software & Hardware |
computerboxjes vraag wup | 7 | 13-05-2009 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Makkelijk obsessieve gevoelens trophus | 24 | 08-07-2007 23:18 | |
Liefde & Relatie |
Is er nog een kans voor mij? Nocturnal Rites | 63 | 16-03-2007 11:27 | |
Liefde & Relatie |
Iemand afwijzen omdat 't niet jouw type is? Verwijderd | 6 | 09-06-2002 13:35 |