Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2008, 21:29
Verwijderd
Mijn ideaal:

Innerlijk: Iemand die me intellectueel weet te stimuleren, zacht, liefst een beetje idealistisch (stiekem heb ik het liefst zo'n geitenwollensokkentypje ).

Uiterlijk: Beetje mollig, lief gezicht, tussen 1.65 en 1.75 meter, donker haar, blauwe ogen, goed verzorgd.

Verder: zelfstandig wonend (niet bij ouders). Liefst iemand die een beetje kan koken (niet omdat zij achter het aanrecht moet, maar omdat ik het fijn vind om afwisselend elkaar met iets lekkers te verrassen).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2008, 13:59
punxnotdead
punxnotdead is offline
Uiterlijk:
Het belangrijkste is: mooie ogen (en gezicht)
Verder een aantal dingen die ik leuk/mooi vind maar dit hoeft niet allemaal gecombineerd te worden
zandloperfiguur (brede heupen smalle taille)
kort haar
donker haar
klein
grote borsten
Aziatisch
Mijn laatste vriendin had geen van deze kenmerken echt dus op welk type ik verliefd word is totaal onvoorspelbaar

Innerlijk:
Ik val vooral op lieve intelligente meisjes
Oud 06-02-2008, 15:19
Verwijderd
Citaat:
kortzichtigheid de gekste!!!!
ik zou ook geen vriend willen die dat soort muziek daadwerkelijk leuk vindt. dat hij er op los gaat in een kroeg als hij lam is maakt me dan weer niet zoveel uit.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 03:22
Metal
Metal is offline
qft.
Oud 07-02-2008, 03:39
Rob
Rob is offline
Citaat:
kortzichtigheid de gekste!!!!
Ach, ik zou er ook niet aan moeten denken als mijn toekomstige vriendin alleen maar hip-hop, trance, dance en jumpstyle luistert (om maar wat te noemen). Niet dat ze per sé mijn soort muziek moet luisteren (is wel goed voor bonuspunten. ), maar wat variatie kan geen kwaad.
Ik kan ook niet alleen maar metal luisteren en wissel het af met andere soorten.
Oud 07-02-2008, 11:55
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Algemeen bekend, met donker haar zit je per definitie gebakken. Maakt verder niet uit of je een midget bent, een grafkop hebt, wat dan ook...
waar, ik ben een midget met een grafkop maar dankzij mijn donkere haar heb ik ook een vriend dus er is voor iedereen hoop

ehh ontopic: ik val op kerels met donker haar die net zo kunnen vloeken als ik en dat varieert van mijn vriend tot het andere uiterste en weer terug. alhoewel die stukken beschaafder is.
Oud 07-02-2008, 15:01
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
waarom wil iedereen donker/blond haar? ik heb rood haar en dat ben ik heel heel weinig tegengekomen!!!!!!!
Hey, Carice van Houten heeft rood haar

Ik vind rood haar mooi. Maar uiteindelijk maakt 't niet enorm veel uit, m'n vriendin is ook blond bijvoorbeeld.

Uiteindelijk is het voor een langdurige relatie belangrijk dat je het gewoon met mekaar leuk blijft houden, en wat dat betreft ben ik 'moeilijker' dan wat betreft uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 19:37
Kryptonite
Kryptonite is offline
Citaat:
Mijn ideaal:

Innerlijk: Iemand die me intellectueel weet te stimuleren, zacht, liefst een beetje idealistisch (stiekem heb ik het liefst zo'n geitenwollensokkentypje ).

Uiterlijk: Beetje mollig, lief gezicht, tussen 1.65 en 1.75 meter, donker haar, blauwe ogen, goed verzorgd.

Verder: zelfstandig wonend (niet bij ouders). Liefst iemand die een beetje kan koken (niet omdat zij achter het aanrecht moet, maar omdat ik het fijn vind om afwisselend elkaar met iets lekkers te verrassen).
Dit ben ik, afgezien van mijn donkerblonde haar
Oud 08-02-2008, 22:53
Vice
Vice is offline
Citaat:
Mijn ideaal: tussen 1.65 en 1.75 meter
Neem je dan ook een meetlat mee.
Oud 09-02-2008, 23:05
Rob
Rob is offline
Oeh, het zou ook wel fijn zijn als ze, net als ik, een avond- of nachttype is. Ik ben verschrikkelijk met ochtenden en als zij dat nou ook is zien we elkaar vaker dan wanneer we zulke enorme tegenpolen zijn.
Oud 10-02-2008, 02:01
Lynne
Lynne is offline
Citaat:
Oeh, het zou ook wel fijn zijn als ze, net als ik, een avond- of nachttype is. Ik ben verschrikkelijk met ochtenden en als zij dat nou ook is zien we elkaar vaker dan wanneer we zulke enorme tegenpolen zijn.
*grins*
Oud 10-02-2008, 02:09
Rob
Rob is offline
Citaat:
*grins*
Ja, grijns maar! Maar een ochtendtype gaat niet werken, want die gaat bed uit wanneer ik er in ga, in het ergste geval. xD
Oud 10-02-2008, 11:52
deoxyribose
deoxyribose is offline
beter kies je je partner met je neus uit.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 12:11
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ik heb een tijdje wat gehad met een meid die elke avond door de weeks rond 10 uur wou gaan slapen, en er dan om 7 uur uit. Mijn tijden zijn meer van de 1 uur slapen 8-9 uur eruit. Dus dat werkte ook niet echt lekker. Is niet de reden dat het uitgegaan is, maar wel een irritatiepuntje. M'n vriendin nu moet er ook regelmatig om 7 uur uit, maar die heeft er tenminste geen probleem mee tot 12 uur wakker te blijven.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 18:07
Verwijderd
Haha, ik weet al voor ik ook maar wat bedenk dat mijn huidige vriend totaal niet mijn type is.

Dingen waar ik me vaak tot aangetrokken voel qua innerlijk zijn vooral:
- Intelligentie
- Humor, niet te cheesy
- Nuchter
- Zelfstandig
- Extrovert (Ik ben zelf introvert)
- Doordacht
- Een redelijk idee van wie hij is en wat hij wil doen met zijn leven
- Actief, niet lui
- Gezonde levenswijze
- Iemand die natuur kan apprecieren

Qua uiterlijk
- 1.70+ (Ik vind kort of even groot als mij eigenlijk irritant als het gaat om iets anders zijn dan vrienden )
- een BMI van ongeveer 21+ (mager en smal is echt niks)
- goed verzorgde tanden en huid
- BB/Gespierd vind ik niks, maar sterke schouders/nek heeft voorkeur

Laatst gewijzigd op 10-02-2008 om 18:14.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een tijdje wat gehad met een meid die elke avond door de weeks rond 10 uur wou gaan slapen, en er dan om 7 uur uit. Mijn tijden zijn meer van de 1 uur slapen 8-9 uur eruit. Dus dat werkte ook niet echt lekker.
Ik sta elke ochtend om half 5 op... dus om 10 uur ben ik echt knock-out (kan dat ook niet tegenhouden) alleen s'weekends lukt het me om later op te blijven. In mijn relatie doet/deed dat eigenlijk niet zoveel, ik ging dan altijd gewoon slapen en mijn ding doen als hij dan nog sliep s'ochtends. Prima

Wat wel vervelend is dat ik heel erg snel geirriteerd ben in de ochtend, dus misschien maar beter dat ik dan een avondmens om me hene heb wat toch nog snrkt als ik al op ben.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 18:26
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Ik heb een tijdje wat gehad met een meid die elke avond door de weeks rond 10 uur wou gaan slapen, en er dan om 7 uur uit. Mijn tijden zijn meer van de 1 uur slapen 8-9 uur eruit. Dus dat werkte ook niet echt lekker. Is niet de reden dat het uitgegaan is, maar wel een irritatiepuntje. M'n vriendin nu moet er ook regelmatig om 7 uur uit, maar die heeft er tenminste geen probleem mee tot 12 uur wakker te blijven.
7 uur slapen is voor mijn gevoel toch veel en veel te weinig...ik functioneer dan nauwelijks de volgende ochtend
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Neem je dan ook een meetlat mee.
Dat kun je toch wel inschatten? ik vind het het mooist/fijnst als een jongen een halve kop tot een kop groter is dan ik, oftwel, tussen de 1,80 en 1,90.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 09:44
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ik sta elke ochtend om half 5 op... dus om 10 uur ben ik echt knock-out (kan dat ook niet tegenhouden) alleen s'weekends lukt het me om later op te blijven. In mijn relatie doet/deed dat eigenlijk niet zoveel, ik ging dan altijd gewoon slapen en mijn ding doen als hij dan nog sliep s'ochtends. Prima

Wat wel vervelend is dat ik heel erg snel geirriteerd ben in de ochtend, dus misschien maar beter dat ik dan een avondmens om me hene heb wat toch nog snrkt als ik al op ben.
Damn, 4:30, hoe doe je dat? Ik ben enorm blij dat ik m'n tijd zelf in kan delen, en ik werk meestal van 10 tot 18:30 ofzo, zodat ik fijn uit kan slapen, ben geen ochtend-type

Citaat:
7 uur slapen is voor mijn gevoel toch veel en veel te weinig...ik functioneer dan nauwelijks de volgende ochtend
7 uur heb ik in princiepe genoeg aan, maar als ik bijvoorbeeld hockey training heb, of een hele drukke dag gehad heb, heb ik wel wat meer nodig merk ik. Maargoed, beetje tekort haal ik in 't weekend wel in
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 20:18
metallica
metallica is offline
Citaat:
Ik had dat in het begin ook wel met mn ex. Ik ging naar school en moest op tijd op en ging ook altijd op tijd slapen. Hij sliep tot 's middags laat ergens en dook 's avonds de kroeg in. Maar na een tijdje pasten onze ritmes zich zowat vanzelf aan elkaar aan. Ik ging pas later slapen en leerde het met minder slaap te doen en hij ging net eerder slapen en stond samen met mij op tijd op. Dus dat ging na een tijdje wel prima zo
Oud 12-02-2008, 12:49
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Nou vraag ik me af, waarom vinden vrouwen donker haar zo aantrekkelijk.

Veel uiterlijke kenmerken kan ik wel begrijpen: Lengte voor een man is aantrekkelijk omdat het bescherming aan de vrouw kan bieden, symmetrische lichaamsbouw betekent goede genen, etc.

Gewoon omdat donker haar mooi is?
Oud 12-02-2008, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Nou vraag ik me af, waarom vinden vrouwen donker haar zo aantrekkelijk.

Veel uiterlijke kenmerken kan ik wel begrijpen: Lengte voor een man is aantrekkelijk omdat het bescherming aan de vrouw kan bieden, symmetrische lichaamsbouw betekent goede genen, etc.

volgens mij omdat donker haar vaker gepaard gaat met donkere huid en lichaamsbeharing. ik weet het niet hé.

blonde dudes hebben vaker een wit vel en kale benen, en da's niet sexy.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Nou ik heb liever lichter haar, eigenlijk. (DOnker haar betekend idd vaak.... beharing... )
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 15:50
Verwijderd
Citaat:
(DOnker haar betekent idd vaak.... beharing... )

haar is sexy!
mannen horen behaard te zijn!!

Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 17:00
Metal
Metal is offline
Donker haar laat iemand vaak ook wat exotischer lijken. Zoiets heb ik ergens een keer gelezen.
Oud 12-02-2008, 17:10
Verwijderd
Ik zoek nog een GEWONE leuke jongen, wie hem heeft/kent/is mag gillen.

edit: oja om nog even ontopic te blijven: hij moet teh grappig zijn, wild, etc.

Laatst gewijzigd op 12-02-2008 om 17:15. Reden: wel ontopic blijven eeehhhhhhh
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 21:34
Verwijderd
Volgens mij is het hele punt gewoon dat je met donker haar ook donkere ogen en donkere stoppetjes krijgt, en dat betekent dat de gezichtstrekken uitgesprokener zijn. En hoe scherper en uitgesprokener de trekken, hoe mannelijker.

Voilà.

Maar hoewel ik donker haar en donkere wimpers eigenlijk het mooist vind, kan ik ook helemaal gaga worden van grote vikingen met blonde manen en van die heel mooie lichte gouden haartjes op gebruinde armen
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is het hele punt gewoon dat je met donker haar ook donkere ogen en donkere stoppetjes krijgt, en dat betekent dat de gezichtstrekken uitgesprokener zijn. En hoe scherper en uitgesprokener de trekken, hoe mannelijker.

Voilà.
Lijkt me onzin; als er significante seksuele selectie zou werken op dit soort kenmerken zouden blond haar en blauwe ogen überhaupt niet geëvolueerd zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me onzin; als er significante seksuele selectie zou werken op dit soort kenmerken zouden blond haar en blauwe ogen überhaupt niet geëvolueerd zijn.
Ja want ik zeg dat het seléctie is in plaats van gewoon een mogelijke reden waarom iets mooi gevonden wordt

Maar zelfs al werd er wel daarop geselecteerd, dan nog is het niet meteen uit te sluiten. Mannen vallen gemiddeld meer op blond en dus geven die blonde vrouwen wel die genen door, waardoor blond nog steeds in de populatie gehouden wordt. En aangezien haarkleur niet geslachtsafhankelijk is krijg je nog steeds een gemixt aanbod, hoewel bij beide geslachten misschien wel een voorkeurskleur is.

Maar als jij een betere verklaring hebt, kom maar op
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 11:56
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Dat zou een 2e vraag kunnen zijn waarom blond voor mannen aantrekkelijk is.
Zelf heb ik ook een voorkeur voor blond. Waarom? Omdat het er "vrolijk" en levendig uitziet in mijn ogen en dat in combinatie met blauwe ogen vind ik errruug aantrekkelijk.

( Het zal dus niet uitsterven omdat mannen het mooi vinden en ook niet omdat het uitsterft zoals een tijd geleden beweerd:
http://en.wikipedia.org/wiki/Disappearing_blonde_gene )

Maar goed, donker haar is exotischer? Nog andere meningen?
Oud 13-02-2008, 12:08
Verwijderd
donker gaat gepaard met mysterie
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Dat zou een 2e vraag kunnen zijn waarom blond voor mannen aantrekkelijk is.
Zelf heb ik ook een voorkeur voor blond. Waarom? Omdat het er "vrolijk" en levendig uitziet in mijn ogen en dat in combinatie met blauwe ogen vind ik errruug aantrekkelijk.

( Het zal dus niet uitsterven omdat mannen het mooi vinden en ook niet omdat het uitsterft zoals een tijd geleden beweerd:
http://en.wikipedia.org/wiki/Disappearing_blonde_gene )

Maar goed, donker haar is exotischer? Nog andere meningen?
Hoe lichter, hoe jonger, volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Ja want ik zeg dat het seléctie is in plaats van gewoon een mogelijke reden waarom iets mooi gevonden wordt

Maar zelfs al werd er wel daarop geselecteerd, dan nog is het niet meteen uit te sluiten. Mannen vallen gemiddeld meer op blond en dus geven die blonde vrouwen wel die genen door, waardoor blond nog steeds in de populatie gehouden wordt. En aangezien haarkleur niet geslachtsafhankelijk is krijg je nog steeds een gemixt aanbod, hoewel bij beide geslachten misschien wel een voorkeurskleur is.

Maar als jij een betere verklaring hebt, kom maar op
Hoe kom je erbij dat mannen gemiddeld meer op blond vallen? Bron?

Mijn verklaring is als volgt: mensen wéten gewoon niet precies waar ze op vallen, en daarom gaan ze zich richten op details waar ze misschien wel een lichte voorkeur voor hebben, maar die in feite veel minder belangrijk zijn dan kenmerken waar daadwerkelijk op geselecteerd wordt.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 16:48
deoxyribose
deoxyribose is offline
De evolutie van blond haar heeft niet alleen te maken met sexuele selectie, aldus de huidige theorieen. Ook met de hoeveelheid zon die in de noordelijke hemisfeer penetreert. Donkere huid en haren bevatten meer melanine en beschermen dus meer tegen de zon. Voor de rest heeft de aantrekkingskracht van donkere mannen er meer mee te maken dat mannen over het algemeen enkele tinten donkerder zijn dan de vrouw, dit komt onder andere door de testosteronproductie. Men speculeert dat de voorkeur voor een lichtere huid te maken heeft met de zichtbaarheid met eventuele ziekten/parasieten die de vrouw met zich mee zou kunnen dragen. De stereotiepe blozende appelwangen duiden op gezonde doorbloeding. Verder hier ook een artikel met een verwijzing naar een artikel( over diversiteit in haarkleur bij Europeanen: http://www.gnxp.com/MT2/archives/000853.html

En tja, exotisch is natuurlijk ook een factor. In Mediterraine gebieden zijn blondjes populair, en ik heb vernomen dat het in Scandinavie omgekeerd is, hoewel ik niet weet tot nu hoeverre dat waar is. En waarom is rood haar ook al weer zo gewild? Oh ja.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 16:51
Metal
Metal is offline
Meisjes met rooie haren kunnen goed afwassen.
Oud 13-02-2008, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Hoe kom je erbij dat mannen gemiddeld meer op blond vallen? Bron?

Mijn verklaring is als volgt: mensen wéten gewoon niet precies waar ze op vallen, en daarom gaan ze zich richten op details waar ze misschien wel een lichte voorkeur voor hebben, maar die in feite veel minder belangrijk zijn dan kenmerken waar daadwerkelijk op geselecteerd wordt.
Discovery Channel, Sex Sense :]

En ik zei ook niet dat het een van de belangrijke selectiepunten was..
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Klopt
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 17:09
Rob
Rob is offline
Citaat:
Among others.

Ik weet niet. Blond vind ik ergens niet zo boeiend om te zien qua kleur. Het zou geen doorslaggevende factor zijn in een uiteindelijke keuze, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar rood omdat ik dat juist een levendige en passionele kleur vind.
Maar volgens mij ben ik gewoon apart.
Oud 13-02-2008, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Among others.

Ik weet niet. Blond vind ik ergens niet zo boeiend om te zien qua kleur. Het zou geen doorslaggevende factor zijn in een uiteindelijke keuze, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar rood omdat ik dat juist een levendige en passionele kleur vind.
Maar volgens mij ben ik gewoon apart.
Rood haar bij vrouwen kan erg mooi zijn, echt rood bij mannen though... vind ik over het algemeen niet mooi persoonlijk.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 19:29
Verwijderd
Citaat:
En tja, exotisch is natuurlijk ook een factor. In Mediterraine gebieden zijn blondjes populair
SO true
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 23:56
Rob
Rob is offline
Citaat:
Rood haar bij vrouwen kan erg mooi zijn, echt rood bij mannen though... vind ik over het algemeen niet mooi persoonlijk.
Bij mannen vind ik het ook meestal helemaal niets, hoor. Maar bij vrouwen past het gewoon, om de één of andere reden.
Oud 14-02-2008, 07:53
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat dat er ook maar net aan ligt. Want als ik van dat halve, vaalrode haar zie dat ontzettend droog is, dan haak ik af. En dat zie ik vooral bij vrouwen. Daarnaast kom ik regelmatig vrouwen tegen die écht rood haar hebben, maar er slag in hebben zitten. Opzich kan dat best mooi zijn, maar zij hebben het kort geknipt en daarbij niet in model gebracht, waardoor er een soort vogelnest ontstaat. Dat is ook echt niet tof om te zien. Maar er lopen gelukkig genoeg vrouwen rond met rood haar die het lang hebben en het gewoon goed verzorgen.
Bij mannen ligt dat er maar net aan. Ik kwam laatst een jongen tegen met écht rood, dik haar. Er zit een mooie slag in, hij had het goed verzorgd en het kwam tot halverwege zijn bovenarmen. Dat was echt ontzettend sjiek!

Niet om je aan te vallen, overigens. Maar gewoon als aanvulling.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 13:14
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
rood haar zoals bij josh homme is best tof, maar echt rood vind ik alleen mooi bij vrouwen.
Oud 16-02-2008, 14:38
Luna
Luna is offline
Citaat:
en van die heel mooie lichte gouden haartjes op gebruinde armen
ja ik vind dat ook de bom bij mannen maar hoor er verder nooit iemand over, gelukkig is dit een beetje erkenning.
Oud 07-03-2008, 23:56
Dice94
Dice94 is offline
Uiterlijk: Blond, of juist weer bruin, maar heb volgens mij eerder zwak voor blond . Mijn lengte of iets kleiner, (is niet echt groot ) knap, beetje mooi lichaam .

Innerlijk: Enthousiast,Spontaan,wel iemand waarmee je kan kletstsen en discussies mee kan hebben, zeker geen betweter die het altijd bij haar eigen mening houdt (hier kan ik verschrikkelijk slecht tegen, als iemand daar niet naar kan luisteren ) Lief. Iemand waarmee je kunt lachen

Dat is het zowel een beetje, meisje wat ik nu leuk is aan de meeste eigenschappen goedgekeurd.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 11:10
Kleedje
Kleedje is offline
"Mijn type" jongen/man is intelligent, eerlijk, lief, trouw, nuchter, zelfstandig, ik moet met hem kunnen lachen en hij moet wat te vertellen hebben.
Hij moet langer zijn dan mij en breed. Haar- en oogkleur maakt mij niet zoveel uit, als zijn ogen maar iets uitstralen. En hij moet een paar jaar ouder dan mij zijn..
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 11:00
Rainn
Rainn is offline
LIEF!
stijl of krullend lichtblond haar, helderblauwe ogen, grappig, sexy meisje-meisje maar rockchick mag ook . Vol met energie en altijd in staat om iets geks te doen.
Oud 12-03-2008, 20:16
Verwijderd
Spontaan, met een goede muzieksmaak, lang blond haar, heel sportief en ook knap
dat krijg ik tenminste als ik het beste van mijn exen bij elkaar leg.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 07:18
Meinita
Meinita is offline
Spontane open uitstraling, aantrekkelijk. Intelligent, lief, gevoelig, moet tegengas kunnen bieden (hopenloze combinatie die 3 eigenschappen) en een muziekliefhebber.
Oud 15-04-2008, 17:30
EXBO
EXBO is offline
Citaat:
De titel zegt het al eigenlijk! Wat is jouw type man of vrouw? Donker haar en lichte ogen, licht haar donkere ogen etc. En qua innerlijk wat is je type? Kortom: beschrijf jouw ideale man of vrouw!

Mijn ideale man:

Donker haar, hele mooie donkere bruine ogen. Een beetje getint. Kort haar een beetje krullerig, mooi knap gezicht. Spontaan, grappig, leuk, behulpzaam en lief.
Haha klinkt net alsof mijn ex precies bij je past

Mijn type: donker haar, leuke lach. Hoeft niet knap te zijn oid als hij maar een lief gezicht heeft. Verder is de manier om mij in te pakken, om foute opmerkingen te maken.. de flauwe vind ik dan nog het leukst ook
Reageren

Regels voor berichten