Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2008, 10:57
Neko*
Neko* is offline
Ik ga vanavond lekker koken voor vriendjelief en m'n broertje want mams is weer naar Apeldoorn. En daarna lekker een avondje met vriendjelief tv hangen. Wel fijn, want we zijn beide heel druk. Achja, het is al weer bijna weekend. Dat scheelt.

En ik heb zin om te gaan shoppen! Het wordt weer mooi weer, dan heb ik dat altijd. Hmm. Binnenkort maar even iemand zoeken die mee wil.
Oud 09-04-2008, 11:29
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
En ik heb zin om te gaan shoppen! Het wordt weer mooi weer, dan heb ik dat altijd. Hmm. Binnenkort maar even iemand zoeken die mee wil.

Op zaterdag na de L&R meet?
Oud 09-04-2008, 12:30
tuttebel
tuttebel is offline
7 maanden en nog steeds goed. al durf ik nog geen vakantie te boeken voor de zomer. maar ja k heb dan ook nog nooit een lange relatie gehad, dus ik weet niet hoe t uit gaat pakken.
Oud 09-04-2008, 12:41
Verwijderd
Dit is op relationeel gebied echt de meest bizarre week die ik ooit heb meegemaakt. Om het in smilies te zeggen:
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 16:17
Yana
Yana is offline
Het gaat niet helemaal zoals zou moeten. Ik heb juist deze week zo ontzetend behoefte aan bevestiging, en net deze week spreken we elkaar amper...

Bah.
Oud 09-04-2008, 16:50
Verwijderd
Ik ga standaard jouw posts kopiëren geloof ik Yana. Knuf.

Anyway, ik heb geen idee hoe en wat nu. Ik weet niet of ik hoop mag hebben of niet. Ik weet niet of hij denkt dat het uit is en dat ik dat alleen niet heb meegekregen. Ik weet niet wanneer ik hem weer zie. Ik weet niet of ik contact moet zoeken of niet. Ik weet het niet en hij weet het ook niet. Ik heb echt geen idee waar we staan nu.
En ik mis hem. Ik heb hem nu zo nodig, maar hij kan er nu niet voor me zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 17:25
Verwijderd
Uitdrukkingen uitwisselen met 'n vriend, ghehe.. Vooral door het nogal raar benoemen van uitspraken in beide regio's is het superlachwekkend.
Hahaha blijkbaar hebben we allebei weer vals zitten spelen. Ik met n amsterdamse wijsheden boekje en hij met 't Twents gezegde boek. Valsspelers.

1 nachtje slapen en dan is vriendje dr weer<3

Laatst gewijzigd op 09-04-2008 om 17:46.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 17:27
Straciatella*
Straciatella* is offline
Citaat:
Ik ga standaard jouw posts kopiëren geloof ik Yana. Knuf.

Anyway, ik heb geen idee hoe en wat nu. Ik weet niet of ik hoop mag hebben of niet. Ik weet niet of hij denkt dat het uit is en dat ik dat alleen niet heb meegekregen. Ik weet niet wanneer ik hem weer zie. Ik weet niet of ik contact moet zoeken of niet. Ik weet het niet en hij weet het ook niet. Ik heb echt geen idee waar we staan nu.
En ik mis hem. Ik heb hem nu zo nodig, maar hij kan er nu niet voor me zijn.
Ik doe mee aan het kopieren..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 18:18
Poepkind
Poepkind is offline
mijn lover is fantastisch,en we gaan samen kort op vakantie
Oud 09-04-2008, 18:19
Luna
Luna is offline
we hebben vandaag vliegtickets voor n vakantie van 3 weken geboekt in augustus. dus het gaat wel goed ja
Oud 09-04-2008, 19:47
Qimm
Qimm is offline
Ik heb zijn favoriete pringles gekocht en nou gaan we zo lekker bankhangen met een filmpje <3
Oud 09-04-2008, 19:53
George
George is offline
Vannacht was leuk en fijn. Blijkbaar heb ik er nog een verloofde bij. Ik ga ze maar sparen, denk ik.
En ik heb besloten dat hij het zelf uitlokt en dat hij dus de schuldige is als het een keer misgaat. Stomme nephippie.
Oud 09-04-2008, 20:42
I C U
I C U is offline
Ahh... Mjah, ik ga er niet eens meer op in, ik heb toch niets nieuws te melden

Wel grappig dat z'n zusje blijkbaar ook wel enthousiast is enzo, toch leuk om in de familie opgenomen te worden! Nu al... Mjah.

Het was ook weer fijn om naar m'n oma toe te gaan. Ze waardeert het zo hè, dat ik langskom. Ik zou het eigenlijk vaker moeten doen, maar daar komt het dan niet van. Maar goed, vandaag weer ff geweest, daar gegeten en foto's gekeken. Helemaal trots te vertellen aan een vriendin die belde dat ik er was en ook gelijk vertellen dat ik net verkering had en dat ik helemaal verliefd ben Prachtig. Oma's <3
Oud 09-04-2008, 20:44
metallica
metallica is offline
Gisteravond nog ff langs geweest en knuffelend samen voetbal gekeken. Echt, ik snap het echt niet hoe het leuk kan zijn om te kijken naar mannen die achter een bal aan rennen, maarja Ik vond t wel jammer om gewoon thuis te slapen, maarja vrijdag appeltaart voor hem bakken (met vanilleijs, jum) <3
Oud 09-04-2008, 23:48
Verwijderd
Mijn Bolivia-medereizigers zijn tof! Dat komt goed uit En de Duitser is schattig, hihi. "Ik heb er wel behoefte aan om je weer te zien." Hij kan het zo mooi formeel zeggen af en toe. Als het tenminste niet in het Duits gaat. "Hab dich lieb" is dan ook wel weer leuk om te horen. Of "Ik ben gewoon heel erg verliefd op jou." Aww (Eigenlijk meer "verliefd in jou. ...op jou." "...op jou ja, in jou is wel erg kinky." "in het Duits is het verliebt in dich... auf dich kan wel, maar dat is dán weer kinky." Ahem)
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 07:13
Lilium
Lilium is offline
Ja, ik zie mijn vriendje vanavond weer! Maar eerst nog een leuke dag tegemoet met veel sociale dingen.
Oud 10-04-2008, 08:26
Neko*
Neko* is offline
Citaat:

Op zaterdag na de L&R meet?
Dat duurt nog een maand ofzo! Maar nee, is goed. Lijkt me leuk!

ot; Wat fijn, hij bleef zomaar onverwachts slapen. Ik had verwacht dat hij gewoon weer naar huis zou. Dus ik vroeg toen de serie afgelopen was welke trein hij zou pakken. Zegtie; "wat dacht je van morgen om half 9?" Ja, dat vond ik leuk. Wel jammer dat ik hem het weekend niet zie, hij heeft maandag tentamen en moet écht nog veel leren. Achja, ik ga maar eens iemand zoeken die zin heeft om 's avonds uit te gaan ofzo. Komt vast goed.

En ik mis m'n vriendinnetje. Pff. Naja, vandaag maar eens een mail doen.
Oud 10-04-2008, 09:35
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Achja, ik ga maar eens iemand zoeken die zin heeft om 's avonds uit te gaan ofzo. Komt vast goed.

Op vrijdag tijdens de L&R meet?

Verder maak ik echt heel veel leuke dingen mee en ik doe ook ontzettend leuke dingen Alleen helaas niet op relationeel gebied
Oud 10-04-2008, 10:39
Pluis
Pluis is offline
Goed, ik heb hem dus écht niet nodig. Dat is mooi. Kan ik dus toch een beetje zelfstandig zijn.
Zeker met een lief vriendinnetje dat sinds ze hier nu ook op kamers woont nog veel gezelliger wordt

relationeel gebied, dat gaat ook over familierelaties toch? In dat geval is het wat dat betreft wat minder... Ik vrees dat mijn opa de kerstdagen niet meer gaat halen, en nou is mijn vader zo druk bezig met zijn eigen gevoelens dat ie onbewust op al mijn emo-knopjes drukt en daar word ik op zijn zachtst gezegd verdrietig van. Opa's horen gezond stokoud te overlijden . En nu zit ie daar met al z'n geloof in god iedere zondag braaf naar de kerk te gaan al z'n hele leven. Wat heeft ie eraan... Niks! Hoe kan je nou steun vinden in iets wat schijnbaar toch niet eerlijk is.

Kutzooi.
Oud 10-04-2008, 11:55
Lynne
Lynne is offline
Citaat:
relationeel gebied, dat gaat ook over familierelaties toch? In dat geval is het wat dat betreft wat minder... Ik vrees dat mijn opa de kerstdagen niet meer gaat halen, en nou is mijn vader zo druk bezig met zijn eigen gevoelens dat ie onbewust op al mijn emo-knopjes drukt en daar word ik op zijn zachtst gezegd verdrietig van. Opa's horen gezond stokoud te overlijden . En nu zit ie daar met al z'n geloof in god iedere zondag braaf naar de kerk te gaan al z'n hele leven. Wat heeft ie eraan... Niks! Hoe kan je nou steun vinden in iets wat schijnbaar toch niet eerlijk is.

Kutzooi.
Ik zit in precies dezelfde situatie qua opa, ook kerkganger, en de mijne gaat dan eigenwijs als ie is ook allemaal dingen doen die hij helemaal niet meer zelf kan doen, waardoor ie dan valt over de stoel en ook nog eens z'n rib breekt. Dit weekend pok zal wel kut worden, m'n broertje en ik gaan dan mee met m'n ouders op bezoek bij opa en oma en volgens mijn moeder zou het wel eens de laatste keer kunnen zijn dat we opa nog zien.

Sterkte met jouw opa!
Oud 10-04-2008, 12:23
Qimm
Qimm is offline
Kut, m'n moeder heeft een ongeluk gehad
Oud 10-04-2008, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Kut, m'n moeder heeft een ongeluk gehad
Damn Wat is er gebeurd en hoe is het met d'r nu?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 13:47
Verwijderd
Sterkte, Qimm!

Vriendschappelijk gaat het redelijk (saaie vrienden die niet vrij zijn ), met vriendje is het geweldig <3 Gisteren even langsgeweest voor zn verjaardag ('even' naar Maastricht :')) en dat vond ie superlief. Gegeten bij zn ouders, beetje gehangen en jaa <3. En morgen zie ik hem dus alweer! Yeah!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 17:04
Neko*
Neko* is offline
Citaat:

Op vrijdag tijdens de L&R meet?
moet de rest het daar natuurlijk ook mee eens zijn.

ot; Vrienden zijn fijn.
Oud 10-04-2008, 17:07
Verwijderd
Knuffel voor Qimm. Verschrikkelijk zeg.

OT: Hihi. Dit is dus het verhaal van het kleine hoekje en van als je het niet verwacht..? Naja, eerst maar eens morgenavond afwachten, tijd voor een vragenvuur!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 17:56
I C U
I C U is offline
@ Qimm: Sterkte ermee! What happend enzo?

OT: Nu gaat hij vanavond stappen in Amsterdam en zit ik me allerlei dingen in m'n hoofd te halen Dat hij ervandoor gaat met anderen, of zij met hem... Bij het idee alleen al word ik een beetje misselijk. Mjah. Ik laat me niet gek maken, dus ik ga zo lekker filmpje kijken, glas wijn erbij... Ideaal.

En damn, ineens een goed gesprek met een oude vriend Hij moest het duidelijk kwijt en ik voelde me best vereerd dat ie mij uitkoos. Mjah, het komt wel goed tussen ons, we gaan misschien niet verder op de oude voet, maar de nieuwe voelt ook prima
Oud 10-04-2008, 18:52
Miek
Miek is offline
;( stomme schoolstress
Oud 10-04-2008, 18:54
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Ik zit in precies dezelfde situatie qua opa, ook kerkganger, en de mijne gaat dan eigenwijs als ie is ook allemaal dingen doen die hij helemaal niet meer zelf kan doen, waardoor ie dan valt over de stoel en ook nog eens z'n rib breekt. Dit weekend pok zal wel kut worden, m'n broertje en ik gaan dan mee met m'n ouders op bezoek bij opa en oma en volgens mijn moeder zou het wel eens de laatste keer kunnen zijn dat we opa nog zien.

Sterkte met jouw opa!
Oh bah, dan zit jij al een stapje verder in de situatie , ik heb nog een paar maand om aan het idee te wennen, al zal dat waarschijnlijk toch wel niet gebeuren.

Heel veel sterkte dit weekend!
Oud 10-04-2008, 19:41
Verwijderd
Ik baal een beetje want mijn beste vriendjes zitten gedrieelijk in het begin van een relatie en ik doe nog steeds metselen aan mijn muurtje, maar stiekem ben ik een beetje jaloers.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 20:35
Qimm
Qimm is offline
Ze is dus met haar scooter tegen een auto aangeknald. Sleutelbeen gebroken. Hartstikke shit natuurlijk, ze is net druk met verhuizen. Want het is nog allemaal niet kut genoeg blijkbaar . Voorlopig blijft ze dus bij mij (ons) logeren, want in je eentje met een gebroken sleutelbeen, dat gaat natuurlijk niet.

We zijn de schrik gelukkig weer helemaal te boven en door de pijnstillers voelt ze zich nu best goed. Alleen balen dus. Er zou net behangt gaan worden in haar nieuwe huisje. Pfff. Best wel niet leuk.
Oud 10-04-2008, 20:57
Larry Flint
Larry Flint is offline
Hij heeft het nog even zooo enorm druk en ik vind het echt heel kut voor hem dus ik probeer hem zo goed als ik kan te helpen en steunen en leuke dingen te doen met hem wanneer dat kan. Heel fijn dat hij zelfs wanneer hij zo gestresst is er ook nog eens voor mij kan zijn en nog zoveel aandacht aan me besteed. Ja, het gaat weer goed en ik ben enorm blij met hem.
Oud 10-04-2008, 21:19
Rob
Rob is offline
Citaat:

Sterkte met jouw opa!
Succes ermee!
*knuffel en ijsthee geeft*
Oud 10-04-2008, 21:47
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Ik baal een beetje want mijn beste vriendjes zitten gedrieelijk in het begin van een relatie en ik doe nog steeds metselen aan mijn muurtje, maar stiekem ben ik een beetje jaloers.

waarom metsel je een muurtje?
Oud 10-04-2008, 21:52
Changshan
Changshan is offline
Ik vind mijn ex nu een oppervlakkige trut, gaat dat niet wat ver? 't Biedt me niet eens troost.
Oud 11-04-2008, 00:18
Lyne
Lyne is offline
Ik begin iemand leuk te vinden na een heel lange tijd. Voelt goed.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 00:20
luchtballon
luchtballon is offline
Hoe cheesy het is, en ook dat hij aangeschoten is, dat hij mij belt om te zeggen dat hij in mij gelooft is best wel heel erg lief en geeft mij vertrouwen
Oud 11-04-2008, 01:00
Lyne
Lyne is offline
We praten nog steeds! Al bijna de hele avond.

Wel jammer dat ie 10 jaar ouder is.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 01:30
Verwijderd
Een losse vriendschap met een vriendin is aan het veranderen in een echte leuke vriendschap. Leuk!

Morgen stappen met vriendinnetjes, ook leuk... en ik vertrek heel binnenkort naar Nederland... familie weer zien, vriendin. Ik heb er zin in.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 08:17
Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Ja, ik zie mijn vriendje vanavond weer! Maar eerst nog een leuke dag tegemoet met veel sociale dingen.
En nu is 'ie weer weg.
Maar ik ga een tof weekend tegemoet met vriendinnetjes van de middelbare school.
Oud 11-04-2008, 08:27
Verwijderd
Ik denk dat ik hem niet eens zo leuk vind, maar meer het feit dat we samen zijn geweest dus dat hij mij leuker vindt dan andere meisjes en dat ik gewoon niet wil stoppen met hopen dat het ooit nog goedkomt. Die kans is echt zo klein want over 2,5 maand ga ik gewoon terug naar Nederland en zie ik hem waarschijnlijk nooit meer.
Maar ooh elke keer als ik hem zie <33
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 09:16
snoopy
snoopy is offline
Damn onze relatie gaat echt hard

Als iemand me 3 maanden geleden had verteld dat wij nu zulke gesprekken zouden hebben zou ik m keihard hebben uitgelachen
Oud 11-04-2008, 09:30
metallica
metallica is offline
Vanavond ga ik weer naar hem toe Maar als ik heel erg eerlijk moet zijn, twijfel ik nu zelf wel af en toe... *zucht* komt wel weer goed het zal gewoon wat tijd nodig hebben, vanavond knuffelen <3
Oud 11-04-2008, 10:03
Verwijderd
Relationeel gebied is het enige gebied wat nu even lekker loopt.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 10:10
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
En dan is het uit. Terwijl je bezig bent een huis te kopen.
Oud 11-04-2008, 10:48
Verwijderd
*knuffel* @ stoepkrijtje

hier alles prima overigens.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Ah echt? Jemig wat naar. Wat is er gebeurd? Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 10:58
woezel
woezel is offline
het komt niet goed, het komt nooit goed op deze manier. wtf is mis met me
Oud 11-04-2008, 10:59
Verwijderd
@Stoepkrijtje: kutzooi, sterkte.

OT: Hmja hij is écht schattig. Erg leuk om 'm gisteravond (niet zat ) in de kroeg tegen te komen. Heeft wel mijn flirten met de barjongen verpest, want die weet natuurlijk nu dat ik een vriendje heb
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 13:30
Verwijderd
Citaat:

Whut happen?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 17:09
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Hij zit ook op het forum dus ik kan er hier niet teveel over zeggen. Ik wil graag vrienden blijven/worden daarom vind ik het niet fair om daar te veel over uit te wijden. Laat ik het erop houden dat ik na 2 jaar waarvan we 1,5 jaar samen hebben gewoond gedumpt ben dmv een mailtje. Dat maakt het op dit moment alleen maar erger. Als mensen de reden willen weten kunnen ze me pmen. Ik vind het op het moment wel fijn om erover te praten.

Ik zit nu iig met 2 honden en een kat op de zolderkamer bij mijn ouders. Maar het zal uiteindelijk wel goed komen met mij
Reageren

Regels voor berichten