Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toch is de hype idd wel ontzettend groot en vraag ik me af waarom deze bij GTA4 pas echt de pan uitrijst. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Meestal zie ik vrijwel de meeste players op het zelfde punt rondsjokken. Crooks en robberrs ken ik zo niet, nog niet gespeelt. Welke platform speel je? xbox zker onie? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gezeur dat een xbox beter is of een ps3 beter is, allemaal fanboy crap. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Beetje jammer, anderhalf jaar lang zonder problemen gedaan, en nu 2x in 2 maanden ![]() |
![]() |
|
Echt geweldig wat net gebeurde! >
![]() Ik zie een Mercedes look-a-like wagentje voorbij komen die ik nog niet heb uitgeprobeerd. Dus ik dacht bij mezelf ik ga de bestuurder onder gunpoint er zelf uit laten komen, wat ie dus niet deed.. hij bleef verschrikt achter het stuur. Ik stond voor de auto en ik schiet die gast door zn kop waarna hij met zn kop op het stuur valt, de toeter de hele tijd afgaat, en die gast me overrijd en nog een stukje of 20 meter doorgast. Terwijl ik opsta pakken de bestuurders van de 3 auto's die achter deze Mercedes stonden allemaal hun shotties en uzi's en word ik genadeloos neergemaaid want ik was op low health. Wat een helden in Liberty City. ![]()
|
Verwijderd
|
Dit is toch wel een briljant spel idd. Tot nu toe in 4 dagen tijd geen enkele vastloper gehad (360). Het enige waar ik me aan irriteer is de camera die soms echt belachelijk slecht overzicht geeft, zodat je dus alsnog wordt neergemaaid door dat ene ventje in de hoek die je net niet kon zien.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Denk ik ook wel. Sowieso is het tot nu toe altijd makkelijk geweest om met de muis de camera te controleren dan met een controller, imo.
Wat me ook opgevallen is, is dat het spel af en toe last heeft van framedrops. Ik weet niet of er meer mensen zijn die hier last van hebben? Ik heb een Elite op een 37" Full HD LCD tv en speel het dus ook op 1080p. |
![]() |
|
Update:
GTA IV komt 3 december op de PC uit. Minimale systeemeisen: - OS: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3 - Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz, AMD Athlon X2 64 2.4Ghz - Geheugen: 1.5GB - 16GB aan vrije schijfruimte - Videokaart: 256MB NVIDIA 7900 / 256MB ATI X1900 Aanbevolen systeemeisen: - OS: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3 - Processor: Intel Core 2 Quad 2.4Ghz, AMD Phenom X3 2.1 Ghz - Memory: 2 GB (Windows XP) 2.5 GB (Windows Vista) - 18 GB aan vrije schijfruimte - Videokaart: 512MB NVIDIA 8600 / 512MB ATI 3870 Wie gaat het spel kopen of 'kopen'? ![]()
|
en een update voor de 360 gebruikers
in de dlc kan je waarschijnlijk als een biker spelen ![]() http://news.softpedia.com/news/Grand...ry-98269.shtml
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb m'n PS3 versie verkocht na het uitspelen van de singeplayer.. multiplayer kon me niet zo heel erg boeien. Toch een beetje spijt gekregen want met het spelen van Saint's Row 2, ook al is die lastig te vergelijken, zie je echt hoe goed GTA 4 eigenlijk is. Sowieso zijn de controlls op de PS3 meesterlijk goed en voelt alles heerlijk aan. Ik krijg totaal geen 'feeling' met SR2.
M'n systeem gaat dit makkelijk trekken dus ik twijfel of ik 'm voor de PC koop..
|
Verwijderd
|
Zou vandaag uitkomen op PC.
Sommige reviews geven hem een 10. Zelf ben ik van mening dat dit grote bullshit is. Heb hem op de ps3 gespeeld, en heb hem niet lang gespeeld, vond het behoorlijk snel vervelen. Enige wat leuk is, is met andere lui online elkaar kapot te schieten. Maar singleplayer is niet erg wauw. |
![]() |
|
Morgen zou ie in de bus moeten zitten, heb al een bevestiging dat ie verzonden is.
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Dutch Roleplay Forces - Nederlandse Roleplay clan GTA IV DRF Forces | 2 | 09-12-2015 15:14 | |
Games |
GTA IV Multiplayer LCPD:FR iMen | 1 | 09-02-2013 11:29 | |
Games |
Gta v Huggyboy | 34 | 04-02-2013 21:23 | |
Games |
GTA IV, Vliegtuig? Verwijderd | 6 | 18-08-2009 13:26 |