Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Hallo....
Dreads??? NO THANK YOU!!!! Ik vind ze echt heel erg lelijk.... Ten 1e: het ziet er behoorlijk vies uit.. denk aan een zwerver met vet, vies haar tenzij je het heel goed onderhoud.. wat overigens de meesten niet doen.. Ten 2e: het is heel slecht voor je haar.. je eigen haar kan afbreken enzo, dus echt bevorderlijk is het niet... Ten 3e: je haar is echt heel lelijk als de dreads eruit zijn... dusse NOT DONE!!! Maar goed, iedereen moet het zelf maar weten maar ik vind ze UGLY!!! Luvs, diamonde |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Het gemiddelde permanentje is ook niet zo geweldig voor je haar. Citaat:
trouwens, het is niet waar... een maat van me heeft 2 jaar dreads gehad, en is nu bezig ze eruit te kammen.... en het haar wat eronder zit, is niets mis mee... ziet er nog perfect uit... (ik laat de mijne nog ff zitten trouwens) Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-08-2002 om 21:46. |
![]() |
|
![]() [ontopic] Ik vind dreads een werelduitvinding, en daarnaast is het echt niet zo vies als Diamonde en andere dread ![]() Niest persoonlijks hoor Diamonde, maar hoe kun jij in des hemelsnaam spreken voor de hele bedreade Nederlandse populatie? Als je je een beetje had ingelicht weet je dat er veel shampoos bestaan voor dreads en dat veel mensen echt wel moeite doen om schoon en verzorgd met hun dreads voor de dag te komen.
|
Hallo....
Ik spreek niet voor niet voor de hele nederlandse bevolking hoor!!! Het is mijn persoonlijke mening... Ik ben inderdaad geen expert op het gebied van dreads maar de mensen met dreads die ik van gezicht ken, verzorgen het haar niet zo als hoe het moet waardoor het er behoorlijk smerig uit gaat zien.. Groetjes, diamonde |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik heb eerst 2 jaar dreads gehad en toen werd ik er gek van toen heb ik ze afgeknipt, maar ik had meteen spijt.
Dus nu heb ik ze weer sinds een paar weken ![]() Als je ze goed verzorgt is er niks vies aan. Ik smeer er geen troep in (wax zorg er alleen maar voor dat er stof aan je haar blijft plakken en het houdt bovendien het vervilten van je dreads tegen. ). Ik vind het ook vies als ik iemand zie met van achteren aanelkaar gegroeide dreads die alle kanten op pluizen ![]() Als dreads goed verzorgt zijn , zijn ze werelduitvinding ![]()
||
Citaat:
vind ze wel heel cool trouwens jah, heel mooi ![]()
||
Citaat:
Ik heb het een beetje fout geformuleerd maar ik bedoelde dus dat jij meteen even de meeste dreads als onverzorgd hebt beoordeeld, dat komt vrij ongeinformeerd over en ook enigzins bevooroordeeld. Maar dat is mijn mening.
||
![]() |
Citaat:
Ik heb ook veel spijt van dak me dreads heb afgeknipt....vind het nu maar nix zonder dreads.... hehe, UT LIJKT WEL EEN VERSLAVING ![]() Maar goed, Latur
|
|