Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2008, 21:44
Batave
Batave is offline
Altijd de standaard semi-geïnteresseerde school/studie vragen
"Ga je over?" "In welke klas zit je nu?" en zeker heeeeeeel vaak: "Wat voor opleiding ga je doen?"

Dat soort vragen krijg ik altijd van op verjaardagen. En zeker mijn tante, die vraagt gewoon standaard: "Gaat het goed op school?"
Oud 23-06-2008, 21:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb een real-life versie van die biggen.

edit:
BEWIJS!

Laatst gewijzigd op 23-06-2008 om 22:05.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 21:44
Verwijderd
'Houd jezelf maar voor dat je zo perfect bent'

Ja, of dan ken je me niet he.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 22:18
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Oh god ja. Dan zeg je wat afkeurends over iemand bijvoorbeeld dat hij of zij niet zo goed meewerkt of dat hij of zij zijn huiswerk zelf moet doen of eh dat diegene zoveel klaagt.
En dan zeggen ze "Jij denkt echt dat je perfect bent he? Nou ik zal je wat vertellen! Dat ben je niet!"
En dan zo'n kop van "Ha dat doet pijn he. Ja dat steekt ja. Nou heb ik je klein ja. Ha, ha. "

Echt wtf. Het leuke is, ik wist het al. En als je alles al weet van jezelf, alles wat niet perfect aan je is, en alles accepteert, dan kan niemand je nog echt kwetsen ofzo. Je weet alles al over jezelf en dan is het van, ja nou en. Een tijdje terug was er een jongen en die zei steeds iets van 'Huuhuh platvoet!' en dan dacht ik, goh, er komt er ook eentje achter dat ik grote voeten heb. Dat merk ik zelf ook wel als ik schoenen moet kopen.
Oud 24-06-2008, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Oh god ja. Dan zeg je wat afkeurends over iemand bijvoorbeeld dat hij of zij niet zo goed meewerkt of dat hij of zij zijn huiswerk zelf moet doen of eh dat diegene zoveel klaagt.
En dan zeggen ze "Jij denkt echt dat je perfect bent he? Nou ik zal je wat vertellen! Dat ben je niet!"
En dan zo'n kop van "Ha dat doet pijn he. Ja dat steekt ja. Nou heb ik je klein ja. Ha, ha. "

Echt wtf. Het leuke is, ik wist het al. En als je alles al weet van jezelf, alles wat niet perfect aan je is, en alles accepteert, dan kan niemand je nog echt kwetsen ofzo. Je weet alles al over jezelf en dan is het van, ja nou en. Een tijdje terug was er een jongen en die zei steeds iets van 'Huuhuh platvoet!' en dan dacht ik, goh, er komt er ook eentje achter dat ik grote voeten heb. Dat merk ik zelf ook wel als ik schoenen moet kopen.
Vreselijk inderdaad En sommige van die dingen steken zo erg dat je ze altijd zal onthouden ofzo. Net als he, we moesten ooit eens 20 schetsen afhebben, maar ik had ze een week eerder ingeleverd ofzo.

juf: allemaal schetsboeken meenemen morgen, ik wil ze checken
ik: ik heb het vorige week al laten zien, is dat opgeschreven?
juf: denk maar niet dat ik jou een voorkeursbehandeling ga geven omdat je toevallig graag tekent.
dus ik lever mijn boek wéér in, trekt ze gewoon een punt van mijn cijfer af
huh?

Ohja, en íets meer ontopic:
'maak je het niet al te laat?'
die hoor ik iedere avond hier
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 23:28
Lyne
Lyne is offline
Citaat:
+ mensen die denken dat iedereen die rechten studeert advocaat wil worden.
'Altijd handig dat je rechten studeert, je weet maar nooit wanneer je een advocaat nodig hebt.'
'Ik wil geen advocaat worden.'
'Huh, waarom studeer je dan rechten?'

Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 23:32
TopDrop
TopDrop is offline
'Dat moet jij nodig zeggen!'

voorbeeldsituatie:

'Haha, die gast ging hard op zn bek met zn fiets! Wat een sukkel!'
- 'Dat moet jij nodig zeggen!'
'Hoezo?!'
- 'Ja, jij kan helemaal niet fietsen!'
'Nee, ik zit ook in een rolstoel. Je punt?'

Ofzoiets.
Oud 24-06-2008, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Vreselijk inderdaad En sommige van die dingen steken zo erg dat je ze altijd zal onthouden ofzo. Net als he, we moesten ooit eens 20 schetsen afhebben, maar ik had ze een week eerder ingeleverd ofzo.

juf: allemaal schetsboeken meenemen morgen, ik wil ze checken
ik: ik heb het vorige week al laten zien, is dat opgeschreven?
juf: denk maar niet dat ik jou een voorkeursbehandeling ga geven omdat je toevallig graag tekent.
dus ik lever mijn boek wéér in, trekt ze gewoon een punt van mijn cijfer af
huh?
Omg wat een kutwijf. Die heeft vast een rotjeugd gehad en werd daarom leraar, uit een yes-wereld-verbeteren-idee, maar besloot daarna dat het veel leuker was om andermans dingen te verzieken. En dan 's avonds zeker zitten snijden in een hoekje met Linkin Park op de achtergrond, jaa. De gluiperige gothic.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 00:05
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
De gluiperige gothic.
Wat een briljante suske en wiske titel
Oud 25-06-2008, 09:06
Verwijderd
Citaat:

voorbeeldsituatie:

'Hoezo?!'

Ofzoiets.
Die is lullig!

on topic: "jij moet je mond houden want jij: weet er niets vanaf/bent te jong/bent te oud/bent een meisje/bent een jongen"

Dat vind ik altijd zo flauw!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 10:20
Verwijderd
Omg wat een bitch, die docente van Ecnelis.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 11:26
Verwijderd
Alles met het woord ''stuud'' erin.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 12:03
Verwijderd
> "Ik weet niet of ik naar [willekeurig ding] kan, de dag daarna heb ik een tentamen/deadline/presentatie. We hebben het nu heel druk op de studie."
< "HAHAHA JA MET FILMS KIJKEN ZEKER d;d;D;d;d;D;d;"

Ga eens deaud

En op het vorige familiefeestje werd mij voor het eerst gevraagd wanneer ik van plan was om een hoop kinderen te baren. Dat mag van mij ook gelijk de laatste keer zijn, maar dat zit er vast niet in, want als ze dat eenmaal vragen is het hek van de dam en blijf je dat horen tot je door je menopauze heen bent. KGGG
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 12:08
OnderkofferMe
OnderkofferMe is offline
'Jaaaaa, dat zullen we nog wel eens zien jaaa...'
Als ik trots vertel dat ik heb besloten eindelijk weer aan een studie te gaan beginnen en nog trotser vertel dat ik echt van plan ben deze af te gaan maken.

Sorry hoor, soms moet een mens even zoeken voordat ze de juiste opleiding heeft gevonden.
En daarbij heb jij er geen FUCK mee te maken of ik al dan niet aan tachtig studies begin en ze allemaal niet af maak. Het is MIJN leven en MIJN studieschuld.
En zelf heb je niet eens een diploma.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 12:16
OnderkofferMe
OnderkofferMe is offline
Citaat:
Vreselijk inderdaad En sommige van die dingen steken zo erg dat je ze altijd zal onthouden ofzo.
Precies. Ik weet bijvoorbeeld van mezelf dat ik te mager ben. En ja, daar schaam ik me soms voor.
Liep ik afgelopen week lekker met de honden te wandelen, komen er twee wielrenners voorbij, beiden wel zo'n beetje over de uiterste houdbaarheidsdatum heen, zegt de één tegen de ander: 'Zoooo, da's een dikke! Die heeft zeker weten anorexia'.
Ik moest me echt inhouden, had bijna geroepen hoe fijn ik het vond dat hij zich zo'n zorgen maakt om mijn gezondheid, met z'n verlepte chemohoofd, maar in plaats daarvan moest ik toch wel een beetje huilen.
Zulke dingen zeg je niet. En ik wil die zin dan ook nooit meer horen.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 12:25
Uice
Uice is offline
Citaat:
Pff, over dat pinnen doe ik het altijd gewoon zo:

Caissière: "Dat is dan 16,75."
Ik: "Oke."
*pakt opzichtig de pinpas tevoorschijn zodat er geen twijfel over mogelijk is dat ik wil pinnen*
*oplettende kassamiep drukt op een knopje*

Klaar.
Inderdaad, ik zwaai dat ding altijd maar wat rond voor haar neus. Ook als het niet 16,75 is.
Oud 25-06-2008, 12:29
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik heb een real-life versie van die biggen.

edit:
BEWIJS!
Het is geen bewijs als je er zelf niet opstaat, met de krant van vandaag.
Oud 25-06-2008, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad, ik zwaai dat ding altijd maar wat rond voor haar neus. Ook als het niet 16,75 is.
Ik ook. Maar soms vraag ik het wel.

Ik ging eergisteren sigaretten halen, maar dat was nadat ik 2240958324 uur aan een zooi papers gewerkt had en de nacht doorgehaald had, terwijl ik ook nog eens ziek was en met 38/39 graden koorts rondliep. Toen had ik net die shit ingeleverd op de universiteit. En bij de kassa van dat tabakszaakje had ik ongeveer de volgende dialoog:
> (heel schor) "Hallo, een pakje Gauloises blauw alstublieft."
< *pakt*
> (warrig rondkijkend, zwaaiend met een pinpas, stamelend en giechelend) "Ja, het is wel cliché dat ik hier sigaretten kom halen terwijl ik heel schor ben. Eeee wacht. Onee, die zin klopte wel. Maar het is wel flauw, hihaho. En grappig. Alleen komt het niet doordat ik keelkanker heb ofzo hoor, ik heb gewoon griep. Ik ben ook al heel lang wakker en volgens mij heb ik koorts. Maar ik heb wel allemaal nuttige dingen gedaan vandaag. Waar moet ik pinnen? Oja, ik wil dus pinnen, kan dat? Lijkt me wel, want daar staat een pinapparaat, maar aan sociale conventies valt niet te ontsnappen, he! *vervalt in dodelijk klinkende hoest* Ha! Maar ik heb al heel lang niet gerookt. Dus dat ga ik straks doen."
<
> "Okay, wacht, vergeet wat ik toen net zat te ijlen. Pinnen, graag."
< *drukt op knopje*
> *pint*
< "Nou, veel plezier ermee, he!"
> (weglopend, bijna van het afstapje flikkerend en verwarde handbewegingen makend) "WAT? Oja, danku."

Uit de categorie 'zinnen die je nooit meer in die volgorde wil zeggen terwijl je eigenlijk gewoon in stilte je nicotine-fix wilde scoren'. Semi-ontopic.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Dat + meestal mompel ik nog iets als "mhhmrmpg pinnen", voor de zekerheid.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 12:54
Verwijderd
Oh, net liep ik 5 minuten in de Etos om tampons te kopen, en er is me maar liefst twee keer gevraagd "Kan ik u helpen? " door zo'n geblondeerde schoolverlater. Dat wil ik echt nooit meer horen, zolang ik niet blind ben kan ik prima vinden wat ik zoek
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Uit de categorie 'zinnen die je nooit meer in die volgorde wil zeggen terwijl je eigenlijk gewoon in stilte je nicotine-fix wilde scoren'. Semi-ontopic.
Of met een grote nicotine-tekort bij de lokale Appie:

> 2 pakjes samson met vloei graag.
< Ik heb er nog maar 1.
> Doe dan die ene maar.
< Red je het daar wel mee voor vandaag?

Ik: WTF?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 12:58
Uice
Uice is offline
Citaat:
Oh, net liep ik 5 minuten in de Etos om tampons te kopen, en er is me maar liefst twee keer gevraagd "Kan ik u helpen? " door zo'n geblondeerde schoolverlater. Dat wil ik echt nooit meer horen, zolang ik niet blind ben kan ik prima vinden wat ik zoek
Spoiler

Maar dat is irritant ja, als ik hulp nodig heb vraag ik het zelf wel.
Oud 25-06-2008, 13:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat ik écht nooit meer wil horen, is "ik kan niet slapen omdat jij de hele tijd tics hebt."
Ik heb de hele nacht liggen janken ik kan er niks aan doen! En dan gaan ze het me verwijten! Nou begint mijn schoonmoeder dus ook al! BOEHOE JA IK HEB ER ZELF OOK LAST VAN JA EN JA IK VOEL HET WEL OFZO ALS JE ZOIETS ZEGT EN HET IS NIET ALSOF HET ZIN HEEFT WANT IK KAN ER NIET MEE STOPPEN ZELFS NIET ALS JE ER WAT VAN ZEGT!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 14:07
Uice
Uice is offline
Wat voor tics heb je dan, dat er mensen niet door kunnen slapen?
Oud 25-06-2008, 14:26
jongen1986
jongen1986 is offline
Maar Cherry, sowieso is het een kutspel! Levend galgje..
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 15:52
Cherry Springs
JAMAAR HIJ WAS TOCH DISLEKSIES!

hihi

Mensen die zeggen "Doe maar lekker bitchy!" als ze bedoelen dat je uit je schulp moet komen ofzo. Dat zei mijn toneelleraar eens. Bitchy zijn is helemaal niet leuk, wtf?
En ook niet mensen die zeggen/vragen of ik verlegen ben. nee, ik ben niet verlegen. Meestal is het dan ook in zo'n situatie waar ik dan niets over kan zeggen.
Oud 25-06-2008, 20:45
Verwijderd
Al die domme zinnetjes die verkoopsters altijd zeggen (vooral: 'deze doen?' als je bij de kassa bent)

Jim Speelmans die al deze zinnetjes verkloot

http://www.youtube.com/watch?v=e3cICEUB07w
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 22:07
Lethe
Lethe is offline
Citaat:

voorbeeldsituatie:

'Hoezo?!'

Ofzoiets.
Weet ik er nog één.

Een man loopt met een blindegeleidehond en een blindenstok door de supermarkt.
'Hallo, zou jij mij even kunnen helpen? Ik ben mijn leesbril vergeten. Wat staat hier, bovenaan het boodschappenlijstje? En kijk een beetje uit met die stok van je.'
Oud 25-06-2008, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Wat voor tics heb je dan, dat er mensen niet door kunnen slapen?
Ze snijdt kelen door
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 10:21
Batave
Batave is offline
Maar dan slapen ze voor altijd, toch?
Oud 26-06-2008, 14:00
Pars
Pars is offline
je weet toch
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Maar dan slapen ze voor altijd, toch?
Nee, dan zijn ze dood.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 20:05
Batave
Batave is offline
precies, een eeuwige slaap
Oud 26-06-2008, 20:34
Cherry Springs
Hoi. ontopic.
Oud 26-06-2008, 20:41
Verwijderd
Citaat:
precies, een eeuwige slaap
Dat is helemaal geen slaap, duh

OT: alle 'hedde het al gehoord?' dingen, waar daarna echt smerige vieze achterklap roddels komen die ons helemaal niet aangaan. Met daarna nog een zucht en dan 'da is toch nie normaal...'
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 07:40
Uice
Uice is offline
Ik vecht om geen Gluurbuurfilmpje te posten.
Oud 27-06-2008, 08:24
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Dat + meestal mompel ik nog iets als "mhhmrmpg pinnen", voor de zekerheid.

Meestal kun je al beginnen met pinnen voordat ze klaar is met alles scannen. Dan heb ik dus allang m'n pincode ingetoetst enzo en dan zegt die cassiere nog heel blij: '8,45 alsjeblieft '. Dan sta ik altijd wel even met m'n mond vol tanden en meestal zeg ik iets als: 'eh... ja, ik was al aan het pinnen....'

...

OT: Oooooh.... 6 jaar is al best lang he?

Nee, na 6 jaar vind ik de sterfdag van m'n vader nog steeds klote. Sorry.
Oud 27-06-2008, 08:30
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Meestal kun je al beginnen met pinnen voordat ze klaar is met alles scannen. Dan heb ik dus allang m'n pincode ingetoetst enzo en dan zegt die cassiere nog heel blij: '8,45 alsjeblieft '. Dan sta ik altijd wel even met m'n mond vol tanden en meestal zeg ik iets als: 'eh... ja, ik was al aan het pinnen....'

...

OT: Oooooh.... 6 jaar is al best lang he?

Nee, na 6 jaar vind ik de sterfdag van m'n vader nog steeds klote. Sorry.
Ja, en als je het niet zegt dan zit de helft van de klanten op je te zeiken dat je niet zegt hoeveel het is.

ot; 'wil je werken'

Nee.
Oud 27-06-2008, 08:33
Missy
Missy is offline
'Ja, ik heb het wisselgeld gezien, hoor.'

Laat me dan even netjes terug tellen.
Oud 27-06-2008, 08:35
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
'Ik ben [insert product x waarmee men korting krijgt] vergeten.

Yeah, right.
Oud 27-06-2008, 11:20
Verwijderd
Citaat:
't Is toch niet raar dat ze dat zegt? Ik zeg dan altijd gewoon 'ok' en druk op 't ok-knopje...
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 11:40
Batave
Batave is offline
'Boks ouwe'
Je moet je bek 'houwe'
je bent ouder dan ik.
Oud 29-06-2008, 00:47
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
'leuk voor je dat'
Oud 29-06-2008, 14:25
PardonJaPaarden
PardonJaPaarden is offline
Als je iets laat vallen: "Jahoor gooi het maar weer op de grond."
Met citaat reageren
Oud 29-06-2008, 15:30
Batave
Batave is offline
"Na de reclame...." / "Volgende week bij..."
Oud 05-07-2008, 06:58
WolterB
WolterB is offline
"vergeet je niet ... te doen"
Oud 06-07-2008, 12:55
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
't Is toch niet raar dat ze dat zegt? Ik zeg dan altijd gewoon 'ok' en druk op 't ok-knopje...
Ja, maar bij mij kijken ze me altijd heel vragend aan of ik wil pinnen of niet. Als ik het bedrag gewoon op de pinmachine krijg doe ik dat ook.
Oud 06-07-2008, 12:56
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ja, en als je het niet zegt dan zit de helft van de klanten op je te zeiken dat je niet zegt hoeveel het is.
Ja, da's ook waar. Ze kunnen t eigenlijk nooit goed doen Maar nou ja... wat ik ook al tegen Andijvie zei: druk dan ook meteen op t knopje dat ik ook daadwerkelijk kan pinnen...
Oud 06-07-2008, 14:12
Verwijderd
"Mag ik even wat vragen?" Door iemand op straat met een clipboard en big smile.

"Nee, ik moet mn trein halen "
"Oh ik loop wel even mee! Bla bla kankerstichting blabla"
"Ik ga je hier onderbreken, ik ben niet geinteresseerd en je krijgt geen geld van me." *doorloop*
"Oh maar het geeft niet als je maar weinig geeft, ik weet dat studenten niet rijk zijn! bla bla bla GELD PLZ blabla"

hnnngg Laatmemetrust
Met citaat reageren
Oud 06-07-2008, 15:12
Verwijderd
"Bas, ga je kamer eens opruimen!"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten