Advertentie | |
|
![]() |
|
'Dat moet jij nodig zeggen!'
voorbeeldsituatie: 'Haha, die gast ging hard op zn bek met zn fiets! Wat een sukkel!' - 'Dat moet jij nodig zeggen!' 'Hoezo?!' - 'Ja, jij kan helemaal niet fietsen!' 'Nee, ik zit ook in een rolstoel. Je punt?' Ofzoiets.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
on topic: "jij moet je mond houden want jij: weet er niets vanaf/bent te jong/bent te oud/bent een meisje/bent een jongen" Dat vind ik altijd zo flauw! |
![]() |
|
Verwijderd
|
> "Ik weet niet of ik naar [willekeurig ding] kan, de dag daarna heb ik een tentamen/deadline/presentatie. We hebben het nu heel druk op de studie."
< "HAHAHA JA MET FILMS KIJKEN ZEKER ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ga eens deaud ![]() En op het vorige familiefeestje werd mij voor het eerst gevraagd wanneer ik van plan was om een hoop kinderen te baren. Dat mag van mij ook gelijk de laatste keer zijn, maar dat zit er vast niet in, want als ze dat eenmaal vragen is het hek van de dam en blijf je dat horen tot je door je menopauze heen bent. KGGG |
![]() |
|
![]() |
'Jaaaaa, dat zullen we nog wel eens zien jaaa...'
Als ik trots vertel dat ik heb besloten eindelijk weer aan een studie te gaan beginnen en nog trotser vertel dat ik echt van plan ben deze af te gaan maken. ![]() Sorry hoor, soms moet een mens even zoeken voordat ze de juiste opleiding heeft gevonden. En daarbij heb jij er geen FUCK mee te maken of ik al dan niet aan tachtig studies begin en ze allemaal niet af maak. Het is MIJN leven en MIJN studieschuld. En zelf heb je niet eens een diploma. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Liep ik afgelopen week lekker met de honden te wandelen, komen er twee wielrenners voorbij, beiden wel zo'n beetje over de uiterste houdbaarheidsdatum heen, zegt de één tegen de ander: 'Zoooo, da's een dikke! Die heeft zeker weten anorexia'. Ik moest me echt inhouden, had bijna geroepen hoe fijn ik het vond dat hij zich zo'n zorgen maakt om mijn gezondheid, met z'n verlepte chemohoofd, maar in plaats daarvan moest ik toch wel een beetje huilen. Zulke dingen zeg je niet. En ik wil die zin dan ook nooit meer horen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ging eergisteren sigaretten halen, maar dat was nadat ik 2240958324 uur aan een zooi papers gewerkt had en de nacht doorgehaald had, terwijl ik ook nog eens ziek was en met 38/39 graden koorts rondliep. Toen had ik net die shit ingeleverd op de universiteit. En bij de kassa van dat tabakszaakje had ik ongeveer de volgende dialoog: > (heel schor) "Hallo, een pakje Gauloises blauw alstublieft." < *pakt* > (warrig rondkijkend, zwaaiend met een pinpas, stamelend en giechelend) "Ja, het is wel cliché dat ik hier sigaretten kom halen terwijl ik heel schor ben. Eeee wacht. Onee, die zin klopte wel. Maar het is wel flauw, hihaho. En grappig. Alleen komt het niet doordat ik keelkanker heb ofzo hoor, ik heb gewoon griep. Ik ben ook al heel lang wakker en volgens mij heb ik koorts. Maar ik heb wel allemaal nuttige dingen gedaan vandaag. ![]() < ![]() > "Okay, wacht, vergeet wat ik toen net zat te ijlen. Pinnen, graag." < *drukt op knopje* > *pint* < "Nou, veel plezier ermee, he!" > (weglopend, bijna van het afstapje flikkerend en verwarde handbewegingen makend) "WAT? Oja, danku." Uit de categorie 'zinnen die je nooit meer in die volgorde wil zeggen terwijl je eigenlijk gewoon in stilte je nicotine-fix wilde scoren'. Semi-ontopic. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
> 2 pakjes samson met vloei graag. < Ik heb er nog maar 1. > Doe dan die ene maar. < Red je het daar wel mee voor vandaag? Ik: WTF? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
Maar dat is irritant ja, als ik hulp nodig heb vraag ik het zelf wel.
|
Wat ik écht nooit meer wil horen, is "ik kan niet slapen omdat jij de hele tijd tics hebt."
Ik heb de hele nacht liggen janken ![]() ![]() |
![]() |
|
JAMAAR HIJ WAS TOCH DISLEKSIES!
![]() hihi ![]() Mensen die zeggen "Doe maar lekker bitchy!" als ze bedoelen dat je uit je schulp moet komen ofzo. Dat zei mijn toneelleraar eens. Bitchy zijn is helemaal niet leuk, wtf? En ook niet mensen die zeggen/vragen of ik verlegen ben. nee, ik ben niet verlegen. Meestal is het dan ook in zo'n situatie waar ik dan niets over kan zeggen.
|
Verwijderd
|
Al die domme zinnetjes die verkoopsters altijd zeggen (vooral: 'deze doen?' als je bij de kassa bent)
Jim Speelmans die al deze zinnetjes verkloot ![]() http://www.youtube.com/watch?v=e3cICEUB07w |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Een man loopt met een blindegeleidehond en een blindenstok door de supermarkt. 'Hallo, zou jij mij even kunnen helpen? Ik ben mijn leesbril vergeten. Wat staat hier, bovenaan het boodschappenlijstje? En kijk een beetje uit met die stok van je.'
||
Citaat:
Meestal kun je al beginnen met pinnen voordat ze klaar is met alles scannen. Dan heb ik dus allang m'n pincode ingetoetst enzo en dan zegt die cassiere nog heel blij: '8,45 alsjeblieft '. Dan sta ik altijd wel even met m'n mond vol tanden en meestal zeg ik iets als: 'eh... ja, ik was al aan het pinnen....' ... OT: Oooooh.... 6 jaar is al best lang he? Nee, na 6 jaar vind ik de sterfdag van m'n vader nog steeds klote. Sorry.
||
Citaat:
ot; 'wil je werken' Nee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
"Mag ik even wat vragen?" Door iemand op straat met een clipboard en big smile.
"Nee, ik moet mn trein halen ![]() ![]() "Oh ik loop wel even mee! Bla bla kankerstichting blabla" "Ik ga je hier onderbreken, ik ben niet geinteresseerd en je krijgt geen geld van me." *doorloop* "Oh maar het geeft niet als je maar weinig geeft, ik weet dat studenten niet rijk zijn! bla bla bla GELD PLZ blabla" hnnngg Laatmemetrust ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Liefde & Relatie |
Jullie moeten deze chat lezen!! devilcat | 105 | 03-12-2002 09:56 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 |