Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Die reclame van Lenen.nl.
![]() 'Zooo, jullie hebben eindelijk je droomauto gevonden!!11!eins!11!' 'Ja, we hebben zoveel plezier van onze nieuwe OTO, gekocht met een lening van Lenen.nl...' Ja en dan lekker jarenlang kromliggen omdat je geen geld meer hebt voor kleding en voedsel, maar wél een mooie auto hebt! EN HET IS AUW-TO, NIET O-TO, DOMME KUTHOER! ![]()
||
Citaat:
![]() Waarom proberen die mensen ons aan te praten dat we voor iedere uitgave een lening moeten nemen? Mij werd altijd geleerd om te sparen voor grote uitgaven en een potje bij de hand te hebben. Geef het niet uit als je het niet hebt.
|
Er is een nieuwe reclame voor één of andere haarverf, die maar 10 minuten nodig heeft om in je haar te trekken. Ik weet het niet hoor, ik doe er altijd ongeveer een half uur over om die rotzooi op al m'n haar te krijgen. Dus dan moet het op het ene deel nog 10 minuten zitten, terwijl het op het andere deel al 20 minuten te lang zit
![]()
|
Ik lag helemaal dubbel hierom:
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_36/OFF07.SHTML De aldi verkoopt brommers van 999,- euro, wat al een redelijke WTF is, maar dan ook nog eens bij de details: • afsluitbare tankdop Echt waar joh, is het niet zo'n brommer zonder tankdop waar de benzine uit kan klotsen?! Natuurlijk snap ik het, maar het is denk ik niet zo bijzonder om het erbij te moeten zetten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Leningreclames, zucht* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Die reclame van Coolbest met açai-bessen.
"De amazone is nog altijd gehuld in geheimen. Zo gebruikten de indianen açai-bessen voor extra kracht." of iets in die richting. Wat heeft dat met geheimen te maken? Dat ik het niet wist wil niet zeggen dat het geheim.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ja, er staan altijd zoveel dingetjes in die lijstjes die niet interessant zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze zeggen: "always combine a brown suit with a golden cup, fashion rule number 34!" en dan zo'n fotograaf die in het Engels allemaal domme dingen roept naar het model. Ik snap er echt geen drol van. En dan die reclame met een auto die door een wasserette raast, gaat ook al nergens over. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
"Een enkeling zapt voorbij en blijft hangen... Tientallen mensen kijken naar Popstars!"
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind die van de fructis zo'n vieze reclame ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Het hangt er wel vanaf wat ze met die dieren deden. Als ze alleen maar dieren neerzetten of lieten spelen ofzo is het wel wat anders dan als ze zo'n proefdieren-situatie speciaal creëren voor die reclame.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waardeloze promotie #4 Little Phoebe | 500 | 16-06-2011 13:19 | |
De Kantine |
Lik maar aan gencensuursaaide lolly #1019 Verwijderd | 500 | 23-06-2010 22:51 | |
De Kantine |
Waardeloze promotie #3 Martiño | 500 | 13-05-2010 21:15 | |
De Kantine |
Post je IQ Henckie | 53 | 06-03-2010 20:34 | |
De Kantine |
Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag PixelDansje | 500 | 04-04-2008 23:18 |