Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2010, 23:11
Henckie
Henckie is offline
Ik heb zojuist een score van 106 behaald bij een gerenomeerde IQ test.

Ik ben van mening dat IQ tests niet accuraat zijn en alleen meten hoe goed je de IQ test ZELF doet. Ik ken persoonlijk mensen die een IQ van onder de 100 hebben en gewoon heel intelligent overkomen en het goed op school doen. Met andere woorden, IQ tests zijn niet te vertrouwen.

Discussier.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-03-2010, 23:15
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
--> Psychologie/Wetenschap
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 04-03-2010, 23:17
Henckie
Henckie is offline
Move dan ? Of ben je kein moderateur.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 00:02
Verwijderd
140
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 07:41
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Dit is een onderwerp dat hier ook wel past. Ontopic reageren alstublieft. Offtopic posts verwijderd,
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 08:17
Rationeel
Rationeel is offline
iq tests geven m.i. alleen een indicatie; als je consequent 70 scoort moet je misschien eens je basisschool afmaken en de drank even met rust laten, als je consequent 130+ scoort mag je best stellen dat je een pienter persoon bent.

alles ertussen is bullshit en je kunt er heel makkelijk op trainen
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 09:20
Verwijderd
Ik ben ooit getest toen ik 20 was, daar kwam 122 uit, en ze hadden ook nog uitgerekend wat het zou zijn zonder rekenen en dan was het 135. Maar dat telt natuurlijk niet

En inmiddels zal ik wel uitkomen op 80 aangezien ik mijn hersens kapot het geblowd.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 09:34
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik ben van mening dat IQ tests niet accuraat zijn en alleen meten hoe goed je de IQ test ZELF doet. Ik ken persoonlijk mensen die een IQ van onder de 100 hebben en gewoon heel intelligent overkomen en het goed op school doen. Met andere woorden, IQ tests zijn niet te vertrouwen.

Discussier.
Het begrip 'intelligent overkomen' is niet helemaal hetzelfde als 'intelligent zijn'.
Want als jij met iemand praat die jij intelligent vindt overkomen, dan kijk je (vermoed ik) vooral naar woordenschat, algemene kennis en logisch redeneervermogen, maar ook naar houding en naar hoe vloeiend en overtuigend iemand zijn mening weet te verkondigen.
Terwijl het begrip intelligentie dit laatste niet mee neemt, maar wel weer kijkt naar aspecten als geheugen, rekenvaardigheden, ruimtelijk inzicht, analytisch denkvermogen, informatieverwerkingssnelheid, etc. Dat betekent niet dat de IQ test niet deugt, maar meer dat je nu twee verschillende definities van intelligentie gebruikt en met elkaar vergelijkt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 09:40
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
iq tests geven m.i. alleen een indicatie; als je consequent 70 scoort moet je misschien eens je basisschool afmaken en de drank even met rust laten, als je consequent 130+ scoort mag je best stellen dat je een pienter persoon bent.

alles ertussen is bullshit en je kunt er heel makkelijk op trainen
Je hebt ook tests voor kinderen, dan heeft het afmaken van de basisschool er niet zoveel mee te maken. En de drank ook niet, hopelijk
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 11:23
Henckie
Henckie is offline
Citaat:
Het begrip 'intelligent overkomen' is niet helemaal hetzelfde als 'intelligent zijn'.
Want als jij met iemand praat die jij intelligent vindt overkomen, dan kijk je (vermoed ik) vooral naar woordenschat, algemene kennis en logisch redeneervermogen, maar ook naar houding en naar hoe vloeiend en overtuigend iemand zijn mening weet te verkondigen.
Terwijl het begrip intelligentie dit laatste niet mee neemt, maar wel weer kijkt naar aspecten als geheugen, rekenvaardigheden, ruimtelijk inzicht, analytisch denkvermogen, informatieverwerkingssnelheid, etc. Dat betekent niet dat de IQ test niet deugt, maar meer dat je nu twee verschillende definities van intelligentie gebruikt en met elkaar vergelijkt.
Dus jij zegt meer van, een IQ test berekend een ander aspect van "intelligentie ?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 11:32
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Het begrip 'intelligent overkomen' is niet helemaal hetzelfde als 'intelligent zijn'.
Want als jij met iemand praat die jij intelligent vindt overkomen, dan kijk je (vermoed ik) vooral naar woordenschat, algemene kennis en logisch redeneervermogen, maar ook naar houding en naar hoe vloeiend en overtuigend iemand zijn mening weet te verkondigen.
Terwijl het begrip intelligentie dit laatste niet mee neemt, maar wel weer kijkt naar aspecten als geheugen, rekenvaardigheden, ruimtelijk inzicht, analytisch denkvermogen, informatieverwerkingssnelheid, etc. Dat betekent niet dat de IQ test niet deugt, maar meer dat je nu twee verschillende definities van intelligentie gebruikt en met elkaar vergelijkt.
Dit, inderdaad.

Bovendien is het zo dat als je bijvoorbeeld je hele leven met talen bezig bent, je waarschijnlijk lager scoort dan wanneer je je hele leven met wiskunde bezig bent. Hierdoor kun je dus op jonge leeftijd een andere scoren halen dan op andere momenten in je leven. Een IQ test meet dus dingen die je hebt geleerd, en niet je IQ, die in principe je hele leven gelijk blijft.

That being said, een IQ test is dus leuk om een indicatie te krijgen van hoe intelligent je bent, maar ik zou er niet bepaald blind op vertrouwen. (en een hoop IQ testen online e.d. zijn sowieso pure onzin)
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 11:58
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Dus jij zegt meer van, een IQ test berekend een ander aspect van "intelligentie ?
Nou niet helemaal, want met 'een ander aspect van' suggereer je dat er naast de intelligentie die een IQ-test toetst, nog een vorm van (cognitieve) intelligentie is. En ik ben het daar niet mee eens, want die aspecten behoren niet zo zeer tot de cognitieve ontwikkeling, maar meer tot de sociale ontwikkeling
Dus in de gangbare definitie wordt de gehele intelligentie getoetst.
In jouw meningvorming over een persoon wordt maar een deel van de intelligentie getoetst en voeg je daar ook een oordeel bij die meer te maken heeft met iemands karakter en sociale ontwikkeling. En uiteraard ga je in jouw meningvorming uit van jouw eigen norm, terwijl een IQ-test uitgaat van een norm gebaseerd op een grote groep mensen.
Ik neem zelf trouwens IQ-tests af.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 12:26
Wit_Konijn
Avatar van Wit_Konijn
Wit_Konijn is offline
111
__________________
The wind will not resolve this problem !!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 12:49
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik heb nog nooit een officiële IQ test gedaan, wel eens die testjes van BNN, maar die moet je denk ik met een flinke korrel zout nemen aangezien ik daar resultaten tussen de 120 en de 140 heb gehaald. Verder is je IQ natuurlijk leuk om te weten, maar naast intelligentie zijn er een hoop andere factoren die bepalen wie je bent en wat voor karakter je hebt en wat je bereikt in het leven, dus zoveel zegt het nu ook weer niet. Als je een IQ van 150 hebt en je vreet in je leven geen zak uit dan bereik je nog niks.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 13:02
Verwijderd
Ooit officiële gedaan en daar kwam 138 uit. Maar ehm boeiend, je wordt er niet knap of rijk door hoor
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 13:05
Verwijderd
Iets met 4 cijfers.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 13:14
Verwijderd
Dat is je pincode Archont
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 14:39
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
0000 mag toch niet als pincode?
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-03-2010, 15:24
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben op de middelbare school ooit naar zo'n pedagoge gestuurd, omdat mijn mentor dacht dat ik te dom was voor het VWO. Ik haalde namelijk behoorlijk slechte cijfers en heel de ***school kon me gestolen worden.
Ik moest toen iets van 3 ochtenden naar dat mens toe om allerlei IQ en EQ toetsen af te leggen (Op gebied van taal en rekenen en geheugen en inzicht en allemaal van dat soort crap en ook verhaaltjes verzinnen en dingen tekenen.)
Ik ga m'n score niet posten, maar ik bleek iig niet te dom te zijn. Wel kwam er uit het rapport naar voren dat het niet heel erg lekker met me ging. Ik heb het pas geleden nog teruggevonden bij m'n ouders en er staat zowat woord voor woord in wat ik toen allemaal gezegd heb en het was echt depressiviteit wat de spreekwoordelijk klok slaat/sloeg.

Aber gut, ik vind het hele IQ-gedoe zo'n onzin. Je kunt best in bepaalde dingen veel inzicht hebben en snel kunnen denken, maar als je het niet kunt overbrengen op anderen heeft die intelligentie ook geen nut. Het pochen met IQ-scores vind ik dan ook totaal debiel. Je kunt best een hoog IQ hebben, maar als je verder een totale lamlul bent kom je ook niet ver in de wereld.

Ik vind trouwens heel erg van mezelf dat ik dommer ben geworden met de jaren. Dit komt grotendeels door het verliezen van interesse en nieuwsgierigheid. Als kind wou ik echt álles weten, ik zat altijd te lezen en was zo'n geek die vroeg om huiswerk. Nu zit ik het liefst als een kasplant op de bank en dat is te merken.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 15:28
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
De laatste die ik heb genomen is 4 jaar terug, was overigens een test die de hele middag in beslag nam (). Daar kwam toen 126 uit.

Ik ben het er mee eens dat zo'n test niet geheel accuraat is en daarbij maakt het ook niks uit wat je scoort bij een dergelijke test. Je kunt hoog scoren en hele dagen op je luie reet zitten terwijl je niks uitvoert. Je kunt ook lager scoren en gewoon heel goed je best doen en overal vol voor gaan en mooie diploma's halen. Waar je uiteraard veel meer aan hebt dan een testuitslagje
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 16:11
Henck
Avatar van Henck
Henck is offline
Dag Henckie,

Ik betuig volledige adhesie bij jouw standpunt. Mijn IQ is volgenseen test op internet 133.7, vrij frappant

MVG,
'Enck
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 16:25
Verwijderd
Ruwweg tussen de 120 en 160.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 16:34
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik ben het er mee eens dat zo'n test niet geheel accuraat is en daarbij maakt het ook niks uit wat je scoort bij een dergelijke test. Je kunt hoog scoren en hele dagen op je luie reet zitten terwijl je niks uitvoert. Je kunt ook lager scoren en gewoon heel goed je best doen en overal vol voor gaan en mooie diploma's halen. Waar je uiteraard veel meer aan hebt dan een testuitslagje
Een IQ test is inderdaad voor lang niet iedereen nuttig. Als je gewoon mee komt in de maatschappij, zonder dat je er onder- of bovenuit steekt, is er geen reden om een IQ test af te nemen. Maar voor sommige mensen kan het ook wél heel nuttig zijn. Bijvoorbeeld iemand met een (vermoedelijke) achterstand in ontwikkeling, een kind dat niet mee komt in de klas, iemand die in het huishouden of op zijn werk constant vast loopt, iemand die sociaal gezien vast loopt, een kind dat juist veel verder lijkt te zijn dan de rest van de klas, etc. Soms is het dan juist handig om te weten op welk niveau iemand functioneert en of de intelligentie wel gelijkmatig is opgebouwd.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 16:40
Verwijderd
Sowieso zijn die iqtesten van BNN niet geschikt als je iq boven de 140 is, aangezien de schaal begrensd is op 150
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 16:53
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Je had je punt ook al na het woord ´geschikt´ mogen zetten LL
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2010, 20:21
Verwijderd
Bij de laatste IQ-test van BNN had ik 126.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 20:30
Verwijderd
Uit een oriënterende test op de basisschool (ik deed aan onderpresteren in groep 3) bleek dat mijn iq waarschijnlijk tussen 100 en 130 is en dat er dus geen reden was voor specifieker onderzoek.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 22:54
Verwijderd
114 met dat rekenen, 132 met taaldingen.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 23:04
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik had 550 voor m'n CITO, zegt dat ook iets?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2010, 00:03
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als kind, ik denk dat ik 7 was, of 8, heb ik een IQ-test gedaan. Daar kwam 148 uit. Maar ik denk dat het maar een momentopname is. Ik weet nu veel meer dan toen en mijn hersenen ontwikkelen minder snel maar nemen makkelijker op omdat ik gewoon meer weet en begrijp. Dus pff, alles is relatief. Als ik, met mijn hersenen, was opgegroeid in een sloppenwijk in India en dan een IQ-test had gedaan, was daar echt iets anders uitgekomen. Terwijl ik even intelligent was geweest.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2010, 00:15
Verwijderd
Citaat:
Ik had 550 voor m'n CITO, zegt dat ook iets?
Nee want dat had ik ook
Met citaat reageren
Oud 06-03-2010, 00:17
Verwijderd
Ik geloof er trouwens niks van dat de meeste hier zeer hoogbegaafd zijn

Stelletje zwetsers
Met citaat reageren
Oud 06-03-2010, 00:32
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Mooi topic toch dit.

Opvallend hoe weinig mensen weten waar ze over praten, dingen door elkaar gebruiken, enzovoorts.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 06-03-2010, 00:40
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Uit een oriënterende test op de basisschool (ik deed aan onderpresteren in groep 3) bleek dat mijn iq waarschijnlijk tussen 100 en 130 is en dat er dus geen reden was voor specifieker onderzoek.
Weet je ook wat voor soort test dat was, of wat voor items je moest maken?

Citaat:
Ik had 550 voor m'n CITO, zegt dat ook iets?
Niet zo veel. Het zegt iets over je leervermogen en mogelijk ook over motivatie, maar om 550 op je CITO te halen, hoef je niet extreem slim te zijn. Een groot deel van je intelligentie wordt ook helemaal niet getest in de CITO toets.

Citaat:
Als kind, ik denk dat ik 7 was, of 8, heb ik een IQ-test gedaan. Daar kwam 148 uit. Maar ik denk dat het maar een momentopname is. Ik weet nu veel meer dan toen en mijn hersenen ontwikkelen minder snel maar nemen makkelijker op omdat ik gewoon meer weet en begrijp. Dus pff, alles is relatief. Als ik, met mijn hersenen, was opgegroeid in een sloppenwijk in India en dan een IQ-test had gedaan, was daar echt iets anders uitgekomen. Terwijl ik even intelligent was geweest.
De eisen van kennis groeien mee met je leeftijd. Dus dat je nu meer weet dan toen, dat klopt ook gewoon, dat wordt in de IQ test ook van je verwacht.
En als je in de sloppenwijk van India was opgegroeid, dan was de uitslag wel anders geweest ja. Maar dan nog had je dan de conclusie kunnen trekken dat je intelligenter was dan vrijwel alle kinderen in je omgeving. Want aspecten als geheugen, ruimtelijk inzicht, oplossingsstrategieën, etc. komen ook daar tot ontwikkeling. Tenzij je echt enorm verwaarloosd en onderprikkeld was. Aspecten als woordenschat, rekenvaardigheid, etc. zouden wel lager ontwikkeld zijn, maar bij je buurtgenootjes idem dito.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2010, 00:46
Verwijderd
Is het niet dat in IQtesten bijna alleen maar je bètakant wordt getest?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2010, 00:48
Verwijderd
Je hebt IQ en EQ. het verschil ga ik nu niet uitzoeken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-03-2010, 07:41
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Is het niet dat in IQtesten bijna alleen maar je bètakant wordt getest?
Nee, bijvoorbeeld ook je woordenschat en algemene kennis wordt getoetst.
Verder dingen als geheugen en informatieverwerkingssnelheid, dingen die niet persé aan een alfa of bèta kant zijn toe te schrijven.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2010, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Weet je ook wat voor soort test dat was, of wat voor items je moest maken?
nee niet meer precies. Volgens mij ging het allemaal mondeling, kan dat?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2010, 10:41
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Mijn zusje, broertje en ik hebben allemaal een intelligentie test gedaan (op jonge leeftijd al) om heel verschillende redenen. En met ook met heel verschillende uitkomsten. Bij mijn zusje was het nodig om te bevestigen dat zij zwakbegaafd was (dat bleek ook zo te zijn, niet verrassend maar wel goed om zeker te weten). Bij mijn broertje was het nodig om te kijken waarom hij op sommige gebieden problemen had terwijl het niet aan de intelligentie leek te liggen (daar kwam uit dat hij een enorme kloof had tussen verbaal en performaal vermogen, wat een boel verklaarde). En bij mij was het om te kijken of ik aan het onderpresteren was (dat was het geval). Mijn moeder zet gewoon rare kinderen op de wereld

ik vind het overigens niet nodig om het IQ dat er bij de testen uit kwam te vermelden
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 06-03-2010, 11:45
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Is het niet dat in IQtesten bijna alleen maar je bètakant wordt getest?
Nee. IQ tests hebben typisch een verbale en een performale kant (hoewel er ook tests zijn die slechts één kant belichten).

Ik heb geen flauw idee wat mijn IQ is. Dat wil ik ook niet weten, aangezien IQ iets is wat betrekkelijk statisch is en niet meer in hoge mate verbeterd kan worden. En dat is niets voor mij, ik ben van het verbeteren van vaardigheden en uitbreiden van kennis.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 06-03-2010, 11:57
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Pff, de laatste keer dat ik een officiele IQ test moest doen had ik 119.
Ik was toen 13.

Geloof er geen bal van.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Met citaat reageren
Oud 06-03-2010, 14:36
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Voor de performale kant 95, voor taal 140 ofzo. 't Was in groep 7 getest, maar da's ook alweer 3 jaar geleden.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 06-03-2010, 14:43
Verwijderd
Ik weet overigens zeker dat ik nu erg laag zou scoren op het performale gedeelte omdat ik nooit reken. Ja kleine dingentjes in de winkel maar ik vermenigvuldig etc echt nooit.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2010, 14:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik weet overigens zeker dat ik nu erg laag zou scoren op het performale gedeelte omdat ik nooit reken. Ja kleine dingentjes in de winkel maar ik vermenigvuldig etc echt nooit.
Rekenen valt in de meest gebruikte IQ-test (de WAIS III) onder 'verbaal'.
Sowieso is het maar één van de vele onderdelen, dus er zal heus niet op basis van één onderdeel geconcludeerd worden dat je dan verbaal zwak bent ofzo

@Sarah: ik ken zelf geen intelligentietest waarbij er geen gebruik wordt gemaakt van materiaal, maar mogelijk heeft de psycholoog of pedagoog zelf het e.e.a. bij elkaar geraapt om alvast een indruk te verkrijgen. Of het is een test die ik niet ken, kan ook heel goed natuurlijk.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2010, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Rekenen valt in de meest gebruikte IQ-test (de WAIS III) onder 'verbaal'.
Sowieso is het maar één van de vele onderdelen, dus er zal heus niet op basis van één onderdeel geconcludeerd worden dat je dan verbaal zwak bent ofzo
Sowieso vind ik die rekenonderdelen nergens op slaan. Het kennisgedeelte speelt er vaak een te zware rol in.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2010, 15:42
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik weet overigens zeker dat ik nu erg laag zou scoren op het performale gedeelte omdat ik nooit reken. Ja kleine dingentjes in de winkel maar ik vermenigvuldig etc echt nooit.
Het performale gedeelte gaat meer over praktische dingen (wat het woord performaal ook eigenlijk al wel aangeeft ). In hoeverre je je kennis kunt toepassen e.d.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 06-03-2010, 15:43
Verwijderd
Hmm, ik deed laatst nog die ontzettend intelligente BNN-test. Ik weet niet meer wat daar voor score uitkwam.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2010, 15:46
Verwijderd
Oh ik dacht dat het met rekenen te maken had. Nou op taal scoor ik 10 jaar na dato dus ook minder goed
Met citaat reageren
Oud 06-03-2010, 16:26
Bright Blue
Bright Blue is offline
Hoe bereken je je iq dan?
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 06-03-2010, 17:07
Verwijderd
(je leeftijd in het kwadraat min je gewicht) gedeeld door je citoscore.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie IQ Test grootste bullshit
Creeperded209
20 20-07-2015 00:25
De Kantine Iq test !!
miGAnt
216 12-02-2006 20:27
Levensbeschouwing & Filosofie Denken
phensicske
14 28-03-2004 08:00
Liefde & Relatie LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde.
Rerisen Phoenix
58 13-06-2003 07:23
Software & Hardware Daar is-ie weer! De IRC-funnies!
Verwijderd
40 28-06-2002 07:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:35.