Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2008, 21:17
Verwijderd
Vet. Ik ben een neger!
Advertentie
Oud 10-08-2008, 21:26
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Leuk verhaal!

Ik wilde eigenlijk op degene met (tot nu toe) de meeste stemmen stemmen, omdat ik van niemand weet hoe hij speelt en omdat er toch iemand uit moet, maar nu blijkt dat mijn bloedeigen kind te zijn! En ook nog de zoon met het beste zakelijke instinct. Bovendien heeft hij mijn neus en ogen. Wat een dilemma.
Oud 10-08-2008, 21:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Gaaf! Ik ben Engels in het verhaal
Oud 10-08-2008, 21:52
Spelleider
Spelleider is offline
Alle complimenten voor Minke! Je hebt een mooi verhaal gemaakt
ik zal eens kijken wat ik kan doen om het morgen net zo leuk te maken
Veel speelplezier allemaal
Oud 10-08-2008, 22:33
Krynn
Krynn is offline
Hema-worst ipv wiet...nee, 't begint al weer fijn

Edit: heb nog een paar keer op en neer gescrolld voor de zekerheid, maar ook echt íedereen zit er meteen al in...hoe gaaf

Stemlijssie:

Femic
Sherco

Cherry Springs
Kazet Nagorra

Twinkebel
Röps
Azaelia
Krynn

Cherry Springs
Dun Hout

Mutsieprutsie
fizzle-fluffy

Kazet Nagorra
Mutsieprutsie

Ik doe in principe altijd random, de eerste ronde of twee, maar ik kan me goed vinden in wat Röps zegt. Dus.

Laatst gewijzigd op 10-08-2008 om 22:44.
Oud 10-08-2008, 23:14
Femic
Femic is offline
Bij gebrek aan Hanneke heb ik random gestemd en wel op fizzle-fluffy.
Oud 10-08-2008, 23:40
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
In dat lijstje klopt iets niet, ik sta twee keer dikgedrukt, een keer omdat kazet op mij stemt en een keer omdat ik op Dun Hout stem.
Oud 10-08-2008, 23:46
Lethe
Lethe is offline
Ik ga mee op Twinkebel, want ik wil geen gelijkspel.
Oud 10-08-2008, 23:49
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
Ik ga mee op Twinkebel, want ik wil geen gelijkspel.
Ik ook. Het is nooit mijn favoriete zoon geweest.
Oud 11-08-2008, 00:44
Verwijderd
AllureV, jij staat niet in het spelerslijstje.
Je bent namelijk volgende week weg, zo zei je zelf.

Bovendien heb je geen functie ontvangen.

Beetje verwarrend en niet-leuk, als je een grapje maakt.

Laatst gewijzigd op 11-08-2008 om 00:51.
Oud 11-08-2008, 00:58
Verwijderd
Ik speel voor schaap deze eerste ronde en stem of twink..
Oud 11-08-2008, 09:44
Azaelia
Azaelia is offline
Femic
Sherco

Cherry Springs
Kazet Nagorra

Twinkebel
Röps
Azaelia
Krynn
Ford Perfect
Kunst

Dun Hout
Cherry Springs

Mutsieprutsie
fizzle-fluffy

Kazet Nagorra
Mutsieprutsie

Ik heb even veranderd CS.
Oud 11-08-2008, 10:14
Neko*
Neko* is offline
Mijn random stem gaat naar Twinkebel. En inderdaad súpergaaf verhaal!
Oud 11-08-2008, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Mijn random stem gaat naar Twinkebel. En inderdaad súpergaaf verhaal!
Random?

Ik stem ook op Twinkebel.
Oud 11-08-2008, 10:29
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Random?
Ja, mijn GR gaf een random nummer, en toevallig was dat Twinkebel.
Oud 11-08-2008, 11:20
Uice
Uice is offline
Ik ga mee op Twinkebel. Iets anders zit er toch niet in, lijkt me.
Oud 11-08-2008, 12:28
Spelleider
Spelleider is offline
Het ziet ernaar uit dat de uitslag en het verhaal vanavond laat is. Heel misschien lukt het me wel op tijd. Maargoed, dan weten jullie dat vast
Oud 11-08-2008, 12:37
Verwijderd
Ik ga ook maar mee op Twinkebel.
Leuk verhaal!
Oud 11-08-2008, 14:12
Verwijderd
GR geeft 15, Azaelia.
Oud 11-08-2008, 14:28
Verwijderd
Ik stem ook dan maar op Twinkebel
Oud 11-08-2008, 16:43
Azaelia
Azaelia is offline
Spelleidsters, zouden jullie trouwens een lijstje willen posten met de rollen die nu gebruikt worden dit spel?
Oud 11-08-2008, 18:08
Cherry Springs
Hihi, ik lees het verhaal nu pas! Supergaaf.
Oud 11-08-2008, 18:25
Uice
Uice is offline
Ik zal het antidiscriminatiefront eens bellen over dat verhaal.
Oud 11-08-2008, 18:27
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Spelleidsters, zouden jullie trouwens een lijstje willen posten met de rollen die nu gebruikt worden dit spel?
oke
We hebben drie wolven, een verrader, een heks, een ziener, een tovenaar, een wolfsbane, cupido (dus ook geliefden), een leerling en 8 'gewone' dorpelingen.

Laatst gewijzigd op 11-08-2008 om 19:02. Reden: tnx krynn
Oud 11-08-2008, 18:54
Azaelia
Azaelia is offline
we hebben 18 spelers en 17 rollen dus? Iets klopt er dus niet. Maar bedankt voor het posten alvast.
Oud 11-08-2008, 19:00
Krynn
Krynn is offline
Jullie vergeten de leerling...dan klopt 't wel.

Geen jager, een wolf minder. Verder alles hetzelfde.
Oud 11-08-2008, 19:02
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
we hebben 18 spelers en 17 rollen dus? Iets klopt er dus niet. Maar bedankt voor het posten alvast.
sorry, ik vergat er één. Nu klopt het lijstje wel
Oud 11-08-2008, 19:08
geen punt :|
geen punt :| is offline
Wie zou er opgehangen worden?

Hij heeft zich als enige niet laten zien...
Oud 11-08-2008, 22:08
Spelleider
Spelleider is offline
Toen iedereen eindelijk naar Missy luisterde en in de bus ging zitten, telde Missy iedereen nogmaals. ‘zie je wel’ dacht ze ‘zie je wel’, ik mis nog mensen. Missy begon te ijsberen door de bus; “baf” kopstoot… Missy was zo in gedachten verzonken dat ze niet had gezien dat Cherry Springs ook bezig was te controleren of iedereen aanwezig was. Missy wreef over haar pijnlijke voorhoofd, opende één oog en schatte in, door Cherry’s gezicht te bekijken, hoeveel zorgen ze zich hoefde te maken. Cherry maakte een vrolijke indruk en Missy durfde het aan om ook haar andere oog te openen. “Iedereen is compleet” riep Cherry vrolijk uit. Ze boog zich naar voren om Missy overeind te helpen. Daarbij was een deel van haar roze-met gele string zichtbaar. Kazet, die toch dacht dat iedereen hem geweldig vond, kon het niet laten, even aan haar string te trekken. Cherry Springs kwam langzaam overeind, draaide zich mogelijk nog langzamer om en wierp Kazet een strenge blik toe. Heel even was het stil en toen begon Kazet te lachen: "Hahaha, goeie moppie! Als je even oefent wordt je misschien wel bijna net zo goed als ik in acteren." Dit was het moment waarop Cherry besloot hem deze prachtreis door Nederland zuur te maken.

Missy liep vervolgens met Cherry mee naar de voorkant van de bus. “Ik ben ook zo dom” verzuchtte Missy. Cherry beaamde het, maar wilde wel weten wat voor doms haar collega nu weer had gedaan. “Wel… agh… ik was landen aan het tellen ipv mensen en toen…” Cherry keek Missy aan en had medelijden met haar.

Andijvie was inmiddels ook weer gearriveerd. Ze had haar Japanse studieboeken in de kantine van het hotel laten liggen en die even opgehaald. Toen ze in de kantine aankwam, zag ze haar boeken. Maar dat was niet het enige wat ze zag. Eén van die boeken werd namelijk vastgehouden door een japanner. Tegen de dertig jaar. De grote camera om zijn nek was een klein minpuntje die Andijvie al snel weer vergat bij het zien van zijn schoonheid. Ze hebben even gepraat over de Japanse taal- en cultuur. Net op het moment dat Andijvie wilde vragen of hij mee wilde met de tour kwam er een beeldschone Japanse vrouw, op de voet gevolgd door 3, keurig verzorgde kindjes, aanlopen. Ze knikte Andijvie toe en keek haar, zo bleek later, man alleen maar aan. Deze excuseerde zich, pakte zijn spullen en liep met het gezin mee.
Andijvie had wéér een blauwtje gelopen. Maar ze gaf niet op, ze had al een paar leuke manlijke reizigers gezien die wellicht de moeite waard waren…

De bus begon te rijden en basjeeh werd al een beetje onrustig. Hij kan nooit lang stilzitten. Omdat hardlopen door de bus uit praktisch oogpunt niet handig was, besloot hij zich in het pad tussen de stoelen neer te leggen en wat sit-ups te doen. 1, 2, 3….52……104…..257…… 750. Dat was wel weer genoeg voor nu. Sit-ups doen in een bus die dwars door Amsterdam rijdt en om de zoveel meter moet stoppen voor een verkeerslicht, tram, overstekende dronken student én dan ook met al die vrouwen om hem heen in de bus... Tja, dat was vermoeiend. Cherry was wat dichter naar hem toegeschoven, Kunst was met haar mooie bus krullen, grote glimlach en pretoogjes, niet te verlegen om gelijk maar boven hem te gaan staan, femic kreeg het zo heet bij het zien van deze man, dat ze meer dan alleen haar bontjas had uitgedaan en mutsieprutsie moest letterlijk kwijlen bij het zien van deze goddelijke man. Dat was nog eens wat anders dan de mannen die zij gewend was! Neko en Katje hadden geleerd dat je je als vrouw niet zo hoorde te gedragen. Een man moest moeite voor je doen en als vrouw kon je het niet maken om zo openlijk om een man te staan geilen. Andijvie maakte van haar machtspositie als reisleidster gebruik en vertelde iedereen (na 250 sit ups) terug te gaan naar hun plaats. “Zo, nu heb ik zelf goed uitzicht” dacht ze, waarna er vanzelf een smile van oor te oor op haar gezicht verscheen.

Dun Hout deed alsof hij zich niks aantrok van Basjeeh, maar ondertussen ergerde hij zich dood. Wat een uitslover was dat! Nee, concurrentie had hij op deze reis niet verwacht..

Ford Prefect zat met zijn twee zonen achterin de bus. Samen met Twinkebel besprak hij de economische situatie van Nederland op het moment. “Nederland mag wel blij zijn met ons, toeristen” zei Twinkebel luid “het schijnt dat ze na de hypotheekcrisis in een grote economische recessie terecht zijn gekomen”. Lucky Luciano, die de hele busreis nog niets tegen zijn vader en broertje had gezegd, mompelde nu afkeurend. Ford Prefect die hoopte dat zijn oudste zoon ook eíndelijk een intelligente economische inbreng zou hebben, keek hem vragend aan. Lucky Luciano greep deze zeldzame gelegenheid aan om te zeggen dat Twinkebel niet zo moest zeiken, want als zij, de Amerikanen, met hun verdomde hypotheekcrisis, er uberhaubt niet waren geweest, waren ze ook wel gelukkig zonder al die toeristen te moeten rondleiden. In klederdracht nog wel. Ford Prefect schudde zijn hoofd en dacht er ernstig over na zijn oudste zoon te onterven. Die jongen kon toch niet met geld omgaan. Waarschijnlijk gaf hij al die miljoenen uit aan halve liters pils op het terras.

Eenmaal bij het rijksmuseum aangekomen, deelde Hanneke de toegangskaartjes uit. Toen nog maar drie mensen hun kaartje moesten hebben, trok haar gezicht wit weg. Ze had namelijk nog maar twee kaartjes in haar hand en Fizzle, Kazet en Twinkebel hadden nog geen kaartje.
Twinkebel merkte haarfijn op dat er een probleem was. Bij het zien van de kaartjes in Hannekes hand, gaf hij haar een knipoog: “Don’t worry babe, ik ga het economisch nieuws wel even lezen in het vondelpark”. Hanneke twijfelde, maar dacht toch dat dit de beste oplossing was. Met een beetje mazzel kwamen de andere reisleidsters niet achter haar fout en ze zou zelf eerder het museum verlaten om twinkebel op te halen.

Twinkebel is opgehangen door de dorpelingen. Dit was een lucky guess want hij was heks. Jammer voor de dorpelingen alleen, want de leerling is al hard aan het oefenen om de hekserij voort te zetten en zo de wolven een handje te helpen.

De wolven hebben tot morgen halfnegen de tijd om hun stem door te geven.
  1. Uice
  2. Ford Prefect
  3. Kunst
  4. Lucky Luciano
  5. Röps
  6. Cherry Springs
  7. Mutsieprutsie
  8. Sherco
  9. Katje
  10. Femic
  11. Basjeeh
  12. fizzle-fluffy
  13. Kazet Nagorra
  14. Krynn
  15. Azaelia
  16. Dun Hout
  17. Neko
  18. Twinkebel (heks)

blauw = opgehangen
rood = opgegeten

Laatst gewijzigd op 11-08-2008 om 22:19.
Oud 11-08-2008, 22:13
Verwijderd
Jammer van de leerling!
En waar is de lijst?
En een leuk verhaal!
Oud 11-08-2008, 22:19
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Jammer van de leerling!
En waar is de lijst?
En een leuk verhaal!
lijst staat er inmiddels bij. Ik ben nu op mn werk en daar heeft internet wat problemen. Het verhaal had ik vanmiddag al getypt (en het einde er net bijverzonnen) maar ik kon maar één keer internet openen. Dus eerst het verhaal ctrl + v en daarna de lijst uit de pmbox gekopieerd lekker omslachtig, maar het staat erop
Oud 11-08-2008, 22:34
Krynn
Krynn is offline
Geen reservetovenaar of -ziener meer

Femic en Twinkebel hebben geen stem doorgegeven/iets van zich laten horen sinds ze zich aangemeld hebben. Als dat zo blijft weet ik nu al op wie ik de volgende ronde ga stemmen :/
Oud 11-08-2008, 22:45
geen punt :|
geen punt :| is offline
Femic heb ik wel gezien:

Citaat:
Bij gebrek aan Hanneke heb ik random gestemd en wel op fizzle-fluffy.
Verder is het zeker jammer dat de leerling nu heks is
Oud 11-08-2008, 22:48
Krynn
Krynn is offline
Ah, ok...sorry Femic
(lijstjes zijn fijn, maar dan moet je ze wel goed maken, oid :/)
Oud 11-08-2008, 23:14
Azaelia
Azaelia is offline
Ding dong the first witch is gone! Alleen nu de tweede nog.
Eens de nacht afwachten.
Oud 11-08-2008, 23:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik begin het spel te begrijpen! Dit is leuk ^^
Oud 12-08-2008, 06:44
Femic
Femic is offline
Citaat:
Femic en Twinkebel hebben geen stem doorgegeven/iets van zich laten horen sinds ze zich aangemeld hebben. Als dat zo blijft weet ik nu al op wie ik de volgende ronde ga stemmen :/
Kst.

Het blauw in het lijstje is een andere kleur blauw dan vroeger. Verhaal nog niet gelezen, tis te vroeg.. En heks, tja, zonde eigenlijk van de leerling, maar goed, beter dan een onschuldige dorpeling.
Oud 12-08-2008, 09:01
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Heks weg, leerling-heks.
Oud 12-08-2008, 09:14
Cherry Springs
Wat de mensen hierboven zeggen, ja.
Oud 12-08-2008, 09:49
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Heks weg, leerling-heks.
Oud 12-08-2008, 12:51
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Wat de mensen hierboven zeggen, ja.
Oud 12-08-2008, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Ik begin het spel te begrijpen! Dit is leuk ^^
Oud 12-08-2008, 16:41
Verwijderd
Bizar dat twinkelbel weer zo inactief is, hij heeft zelfs een topic op Beleidszaken aangemaakt of ww-spel vaker gespeeld kon worden en hij schreef zich ook vrij laat in.
Oud 12-08-2008, 18:55
twinkebel
twinkebel is offline
Jezus Basjeeh ga vliegen ofzo.. ik was 2 dagen bij mijn vriendin heb me zelfs daar even snel ingeschreven voor het spel. Nu ga ik niet daar dit spel spelen, dat is iets voor thuis wat mensen zonder leven misschien niet helemaal kunnen begrijpen. Verder is het nogal bizar dat je mij nazoekt op beleidszaken etc. Get a life.
Oud 12-08-2008, 19:04
Spelleider
Spelleider is offline
Hoi allemaal,

Ik ga nu squashen, als ik terug ben heb ik een verhaal + de uitslag voor jullie.
@ Twinkebel: wat een prachtige laatste woorden, maar nu ben je dood

groetjes, fantome
Oud 12-08-2008, 19:06
Azaelia
Azaelia is offline
Veel plezier met squashen. Ik heb echt veel zin in het verhaal!
Oud 12-08-2008, 19:09
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Veel plezier met squashen. Ik heb echt veel zin in het verhaal!
hihi, ik heb het verhaal al af hoor
en dankjewel!
Oud 12-08-2008, 21:46
Spelleider
Spelleider is offline
Twinkebel draaide zich om en liep in de richting die de borden met ‘vondelpark’ erop aangaven. Het had zojuist geregend, maar nu scheen het zonnetje. Twinkebel snoof de frisse natuurlucht op. “Als ik weer in New York ben zou ik ook eens wat vaker naar het park moeten gaan” dacht hij. Onderweg naar het park werd hij steeds vrolijker. Hij kocht een koffie, draaide zich om en zag daar een zwerver zitten, bedelend om geld. Omdat hij een keer in een goed humeur was en het geld voor het museum, waar hij toch niet heen ging, terug zou krijgen, bedacht hij zich geen moment en kocht nog een koffie. Deze gaf hij aan de zwerver. “Wat een goedzak ben ik toch eigenlijk ook” vond hij. Hij raakte met de zwerver aan de praat en samen liepen ze verder naar het vondelpark. Daar gingen ze onder een grote boom zitten. De zwerver heette AllureV (zo, doet ze toch nog een beetje mee ) en bleek een zij te zijn ipv een hij. AllureV moest het hebben van kleren die haar geschonken werden en op het moment droeg ze een regenpak, waardoor haar figuur helemaal niet zichtbaar was. Verder moest ze deze week nog make-up jatten en haar haar was eraf gehaald vanwege de luizen. Het was dan ook niet gek dat Twinkebel haar voor een man aan zag… als ze logisch nadacht. Maar haar emoties wonnen het van haar gedachten. Ze werd boos! Ze was vroeger een prachtige vrouw, rijk ook en als iemand haar probeerde te beledigen, leerde ze diegene altijd een lesje. Ze sleurde Twinkebel de bosjes in en kwam daar enkele minuten, in haar eentje, weer uit… Wat er precies met Twinkebel is gebeurd, is onbekend.

De groep was inmiddels aangekomen bij het rijksmuseum. De groep zou een museumgids meekrijgen die Engels, Duits en Nederlands sprak. Kunst was meteen chagrijnig. Ze gooide haar lange krullen in haar nek en trok een arrogant gezicht: “Je ne parle pas l’anglais’ was het enige wat ze bleef herhalen. Ze baalde ervan omdat ze altijd van haar ouders had meegekregen dat er over de hele wereld Frans werd gesproken. Nou, Kunst had het nog niet veel meegemaakt. Krynn vond het dwarse gedoe van kunst wel grappig en besloot haar wat te plagen: “Aber sprichts du nicht Deutsch? Schade!”
Kunst zocht steun bij mutsieprutsie, waarmee ze een deel van de reis naar Nederland had doorgebracht: “Eigenlijk zouden ze overal ook Frans en Russisch moeten spreken, vind je ook niet? Zulke grote landen!”. Mutsieprutsie was blij te horen dat een franse dame iets positiefs had te melden uit haar land en wilde graag een vriendschap met haar aangaan. Ze knikte dan ook instemmend.

De gids, MadameMinke genaamd, begon het één en ander te vertellen aan de groep, voordat de tour begon: “Ik heet jullie allemaal van harte welkom in het Rijksmuseum, in hartje Amsterdam. Mijn naam is MadameMinke en ik zal jullie gids zijn vandaag. In het museum is het verboden om schilderijen te fotograferen omdat dit het doek kan beschadigen. Verder vraag ik u vooral te kijken naar de voorwerpen in het museum, maar deze niet aan te raken. Ik zal u de uitleg geven in het Nederlands, Engels en Duits. Ik hoop dat dit voor iedereen te verstaan is. Na afloop van de rondleiding hebben jullie nog tijd om zelf in het museum rond te kijken of een hapje of drankje te nuttigen in de museumtuin. Ik hoop dat jullie er net zoveel plezier aan beleven, als ikzelf doe. Oké, laten we beginnen”.

Al voordat de groep de eerste zaal binnen is, renden Femic en Lucky Luciano naar een schilderij toe. Ze hielden een hevige discussie over wie de schilder is. Al snel ging het er zo heftig aan toe dat ze de rest van de groep vergaten. Dan trekt Lucky het schilderij van de muur af, legt het op de grond en duwt Femic mee naar beneden: “Zo, in dit licht kun je het misschien beter zien, kijk dan naar deze kleurencombinatie! Dit is duidelijk het werk van…” Hij kon zijn zin niet afmaken omdat de, net nog zo schattige reisleidster, boven op hem zit en hem in de houdgreep houdt. Ze kijkt hem kwaad aan en vraagt dan wie er verantwoordelijk is voor de groep en voor dit stelletje kunstbarbaren. Omdat Andijvie en Hanneke allebei stokstijf blijven staan en niet reageren, doet Missy een stap naar voren: “Het spijt me vreselijk" stamelt ze. Ze wil uitleggen dat ze dit niet verwacht had, maar die kans krijgt ze niet. Minke duwt Lucky tegen Missy aan, waardoor ze beiden achterover vallen. Lucky maakt van deze situatie gebruik, voordat hij opstaat.

Aan het einde van de tour verzamelt de groep zich in de tuin van het museum. Daar bestellen de meeste mensen wat te eten. Zo ook de chinese meiden Neko en Katje. Ze besloten, lekker Hollands, patat met mayonaise en een frikandel te bestellen. Nog geen minuut nadat ze het geserveert hebben gekregen, ligt het hele zooitje al in de vuilnisbak (tot grote teleurstelling van Andijvie, die aan een stuk door kan eten, en die patatten wel had gelust). De meiden bestellen Atjar tjampoer en eten het met smaak op.

Cherry Springs is minder vrolijk dan de reizigers en besluit zich even af te zonderen. Niks loopt eigenlijk zoals gepland en zoals Lucky en en Femic zich gedroegen… Ze schaamde zich rot tegenover de aardige MadameMinke. Ze is zo in gedachten verzonken dat ze niet eens merkt dat Kazet naast haar komt zitten. Kazet vind het wel grappig en schuift steeds dichter naar haar toe. Hij zit vlak naast haar, maar ze lijkt nog steeds niets door te hebben. Hij streelt door haar haar, Cherry springt van schrik op en duwt hem, zonder in eerste instantie te zien wie het is, van de bank af. Dan ziet ze dat het één van haar gasten is. Ze weet niet wat ze moet denken: Wat ze heeft gedaan kan echt niet, maar als ze dan íemand verrot heeft geslagen, kan het maar beter die arrogante Brit zijn. Iedereen zal blij zijn om van hem af te zijn. Met haar voet schuift ze hem wat meer achter de schutting. Dan bekruipt haar een angstig voorgevoel. Niet veel later blijkt waarom: Een van de bewakers heeft alles gezien en de politie gebeld. Cherry Springs wordt meegenomen naar het bureau voor verhoor.

Kazet Nagorra is opgegeten door de wolven. Hij was dorpeling. Tevens was hij geliefde van Cherry Springs. Zij is gestorven aan liefdesverdriet.
Dat zijn dus twee dorpelingen in één klap voor de wolven.
Zullen de dorpelingen het voor elkaar krijgen om deze wrede wolven een lesje te leren? We zien het morgenavond!
Jullie hebben weer tot halfnegen om te stemmen.

Uice
Ford Prefect
Kunst
Lucky Luciano
Röps
Cherry Springs (dorpeling/geliefde)
Mutsieprutsie
Sherco
Katje
Femic
Basjeeh
fizzle-fluffy
Kazet Nagorra (dorpeling/geliefde)
Krynn
Azaelia
Dun Hout
Neko
Twinkebel (heks)

blauw = opgehangen
rood = opgegeten
paars = gestorven aan liefdesverdriet
Oud 12-08-2008, 21:57
Verwijderd
Nou ja zeg!
Oud 12-08-2008, 22:17
Azaelia
Azaelia is offline
Arme Kazet en Cherry De cupido lijkt me duidelijk.
Ik ga voor morgen voor Krynn. Vanwege haar reactie toen ik zei dat 1 rol miste in het lijstje van de spelleiding gaf zei al aan dat het de leerling was. Voor mij was het niet duidelijk. Ik weet niet of het voor anderen wel zo duidelijk was dat de ontbrekende rol de leerling was. Voor mij niet en mijn gok is dat Krynn reageerde omdat ze zelf leerling was. (en nu dus heks) Verder heb ik geen clues over wie op te hangen.

Citaat:
Jullie vergeten de leerling...dan klopt 't wel.

Geen jager, een wolf minder. Verder alles hetzelfde.

Regels voor berichten