Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2008, 20:39
Verwijderd
Het is toch ook een gok van iedereen, maar de mensen die op jou stemmen zijn er blijkbaar van overtuigd dat jij een wolf bent, als je dat bent is Daboman een held en als je dat niet dan is Daboman een grote verdachte. So be it.
Advertentie
Oud 15-09-2008, 20:41
Verwijderd
Ja dat snap ik lieve basjeeh en ik vind het niet zo erg om dood te gaan.
maar ik probeer er nog even wat uit te halen. Zodat ik niet voor niets dood ga
Oud 15-09-2008, 20:49
Lethe
Lethe is offline
Uitslag, uitslag!
Oud 15-09-2008, 20:54
Verwijderd
ja heey

ik zal het je vertellen
ik denk dat ik dood ga

de uitslag zal wel later zijn omdat er nog tweeeee (of een heeeele grote) verhalen aan komen!!?!

Maar iig ik ga dood en ik was( ben nu nog) dorpeling.
Oud 15-09-2008, 20:56
Lethe
Lethe is offline
Oh, daar was ik dus benieuwd naar.
Oud 15-09-2008, 20:57
Verwijderd
Wat voor conclusie ga ej daar nu uit trekken???

Want zolang er geen verhaal is, kan ik nog mee praten. Maar nu weten jullie wat meer over mijn oprechtheid
Oud 15-09-2008, 20:59
Lethe
Lethe is offline
Ik trek pas conclusies als de uitslag er is. En ik heb niet op jou gestemd hoor.
Oud 15-09-2008, 21:08
Verwijderd
he verdorie!
WAAR is die uitslag,

*zal ik toch nog proberen te stemmen
Oud 15-09-2008, 21:09
Lethe
Lethe is offline
Wie niet waagt...
Oud 15-09-2008, 21:29
Spelleider
Spelleider is offline
Komt, komt.
Oud 15-09-2008, 21:39
Spelleider
Spelleider is offline
Het was een zware dag voor Sideshow Kunst. Naast al dat gedoe met die weerwolven, was haar dagelijks leven niet altijd een pretje; het is moeilijk om de sidekick te zijn van een artiest zo veeleisend als Krusty the Klown. Het idee van een clown met een talkshow was al absurd genoeg, maar Kunsts plaats in die talkshow was haar nooit helemaal bevallen. Ze had het idee dat het publiek eigenlijk altijd terugverlangde naar haar voorganger, Sideshow Bob. Die had weliswaar een verleden van diefstal, corrupte politiek en diverse pogingen tot moord, but what we mainly remember is the laughter. Bovendien werd Kunst door Krusty lang niet altijd goed behandeld. “He’s always treated me rather shabbily.”, dacht ze. “On our last show, he poured liquid nitrogen down my pants, and cracked my buttocks with a hammer.”. Eigenlijk zou Kunst liever een baan hebben bij mensen die haar goed behandelden, en bij wie ze haar verhaal kwijt kon. Doorgaans werd haar wijsheid door de boerse bevolking van Springfield genegeerd. En nu keken ze haar ook nog eens vreemd aan vanwege het bot in haar haar, wat in tijden van weerwolvendreiging al gauw verdacht gevonden wordt. Ooit had ze de aanwezigheid van dit rekwisiet verklaard: “If you get gum in your hair, don’t try to dig it out with a bone; it only makes it worse.”. In een stad als Springfield zien mensen echter liever het slechtste in hun medemens, zeker als die medemens ervoor kiest om constant in enkel een rokje rond te lopen.
Zelfs Krusty verdacht zijn sidekick, en maakte daarom het plan om hun volgende stunt voor Kunst een dodelijke afloop te geven. Hierna zou hij Sideshow Bob weer terugvragen; wat maakt zo’n crimineel verleden nu eigenlijk uit? Attempted murder? You don’t get a Nobel prize for attempted chemistry!
Krusty’s besluit stond vast. Die dag bij de Krusty the Klown Show zou fataal worden voor Sideshow Kunst. Ze nam plaats in het kanon dat haar zou afvuren richting een glijbaan die bedekt was met een slijmerig goedje dat Krusty oorspronkelijk als voedselproduct bedoeld had. De arm der wet had daar echter een stokje voor gestoken, en nu diende het als glijsubstantie voor een hilarische stunt. In plaats van op de glijbaan, richtte Krusty het kanon echter plotseling op de lucht. “Not the sky! That’s where clouds are born!”, riep Kunst nog, maar het was al te laat; Krusty vuurde het kanon af en daar vloog Springfields op één na bekende sidekick de lucht in, om nooit meer teruggezien te worden. To fly! The dream of man and flightless bird alike!

1. Absinthe (dorpeling)
2. Cherry Springs
3. AllureV
4. Sterrenmeisje (dorpeling)
5. Kazet Nagorra
6. Mr Soija (weerwolf) (geliefde)
7. Basjeeh
8. VeGs
9. Mutsieprutsie
10. light fighter
11. ~~Fantôme~~
12. Eye of Sauron (dorpeling) (geliefde)
13. Kunst (dorpeling)
14. Sherco
15. Daboman
16. kopmuntkip (verrader)
17. Flyaway (ziener)
18. Flowtje
19. Stefenootje
20. Ford Prefect
21. fizzle-fluffy (Cupido)

blauw = opgehangen
rood = opgegeten
roze = gestorven aan liefdesverdriet

Hoera voor de wolven, oh jee voor de dorpelingen!

Laatst gewijzigd op 15-09-2008 om 21:59.
Oud 15-09-2008, 21:42
Daboman
Daboman is offline
Dit is wel een ernstig geval van "oeps"

Zal ik nog een poging doen om me te verdedigen?

Ok dan. Ik ben geen wolf. En wist ik veel dat ik zo overtuigend zou zijn
Oud 15-09-2008, 21:44
Verwijderd
Nee nee!!

Wel kut. Daar gaat je hele theorie!
Oud 15-09-2008, 21:45
Daboman
Daboman is offline
Och het voordeel is nu wel dat er iets minder uberlange theoriën komen
Oud 15-09-2008, 21:46
Verwijderd
Ik hoop het. :/
Oud 15-09-2008, 21:49
Lethe
Lethe is offline
Arme Kunst.
Oud 15-09-2008, 21:50
Daboman
Daboman is offline
Nieuwe theorie: iemand heeft mijn post misbruikt
Oud 15-09-2008, 21:52
Verwijderd
Ik wil even de geweldige spelleiders bedanken voor het spel en voor het geweldige einde van mijn karakter
Oud 15-09-2008, 21:55
VeGs
VeGs is offline
Damn!
Excusez-moi Kunst.

Citaat:
Dit is wel een ernstig geval van "oeps"

Zal ik nog een poging doen om me te verdedigen?

Ok dan. Ik ben geen wolf. En wist ik veel dat ik zo overtuigend zou zijn
En daarom begin ik er aan te twijfelen of je wel wolf bent. Zo'n beetje al jouw argumenten staan eerder al in het topic genoemd. Toen verdachten mensen Kunst ook al, maar nog niet zo hard. Maar na Fantome's stem en jouw argumenten, waren die argumenten ineens zo logisch.
Afgezien van de reverse-reverse, vraag ik me af of een wolf zo overduidelijk voor kunst durft te gaan als hij weet dat ze onschuldig en de kans bestaat dat hij mensen daarmee over de streep trekt. Of gebeurt dat vaker zo sterk?
Niet om je geheel van verdenking te zuiveren, maar ik denk dat we op moeten passen om nog zo`n lynchpartij op te zetten.
Oud 15-09-2008, 21:57
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hmmz.
Ik weet het nu ook niet. En ik kan de komende dagen niet stemmen, vrijdag ben ik pas weer terug van kamp.
Oud 15-09-2008, 22:05
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik wil even de geweldige spelleiders bedanken voor het spel en voor het geweldige einde van mijn karakter
Graag gedaan.
Oud 15-09-2008, 22:17
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Damn!
Excusez-moi Kunst.

En daarom begin ik er aan te twijfelen of je wel wolf bent. Zo'n beetje al jouw argumenten staan eerder al in het topic genoemd. Toen verdachten mensen Kunst ook al, maar nog niet zo hard. Maar na Fantome's stem en jouw argumenten, waren die argumenten ineens zo logisch.
Afgezien van de reverse-reverse, vraag ik me af of een wolf zo overduidelijk voor kunst durft te gaan als hij weet dat ze onschuldig en de kans bestaat dat hij mensen daarmee over de streep trekt. Of gebeurt dat vaker zo sterk?
Niet om je geheel van verdenking te zuiveren, maar ik denk dat we op moeten passen om nog zo`n lynchpartij op te zetten.
Ik was al die verwarrende uberlange posts gewoon zat en heb daarom maar eens een duidelijke post gemaakt. Ik denk dat de gemiddelde dorpeling daar erg blij mee was, vandaar dat ik de twijfelaars ook wel een beetje begin te verdenken. Maar goed, ik ga het niet meer uitleggen met logica, want logica faalt blijkbaar keihard. Intuitie it is.

Om je vraag te beantwoorden: ik deed dat als wolf regelmatig.
Oud 16-09-2008, 05:28
Fantôme
Fantôme is offline
:fail:
somsweetjenietmeer... ik weet dus echt niet meer wie nu verdacht te vinden en wie niet.
naja ik ga zo naar fysio en cursus en morgen zie ik wel weer *zuchtje* dacht écht dat kunst wolf was.
Oud 16-09-2008, 14:05
Verwijderd
Haaah maar ik was geen wolf!! uh:

*verder vliegt door de hemel*

Spoiler
Oud 16-09-2008, 14:10
VeGs
VeGs is offline
@ Dabo; ik snap ook goed dat je alles op een rijtje wilde zetten en het was ook overzichtelijker. Was verder geen verwijt. Maar het is wel opvallend dat het toen ineens zo hard opgepakt werd.

Naja, maar eens zien wat de wolven doen.
Oud 16-09-2008, 14:45
Sherco
Sherco is offline
Pff, stelletje meeschaperds! Rip Kunst, en wees blij dat tenminste iemand je totaal niet verdacht
Oud 16-09-2008, 19:30
Spelleider
Spelleider is offline
22 7 short stories about Springfield

Daboman had het weer eens aan de stok met superintendent Chalmers, of Super Nintendo Chalmers, zoals hij door Basjeeh werd genoemd. “YOU'RE FIRED!!!” blafte Chalmers.
“Did you just call me a liar?” vroeg Daboman. “No, I said you were fired.”
“Oh”zei Dabo beteuterd, “that's much worse.”

Fantome gaf haar klas vandaag seksuele voorlichting. Ze liet een filmpje zien over het konijn Fuzzy Bunny dat verliefd wordt, trouwt, en vervolgens in bed belandt bij zijn konijnenvrouw. Fantome rookte een sigaret en keek verveeld toe. “She’s faking it,” roloogde ze.

De klas van Miss Hoover, waarin Cherry Springs en Basjeeh zaten, kreeg een proefwerk.
“Cherry Springs” fluisterde Basjeeh, "what's the answer to number seven?” Cherry Springs keek vluchtig opzij en fluisterde terug: “Sorry, Basjeeh. That would defeat the purpose of testing as a means of student evaluation.” Basjeeh was even stil. “My cat's name is Mittens.”

Rex Banner was in Springfield om te helpen met het opsporen van de weerwolven. Hij patrouilleerde over de straten, en hield als eerste Flowtje aan. “Are you one of them?”
“Well,” antwoordde Flowtje, “if you're talkin' about friendly law-abiding citizens, I plead guil-diddly-ilty as char-diddly-arged!”
“Hmm, she's not a wolf. But she sounds drunk. Take her in.”

Stefenootje was uit haar kamer gezet. “Can I at least get my stuff?” vroeg ze aan haar homohatende huisbaas. “All I found in there was a jar of mustard and a couple of old Psycho magazines.” antwoordde deze. “Wow! ” zei Stefenootje, “I have mustard..”

Ford Prefect had iets onder de leden en besloot een bezoekje te brengen aan zijn huisarts. Deze was geschokt na het inzien van de testresultaten. “Mr. Prefect, I'm afraid you are the sickest man in the United States. You have everything.” “You mean I have pneumonia?” vroeg FP beduusd.
“Yes.” “Juvenile diabetes? “ “Yes.” “ Hysterical pregnancy?!” “Uh, a little bit, yes. You also have thousands of diseases that have just been discovered, in you.”
“You're sure you haven't just made thousands of mistakes?”

Cherry Springs was naar Kamp Krusty, en Sherco zat helemaal alleen thuis. Ze had het hele huishouden al gedaan, en verveelde zich een ongeluk. Rusteloos schonk ze zich een wijntje in. Toen hoorde ze gekrabbel aan de achterdeur. Met haar glas in haar hand liep ze erheen om Santa’s Little Helper binnen te laten. Maar het was Santa’s Little Helper niet. Sherco liet haar glas vallen.

Vanavond is Sherco opgepeuzeld, Cherry Springs is nu wees.

1. Absinthe (dorpeling)
2. Cherry Springs
3. AllureV
4. Sterrenmeisje (dorpeling)
5. Kazet Nagorra
6. Mr Soija (weerwolf) (geliefde)
7. Basjeeh
8. VeGs
9. Mutsieprutsie
10. light fighter
11. ~~Fantôme~~
12. Eye of Sauron (dorpeling) (geliefde)
13. Kunst (dorpeling)
14. Sherco (wolfsbane)
15. Daboman
16. kopmuntkip (verrader)
17. Flyaway (ziener)
18. Flowtje
19. Stefenootje
20. Ford Prefect
21. fizzle-fluffy (Cupido)

blauw = opgehangen
rood = opgegeten
roze = gestorven aan liefdesverdriet
Oud 16-09-2008, 19:43
Sherco
Sherco is offline
Jaaa, zeg! Wat heb je er dan aan om wolfsbane te zijn... Stomme heks!
Succes dorpelingen!
Oud 16-09-2008, 19:44
Fantôme
Fantôme is offline
Mijn eerste reactie: hoe kan de wolfsbane zijn opgeten? het is toch nog niet gebeurd dat de wolven hebben misgegrepen, of mis ik een deel van het spel *gaat zo checken*
Jammer dat Sherco is opgegeten, want ik verdacht haar toch al niet omdat ze het openlijk voor Kunst opnam.

Verder postte ik eerder dat het reeel is te denken dat toen het tussen KMK en mij ging er een wolf in zowel het rijtje van KMK stond als in die van mij. in mijn rijtje was kunst' stem oprecht. Light fighter en Flowtje blijven over. in kmk's lijst waren sherco's en sterrenmeisjes' stem oprecht. VeGs en Stefenootje blijven over. ALS er al wolven in deze lijstjes voorkomen moet er één in die van KMK zitten en één óf twee in die van mij om de uitslag te laten kloppen.

Verder ben ik wel heel nieuwsgierig naar Daboman’s rol in het gebeuren. Het zou echt geniaal van hem zijn als hij een slechterik blijkt te zijn. Hij geeft alle signalen en zegt volgens mij ergens openlijk dat hij zo zou spelen als hij wolf zou zijn (dat laatste moet ik nog even opzoeken). Bovendien geeft het misschien informatie. Eerst dacht ik dat hij misschien meer wist, door zo stellig voor een relatief stille speler te gaan die zich nog niet verdacht had gedragen (AllureV) maar als hij ziener was zou hij vast niet heel actief voor Kunst zijn gegaan. Ik denk dat je dat als (leerling)ziener pas doet als je iemand hebt opgevraagd toch?

Dan maakte zowel Dabo als Kunst ergens een opmerking over dat de actieve spelers elkaar straks lopen uit te moorden en de wolven rustig hun gang kunnen gaan. Dat is ook het lastige. stille spelers zeggen ook niet veel wat hen kan verraden. Ik heb twijfels bij Stefenootje vanwege haar late stem op KMK (nadat de uitslag bekend was) anders was het gelijkspel geweest (en zo niet, dan was daar heel wat uit af te leiden geweest en zo wel dan mochten de wolven kiezen..). Het werd geen gelijkspel en Stefenootjes late stem maakte ook dat de uitslag gewoon klopte zoals het er stond en er dus niets uit af te leiden viel. Het kan natuurlijk gewoon waar zijn, maar het kan ook handig zijn van de wolven. ze kan het ook maken omdat ze verder helemaal niet opvallend doet.

Light fighter valt me op vanwege haar vragen wat voor zin dingen hebben, terwijl ze dat als ervaren speler prima doorheeft. Bovendien heeft ze me een keer gezegd dat ik er direct uit zou liggen als ik zo opvallend post als ik de afgelopen keer heb gedaan, als ik een wolf ben. zij zou dat nooit doen zij ze. en dat doet ze dus ook niet...

Ik wil hiermee niemand verdacht maken, meekrijgen, what so ever, maar wel graag meningen van anderen hierover enzo...

[edit]woah! de heks natuurlijk. Arme Sherco! [/edit]

Laatst gewijzigd op 16-09-2008 om 19:51.
Oud 16-09-2008, 19:48
Lethe
Lethe is offline
. Dit betekent dus dat Sherco behekst is?
Oud 16-09-2008, 19:53
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
. Dit betekent dus dat Sherco behekst is?
ja door een slimme heks
want iedereen had sherco na de vorige ronde natuurlijk gewoon vertrouwd omdat het vrij duidelijk was dat ze niet evil is..
Oud 16-09-2008, 20:09
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
ja door een slimme heks
Noem je jezelf nu slim?

Zonde van Sherco.
Oud 16-09-2008, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Pff, stelletje meeschaperds! Rip Kunst, en wees blij dat tenminste iemand je totaal niet verdacht
Lieve Sherco, welkom in de hemel!!
Spoiler
Oud 16-09-2008, 20:27
Verwijderd
Citaat:
ja door een slimme heks
want iedereen had sherco na de vorige ronde natuurlijk gewoon vertrouwd omdat het vrij duidelijk was dat ze niet evil is..
Niks "slimme" heks, gewoon een heks met veel geluk.
Oud 16-09-2008, 20:27
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
ja door een slimme heks
Waarom was dat vrij duidelijk?

Ik denk eerder dat het naar toeval is.
Oud 16-09-2008, 20:32
Verwijderd
Ik ga opnieuw op Basjeeh stemmen, om eerder genoemde redenen en vanwege zijn post:

Citaat:
Het is toch ook een gok van iedereen, maar de mensen die op jou stemmen zijn er blijkbaar van overtuigd dat jij een wolf bent, als je dat bent is Daboman een held en als je dat niet dan is Daboman een grote verdachte. So be it.
Hier probeert hij duidelijk Daboman gehangen te krijgen, alsof hij al weet dat kunst geen wolf is...

Maar ik denk niet dat Daboman een wolf is, want dan is het wel heel onverstandig iemand zo direct en overtuigd aan te vallen, als je al weet dat diegene geen wolf is.

Laatst gewijzigd op 16-09-2008 om 20:38.
Oud 16-09-2008, 20:56
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Noem je jezelf nu slim?

Zonde van Sherco.
nee, want ik ben geen heks
maar ik was er wel een beetje bang voor dat sherco gegeten zou worden omdat ze niet veel had gezegd, maar nu wel duidelijk was dat ze te vertrouwen was in wát ze zei.

en over basjeeh: basjeeh heeft kort samengevat gestemd op fizzle(ronde 1 en late stem), cherry (ronde 2 en late stem), geen stem (ronde 3), kunst (meegeschaapt, nadat duidelijk was dat ze doodging). dat is wel opvallend allemaal. het hoeft alleen niet alles te zeggen, ik was zelf ook niet al te best op weg... maar al die 'foute' stemmen + dat hij nooit ergens zelf echt meekwam vind ik wel gek.

en verder vind ik wel meer mensen gek (zie hierboven) maar zal maar niet wéér in de herhaling vallen.

Laatst gewijzigd op 16-09-2008 om 21:04. Reden: foutje
Oud 16-09-2008, 21:40
Verwijderd
Ik snap het niet. Hoe kan de wolfsbane nu opgegeten zijn dan?
Oud 16-09-2008, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Ik snap het niet. Hoe kan de wolfsbane nu opgegeten zijn dan?
De heks heeft de wolfsbane behekst. Lees het dan.
Oud 16-09-2008, 22:02
Verwijderd
@Kazet
Citaat:
Als flyaway een willekeurig ander persoon had opgevraagd, was degene op wie deze persoon stemde ook gelijk verdacht? Nogal een crappy theorie eh.
En over die post van mij, iemand die theoriën zaait die uiteindelijk fout blijken te zijn wordt vaak verdacht, daar is niks vreemds aan. Zeker niet als die theorie zo overtuigend gebracht wordt.
Oud 16-09-2008, 22:09
Verwijderd
Citaat:
@Kazet
Nee, een goede theorie, omdat, zoals ik al aangaf, de ziener volgens mij hintte dat Fantôme een goede functie heeft. Dat alleen garandeert natuurlijk niet dat jij een slechte functie hebt, maar het speelt mee.
Citaat:
En over die post van mij, iemand die theoriën zaait die uiteindelijk fout blijken te zijn wordt vaak verdacht, daar is niks vreemds aan. Zeker niet als die theorie zo overtuigend gebracht wordt.
Inderdaad, zo iemand wordt snel verdacht. Dus is het onverstandig om als wolf zo overtuigd te doen over de slechtheid van een speler als je weet dat het geen wolf is. De wolven zul je eerder vinden in de mensen die meeschaapten met Daboman.
Oud 16-09-2008, 22:09
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
ik snapte het ook al niet..maar heks inderdaad..beetje jammer!
En ik twijfel een beetje of ik daboman nu wel of niet verdacht moet vinden. Hij heeft wel echt heel erg proberen duidelijk te maken hoe slecht kunst was terwijl ze maar een dorpeling was. Een wolf zal niet zo snel iemand zo vel verdacht maken lijkt mij. Maar ja, dat kan natuurlijk ook bewust zo gedaan zijn, omdat niemand het logisch zal vinden van een wolf dit te doen..

Ja en verder heeft Fantome al een paar opvallende punten genoemd die ik dus niet nog een keer ga herhalen. Ben het wel met haar eens verder. Ik ga er nog maar een nachtje over slapen denk ik
Oud 16-09-2008, 22:11
Verwijderd
Verder @ Basjeeh: je hebt de vorige ronde alweer niet gezegd op wie je stemde. Weer "vergeten"?
Oud 17-09-2008, 06:52
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Nee, een goede theorie, omdat, zoals ik al aangaf, de ziener volgens mij hintte dat Fantôme een goede functie heeft. Dat alleen garandeert natuurlijk niet dat jij een slechte functie hebt, maar het speelt mee.Inderdaad, zo iemand wordt snel verdacht. Dus is het onverstandig om als wolf zo overtuigd te doen over de slechtheid van een speler als je weet dat het geen wolf is. De wolven zul je eerder vinden in de mensen die meeschaapten met Daboman.
jaah, je zou ook zeggen dat dat onverstandig is, maar juíst omdat íedereen weet dat dat onverstandig is, kan je het misschien juist weer doen...
ik vind het lastig.

ik twijfel voor wie ik zal gaan: basjeeh, daboman, light fighter, Stefenootje, misschien zelfs nog flowtje....? en misschien lachen de wolven zich nu rot omdat geen van hen genoemd is
Oud 17-09-2008, 06:56
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
- Nog iets dat basjeeh en light fighter vrij pleit: *klik*. Zouden ze riskeren dat mr soija eruit zou vliegen? Ze stemden wel op een kritiek moment. Had een van hen anders gestemd, dan had het niet 9-6 gestaan, maar 8-7! Dan kan er zomaar vanuit het niets iemand komen die het 8-8 maakt.
dabo, waarom zou het basjeeh en light fighter helemaal vrij pleiten?
dat vind ik wel wat voorbarig. kun je dat uitleggen?
Oud 17-09-2008, 11:04
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
dabo, waarom zou het basjeeh en light fighter helemaal vrij pleiten?
dat vind ik wel wat voorbarig. kun je dat uitleggen?
Ik bedoelde ook niet *helemaal* vrij pleit. Meer iets dat in hun voordeel spreekt, een pluspunt. Wegstreepbaar tegen eventuele minpunten. Dankzij hen kwam er echt een duidelijke meerderheid voor mr soija in die ronde.

Maar *helemaal*? Nah dat geloof ik niet. Als je 3 punten hebt om verdacht op te zijn en je hebt maar 1 pluspunt, ben je in mijn ogen nog steeds verdacht. De reden dat ik er bijna zeker van was dat kunst wolf was, was omdat ze zoveel minpunten had.
Oud 17-09-2008, 11:46
VeGs
VeGs is offline
-------------------
Ford Prefect
Cherry Springs
mutsieprutsie

Basjeeeh
Fantome
Kazet

Light Fighter
Ford Prefect

Vegs
Kopmuntkip (verrader)
daboman

~~Fantome~~
light fighter
kunst (dorpeling)
flowtje

kopmuntkip
sherco (wolfsbane)
sterrenmeisje (dorpeling)
VeGs
Stefenootje

Geen stem
Basjeeh
AllureV
-------------------

@ Fantome; waarom vind jij het zo logisch dat er een wolf in het rijtje van kmk en en in het rijtje van jou moet staan? In dat geval verwacht je dat er tussen die vier mensen, dus 2 wolven zitten en tussen de andere 8 maar één. Maar er kan ook alleen in het rijtje van jou een wolf zitten en tussen de andere 8 twee.

En met teruglezen viel het me op dat Stefenootje eerst CS wilde stemmen 'want Soija met dat bangedoe er uit stemmen is ook zoiets' en later Soija stemt, als hij veel stemmen heeft, want 'met dit gedoe is het niet handig hem er in te houden'. En Stefenootje kwam pas met haar stem op kmk nadat bekend was dat hij een verrader was en waarom zou ze wel haar stem pm'en maar niet hier in het topic zetten? Haar kan ik nu echt niet plaatsen.

Damn, ik ben voor mijn gevoel helemaal uit het spel. Ik zie te veel verdachten en als iemand dat niet verdacht voor komt, is het weer verdacht dat hij niet verdacht wordt. *confused*
Ik ben nu geneigd om op Basjeeh te stemmen. Ik verdacht hem eerder al en Kazet heeft een goed punt wat betreft het 'vergeten' te stemmen.
En mocht hij dorpeling zijn, dan is hij aardig nutteloos als hij niet stemt, want dat geeft nooit informatie.
Aan de andere kant, zou hij zo slim zijn om de 'ik heb mijn stem al gestuurd, dus kan niet meer switchen' discussie aan te zwengelen? Zou hij daar aan denken als wolf zijnde?
Oud 17-09-2008, 11:55
Lethe
Lethe is offline
Ik weet dus echt niet voor wie ik moet gaan. Wat Fantoom zegt, het kan iedereen zijn. Ik zit eraan te denken weer voor mutsieprutsie te gaan omdat ze zo weinig post, maar of dat wel zo slim is? Het lijkt me dat de wolven juist regelmatig wat posten. Tsja, of ze zijn expres stil, zodat er weinig aanleiding is om hen te verdenken.
Oud 17-09-2008, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Nee, een goede theorie, omdat, zoals ik al aangaf, de ziener volgens mij hintte dat Fantôme een goede functie heeft. Dat alleen garandeert natuurlijk niet dat jij een slechte functie hebt, maar het speelt mee.
Als zij een goede functie heeft, heeft ze net zo veel kennis als jij (ervan uitgaande dat jij een goede functie hebt), dan lijkt het mij nogal nutteloos om op haar kennis te vertrouwen.

Citaat:
Inderdaad, zo iemand wordt snel verdacht. Dus is het onverstandig om als wolf zo overtuigd te doen over de slechtheid van een speler als je weet dat het geen wolf is. De wolven zul je eerder vinden in de mensen die meeschaapten met Daboman.
Ahja, daar had ik niet aan gedacht, je hebt gelijk.

Citaat:
Verder @ Basjeeh: je hebt de vorige ronde alweer niet gezegd op wie je stemde. Weer "vergeten"?
Citaat:
dus ga ik voor Kunst.

Citaat:
Ik ben nu geneigd om op Basjeeh te stemmen. Ik verdacht hem eerder al en Kazet heeft een goed punt wat betreft het 'vergeten' te stemmen.
Er zijn wel meer mensen die een keer vergeten te stemmen, ik ben het ermee eens dat het handig is voor een wolf, maar wel een beetje sneu om daar op afgerekend te worden.

Citaat:
En mocht hij dorpeling zijn, dan is hij aardig nutteloos als hij niet stemt, want dat geeft nooit informatie.
Ik heb niet gestemd door privéomstandigheden, dat is wat anders dan geen tijd hebben gehad, dus ik had niet kunnen voorkomen dat ik niet stemde.

Citaat:
Aan de andere kant, zou hij zo slim zijn om de 'ik heb mijn stem al gestuurd, dus kan niet meer switchen' discussie aan te zwengelen? Zou hij daar aan denken als wolf zijnde?
Welke discussie?
Oud 17-09-2008, 14:47
Verwijderd
Mijn stem voor vanavond: Stefenootje.
Omdat ik VeGs wel vertrouw, gevoelsmatig, en ze geeft ook goede argumenten tegen Stefenootje. En ook door Fantome's theorie.

Nu ga ik werken, geen idee of ik daarna nog online kom.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten