Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2008, 19:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Een vijftienjarig meisje dat zwanger wordt omdat het condoom scheurt en haar moeder die dan zegt dat ze het kind moet houden om haar een lesje te leren en dat ze haar vriendje alleen nog mag zien als hij zijn verantwoordelijkheid neemt over het kind. WTF. Hij is veertien.
Advertentie
Oud 12-11-2008, 20:00
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Die meisjes allemaal die meedoen met een concert-iets dat door de school georganiseerd wordt. Meerdere groepjes van 3 brugklassers, weinigen met talent, die een soort karaokeversie van een of ander slap nummer doen. Dan zingen ze met z'n drieën zachtjes en verlegen en soms behoorlijk vals, allemaal in dezelfde toonsoort en dan klinkt het heel erg slordig.
Tuurlijk, het is heel leuk om mee te doen maar als dát nou de reden is dat ze betere acts moeten schrappen omdat ze anders in tijdnood komen...
Oud 12-11-2008, 20:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En dat het met de minuut erger wordt, jesus christus wat een middeleeuwse vetes!
Echt in de trant van je bent zwanger dan moet er getrouwd worden en anders ben je hier niet meer welkom.
Oud 12-11-2008, 20:15
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Een vijftienjarig meisje dat zwanger wordt omdat het condoom scheurt en haar moeder die dan zegt dat ze het kind moet houden om haar een lesje te leren en dat ze haar vriendje alleen nog mag zien als hij zijn verantwoordelijkheid neemt over het kind. WTF. Hij is veertien.
2/3 van de abortussen wordt gepleegd (voor zover je een abortus kunt plegen. een moord kun je plegen, dat wel, maar abortus? ik weet niet hoe je het anders moet zeggen ja, sorry hoor.) door meisjes/vrouwen die wel de pil en/of condoom hebben gebruikt, maar kennelijk verkeerd. Was dezerdagen een nieuwsberichtje over!

edit: dit dus http://www.nd.nl/artikelen/2008/nove...ik-pil-condoom
Oud 12-11-2008, 22:12
Briseïs
Briseïs is offline
Mensen die topics openen met titels als 'help', 'probleem', 'wie kan mij helpen' en 'ik weet het niet meer'.
Oud 13-11-2008, 14:02
Verwijderd
Van een webcam die al dagenlang op mij is gericht. En er brandt een blauw ledje op. Daar word ik niet zo vrolijk van.
Oud 13-11-2008, 15:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg ik heb een voedselintolerantietest gedaan, en nou mag ik niet alleen de 'foute' dingen niet meer eten, maar ook alle dingen die niet zijn getest! En dat zijn er natuurlijk heel veel! En ook alle E-nummers enzo mag ik niet meer, dus ik mag echt zo ongeveer niks meer eten wat voorverpakt is
Oud 13-11-2008, 16:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
En verdomme ik probeer een memo van mn telefoon op mn computer te krijgen, maar er mist steeds ineens een heel stuk! Op mn telefoon is het nog anderhalf uur, en op mn computer is het ineens nog maar 3 kwartier
Oud 13-11-2008, 16:57
Calyx
Calyx is offline
Citaat:
Omg ik heb een voedselintolerantietest gedaan, en nou mag ik niet alleen de 'foute' dingen niet meer eten, maar ook alle dingen die niet zijn getest! En dat zijn er natuurlijk heel veel! En ook alle E-nummers enzo mag ik niet meer, dus ik mag echt zo ongeveer niks meer eten wat voorverpakt is
Dat dus sinds kort. Alleen heb ik dat niet met E-nummers.
Oud 13-11-2008, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Van een webcam die al dagenlang op mij is gericht. En er brandt een blauw ledje op. Daar word ik niet zo vrolijk van.
Ik kan er ook niet tegen, zo'n ding wat je aanstaart.
Ik draai hem altijd weg.
Oud 13-11-2008, 18:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat dus sinds kort. Alleen heb ik dat niet met E-nummers.
Ik heb medelijden met ons. Kwam er net achter dat ik bijvoorbeeld geen rooibosthee, groene thee en zwarte thee meer mag drinken. Geen hagelslag meer, geen pindakaas, geen mozarella, geen feta. Geen koffie, geen gewoon brood, geen chocola.

Verder: ik probeer foto's in te voegen in InDesign, maar dan gaat de kwaliteit ineens heel erg achteruit en dat is irritant. Blugh.
Oud 13-11-2008, 18:38
Verwijderd
dat lijkt me echt verschrikkelijk!
Oud 13-11-2008, 18:52
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik werd vandaag niet blij van een zwakzinnige aap die voortdurend harde geluiden zat uit te stoten en liep te schelden op de trambestuurder.

En daar kunnen mijn gevoelige autisten-oortjes niet zo goed tegen!
Oud 13-11-2008, 19:16
Swlabr
Swlabr is offline
Gangsta rap in de bus.
Oud 13-11-2008, 19:48
WolterB
WolterB is offline
Alles wat misgaat in mn nieuwe huis
Oud 14-11-2008, 08:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
dat lijkt me echt verschrikkelijk!
Mij ook Gelukkig hoef ik pas te beginnen na de feestadgen, want anders is het natuurlijk al een verloren zaak. En dat kan ik dan weer wel waarderen *uitstelgedrag* Jaja, verkeerd topic
Oud 14-11-2008, 16:56
Verwijderd
Dat ik altijd verschrikkelijk stil en serieus word als ik me niet op mijn gemak voel en dat dat bij anderen de indruk wekt dat ik altijd zo ben terwijl dat niet zo is. Ik kan mezelf best leuk vinden, maar niet op deze manier.
Oud 14-11-2008, 16:59
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik heb medelijden met ons. Kwam er net achter dat ik bijvoorbeeld geen rooibosthee, groene thee en zwarte thee meer mag drinken. Geen hagelslag meer, geen pindakaas, geen mozarella, geen feta. Geen koffie, geen gewoon brood, geen chocola.

Verder: ik probeer foto's in te voegen in InDesign, maar dan gaat de kwaliteit ineens heel erg achteruit en dat is irritant. Blugh.
Jezus, wat kut
Oud 14-11-2008, 20:15
Missy
Missy is offline
De trein nét missen.
Oud 14-11-2008, 21:50
Verwijderd
Vijf deadlines in één week.
Oud 14-11-2008, 21:51
TopDrop
TopDrop is offline
Dingen moeten weggooien.
Oud 16-11-2008, 08:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Volgens mij krijg ik een dik hoofd van de manier waarop m'n haar gisteren geknipt is.
Oud 16-11-2008, 09:05
Calyx
Calyx is offline
Kilo's aankomen van medicijnen.
Oud 16-11-2008, 09:07
Smartsmartass
Smartsmartass is offline
dik worden uit mezelf
Oud 17-11-2008, 11:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg ging ik vanmorgen helemaal vroeg opstaan en toen in de file staan en stressen om op tijd voor mn college van 9 uur te komen, viel het uit! Net zoals vorige week!! En die docent had het wel doorgegeven aan het secretariaat, maar blijkbaar had die miep het niet goed doorgemaild, want de mails waren niet aangekomen
En toen kon ik weer helemaal naar huis (en €5,70 voor niks betalen in de parkeergarage), en vanmiddag weer die kant op, want om 4 uur heb ik weer college! Gatverdegatver. [/chagrijnig]
Oud 17-11-2008, 12:44
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Omg ging ik vanmorgen helemaal vroeg opstaan en toen in de file staan en stressen om op tijd voor mn college van 9 uur te komen, viel het uit! Net zoals vorige week!! En die docent had het wel doorgegeven aan het secretariaat, maar blijkbaar had die miep het niet goed doorgemaild, want de mails waren niet aangekomen
En toen kon ik weer helemaal naar huis (en €5,70 voor niks betalen in de parkeergarage), en vanmiddag weer die kant op, want om 4 uur heb ik weer college! Gatverdegatver. [/chagrijnig]
:aai:

ot: Ik word niet zo blij van 2 uur niks doen en in de spits naar huis moeten ;x
Oud 17-11-2008, 13:27
Verwijderd
ik ben standaard niet blij
Oud 17-11-2008, 15:44
Verwijderd
Bureacratie die niet werkt. Verdomme, ik stuur ruim voor de deadline mijn inschrijving voor huisvesting op EN de e-mail die ze wilden zodat ze een ontvangsbevestiging kunnen sturen. Maar nee hoor, zij zijn te lui om ook maar 'iets te laten horen, zelfs op een mailtje waarin ik mijn bezorgheid over de ontvangst uit. Krijg ik vandaag wel een heel raar mailtje, dat mijn email niet aan kon komen op een adres waar ik het nooit naar gestuur heb. En nu maar weer mailen met de contactpersoon en hopen dat die het kan fixen.
Oud 17-11-2008, 15:56
Verwijderd
Dat de kunstenaar die ik wil interviewen niet reageert en dat de kunstenaar die ik als tweede optie heb gekregen werk maakt waar ik chagrijnig van word.
Oud 17-11-2008, 16:24
Verwijderd
zie http://sterrenmeisje.punt.nl/ :boos: :grrrrr:
Oud 18-11-2008, 18:24
Calyx
Calyx is offline
Zo lang verkouden zijn.
Oud 18-11-2008, 18:39
Verwijderd
Ja?
Oud 18-11-2008, 18:41
Verwijderd
haha jezus, wat een bemoeiziek zootje toch :')
Oud 18-11-2008, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Ja?
ja, ik kan het hier wel quoten, maar daar staat het al. en ik raak elke keer dat ik er aan denk weer helemaal opgefokt. blegh.
Oud 18-11-2008, 23:25
Verwijderd
Citaat:
ja, ik kan het hier wel quoten, maar daar staat het al. en ik raak elke keer dat ik er aan denk weer helemaal opgefokt. blegh.
Serieus, waar moet ik kijken dan?
Oud 18-11-2008, 23:29
Verwijderd
hè? naar die foto rechtsboven. kan er zo pissig om worden dat er mensen zijn die zo lelijk zijn.
Oud 18-11-2008, 23:50
Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Vroeg opstaan, voornamelijk.
Oud 19-11-2008, 00:01
Verwijderd
Ik had een moeilijke middag.
Oud 19-11-2008, 00:39
Verwijderd
zombies
Oud 19-11-2008, 00:54
Verwijderd
Ligt eraan: Een paar? Naar de supermarkt nu het nog kan en houdbaar voedsel en water inslaan nu het nog kan.

Onaangekonigde Zombie Apocalypse: Bad, Mkay.

*nieuwe topic insteek krijg*
Oud 19-11-2008, 06:27
Verwijderd
Citaat:
Mijn hele dag ritme is anders op het moment. Dus ik eet pas tegen half 10 of zo
Maar het wordt: ''Erwtensoep'' Heerlijk.
Van "mensen" die "aanhalingstekens" plaatsen waar ze "niet" horen.
Oud 19-11-2008, 07:57
Hanneke
Hanneke is offline
Van leraren die niet van te voren willen zeggen of ze gaan staken waardoor ik nu al wakker ben en pas om 12 uur op school hoef te zijn.

En van mijn computer die nog altijd kapot is waardoor ik nu met IE moet forumen. IE6, dus ook zonder tabs. ;x
Oud 19-11-2008, 11:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn wiskundetoets zometeen
Oud 19-11-2008, 20:17
Verwijderd
Dat ik een fijne crackhoerlook krijg als ik te weinig slaap.
Oud 19-11-2008, 21:18
Verwijderd
Ik ben wel fan van de crackhoerlook

Van presentaties met mensen die ik niet ken word ik wel minder blij.
Oud 19-11-2008, 22:55
Verwijderd
ik kwam net thuis van een heel leuke avond, zie ik dat het snoer van mijn wit/roze skullcandy headphones kapot is. doorgebeten door mijn kat. en ik moest er gewoon om huilen! ik heb dat ding pas een jaar, bewaar haar altijd netjes in dr mooie leren hoesje, maak dr schoon en zo.

nou moet ik morgen zonder dr naar school en ik vind het echt heel verdrietig
Oud 20-11-2008, 17:37
Verwijderd
argh, van die mensen die dan elkaar doen en dan opeens ook geheel hun eigen mening en identiteit verliezen.
Oud 20-11-2008, 18:26
Verwijderd
"Gelukkig voor jullie thuis is er geen geurtelevisie." en alle andere geurtelevisie opmerkingen.

Vanmiddag drie keer gehoord.
Oud 20-11-2008, 18:27
Verwijderd
ik miste trouwens de hele dag mijn skullcandy. weeeeeeeeeeh
Oud 20-11-2008, 18:27
Verwijderd
Net 5 heeft een storing tijdens gilmore girls
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten