Advertentie | |
|
![]() |
|
Zoenen was ik wel redelijk vroeg bij. Ik denk dat ik nog op de basisschool zat. Maar dat was gewoon meer toevallig op zolder bij het poppenkast spelen.
Echter, wat je tussen de regels doorleest is dat je onderdeel bent van een groep waar het raar is als je niet gezoend hebt. Ik hoop niet dat je vriendinnen van die 15 jarige hoeren zijn die zich met 10 lagen make-up opmaken, veel te schaars gekleed zijn met hun beugelbh'tjes en hun sletterige gedrag. Zodra ze een patser van een jaar of 18 zien houden ze een competitie wie er het eerst gezoend heeft met die player. Stoer noemen ze dat. Echter 5 jaar en minimaal 20 neukertjes later weten ze niet meer waar ze echt gelukkig van worden. Bewaar je eerste zoen voor een jongen waarvan je vlinders in je buik krijgt. Mark. |
![]() |
|
Ik ben ook 15 en ik heb nog nooit gezoend. Heb zelfs nog nooit een vriendje gehad, ook niet voor heel even. Ik kan zo nog een paar mensen opnoemen die van mijn leeftijd zijn (of zelfs ouder) en nog nooit gezoend hebben. En ik schaam me er totaal niet voor
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb ook een vriendin die nog nooit heeft gezoend en zij zit er ook ontzettend mee!
Ik snap dat de meeste mensen hier denken van 'wtf, ze is 15, dat komt heus wel' Maar zij zit er toch mee. Ze is te verlegen bij jongens maar wel een erg knap meisje dus dat komt vanzelf wel! Wat is het probleem bij jouw vriendin?
Laatst gewijzigd op 22-07-2009 om 21:48. |
![]() |
|
![]() |
Ik was 12, maar ik vind het niet echt iets om je voor te schamen,
maar waarschijnlijk vind veel mensen het wel raar. Als ze echt graag met iemand wil zoenen moet je gewoon naar een feest gaan en je sexy kleden. Altijd wel een jongen die haar wilt, al lijkt mij dat niet je leukste eerste zoen.. |
![]() |
|
![]() |
Zoals gezegd, maak je vooral niet druk, des te later je eraan begint des te meer je het later doet.
![]() haha nee, ik was ook 15/16 en in m'n vriendinnengroep ook laat, maar dat was wel met 'n jongen waar elk meisje in m'n omgeving wel een oogje op had. ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
oh oh oh, waar maken je je allemaal druk om, ten eerste is 15 gewoon jong, en sta je zeker niet voor L*L als je nog nooit gezoent hebt, en ten 2e kan ik je heel erg aanraden om gewoon te wachten tot je iemand tegen komt die je echt heel er leuk vind, en daar dan de eerste kus uit je dromen mee hebben!
Zo was ik 14 toen ik voor het eerst zoende met het meisje waar ik heel erg verliefd op was, het was op strand, 's avonds, op de helderste dag die je je kan voorstellen, met de mooiste zonsondergang die mogelijk is (nou kan dat ook omdat zij naast/ op me lag maar daar gaat het niet om) we hebben daar tot 's avonds laat genoten van elkaar, en van de sterren, en toen ben ik met haar mee naar huis gereden. sinds dien heb ik een hele mooie relatie met het leukste meisje wat er bestaat! dus het kan, want ik had nooit gedacht/ verwacht dat ik ooit iemand tegen zou komen waar ik zó verliefd op kon worden! dus een tip, in het kort ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Vriendin van TS is het levend bewijs dat de maatschappij is gesexualiseerd.
Je schamen omdat je op je 15de nog niet gezoend hebt :') tering holymother fucking god lord jezus ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
nog niet gezoend aaahh love-in-the-air | 29 | 05-01-2014 16:40 | |
Liefde & Relatie |
Heb je al eens gezoend? Balance | 318 | 04-01-2012 20:37 | |
Seksualiteit |
Zoenen.....HELP! Girl87 | 27 | 18-06-2003 18:14 | |
Liefde & Relatie |
nog nooit.... jamaifan15 | 34 | 07-04-2003 14:58 | |
Liefde & Relatie |
voor de 4e keer erg verliefd, MAAR TOCH NOG NOOIT GEZOEND?! Jessica K. | 22 | 18-05-2002 14:08 | |
Seksualiteit |
nog nooit hebben gezoent ? DutchTerror | 15 | 22-02-2002 17:42 |