Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2009, 22:19
GFT
GFT is offline
bedankt voor jullie antwoorden.
de hoop op een relatie heb ik opgegeven, en dat is denk ik maar beter ook.
de vriendschap zal er blijven, en ik heb nog wel tegen hem gezegd:
ik baal er wel erg van dat die smsjes bij je aan zijn gekomen. ik was zo enthousiast bezig.maar hoop niet dat je je opgedrongen voelde?
nee joh, zei hij.

Ik weet zeker, nu hij ZO duidelijk is geweest, dat ik gewoon mn eigen weg maar weer moet gaan, en dat doorzaniken geen zin heeft. Op de MSN zei hij dat ie wel weer een keer naar de stad wilde, dit doen we wsnlk 27 mei.hij moest ff kijken of het uitkwam,

op mn hyves heeft hij mijn blog ingevuld;
Citaat:
Wat zou je doen als:

1. Ik zei tegen je dat ik je mag?
ik jou ook hoor
2. Ik je zoende?
doe maar niet
3. Ik naast je woonde?
gezellig
4. Ik iets had gestolen?
dat doe je niet
5. Ik was weglopen van thuis?
ligt eraan waarom
6. Ik zei dat ik je heel erg leuk vind?
sorry ik jou niet
7. Zeggen dat ik je haatte ?
dat doe je tog niet

Wat denk je over mijn:

8. Persoonlijkheid:
lief
9. Ogen:
nooit op gelet
10. Gezicht:
lief
11. Haar:
kaal
12. Kleren:
stoer
13: Manieren:
netjes
14. Eigenschappen:
lief

Zou jij:

15. Mijn vriend(in) zijn?
ben ik al
16. Liegen om me beter te laten voelen?
nee
17. Verkering met me nemen?
nee
18. Me wat geld lenen?
nee joh
19. Mijn hand vast houden?
nee
20. Een kogel voor me vangen?
als ik het kon
21. In contact blijven?
ja tuurlijk
22. Proberen mijn problemen op te lossen?
ligt eraan
23. Van me houden?
nee.
24. Met me uitgaan?
al gedaan xD
25. Met mij ergens afspreken?
al gedaan

Denken:

26. Hoe denk jij dat ik over jou denk?
geen id
27. Wat denk je wat ik voor jou voel?
geen id

Wat voor'n cijfer geef je mij voor:

28. Humor:
8
29. Uiterlijk
6
30. Algemeen
7

Wil je nog iets tegen mij zeggen?
nee.
na zijn antwoorden op de blog, wil hij dus gewoon vriendschap doorzetten,
en relatie hoeft ie niet met mij.
het zou zonde zijn, als ik natuurlijk de vriendschap op het spel zet op een relatie die er toch niet zal komen.
ik heb dus de deur achter me gesloten, en als hij wil kan alleen hij die opendoen.

gr
Advertentie
Oud 13-05-2009, 22:35
Lente
Lente is offline
okee prima slotje
Oud 13-05-2009, 22:36
GFT
GFT is offline
eh... slotje?
maar als ik nog vragen heb, dan zou ik het wel fijn vinden als ik die hier nog kon stellen, stel dat er ineens iets gebeurd...
Oud 13-05-2009, 22:41
Alyssia
Alyssia is offline
Lieve schat, vergeet het nou maar. Hij wil niks met je, wat voor antwoorden wil je nog meer hebben? Je moet hem vergeten, afstand van hem nemen. Je kunt je wel blijven afvragen, maar het wordt niks tussen jullie, dat heeft hij nou al meerdere malen aangegeven. Die vragen die je misschien nog hebt, hebben helemaal geen nut.
Oud 13-05-2009, 22:44
GFT
GFT is offline
hoe bedoel je met afstand nemen?
we zijn ook gewoon vrienden... daar bedoel ik gewoon mee; kletsen, af & toe naar de stad gaan, verder niks.
relatie; dat heb ik uit mn hoofd gezet,
want dat heeft inderdaad geen nut...
en zoals hij dus aangegeven hebt, heeft ie wel zin om gewoon vrienden te blijven.
Oud 13-05-2009, 23:01
Lente
Lente is offline
als jij zo obsessief met hem bezig blijft, kun je je afvragen of vrienden blijven wel zo handig is
Oud 13-05-2009, 23:05
GFT
GFT is offline
Dat klopt, ik ben heel erg met hem bezig, het gaat de laatste 2 dagen wel wat beter, vind ik, ik vind hem nog steeds een lekker ding, maar dat laat ik niet merken aan hem, en nog een aantal dingen. Het gesprek dat ik vandaag met hem had via MSN, was het laatste gesprek dat zo ging, met het flirten enzo. Dat heeft geen nut, en geen zin meer,
maar om nou gelijk de vriendschap te verbreken vind ik erg ver gaan.
Oud 14-05-2009, 05:51
Anoniem.
Anoniem. is offline
of je er tussen twijfelt of je op jongens of meisjes valt heb je eigenlijk altijd we als je bi bent. Dus je hoeft niet perce op jongens te vallen of op meisjes! maar dat die jonge met je aan het flirten is is helemaal zeker! waarschijnlijk naar mijn gevoel is ie wel homo. en ook wel oversext. haha. maar, op een onopvallende manier verder vragen of ie misschien iets met je wil. dat word lastig. misschien moet je een keer met hem na schooltijd afspreken en het er met hem dan over hebben.
Oud 14-05-2009, 07:03
I C U
I C U is offline
Misschien moet je het hele topic lezen voordat je reageert

@ GFT: Een vriendschap verbreken kan voor je eigen bestwil zijn wanneer je iemand leuk vindt, omdat het nogal pijnlijk kan worden soms. Wanneer je heel goed om gaat met iemand maar één van de twee wil meer of iets anders dan de ander, kan dat nare situaties opleveren. In elk geval is het je nu wel duidelijk dat hij niets van je wil. Proberen kan geen kwaad.
Oud 14-05-2009, 16:25
Changshan
Changshan is offline
Proberen kan geen kwaad, van mij mag je met hem best nog een stedentrip doen. En wie weet kun je hem op latere leeftijd nog eens meenemen naar een gaybar, voor je 't weet staat ie met een grote neger in visnetshirt te zoenen. ^^
Oud 14-05-2009, 22:55
GFT
GFT is offline
wie weet...

Vandaag...
weer een aangename dag,

gewoon kletsen, en lol trappen, niks bijzonders.
in de middag pauze zei hij; wat bedoelde je eigenlijk met dat bericht van gisteren? (over zoenen zie eerder bericht)
toen kwam er iemand bij staan... en toen zei ik: nou,... eh... dat was een grapje...
jammer! want het was de keiharde werkelijkheid!
ik heb in overleg met de juf, een smsje gestuurd, met daarin de tekst; dat ik het wel meende.
ook uitgelegd dat ik dat niet vertelde omdat er iemand bij kwam staan.
heb hem ook verteld dat ik niet hoop dat ie zich nu angstig voelt of dergelijke door dit smsje.
daar nog geen reactie op gekregen.

vandaag ook met leerkracht besproken over dit, en toen zei ze, zal ik hem er even bij halen?
ik dacht, ja! maar ik antwoordde; nee, want ik was harstikke zenuwachtig, en was bang dat ik in janken uit ging barsten dan, en dat moest ik even voorkomen, ik vond het wel een goed idee, maar ik durfde het gewoon niet.

ik houd jullie op de hoogte!
gr
Oud 15-05-2009, 13:29
East
East is offline
oh nein
Oud 15-05-2009, 13:47
Alyssia
Alyssia is offline
*sigh*
Oud 15-05-2009, 15:41
Qimm
Qimm is offline
naar mate het topic langer wordt, wordt de situatie steeds kanslozer...

Man, bespaar je een hoop verdriet and MOVE ON. Als hij wat in je zou zien hadden jullie al lang en breed gebatst (of iets in dat genre). Klamp je niet zo wanhopig vast aan je fantasie...
Oud 15-05-2009, 18:25
GFT
GFT is offline
Zoals ik gisteren al zei; de leerkracht wou hem er bij halen, maar vond dit een angstig moment,
vandaag heb ik nog even met de leerkracht gepraat en hadden afgesproken, dat zij even met hem gaat praten,
ik zou dan een brief maken met daarop een aantal vragen/punten waar ik graag een antwoord/duidelijkheid in wilde.
want ik wou er liever niet bij zijn, omdat ik het een 'emotioneel' moment vond.
vanmiddag is dat gebeurt, en de kogel is door de kerk.
hieronder een aantal vragen die beantwoord zijn!

weet je waarom je hier zit zei de juf:
nee, geen idee eigenlijk,

toen juf zei dat het over mij ging, wist ie waar het over ging.
toen het over verliefdheid ging. zei hij dat ie wist dat ik hem leuk en aardig vond.
en toen vroeg de juf iets van wat vind jij? toen zei hij; ik ben niet verliefd op hem, ik ben gewoon hetero, maar ik vind hem wel heel erg aardig, en we kunnen het goed met elkaar vinden.
juf heeft uitgelegd dat ik al een aantal maanden weet dat ik bi ben. hier had ie veel respect voor en begreep helemaal waarom ik zo deed tegen hem.
Hij zei; ik weet dat hij bi is, en dat hou ik voor mezelf, prive, omdat ik daar wel gewoon respect voor heb, en dat ik er dus verder geen problemen mee heeft,
Een vraag van mij was ook of hij zich erg gestalkt/opgedrongen voelde door mn smsjes, mails, hyves enzo. Hij zei; nee, eigenlijk helemaal niet. wel eens gedacht, van nou... zo kan die wel weer met zoveel smsjes/mailtjes, maar niet dat ik me heel erg opdringerig voelde.
Het was een erg serieus gesprek, en kon hier goed over praten.
Ik had ook in de brief gezet, (dacht al namelijk dat hij dacht dat ik met seks , met hem bezig was) dat dit verhaal niks met seks te maken heeft.
en inderdaad dacht hij dat ik iets met seks met hem wilde.
ik zei ook dat ik zijn opmerkingen/bewegingen o.a. batsen, niet goed kon plaatsen, en dat het verwarrend vond. hij begreep dit, en zei dat ie vaker zulke opmerkingen maakt richting andere mensen ook. en dat ie dus er niet van bewust was, da ik er serieus iets ging achter zoeken.
hier zou hij op letten en toonde hier zijn begrip voor.
verder zei ik dat ik de vriendschap totaal niet wou stopzetten, en hij zei ook, nee, dit wil ik inderdaad ook totaal niet.
dus hij wil gewoon met me omgaan.
en dat vond ik fijn om te horen...

ik had na schooltijd een sms naar hem gestuurd dat ik super blij met hem was voor zijn tijd en duidelijkheid, en ook dat ie gelukkig respectvol, eerlijk, goed, duidelijk en vertrouwd reageerde en het zo ook oppikkte. en dat ik nu dus niet meer oneindig aandacht zoek.
ik vroeg ook wat hij van het gesprek vond en zei hij: oh kleine moeite joh, het gesprek ging wel goed. gr.
ik ben heel erg blij met de duidelijkheid. en ook al is het niet het gehoopte antwoord.
de deur zit nu potdicht, ik heb de duidelijkheid, en weet hoe hij over mij denkt. en dat we gewoon kunnen afspreken.
hij begreep ook de situatie waarom ik niet bij het gesprek was. hij heeft dus erg veel respect voor mij.

daarom: is het nu einde verhaal.
maandag weer lekker, met een goed gevoel naar school!
allemaal bedankt voor jullie hulp!
Oud 15-05-2009, 18:31
Mahonie
Mahonie is offline
Je hebt geluk dat hij zo volwassen reageert voor een 14-jarige. Hij had het evengoed de hele school kunnen verdervertellen, of de vriendschap verbroken hebben.
Oud 15-05-2009, 21:49
East
East is offline
Ja, maar gelukkig is het nu definitief einde verhaal.

Gefeliciteerd dan maar , en succes op school!
Oud 16-05-2009, 11:33
I C U
I C U is offline
Idd, volwassen reactie van zijn kant. Goed om zo een eind te kunnen maken aan het hele gedoe, moet een goed gevoel voor je zijn. Good luck verder!
Oud 16-05-2009, 23:34
GFT
GFT is offline
Idd, het geeft me een heel goed gevoel. Hoewel het niet hét antwoord is wat ik had gehoopt is dit wel mn duidelijkheid die ik zocht. En daar ben ik blij mee, en aangezien hij zó goed reageerde, denk ik dat de vriendschap geen gevaar loopt
Oud 16-05-2009, 23:44
cenerentola
cenerentola is offline
Nou, goedzo Hoofdstuk gesloten. Er komt vast nog wel een leuke jongen voorbij, die wel oprecht in jou geïnteresseerd is. Gewoon geduld hebben
Oud 16-05-2009, 23:49
GFT
GFT is offline
Of meisje, ik ben bi, geen homo
Oud 17-05-2009, 07:19
Verwijderd
Dus je bent bi, en dwangmatig vervelend.... Moet je mee oppassen. Straks wil geen enkele jongen of meisje ook maar in je buurt komen omdat je niet van ophouden weet
Oud 17-05-2009, 07:50
GFT
GFT is offline
Hij vond mij niet opdringerig
Oud 18-05-2009, 21:51
GFT
GFT is offline
Citaat:
Nou even een update:

Ik heb hem vanavond op msn gehad en het volgende kwam naar buiten:

- in het begin zie die duidelijk nee, ben ik niet, ik val op meiden
ik vroeg of hij het zeker wist...

- daarna zei hij "ik weet eigenlijk niet of ik bi ben"
ik vroeg hoezo?

hij zei. nou ik kijk naar meiden maar soms ik zie ik een jongen lopen en die vindt ik dan WOW!

maar hoe zit dat vroeg ik... hij zei nou, ik kijk meer naar vrouwen , veel meer. maar ook naar jongens...

toen vroeg ik of hij op mij was... hij zei:
sorry -naam- maar ik ben niet op jou.

Ik zei dat ik het jammer vond.

Toen kwam het: "maar..."

en toen legde hij uit dat hij het zelf niet kon geloven dat hij dus bi is.

--ondertussen was er nog een gesprek gaande--

en toen zei hij dat iemand anders hem heeft vertelt dat DIEGENE bi is, en daar is hij over na gaan denken en toen was het zo gekomen...

Nu hebben we afgesproken dat we binnenkort met z'n 2en naar een stad gaan en dan gaan we serieus even praten en hoe verder...

Gr
Sorry dat ik hier weer over begin, maar ik vond dit toch een erg opmerkelijk bericht...???

Maar is het eigenlijk raar dat ik nog steeds 'op hem geil'?

MAAR...
Vrijdag gaan we met zn 2-en naar een andere stad...
in noord brabant.
we zijn allebei blut, dus iets groots zit er niet in,
heeft iemand een idee en/of tips.
ik hoef natuurlijk niet met hem te flirten.
want dat heeft geen zin, en zet ik me zelf voor paal.

gr
Oud 19-05-2009, 08:48
East
East is offline
Je moet het niet zien als date. Jullie zijn vrienden en gaan chillen. Jullie zijn vrienden dus jullie kunnen goed met elkaar opschieten dus jullie verzinnen vast samen wel iets leuks

Iig als ik met een vriendin of vriend afspreek gaat dat zo
Oud 19-05-2009, 09:11
I C U
I C U is offline
Als ik met een vriend(in) op stap ga en we zijn min of meer blut, gaan we een rondje lopen, praten, filmpje kijken (thuis) etc.

Waarom spreken jullie niet bij één van jullie thuis af? Stuk goedkoper (Of misschien heb ik een stukje gemist )
Oud 19-05-2009, 09:37
Verwijderd
Citaat:
Sorry dat ik hier weer over begin, maar ik vond dit toch een erg opmerkelijk bericht...???

Maar is het eigenlijk raar dat ik nog steeds 'op hem geil'?

MAAR...
Vrijdag gaan we met zn 2-en naar een andere stad...
in noord brabant.
we zijn allebei blut, dus iets groots zit er niet in,
heeft iemand een idee en/of tips.
ik hoef natuurlijk niet met hem te flirten.
want dat heeft geen zin, en zet ik me zelf voor paal.

gr
GAST. Serieus. Hij wist het allemaal niet zo, maar hij is er de afgelopen tijd achtergekomen dat hij toch niet verliefd op jou is, dus LAAT NOU ZITTEN wat hij een week of wat terug heeft gezegd.

Nee, 't is niet raar dat je 'm nog steeds aantrekkelijk vindt, of hij al dan niet op mannen valt heeft natuurlijk weinig te maken met of jíj dat doet. Zou het alleen niet meer tegen hem zeggen.
Oud 19-05-2009, 14:56
GFT
GFT is offline
Ik zie het ook niet als date!
ik zie het ook gewoon als vriendschap, verder niks...
gewoon dus de gezelligheid/
Oud 19-05-2009, 20:30
East
East is offline
Maak er dan ook niet zo'n probleem van...
Oud 19-05-2009, 20:32
Verwijderd
epic fail detected....
Oud 20-05-2009, 17:48
GFT
GFT is offline
als ik vrijdag met hem naar de stad ga,
zou ik toch wel wat meer willen weten over dat berichtje
hoe kan ik dat het beste vragen?
zodat hij niet perse antwoord hoeft te geven...
gr
Oud 20-05-2009, 18:44
RupertTM
RupertTM is offline
Je bind hem vast en schijnt met een lamp recht in zijn smoeltje. Zo nodig sla je hem, zeker dat hij antwoord geeft..

OT: Als ik met een meisje wat ga doen, gewoon om het gezellig te hebben als vrienden, bereid ik me echt niet voor..Je ziet het wel gewoon, lekker ontspannen, beetje kletsen..Kleding kijken, niet kopen! Wat dingen passen en daar foto's van maken is altijd leuk!

Zet die jongen uit je hoofd, je tilt er veel te zwaar aan..
Oud 20-05-2009, 21:36
East
East is offline
Oke, ik heb een voorstel.

We zouden kunnen vragen of er een omwille van de gemoedstoestand van TS een slotje op dit topic kan, zodat hij niet telkens opnieuw over z'n geliefde kan beginnen en helpen hem zodoende in het 'zet je er overheen proces'?

Of mag dat niet?

Anyhow ik vind het niet leuk om zo lullig te doen, maar KAPPEN NOU! Ik raak zo gefrustreerd van je. Hoe duidelijk wil je het hebben? Je hoeft niet meer te weten over dat berichtje, JE HEBT JE ANTWOORD AL!

En als je niet bevriend kan zijn met 'm omdat je daardoor je gevoelens in stand houdt en met die gevoelens (ehh duidelijk) niet om kan gaan, be a man en kies voor jezelf en je eigenwaarde. Alsjeblieft?
Oud 20-05-2009, 23:29
Verwijderd
uiterlijk 6 there you go.. Its a no
Oud 21-05-2009, 01:53
DBZ
DBZ is offline
Citaat:
Oke, ik heb een voorstel.

We zouden kunnen vragen of er een omwille van de gemoedstoestand van TS een slotje op dit topic kan, zodat hij niet telkens opnieuw over z'n geliefde kan beginnen en helpen hem zodoende in het 'zet je er overheen proces'?

Of mag dat niet?

Anyhow ik vind het niet leuk om zo lullig te doen, maar KAPPEN NOU! Ik raak zo gefrustreerd van je. Hoe duidelijk wil je het hebben? Je hoeft niet meer te weten over dat berichtje, JE HEBT JE ANTWOORD AL!

En als je niet bevriend kan zijn met 'm omdat je daardoor je gevoelens in stand houdt en met die gevoelens (ehh duidelijk) niet om kan gaan, be a man en kies voor jezelf en je eigenwaarde. Alsjeblieft?

Ik geef je helemaal gelijk.

GFT, het is over. Het is echt kut voor je, maar er is echt geen hoop meer.
Wat je nu moet doen is het volgende: Gewoon vrienden met m zijn en je niet druk maken. Hij gaat niet van je houden op die manier en dat doet hij nu ook niet. Als je gewoon normaal met hem omgaat, blijven jullie gewoon vrienden, en als je zo blijft doen, wil hij misshcien geen vriend meer van je zijn. Dat wil je niet, dus doe gewoon weer alsof je gewoon een vriend van m bent.
Oud 22-05-2009, 06:41
Verwijderd
epic fail confirmed...
Oud 22-05-2009, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Ik zie het ook niet als date!
ik zie het ook gewoon als vriendschap, verder niks...
gewoon dus de gezelligheid/
Als je het gewoon als vriendschap ziet, moet je je kop houden over dat berichtje
Oud 23-05-2009, 00:03
candy1024
candy1024 is offline
ik weet dat het niet zo aardig is, maar KAP EENS!!!! ik ben totaal mee eens met de anderen!!! ik word er inmiddels beetje gek van je....

je blijf er maar de hele tijd er over hem te praten, maar jullie zijn gewoon vrienden. niet te veel denken, doe gewoon 'gewoon'.

nu snap ik waarom sommige mensen het gezeik van me vervelend vinden, tis echt vervelend!!
Oud 23-05-2009, 06:54
GFT
GFT is offline
Als je zo loopt te mopperen, lees dan het bericht niet ofzo... Er is niemand die zegt dat je het móet lezen.
Oud 23-05-2009, 11:39
East
East is offline
Met ons gemopper proberen we jou alleen maar te helpen m'n jong.
Oud 23-05-2009, 13:23
GFT
GFT is offline
Als je dit niet wilt lezen, dan lees je het niet.

Gisteren ben ik met hem naar een stad geweest,
Rond 1 uur troffen we elkaar.
We liepen de stad door, en we gingen ergens zitten.
Ik vroeg toen 'waarom was je moeder zo onzeker?' nou zei hij: "ze voelde zich onzeker omdat jij verliefd op mij ben enzo," Oke, zei ik, maar gelukkig is het toch gelukt. Inderdaad.
Een paar seconden later, zei hij; maar stel dat ik ook verliefd op jou ben, wat wil je dan verder?
Die vraag had ik niet verwacht, ik antwoordde; "oh daar heb ik eigenlijk niet zo over nagedacht, gewoon, maar geen seks ofzo. Oke zei hij.
Hij vroeg; 'wat vind je zo leuk aan mij dan?', ik zei; je gezelligheid. En waarom val je op mij? Ik zei ja, kweet niet precies, maar het is gewoon mn gedachte.
Oke zei hij.
Dus toen vroeg ik hoe het met zijn vriendin ging, hij zei; oh, das al weer over, zei played.
Oke, zei ik, wie heb je nu dan? Oh niemand zei hij.
Toen vroeg ik wat hij met het msn bericht bedoelde. Over dat hij het zelf toch niet kan geloven (zie bericht red.) als hij daadwerkelijk bi zou zijn, hij antwoorde; oh, kweet niet meer.
Toen we verder liepen hebben we samen een ijsje gegeten, daar had ik hem op 'getrakteerd'.
Dit waardeerde hij.
Toen we ergens gingen zitten zei hij wow das een lekkere meid, ja inderdaad zei ik.
Daar krijg ik echt een stijve van,
Ik zei; ach die krijg je nog geen 3 cm de lucht in.
Hij zei; echt wel, moet je m voelen?
-Ik wou ja zeggen, maar durfde niet,- dus antwoorde ik met het antwoord nee.
Hij maakte wel wat seksueel-getinte opmerkingen, niet heel schokkend.
en hij vond het ook erg gezellig. Net zoals ik. En hebben veel gelachen.

Maar zijn opmerking over "stel dat ik ook verliefd ben op jouw" vond ik een niet verwachtte vraag...
Zeker niet als je zegt dat het een hetero jongen is...

Alleen reageren als het serieus kan aub
Oud 23-05-2009, 19:08
Lente
Lente is offline
Citaat:
(zie bericht red.)

Citaat:
Alleen reageren als het serieus kan aub
bedoel je met serieus reageren alleen positief reageren?
Oud 23-05-2009, 19:43
Verwijderd
ok. koester je valse(?) hoop lekker. maar kom niet weer straks zeiken dat het allemaal zo onduidelijk raar apart naar vervelend en weet ik veel wat is.
Oud 24-05-2009, 11:21
Verwijderd
Hij is je gewoon voor de lol aan het teasen. Punt.
Oud 24-05-2009, 13:18
GFT
GFT is offline
Ik heb hem gisteren een sms gestuurd...
Daarin heb ik het volgende gezet, het was een heel lang smsje...

Hoi *naam*,ik wil nog even iets kwijt.Ik baal ontzettend van mijzelf,want ik geef jou steeds tegengestelde antwoorden.Bijvoorbeeld: toen jij het had over dat 'voelen' antwoordde ik 'nee' terwijl ik het eig 'ja' had wille roepen.Maar ik ben erg onzeker en bang dat ik je dan als vriend kwijt raak,want ik weet nooit of je zo'n vraag als grap of serieus bedoelt.ook ben ik om die reden erg verdrietig geweest mag je weten. en wat bedoelde je precies met: "stel dat ik op jouw was wat zou je dan verder willen?" ik antwoorde dat ik daar nog niet over na had gedacht.Maar natuurlijk heb ik daar wel over nagedacht,misschien iets van alléén zoenen ofzo, verder nog niks,ik durfde het niet tegen je te zegge,want ik d8 dat je me dan niet meer als vriend zou zien.zou je hier alsjeblieft voor mij op willen reageren?daar zou je me echt heel erg mee kunnen helpen! alvast heel erg bedankt!gr *mijn naam*

Toen kreeg ik binnen 10 minuten al een antwoord:
Nou kijk als ik met een meisje heb dan wet ik me msn en ik zoen met haar. Maar nou vroeg ik me gewoon af wat je verder you willen doen.

Toen stuurde ik deze:
Dank je wel voor je snelle antwoord. Maar wat bedoel je met dan wet ik me msn?
En gisteren zei ik, ach die krijg je nog geen 3cm de lucht in, en toen zei jij jawel moet je voelen? Daar heb ik toen nee op gezegd, omdat ik dat een beetje raar vond in de stad... Maar had voor mezelf liever ja gezegd....wat bedoelde je daarmee?je vroeg in de stad wat ik dan verder zou willen... nou, opzich niet al te rare dingen. Als jij op mij ZOU zijn dan overleggen we dat eerst. Maar ik dacht meer aan zoenen ofzo... Maar zou je hier alsjeblieft op willen reageren? Want ik zit hier namelijk heel erg mee. Gr *mijn naam*

Toen kreeg ik een smsje terug van hem:
dat was een grapje, maar ik ben zo dadelijk in Duitsland

Vanavond spreek ik hem nog via de SMS.

Gr
Oud 24-05-2009, 15:19
Verwijderd
...doe nou NIET.
Oud 24-05-2009, 15:59
Signy
Signy is offline
je wordt lekker in de maling genomen. hij's gewoon nieuwsgierig hoe erg je op hem bent.
Oud 24-05-2009, 16:04
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
naar mate het topic langer wordt, wordt de situatie steeds kanslozer...
Oud 24-05-2009, 17:56
emyh
emyh is offline
wooow lang verhaal, heb alles gelezen omdat het toch interessant was.

Misschien is het idd verstandig om je op andere dingen/mensen te concentreren. Ik denk dat alle opmerkingen die hij maakt dat het gewone opmerkingen zijn die hij bij andere jongens ook maakt. Ik kan me voorstellen dat als hij zo iets bij jou doet/zegt het jou iets doet, waardoor je ergens diep in je hoopt dat het ooit wat wordt. Het is erg moeilijk, maar probeer dit toch niet te doen...denk steeds dat hij gewoon erg aardig is en jou als een vriend ziet.
Hij heeft (zoals in het begin) van die opmerkingen gemaakt waardoor jou het idee gaven dat hij misschien wel bi kon zijn, maar nu is daar niks van te merken. Dit kan zijn omdat hij daar nog niet achter is gekomen of omdat hij dat idd niet is.

Ik vind het zelf ook altijd erg moeilijk om iemand los te laten, ook al heb je nooit iets met diegene gehad. Het kost tijd, energie en natuurlijk veeeeeel tranen. Maar probeer het vooral te accepteren dat hij (nu) niet in jongens is geïnteresserd, waardoor het misschien minder zwaar maakt om hem sneller te vergeten. Succes!!!
Oud 25-05-2009, 19:46
GFT
GFT is offline
Hallootjes,

Het antwoord is nu 100% duidelijk.
Vanwege zijn opmerkingen werd ik toch wel elke keer op een ander spoor gebracht...
Hoe eigenwijs ik ook ben dus...

Ik had hem gisteren nog een smsje gestuurd met hoe ik die opmerkingen bedoelde, maar was best wel zenuwachtig om die sms te verzenden, en hij begreep geen zak van het smsje.
Dus had ik afgesproken dat ik het zou uitleggen in een brief, dat is ook gebeurd, zie hieronder een kopie van de brief.

Hoi *W...*

Bij deze de brief, ik hoop dat je hem even goed wilt doorlezen.

Ik vind je echt een aardige gozer en heel chill. Je weet ondertussen al wat ik van je vind, en na onze dag in de stad ben ik meer gaan denken over de dingen die je zei.

Ik kom er soms echt even niet meer uit wanneer ik aan je denk. Ik denk steeds zo vaak aan je, elk uur elke seconde hoor ik in mijn hoofd het woord 'W...*' maar als ik dan bepaalde opmerkingen naar boven haal weet ik het soms gewoon niet meer. Ik voel dan een druk, die moeilijk te omschrijven is. Op dat moment gaat dan alles door mijn hoofd heen waardoor ik er soms echt gek van wordt.

Ook bij de opmerking waar ik zo blij van werd: Je zei wat ik zou doen als jij ook op mij was. Ik wist wat ik zou doen en wist ook wat ik zou willen Ik vind je, zoals je al weet, al een tijdje leuk dus ik zou graag iets met je willen hebben dus dat als eerste. Mijn grootste wens/droom is, jou in mijn leven zien. Met als doel om je ‘gelukkig’ te maken. Ik zei van dat ik het niet wist maar ook daar kwam mijn druk weer naar boven. Ik probeer mezelf te zijn en te zeggen wat ik voel maar soms kan ik het helaas gewoon niet.

Door deze hele situatie, die al sinds begin april speelt, voel ik me de laatste tijd(en) heel erg onzeker en verdrietig. Mijn verdriet zet ik om in drukte. Misschien had je dat al gemerkt...

Al jou voorstellen en ideeën klinken mij zo leuk in de oren maar soms raak ik in de war waardoor ik even niet meer weet wat serieus en wat als grapje is bedoeld. Jij kan daar helemaal niks aan doen maar mijn instinct zegt iets waardoor ik twijfel. Ik wil graag dat je blijft logeren net wat je voorstelde alleen raak ik in de war. Mijn ouders weten niet dat ik bi ben waardoor ik bang ben dat zij er iets achter gaan denken. Misschien klinkt het raar maar soms weet ik gewoon niet meer wat ik precies denk. Ik probeer het ook uit mijn hoofd te zetten, maar dit gaat zeer moeilijk, en ben er erg mee bezig.

Na alles wat ik je verteld heb hoop ik dat je het begrijpt en accepteert, ik ben blij dat ik je het heb verteld want soms twijfelde ik of je mij wel normaal vond, en of je mij accepteerde zoals ik ben. Ik vertrouw je en vind je een ontzettend leuke en aardige jongen. Ik hoop dat onze vriendschap na deze brief niet verslechterd maar dat we verder gaan als hele goede vrienden. En misschien in de toekomst als meer, maar voor mij zijn dat dromen.

Ik hoop dat je dit alles begrijpt, zo niet, laat het maar even weten.
en ik wil je nogmaals bedanken voor het respect wat je naar mij toe toont en hebt getoond!

Graag hoor ik een reactie op mijn vragen,
Alvast bedankt.

Groetjes,

*mijn naam*
Die brief heb ik laten lezen aan de leerkracht en is "goedgekeurd".
Op Hyves zag ik dat ie online was, ik vroeg aan hem hoe het ging met zijn vriendin, heeft weer een nieuwe , en hieronder zie je eenbeetje globaal hoe het gesprek ging:

ik zeg: (18:28)vinden jullie elkaar allebei leuk?
zegt: (18:29)nee het over onver ons
zegt: (18:29)*mijn naam*, jij en ik
zegt: (18:29)het wordt nix tussen ons
zegt: (18:29)gewoon vrienden
zegt: (18:29)hoe bedoel je... ik vat m niet helemaal... ik vroeg of *naam vriendin* en jij iets hadden... wat bedoel je
hij zegt: (18:31)nee! *mijn naam* & *zijn naam* KRIJGEN GEEN RELATIE
hij zegt: (18:31)gesnapt ?
<ik zegt: (18:31)ben je boos
hijzegt: (18:32)nee
<ik> zegt: (18:32)wel of niet?
hij zegt: (18:32)je snapte het tog niet, ik geef duidelijk andwoord
<ik> zegt: (18:32)jawel, ik snap het, bedankt voor je antwoord maar ben je nu boos op mij?
hij zegt: (18:33)nee joh
<ik zegt: (18:33)oh gelukkig
ik> zegt: (18:36)maar wist je dat echt niet dat ik die opmerkingen heel letterlijk opvatte?
hij zegt: (18:36)jawel, alleen ik denk er niet altyd aan
<ik zegt: (18:37)oke, nee dat dacht ik al, maakt ook niet uit, want ik neem het je ook niet kwalijk
ik> zegt: (18:39)nee, ik vond het onduidelijk met je opmerking over het voelen enzo... maar kweet nou hoe je het bedoeld...
hij zegt: (18:39)oke, ik bedoelde verder nix met die opmerkingen

Het antwoord is dus heel duidelijk.
Het is niet wat ik hoopte, maar hij wil dus ook niet de vriendschap verbreken, en dat vond ik erg belangrijk!
Hij is ook niet boos, en hij was zich er dus niet bewust van, van zijn opmerkingen,
we gaan verder als gewone vrienden,
ik heb mezelf voorgenomen dat ik de komende dagen/weken even niks afspreek totdat ik dit "verwerkt heb".
Dan zal ik zijn opmerkingen niet meer serieus nemen, in deze vorm,
we kunnen ook gewoon vrienden zijn,
ik ga niet meer hopen op...
want dan ga ik mezelf voor de gek houden,
het is ander antwoord dan verwacht.
ALLEMAAL ERG BEDANKT NOGMAALS VOOR DE HULP!!!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten