Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
OMG, iemand waarmee ik ruzie heb wil blijkbaar mijn hotmail kraken aangezien ik 12 verzoeken heb (na het drie keer foutief beantwoorden van mijn geheime vraag stuurt hotmail automatisch een mailtje naar een alternatief adres). Ik dacht dat je dit deed toen je 14 was niet in de twintig
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
OMGWTFBBQ:
"Terwijl Justitie er alles aan doet om de blunder van het verlenen van een verlof aan Saban B. weer ongedaan te krijgen heeft de vrouwenhandelaar zelf inmiddels weer wat van zich laten horen. Via zijn advocaten Gerard Spong en Jan Hein van Dijk heeft hij laten weten stappen te willen ondernemen tegen de media. De reden is een foto van Saban B., gemaakt in de gevangenis van zijn huwelijk daar, die in verschillende media gepubliceerd is." Hier zijn gewoon echt geen woorden voor :') |
![]() |
|
Ik dacht op straat aangesproken te gaan worden door een goededoelenmevrouw. Maar integendeel, ze vroeg of ik mee wilde doen aan een test over pittige nootjes. Mocht ik mee naar een testhokje nieuwe soorten nootjes eten. Enfin, gratis voedsel, en als dank ook nog twee rollen Fruitella. WTf van de dag.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen ik iets van 10 was liep ik met mijn moeder op straat en toen werden we gevraagd of we vla wilden testen. ![]() Later werd die vla nog verkocht (iets met koeien erop ofzo) maar volgens mij werd dat geen succes. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
OMFFGGG ik kom er opeens achter dat Stephen Colbert de stem van Phil Ken Sebben doet in Harvey Birdman, Attorney at Law
![]() ![]() Uice naamzoek! Wist jij dat? Ik wou dat Stephen Colbert in het echt ook zo praatte als Phil Ken Sebben ![]() |
![]() |
|
OMG ik had een gigantische flashback vandaag!
Ik liep op Amsterdam Centraal en toen stond daar een groepje mannelijke joden. Ik besefte dat ik nog nooit 'echte' joden 'live' had gezien. Ze droegen echt keppeltjes en van die hoeden met een brede rand, en ze hadden allemaal zwart haar en van die pijpekrullen bij hun oren en een jodenneus, en ik zat zo van ![]() ![]() En toen had ik een flashback van de eerste keer dat ik een man met een baard zag en riep: 'die man heeft een sinterklaas aan!' en de eerste keer dat ik een neger zag en een opmerking maakte over dat hij stout was omdat hij zich had zwartgeschminkt. Ik liep echt zo van NIETKIJKENOMGZAGENJULLIEDATOOKOMG |
![]() |
|
Verwijderd
|
dit topic is ook behoorlijk wtf http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1777783
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Omg ik ging met een docent ideeën bespreken en liet hem een stuk in mijn dummy lezen. Zei hij, na het stuk gelezen te hebben: 'Er is nu één woord dat in me opkomt, en dat is: BLIEP.' Achteraf bleek bliep wel iets positiefs te zijn. Gelukkig maar.
![]() En omg, een meisje uit mijn klas doet een project over anussen en zoekt vrijwilligers die hun anus wel willen laten fotograferen om er een kunstwerk van te maken. Haar vader had zich al aangemeld zei ze. Omg. ![]() Maar verder is alles hier best normaal. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |