Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2009, 19:22
Verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2009, 19:44
Neko*
Neko* is offline
Omg, mailtje, mailtje, mailtje!
Oud 18-09-2009, 19:47
Verwijderd
OMG die mensen die denken dat Wilders SERIEUS een kopdoektax ofzoiets wil invoeren en niet in de gaten hebben dat het een pvvtoneelstukje is.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2009, 19:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
OMGOMG mijn stiefmoeder maakte een grapje
Met citaat reageren
Oud 19-09-2009, 18:21
Verwijderd
Geweldig arrogante brief achterop de VPRO-gids:

Hij kijkt naar haar

Mijn beste vriendin is verliefd op een jongen van de school, een ongelofelijke player. Maar iedereen weet dat ze hem leuk vindt en ze krijgt wel een beetje aandacht van hem (maar helemaal niet veel en meestal komt het uit haar).
Het probleem is dus, mijn vriendin is helemaal verliefd op hem, en denkt ook dat hij haar leuk vindt (ze hebben nog nooit in het echt met elkaar gepraat alleen via internet). Ze heeft het over niks anders en omdat de jongen nogal populair is voelt ze zich behoorlijk populair. Ze is het alleen niet! Ik was altijd de populairste en knapste van het groepje maar nu doet zij of dat zo is. Ik was degene die alles wist en iedereen kende maar doet zij of zij dat is maar dat is dus niet zo.
En de jongen waar ze verliefd op is gaat ook met een ander meisje, daar zoent hij mee en zo. Alleen weet zij dat niet, ze denkt zelfs dat hij wel verkering met haar wil. Daar klopt niks van, die jongen kwam trouwens op mij af, maar ik ging er niet op door en mijn vriendin wel! Hij vindt haar zelfs irritant, alleen weet ze dat allemaal niet.
Ik weet niet of ik het moet vertellen. Ik wil het wel omdat ze zo irritant is maar het is ook zo dat ik haar het niet gun dat ze hem kan afwijzen. Ik heb gewoon nog liever dat hij haar afwijst, want dat zal hij waarschijnlijk wel doen.
Het andere probleem is dus, dat ik hem misschien wel een beetje leuk vind! En dat is nog het ergste. Maar ik ben altijd degene waar naar gekeken wordt, niet mijn vriendin. Ze doet nu alleen van wel en ik erger me er dood aan. Wat moet ik nou?

Een meisje van 17
Met citaat reageren
Oud 19-09-2009, 18:25
Verwijderd
Ahaha jezus
Met citaat reageren
Oud 20-09-2009, 19:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jaloeoers
Met citaat reageren
Oud 20-09-2009, 19:58
Verwijderd
Wel tof dat ze het plaatsen .
Met citaat reageren
Oud 20-09-2009, 20:03
Rivka
Rivka is offline
Citaat:

Hij kijkt naar haar

Mijn beste vriendin is verliefd op een jongen van de school, een ongelofelijke player. Maar iedereen weet dat ze hem leuk vindt en ze krijgt wel een beetje aandacht van hem (maar helemaal niet veel en meestal komt het uit haar).
Het probleem is dus, mijn vriendin is helemaal verliefd op hem, en denkt ook dat hij haar leuk vindt (ze hebben nog nooit in het echt met elkaar gepraat alleen via internet). Ze heeft het over niks anders en omdat de jongen nogal populair is voelt ze zich behoorlijk populair. Ze is het alleen niet! Ik was altijd de populairste en knapste van het groepje maar nu doet zij of dat zo is. Ik was degene die alles wist en iedereen kende maar doet zij of zij dat is maar dat is dus niet zo.
En de jongen waar ze verliefd op is gaat ook met een ander meisje, daar zoent hij mee en zo. Alleen weet zij dat niet, ze denkt zelfs dat hij wel verkering met haar wil. Daar klopt niks van, die jongen kwam trouwens op mij af, maar ik ging er niet op door en mijn vriendin wel! Hij vindt haar zelfs irritant, alleen weet ze dat allemaal niet.
Ik weet niet of ik het moet vertellen. Ik wil het wel omdat ze zo irritant is maar het is ook zo dat ik haar het niet gun dat ze hem kan afwijzen. Ik heb gewoon nog liever dat hij haar afwijst, want dat zal hij waarschijnlijk wel doen.
Het andere probleem is dus, dat ik hem misschien wel een beetje leuk vind! En dat is nog het ergste. Maar ik ben altijd degene waar naar gekeken wordt, niet mijn vriendin. Ze doet nu alleen van wel en ik erger me er dood aan. Wat moet ik nou?

Een meisje van 17
Jesus Christ dude!
Wat erg zeg...
Oud 20-09-2009, 22:40
Verwijderd
OMG morgen eindelijk weer weg, woei!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2009, 23:06
Daboman
Daboman is offline
Citaat:

Hij kijkt naar haar

Een meisje van 17
WTF
Oud 22-09-2009, 00:32
Verwijderd
OMG, iemand waarmee ik ruzie heb wil blijkbaar mijn hotmail kraken aangezien ik 12 verzoeken heb (na het drie keer foutief beantwoorden van mijn geheime vraag stuurt hotmail automatisch een mailtje naar een alternatief adres). Ik dacht dat je dit deed toen je 14 was niet in de twintig haha WTF.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2009, 10:39
TopDrop
TopDrop is offline
haha, wtf

Oud 22-09-2009, 22:08
Verwijderd
OMGWTFBBQ:

"Terwijl Justitie er alles aan doet om de blunder van het verlenen van een verlof aan Saban B. weer ongedaan te krijgen heeft de vrouwenhandelaar zelf inmiddels weer wat van zich laten horen. Via zijn advocaten Gerard Spong en Jan Hein van Dijk heeft hij laten weten stappen te willen ondernemen tegen de media. De reden is een foto van Saban B., gemaakt in de gevangenis van zijn huwelijk daar, die in verschillende media gepubliceerd is."

Hier zijn gewoon echt geen woorden voor :')
Met citaat reageren
Oud 23-09-2009, 20:03
TopDrop
TopDrop is offline
Oud 23-09-2009, 20:47
Verwijderd
Deelnemers (acteurs en actrices) van de Filmquiz die filmposters moeten raden en die van The Big Lebowski niet eens herkennen :')

Matthijs van Nieuwkerk die als een hulpeloze cultuurbarbaar niets weet van filmklassiekers en de boel aan elkaar moet presenteren :')
Met citaat reageren
Oud 23-09-2009, 21:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline

srsly, wtf.
Oud 24-09-2009, 12:28
Rivka
Rivka is offline
Oud 24-09-2009, 16:23
capibara
capibara is offline
Ik dacht op straat aangesproken te gaan worden door een goededoelenmevrouw. Maar integendeel, ze vroeg of ik mee wilde doen aan een test over pittige nootjes. Mocht ik mee naar een testhokje nieuwe soorten nootjes eten. Enfin, gratis voedsel, en als dank ook nog twee rollen Fruitella. WTf van de dag.
Oud 24-09-2009, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht op straat aangesproken te gaan worden door een goededoelenmevrouw. Maar integendeel, ze vroeg of ik mee wilde doen aan een test over pittige nootjes. Mocht ik mee naar een testhokje nieuwe soorten nootjes eten. Enfin, gratis voedsel, en als dank ook nog twee rollen Fruitella. WTf van de dag.
Mijn nichtje doet dat werk. OMG!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2009, 19:28
capibara
capibara is offline
Notentesten afnemen, what a job
Oud 24-09-2009, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Notentesten afnemen, what a job
WTF (om ontopic te blijven)

Nee mensen van straat halen om gratis producten te testen en wat dingetjes mee te geven als ze echt wat invullen daarna
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 09:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
OMGWTF, z0r is ALWEER van het netwerk af
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Duyvis? En welke nootjes moest je eten en waren ze te eten?

Toen ik iets van 10 was liep ik met mijn moeder op straat en toen werden we gevraagd of we vla wilden testen. Ik moest aardbeienvla, bananenvla en chocoladevla eten en dan zeggen welke ik de lekkerste vond. Ik vond de bananenvla wel eetbaar, dus kregen we twee pakken mee naar huis.

Later werd die vla nog verkocht (iets met koeien erop ofzo) maar volgens mij werd dat geen succes.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 10:33
capibara
capibara is offline
Citaat:
Vierkante notenblokjes, met pinda, cashewnoten en stukjes zwarte peper. Wel een geinig formaat en goed binnen te houden.
Oud 26-09-2009, 11:57
Verwijderd
Citaat:

Toen ik iets van 10 was liep ik met mijn moeder op straat en toen werden we gevraagd of we vla wilden testen. Ik moest aardbeienvla, bananenvla en chocoladevla eten en dan zeggen welke ik de lekkerste vond. Ik vond de bananenvla wel eetbaar, dus kregen we twee pakken mee naar huis.

Later werd die vla nog verkocht (iets met koeien erop ofzo) maar volgens mij werd dat geen succes.
Domo langlekkervla?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Domo langlekkervla?
Ja, het was van Domo, alleen geen langlekkervla volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2009, 07:43
Verwijderd
OMFFGGG ik kom er opeens achter dat Stephen Colbert de stem van Phil Ken Sebben doet in Harvey Birdman, Attorney at Law En een stem in Venture Bros, maar dat verrast me niet want ik herkende 'm van Harvey Birdman. Ik wist alleen niet dat het Colbert was. Hij heeft ook iets gedaan voor The Simpsons en voor American Dad en hij zat in Curb Your Enthusiasm.

Uice naamzoek! Wist jij dat?

Ik wou dat Stephen Colbert in het echt ook zo praatte als Phil Ken Sebben
Met citaat reageren
Oud 29-09-2009, 21:08
Verwijderd
wut
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1774050
Met citaat reageren
Oud 29-09-2009, 21:19
Verwijderd
Ze is niet de eerste die dat doet Zie xentric!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2009, 13:20
Verwijderd

(Ecnelis manon naamzoek.)
Met citaat reageren
Oud 13-10-2009, 13:51
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 13-10-2009, 13:53
Verwijderd
haha wtf
Met citaat reageren
Oud 18-10-2009, 16:15
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 18-10-2009, 16:23
Verwijderd
WAT
Met citaat reageren
Oud 18-10-2009, 17:04
TopDrop
TopDrop is offline
:\
Oud 18-10-2009, 17:05
Verwijderd
Ik vraag me af wat hier dan nu weer achter zit.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2009, 18:06
Verwijderd
Citaat:
WTF (om ontopic te blijven)

Nee mensen van straat halen om gratis producten te testen en wat dingetjes mee te geven als ze echt wat invullen daarna
Huhu, ik heb daar een keer aan meegedaan. Moest ik rookworst proeven.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2009, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Wijnbal? Nooit van gehoord.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2009, 18:32
Verwijderd
Eigenlijk hoort 'ie hier:
Citaat:
Ik had vrijdag een haaknaald in mijn vinger. True story. Ik kreeg lachgas, dat was wel ''lachen'' en een insisie, dat was niet zo prettig.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 20:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
OMG ik had een gigantische flashback vandaag!
Ik liep op Amsterdam Centraal en toen stond daar een groepje mannelijke joden. Ik besefte dat ik nog nooit 'echte' joden 'live' had gezien. Ze droegen echt keppeltjes en van die hoeden met een brede rand, en ze hadden allemaal zwart haar en van die pijpekrullen bij hun oren en een jodenneus, en ik zat zo van
En toen had ik een flashback van de eerste keer dat ik een man met een baard zag en riep: 'die man heeft een sinterklaas aan!' en de eerste keer dat ik een neger zag en een opmerking maakte over dat hij stout was omdat hij zich had zwartgeschminkt. Ik liep echt zo van NIETKIJKENOMGZAGENJULLIEDATOOKOMG
Met citaat reageren
Oud 28-10-2009, 14:07
Verwijderd
omg het LJH-topic heeft 17.051 views, volgens mij leest het hele forum daar mee
Met citaat reageren
Oud 28-10-2009, 16:33
Verwijderd
dit topic is ook behoorlijk wtf http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1777783
Met citaat reageren
Oud 28-10-2009, 17:55
Verwijderd
Omg ik ging met een docent ideeën bespreken en liet hem een stuk in mijn dummy lezen. Zei hij, na het stuk gelezen te hebben: 'Er is nu één woord dat in me opkomt, en dat is: BLIEP.' Achteraf bleek bliep wel iets positiefs te zijn. Gelukkig maar.

En omg, een meisje uit mijn klas doet een project over anussen en zoekt vrijwilligers die hun anus wel willen laten fotograferen om er een kunstwerk van te maken. Haar vader had zich al aangemeld zei ze. Omg.

Maar verder is alles hier best normaal.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2009, 18:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
gadverdamme rasmus, haar vader
Met citaat reageren
Oud 28-10-2009, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Omg ik ging met een docent ideeën bespreken en liet hem een stuk in mijn dummy lezen. Zei hij, na het stuk gelezen te hebben: 'Er is nu één woord dat in me opkomt, en dat is: BLIEP.' Achteraf bleek bliep wel iets positiefs te zijn. Gelukkig maar.
wtf
Met citaat reageren
Oud 28-10-2009, 18:45
Verwijderd
Citaat:
En omg, een meisje uit mijn klas doet een project over anussen en zoekt vrijwilligers die hun anus wel willen laten fotograferen om er een kunstwerk van te maken. Haar vader had zich al aangemeld zei ze. Omg.

Maar verder is alles hier best normaal.
Raar idee van kunst heeft zij. En haar vader is zo mogelijk nog raarder.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2009, 18:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Tja, Courbet schilderde al vaginaschilderijen.
Oud 28-10-2009, 18:52
Verwijderd
"Onderweg Naar Morgen trekt minder kijkcijfers dan voorheen"

OMG, gek he, als het de slechtst geacteerde soapserie aller tijden is! Ik zal blij zijn als ze de stekker uit zo'n pulpprogramma trekken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten