Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb er in ieder geval niemand (behalve mezelf, je bent een beterweterige grote zus of niet) over gehoord. Ik hoor het zelf ook minder - je raakt eraan gewend - maar als ik het zo typ dan vraag ik me eigenlijk af waarom er nog geen juf is geweest die het eens heeft aangesneden. Maar hij maakt die de/te fouten niet als hij schrijft, als het goed is. Tenminste, daar valt het me nooit op. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||||
@ Rationeel: hihi, da's beter dan wat mijn moeder eens zei. Ik zei dat ik dacht dat iets erfelijk was en toen zei zij: 'Nee joh, dat is helemaal niet erfelijk. Dat is gewoon iets wat veel mensen hebben. Ik bedoel: jij hebt het, ik heb het, mijn moeder had het ook!'
![]() En OT: Citaat:
Aaargh, deze is ook erg: Citaat:
Oké, nog eentje en dan hou ik op: Citaat:
|
Ja, dat snap ik. Maar dat doet mijn toetsenbord niet (moet ik een andere instelling doen). Dus ik doe het met alt. En ik kan natuurlijk gaan uitzoeken hoe ik dat ook met de i enzo doe, maar dat vind ik nou ook weer niet de moeite waard. Bovendien vind ik het er suf uitzien met een accent op allebei de letters
![]() (enneh... vond je dat nou echt opvallender dan de spelfouten die ik noemde? ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|