Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2010, 14:21
Tink*
Tink* is offline
Jezus, ik dacht dat je in een mediatheek je bek moest houden en alleen mocht praten op fluistertoon. Maar kennelijk mag je daar ook al gillen. Je kan daar toch niet fatsoenlijk werken.
Oud 16-09-2010, 14:35
Verwijderd
Citaat:
iehl, er schijnt hier 's nachts een vent op het dak te klimmen en te gluren wijkagent stond net op het dak. De gluurder gooit 's nachts steentjes tegen de ramen van mensen uit de andere straat. Creepy
Ramen dichthouden als je slaapt of weg bent Voor de zekerheid.

Laatst gewijzigd op 16-09-2010 om 14:50. Reden: Typefout.
Oud 16-09-2010, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Ramen dichthouden als je 's slaapt of weg bent Voor de zekerheid.
Ja.
Oud 16-09-2010, 14:44
Rationeel
Rationeel is offline
vanavond naar machete!
Oud 16-09-2010, 14:49
Verwijderd
Bij mustsee?
Oud 16-09-2010, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Cafe en ik ga er gewoon het beste van maken.
cool
Oud 16-09-2010, 14:52
Macrador
Macrador is offline
Weet iemand hier misschien waarom mijn windows vista's werkbalken terug naar oud zijn veranderd? Ik heb hem deze morgen updates laten doen en nu zijn het allemaal oude werkbalken
Oud 16-09-2010, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Naja 99% van de tijd dat ik me verbrand is op werk. Dan vind ik koelen niet zo erg aangezien ik er betaald voor wordt
als ik me verbrand is dat altijd als ik bijna klaar ben met koken. En dan denk ik "IK KAN NIET KOELEN WANT DAN KOELT HET ETEN AF AAAH " en koel ik niet, en later krijg ik blaren en denk ik "ik had het eten ook wel weer kunnen opwarmen ".
Oud 16-09-2010, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Weet iemand hier misschien waarom mijn windows vista's werkbalken terug naar oud zijn veranderd? Ik heb hem deze morgen updates laten doen en nu zijn het allemaal oude werkbalken
Theodoor had dat ook! Opnieuw opstarten hielp.
Oud 16-09-2010, 14:55
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Theodoor had dat ook! Opnieuw opstarten hielp.
ik ben nu nog updates aan het binnehalen ( bloody vista) en dan zal ik dat is proberen thanks
Oud 16-09-2010, 15:03
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
De grote truc met computers / internet / technologie: als je problemen hebt, herstart het eens. Het zou zoveel problemen schelen als mensen dat als éérste deden voor ze om hulp vroegen.
Oud 16-09-2010, 15:04
Verwijderd
hm ik verveel me een beetje
Oud 16-09-2010, 15:06
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
De grote truc met computers / internet / technologie: als je problemen hebt, herstart het eens. Het zou zoveel problemen schelen als mensen dat als éérste deden voor ze om hulp vroegen.
luiheid is zeer menselijk en zeker willen zijn ook

Citaat:
hm ik verveel me een beetje
4 op een rij spelen!
Oud 16-09-2010, 15:06
Verwijderd
Oei iets te veel 'bo' in de domibo
Oud 16-09-2010, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Zo, ook mijn andere vak lijkt mee te vallen. Toffe docente iig.

Sann naamzoek: ik snap eindelijk formeel/materieel in de deze context!
Haha nice

Ik heb een vreselijke heks als docente. Serieus ik voelde me weer een puber die z'n huiswerk niet gemaakt had op de middelbare school. Behalve dat ik het wel gemaakt had.
Oud 16-09-2010, 15:09
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
luiheid is zeer menselijk en zeker willen zijn ook
Herstarten is meer moeite dan posten / bellen / wat dan ook?
Oud 16-09-2010, 15:10
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Herstarten is meer moeite dan posten / bellen / wat dan ook?
lees het 2de deel van de post
Oud 16-09-2010, 15:12
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
lees het 2de deel van de post
Het idee is dus dat je die zekerheid wel hebt als je herstart hebt. Het zal je computer niet doen imploderen, er zal geen nucleaire oorlog uitbreken, dus eigenlijk zal alles vast wel goed komen als je het gewoon probeert. En anders kun je altijd nog vragen.
Oud 16-09-2010, 15:16
Verwijderd
Hoi, ik ben er weer. Hoe gaat het met jullie?
Oud 16-09-2010, 15:19
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Het idee is dus dat je die zekerheid wel hebt als je herstart hebt. Het zal je computer niet doen imploderen, er zal geen nucleaire oorlog uitbreken, dus eigenlijk zal alles vast wel goed komen als je het gewoon probeert. En anders kun je altijd nog vragen.
Wow toch raar dat mensen kunnen zagen over iemand die iets vraagt
Oud 16-09-2010, 15:20
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Hoi, ik ben er weer. Hoe gaat het met jullie?
Goed goed en met jou?
Oud 16-09-2010, 15:21
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Wow toch raar dat mensen kunnen zagen over iemand die iets vraagt
Ik werk op een helpdesk, het ligt gevoelig.
Oud 16-09-2010, 15:22
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
het is hier het forum en niet iedereen heeft altijd zin om na te denken
Oud 16-09-2010, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Haha nice

Ik heb een vreselijke heks als docente. Serieus ik voelde me weer een puber die z'n huiswerk niet gemaakt had op de middelbare school. Behalve dat ik het wel gemaakt had.
Ai, dasnieleuk!

Die van mij heet Jurgens of iets in die geest. Wel geinig mens, met dr roze rok en groene panty.
Oud 16-09-2010, 15:24
Allure
Allure is offline
Oud 16-09-2010, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Goed goed en met jou?
Goed hoor .
Oud 16-09-2010, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Ai, dasnieleuk!

Die van mij heet Jurgens of iets in die geest. Wel geinig mens, met dr roze rok en groene panty.
Hm zegt me niks! Maar ik geloof dat ik alleen maar mannen heb gehad voor bestuursrechtelijke vakken. Die van mij ken je sowieso niet en haar naam is veel te googlegevoelig
Oud 16-09-2010, 15:31
Verwijderd
Linooz, de nieuwe Therion al geluisterd? Best een aardig plaatje, wat 70s prog-invloeden in de mix dit keer.
Oud 16-09-2010, 15:32
Verwijderd
Dat was weer enerverend. Mijn vak is nu gewoon opgeheven omdat ik de enige student ben en de prof er drie uur voor moet treinen. En toen wilde hij me het eerst in Nijmegen laten volgen, in MAART. Dus toen zei ik dat mijn plan is voor die tijd afgestudeerd te zijn, en nu hebben we afgesproken dat ik een paar keer bij hem thuiskom met tussenpozen van twee weken, voor een soort van mondelinge deeltentamensachtig iets. Ha.

Hmm. Teruglezend klinkt die laatste zin nogal fout en suggestief
Oud 16-09-2010, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Hm zegt me niks! Maar ik geloof dat ik alleen maar mannen heb gehad voor bestuursrechtelijke vakken. Die van mij ken je sowieso niet en haar naam is veel te googlegevoelig
Haha. Nou ben ik toch wel benieuwd, als ze echt zo'n heks is.
De docenten vinden me trouwens allemaal vet interessant, dat ik in de ''Maastrichtse school'' ben opgeleid en zo. Nooit eerder bij stilgestaan, maar dat hoeven zij dan weer niet te weten.
Oud 16-09-2010, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Dat was weer enerverend. Mijn vak is nu gewoon opgeheven omdat ik de enige student ben en de prof er drie uur voor moet treinen. En toen wilde hij me het eerst in Nijmegen laten volgen, in MAART. Dus toen zei ik dat mijn plan is voor die tijd afgestudeerd te zijn, en nu hebben we afgesproken dat ik een paar keer bij hem thuiskom met tussenpozen van twee weken, voor een soort van mondelinge deeltentamensachtig iets. Ha.

Dat dacht ik ook gelijk

Maar mooi dat er toch een soort van regeling is op deze manier
Oud 16-09-2010, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Haha. Nou ben ik toch wel benieuwd, als ze echt zo'n heks is.
De docenten vinden me trouwens allemaal vet interessant, dat ik in de ''Maastrichtse school'' ben opgeleid en zo. Nooit eerder bij stilgestaan, maar dat hoeven zij dan weer niet te weten.
Is de "Maastrichtse school" zo anders dan?
Oud 16-09-2010, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Linooz, de nieuwe Therion al geluisterd? Best een aardig plaatje, wat 70s prog-invloeden in de mix dit keer.
Vriend van me vertelde dat ie de moeite waard was, dus moet hem idd maar eens gaan luisteren
Oud 16-09-2010, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Is de "Maastrichtse school" zo anders dan?
Ja dat is schijnbaar een hele richting in het ''denken over staats- en bestuursrecht,'' o.l.v. A.Q.C Tak. Sowieso heeft de UM een Franse traditie en de UU een Engelse, begreep ik al eerder. Wat daar het verschil tussen is weet ik niet, maar schijnbaar is het alleen maar goed om van beide iets mee te krijgen!
Oud 16-09-2010, 15:38
Verwijderd
Paaseieren <3
Oud 16-09-2010, 15:38
Verwijderd
Citaat:

Wel handig, want dat scheelt jou ook tijd en mondelinge tentamens gaan vaak beter dan schriftelijke
Oud 16-09-2010, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Wel handig, want dat scheelt jou ook tijd en mondelinge tentamens gaan vaak beter dan schriftelijke
Het zou sowieso een mondeling tentamen worden, het enige verschil nu is dat het een paar kleinere zijn in Leiden ipv een grote in Groningen, en dat ik geen colleges meer heb. En dat is enerzijds wel fijn, want het scheelt me like acht uur reizen per week, maar aan de andere kant onthoud ik dingen die me verteld worden makkelijker dan uit een gortdroog ingewikkeld boek a 700 pagina's hmm dat wordt zoeken naar zelfdiscipline.
Oud 16-09-2010, 16:10
Verwijderd
pffoeeiii.
Oud 16-09-2010, 16:11
Verwijderd
Citaat:
pffoeeiii.
Zeg dat wel! Bijna tijd om naar huis te gaan en morgen ga ik mooi op tijd naar Zwolle terug. Pfffrrrrrrrrrt!
Oud 16-09-2010, 16:11
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Bij mustsee?
jup
Oud 16-09-2010, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een keer herstart en toen deed hij helemaal niks meer
Oud 16-09-2010, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Ik vroeg laatst iets op tweakers en ik kreeg 30 reply's zonder het antwoord maar alleen met gezeur over google ed.
Oud 16-09-2010, 16:14
Verwijderd
Xenos <3333

Ik ben rijker: een torenhouderding voor cupcakes, theeglazen, veel grote dennenappels, nepherfstblaadjes en heel gave waxinelichtjeshouders in de vorm van uilen (uilen <3). Van die laatste drie heb ik een kklelijk HERFSTSTUKJE gemaakt voor in de vensterbank
Oud 16-09-2010, 16:14
Verwijderd
Citaat:
<3<3<3

Standaard helpdeskvraag is dan ook "Heeft u uw computer al eens herstart?"
Oud 16-09-2010, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Xenos <3333

Ik ben rijker: een torenhouderding voor cupcakes, theeglazen, veel grote dennenappels, nepherfstblaadjes en heel gave waxinelichtjeshouders in de vorm van uilen (uilen <3). Van die laatste drie heb ik een kklelijk HERFSTSTUKJE gemaakt voor in de vensterbank
Ppppppics!
Verwijderd
Citaat:
<3<3<3

Standaard helpdeskvraag is dan ook "Heeft u uw computer al eens herstart?"
"Zit de stekker erin?"
Verwijderd
Citaat:
Zeg dat wel! Bijna tijd om naar huis te gaan en morgen ga ik mooi op tijd naar Zwolle terug. Pfffrrrrrrrrrt!
Ik heb mijn vrijmibo vanmiddag al gehad
Verwijderd
En OMFG hebben jullie dit al gezien?

http://www.vkmag.com/videos/videos_z..._howard_stern/
Oud 16-09-2010, 16:16
Verwijderd
Citaat:
jup
Dan ben ik er ook! Naar welke film ga je? Toch niet naar machete?
Oud 16-09-2010, 16:17
Verwijderd
Citaat:
"Zit de stekker erin?"
Toen ik in het Erasmus zat is me 3x gevraagd of ik kan helpen omdat de monitor van de computer naast me geen beeld gaf, 3x zat de stekker er niet in
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten