Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2010, 12:47
Verwijderd
Citaat:
<3

Een paar uur. Eet soep, dat gaat prima Oh en kaakchirurg vertelde mij dat je de eerste pijnstiller het beste kan nemen voor de verdoving is uitgewerkt. Dus als het een beetje gevoelig begint te worden.
Oh, dan fiets ik zo maar eens naar de apotheek.

En @Carn: misschien, maar ik ben niet heel erg cultureel ondernemer. Ik heb wel een eigen bedrijfje, maar dat is puur omdat sommige werkgevers dat van me verlangen. Maar goed, misschien moet ik maar eens een eigen voorstelling gaan opzetten ofzo. Ik ben daar alleen totaal niet handig in. Subsidies aanvragen en shit.
Advertentie
Oud 23-09-2010, 12:47
Verwijderd
ik ben die blauwe pleuris beesten van avatar spuugzat, eigenlijk. Ook in parodie en alles.
Oud 23-09-2010, 12:48
Verwijderd
Hebben jullie trouwens gehoord dat er een 'geheime boodschap' zat in de troonrede?

Geheime boodschap in tekst koningin
In de troonrede die koningin Beatrix heeft voorgelezen, is een geheime boodschap verstopt. De eerste letters van de eerste zinnen van de tekst vormen de naam Willem van Nassov.

Premier Balkenende is verantwoordelijk voor de geheime boodschap. Volgens de RVD is het een verwijzing naar het Wilhelmus dat 'van ons allemaal' is. Balkenende lijkt er iets mee te willen zeggen over de eenheid van ons land.

Wat een nerd is het het toch ook, ik zie hem er al gniffelend aan bezig. :')
Oud 23-09-2010, 12:48
Verwijderd
Citaat:
ik ben die blauwe pleuris beesten van avatar spuugzat, eigenlijk. Ook in parodie en alles.
Oud 23-09-2010, 12:49
Verwijderd
Citaat:
and there's coming even more...
Oud 23-09-2010, 12:51
Verwijderd
Check het hier http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuw...esdag_2010.xml
Oud 23-09-2010, 12:51
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Ik vind die blauwe pleuris beesten nog steeds geweldig, vooral in parodieën juist
Oud 23-09-2010, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Nieuw academisch dieptepunt. Ik heb ruzie gehad met mijn docent of ik mijn fucking 'huiswerk' al dan niet gemaakt had. Wat een kleuterschool die UU Aargh. Ik ben nog boos. Vervolgens liet ze me 3 casussen oplossen om te bewijzen dat ik niet goed voorbereid was. Vette pech voor haar dat ik alles tot in de puntjes op orde had en ze me op geen enkele fout kon betrappen. Wat een kutwijf. BAH.
Het is echt een crèche daar he af en toe. Kusje!
Oud 23-09-2010, 12:54
Verwijderd
ik snap het gedoe ook niet, eigenlijk. Het zijn lelijk ontworpen blauwe dingen met een soort usb poort staart waar ze lekker met andere dieren kunnen aanrommelen en dan zijn er oei, boze mensen die het onbehebbelijke willen hebben en boe boe. Van die vierkante amerikaanse soldaten en alles. Er is werkelijk níets interessants aan die film.
Oud 23-09-2010, 12:56
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
ik snap het gedoe ook niet, eigenlijk. Het zijn lelijk ontworpen blauwe dingen met een soort usb poort staart waar ze lekker met andere dieren kunnen aanrommelen en dan zijn er oei, boze mensen die het onbehebbelijke willen hebben en boe boe. Van die vierkante amerikaanse soldaten en alles. Er is werkelijk níets interessants aan die film.
Hmm, er zijn duizenden betere films, voor een origineel verhaal moet je hem ook niet kijken . Vond het 3d toch wel een hele ervaring. Supermooi gemaakt
Oud 23-09-2010, 12:59
Uice
Uice is offline
Citaat:
Jawel, in de bioscoop in 3D was ie behoorlijk spectaculair. Hoewel een echt goede actiefilm zichzelf natuurlijk wat minder serieus moet nemen en wat harder geweld moet tonen, heb ik me prima vermaakt. Die Power Rangerdialogen en die persoonlijkheidsloze hoofdpersonen neem je dan maar voor lief.
Oud 23-09-2010, 12:59
Rationeel
Rationeel is offline
smurfen on steroids
Oud 23-09-2010, 13:00
Verwijderd
Citaat:
smurfen on steroids
zijn vast uit hun witte broek gescheurd.
Oud 23-09-2010, 13:00
Verwijderd
Oh ja, en Carn, ik ben nog steeds benieuwd wat je met m´n roots bedoelde en waarom je dat wilde weten! Ik heb nog geantwoord ook, in het vorige topic
Oud 23-09-2010, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Jawel, in de bioscoop in 3D was ie behoorlijk spectaculair. Hoewel een echt goede actiefilm zichzelf natuurlijk wat minder serieus moet nemen en wat harder geweld moet tonen, heb ik me prima vermaakt. Die Power Rangerdialogen en die persoonlijkheidsloze hoofdpersonen neem je dan maar voor lief.
ik kan me eigenlijk ook geen actie herinneren. Het zal er vast in hebben gezeten, anders weet ik niet wat er wel inzat. Ik weet alleen nog glimmende bloemenmeuk!
Oud 23-09-2010, 13:05
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh ja, en Carn, ik ben nog steeds benieuwd wat je met m´n roots bedoelde en waarom je dat wilde weten! Ik heb nog geantwoord ook, in het vorige topic
en ik heb volgens mij op pagina 1 nog n vraag gesteld hier!
Oud 23-09-2010, 13:06
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ik voel me weer net student nu: 18 euro op mijn rekening en nog ruim een week te gaan deze maand
Jeetje, dan ben ik deze week de rijke van ons twee Dat is een slecht teken

Citaat:
ik lees toch altijd automatisch beton bij jou, ook als je ton schrijft
Oud 23-09-2010, 13:06
Lorelei
Lorelei is offline
Carn: Ik ben benieuwd wat je nog bedenkt qua achternaamgrapjes
Oud 23-09-2010, 13:07
Carn
Carn is offline
Citaat:
Carn: Ik ben benieuwd wat je nog bedenkt qua achternaamgrapjes
ik ben nog niet uitgebroed
Oud 23-09-2010, 13:08
Lorelei
Lorelei is offline
Nee, dat snap ik
Oud 23-09-2010, 13:10
Verwijderd
Oh hai
Citaat:
@Absinthe: Heeft je pa toevallig familie in Dommelen?
Niet dat ik weet. Maar daar wonen wel meer Van Hoofen neem ik aan?
Oud 23-09-2010, 13:11
Carn
Carn is offline
jah, zat er bij 1 in de klas. Maar volgens mij komt het idd vrij veel voor wat ik me herinner.
Oud 23-09-2010, 13:11
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
ik kan me eigenlijk ook geen actie herinneren. Het zal er vast in hebben gezeten, anders weet ik niet wat er wel inzat. Ik weet alleen nog glimmende bloemenmeuk!
Oud 23-09-2010, 13:12
Verwijderd
Citaat:
jah, zat er bij 1 in de klas. Maar volgens mij komt het idd vrij veel voor wat ik me herinner.
Ja joh, rond Eindhoven stikt het ervan!
Oud 23-09-2010, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat snap ik
Geef es wat voorbeelden ter inspiratie
Oud 23-09-2010, 13:14
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Geef es wat voorbeelden ter inspiratie
Eh.. L. Zaadnood?
Oud 23-09-2010, 13:14
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Hoe heet je echt dan? XD
Oud 23-09-2010, 13:17
Verwijderd

Hier zitten echt een paar prachtige tussen. Die derde bijv. WTF. En om die laatste moest ik echt hardop lachen en en.
Oud 23-09-2010, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Eh.. L. Zaadnood?
Veel te veel voor de hand liggend. Suf.
Oud 23-09-2010, 13:21
Carn
Carn is offline
roodzaadzeik?
Oud 23-09-2010, 13:22
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
[filmpje]

Hier zitten echt een paar prachtige tussen. Die derde bijv. WTF. En om die laatste moest ik echt hardop lachen en en.

Die laatste is echt GENIAAAL ja
Oud 23-09-2010, 13:25
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
roodzaadzeik?
Humz.
Oud 23-09-2010, 13:28
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
qft
Oud 23-09-2010, 13:31
Rationeel
Rationeel is offline
word 2007 wil niet dat ik de spellingscontrole op engels instel. hij schiet steeds automatisch terug op nederland. voor zover de 'automatische taalbepaling'
Oud 23-09-2010, 13:32
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oud 23-09-2010, 13:34
Verwijderd
Oh boy oh boy, ik heb zo'n zin in Harry Potter & the Deathly Hallows! Nu heb ik ook weer een excuus om 'm voor de zoveelste keer te lezen, want ik moet natuurlijk kritisch kunnen vergelijken of de film wel klopt met het boek .
Oud 23-09-2010, 13:36
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Oh boy oh boy, ik heb zo'n zin in Harry Potter & the Deathly Hallows! Nu heb ik ook weer een excuus om 'm voor de zoveelste keer te lezen, want ik moet natuurlijk kritisch kunnen vergelijken of de film wel klopt met het boek .
Dat is ook een qft.
Oud 23-09-2010, 13:38
Carn
Carn is offline
Citaat:
Of beter, je gaat A Song of Ice and Fire lezen, tegen die tijd dat je ze uit hebt begint de serie <3
Oud 23-09-2010, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Of beter, je gaat A Song of Ice and Fire lezen, tegen die tijd dat je ze uit hebt begint de serie <3
Waar gaat 't over? Harry is gewoon jeugdsentiment <3.
Oud 23-09-2010, 13:39
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
roodzaadzeik?
Oud 23-09-2010, 13:43
Carn
Carn is offline
Citaat:
Waar gaat 't over? Harry is gewoon jeugdsentiment <3.
Fantasy, maar dan een stuk serieuzer dan bijvoorbeeld Lord of the Rings, en minder elfjes/getover etc. Soort grote-mensen variant

Although Martin has acknowledged his debt to the works of J.R.R. Tolkien,[17] Jack Vance[18] and Tad Williams,[15] the series differs from these earlier works in its greater interest in and use of realistic elements. While Tolkien was inspired by mythology, A Song of Ice and Fire is more clearly influenced by medieval history, most notably the Wars of the Roses.[19]

Likewise, while Tolkien tended toward romantic relationships, Martin writes frankly of sex, including incest, adultery, prostitution, and rape. As a result, illegitimate children play prominent roles throughout the series.

http://en.wikipedia.org/wiki/A_Song_of_Ice_and_Fire

Oud 23-09-2010, 13:44
kingjelle
kingjelle is offline
Ik vind het echt bullshit dat Deathly Hallows in 2 delen word verfilmd, het gaat alleen maar om het geld.
Harry is inderddag wel jeugdsentiment ja, vroegah
Verwijderd
Citaat:
heb je de trailer gezien?
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het echt bullshit dat Deathly Hallows in 2 delen word verfilmd, het gaat alleen maar om het geld.
Hoezo jeugdsentiment, ik lees/kijk het nog steeds.
Oud 23-09-2010, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Fantasy, maar dan een stuk serieuzer dan bijvoorbeeld Lord of the Rings, en minder elfjes/getover etc. Soort grote-mensen variant

Although Martin has acknowledged his debt to the works of J.R.R. Tolkien,[17] Jack Vance[18] and Tad Williams,[15] the series differs from these earlier works in its greater interest in and use of realistic elements. While Tolkien was inspired by mythology, A Song of Ice and Fire is more clearly influenced by medieval history, most notably the Wars of the Roses.[19]

Likewise, while Tolkien tended toward romantic relationships, Martin writes frankly of sex, including incest, adultery, prostitution, and rape. As a result, illegitimate children play prominent roles throughout the series.

http://en.wikipedia.org/wiki/A_Song_of_Ice_and_Fire

[filmpje]
Ja ik was al even gaan googelen. Fantasy (afgezien van Harry natuurlijk ) is niet echt mijn ding, maar dit klinkt wel interessant! Zal er eens naar op zoek gaan
Oud 23-09-2010, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Onzin, weet je hoeveel ze moeten schrappen als ze het in 1 deel gaan doen? Dan wordt het net zo crappy als deel 5 en 6, ik heb juist goede hoop dat ze nu eindelijk het boek weer een beetje gaan aanhouden
Citaat:
heb je de trailer gezien?
daarom heb ik er ook zo'n zin in!
Citaat:
Hoezo jeugdsentiment, ik lees/kijk het nog steeds.
Omdat ik begon in de tweede klas met Harry Potter lezen en ik mijn hele middelbare schooltijd zwaar fan was (en nog steeds). Ik lees het ook nog steeds hoor, maar ik heb laatst ook pluk van de petteflet weer gelezen
Oud 23-09-2010, 13:48
Carn
Carn is offline
Nou ja, dat vind ik dus wel sterk, er zitten best wat fantasy-elementen in maar er wordt voornamelijk alleen maar aan gerefereerd als een soort occulte zaak. Aldus de showrunners lijkt het meer op The Sopranos dan op bijvoorbeeld LOTR ;o
Oud 23-09-2010, 13:48
Verwijderd
Ik vind Ron heel erg lekker, raar he
Oud 23-09-2010, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, dat vind ik dus wel sterk, er zitten best wat fantasy-elementen in maar er wordt voornamelijk alleen maar aan gerefereerd als een soort occulte zaak. Aldus de showrunners lijkt het meer op The Sopranos dan op bijvoorbeeld LOTR ;o
Zijn de Nederlandse vertalingen een beetje redelijk of gewoon voor de Engelse versies gaan?
Oud 23-09-2010, 13:51
Verwijderd
Ik vind de films alleen leuk van Harry Potter maar ik lees liever geen fantasyshizzle.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten