| Inloggen |
![]() |
||
We think Saaiwald's guilty #1221
|
||
![]() |
|
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Auteur |
We think Saaiwald's guilty #1221 |
|
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had eerst last.fm, maar ik snapte er niks van en ik wilde eigenlijk vooral gewoon het hele songfestival in een soort afspeellijst. Dat lukte alleen niet, dus nu heb ik gewoon een youtube-account, dat is ook leuk.
|
||||
|
|
|||||
|
Verwijderd
|
Ik ging vandaag in mijn eentje een patatje bij de belg halen omdat het kan.
Nu voelde ik me wel een beetje een vreetzak omdat ik daar alleen stond, maar dat was niet het ergste. Ik at hem bij de bushalte op en ik nam net een te hete hap dus ik hoesten, proesten en tranende ogen en al, lacht zo'n heel klein snotaapje naar me. Ik heb nu wel een heel dikke brandwond in mijn gehemelte.
|
||||
|
|
|||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
last.fm is dan primair ook geen mediaspeler, maar een weergave van luistergedrag.
Citaat:
Last.fm is vooral bedoeld om bij te houden waar je naar luistert (via WMP, winamp, itunes, ipod), zodat als iemand vraagt welke muziek je leuk vindt je alleen die link hoeft te geven!
|
||||
|
|
|||||
|
Verwijderd
|
Goede smaak!
Your musical compatibility with Carn is SUPER Music you have in common includes Rome, Kyuss, Oceansize, Black Stone Cherry and Dimmu Borgir. Your musical compatibility with Stefenootje is VERY HIGH Music you have in common includes Ulver, Porcupine Tree, Dire Straits, Hans Zimmer and Ayreon. Hmmzzzz Ulver |
||||
|
|
|||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
Your musical compatibility with Meanso is Very High
Music you have in common includes Blondie, Benny Benassi, Paolo Nutini, Regina Spektor and Yann Tiersen. JIj hebt ook Benny Benassi ![]() Ja, dat is mijn guilty pleasure. ![]() Blondie is retegaaf vind ik en Benny Bennassi, satisfaction blijft wel een beetje de bom.
|
||||
|
|
|||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
Your musical compatibility with blorkbob is Very High
Music you have in common includes Booker T. & The MG's, Ulver, Scott Joplin, Herman van Veen and Porcupine Tree. Ik vind Scott Joplin echt awesome, hoewel ik begrijp dat mensen er de zenuwen van krijgen. |
||||
|
|
|||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
Gemaakt met dingen waarvan ik het blitse bakjargon vergeten ben. Een soort plastic matje met het reliëf erop, daar druk je dan dat (die?) fondant op uit, en dan steek je ze uit met zo'n cookie cutter. Alles op elkaar geplakt met glazuur.
je bent er wel heel erg goed in.
|
||||
|
|
|||||
|
|
Dat komt omdat het ook raar is. "Het" is een betekenisloos woord dat er alleen maar bij is gezet omdat elke Nederlandse zin een onderwerp móet hebben. Regenen is echter een 0-plaatsig werkwoord, en heeft dus van zichzelf geen onderwerp, lijdend voorwerp, etc nodig (in tegenstelling tot bijvoorbeeld "slapen" dat 1 extra rol ('plaats') nodig heeft (namelijk de slaper) of "geven" dat 3 extra rollen nodig heeft, namelijk de gever, het gegevene en de ontvanger).
Jeetje, t is nog best wel lastig om zoiets uit te leggen zonder de precieze termen ervoor te gebruiken. Hopelijk is het een beetje duidelijk
|
||||
|
|
|
|