Advertentie | |
|
![]() |
|
och dat valt nog mee, vorige keer had hij doodleuk in het archief opgevraagd welke verbouwingen het gezin in huis had gepleegd om ze een beetje op te warmen.
||
Citaat:
Zie wat Char doet: eerst zegt ze: ik zie een R. Iedereen kent wel iemand met een R in de naam, dus de ondervraagde bevestigt. Dan vraagt Char: is er een vrouw, levend of dood? De ondervraagde bevestigt dat het een vrouw is, maar maakt niet duidelijk of ze dood is of leeft. Dan noemt Char de letters O en E, allebei incorrect, en zegt de ondervraagde dat er een I in zit. Dan noemt Char de T (incorrect) en de N, en de namen Rita en Rini, de twee meest voorkomende vrouwennamen met de R en de I. De ondervraagde zegt dan dat het Rinia is, haar moeder, en Char zegt: oh, ze leeft. De ondervraagde geeft dus praktisch alle informatie. Char noemt vijf letters, waarvan er drie niet kloppen, en twee namen die niet kloppen, waarna de ondervraagde gewoon zegt: het is mijn moeder, Rinia. Zo kan ik het ook. De rest van het filmpje is ook de moeite waard, overigens.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het kwaad arPos | 33 | 07-07-2009 15:14 | |
Eva treft geen blaam arPos | 108 | 11-03-2009 09:40 | |
Enquete - Acht korte vragen Lord Dolphin | 183 | 09-08-2007 17:05 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Gehandicapte baby's levend begraven littlebee | 16 | 31-07-2007 21:53 | |
Films, TV & Radio |
Gtst {15} Delicate | 500 | 03-05-2005 22:50 | |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |