![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het ziet ernaar uit dat m'n kookexperiment behoorlijk aan het slagen is
![]() |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ha, mijn vader is gister 60 geworden en wilde het niet vieren. Mijn moeder heeft nu toch een surpriseparty op poten gezet voor vanavond. Lokt ze mijn vader mee naar vrienden onder het mom van een bioscoopje pakken, maar dan zijn wij er allemaal met eten, drinken en cadeautjes
![]() ![]() Ik hoop maar dat ie het kan waarderen, ik weet niet of ik het zelf zou waarderen als ik ineens onverwachts een hele avond moet uitzitten op mijn "eigen" feestje ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Hoi!
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik 'weet' vaak hele dingen over mensen in dromen, terwijl dat nooit expliciet gezegd wordt. Dan is dat vaak een gedachte zoals: "Oh, die heeft vorig jaar een katje uit de boom gered en is toen zelf naar beneden gedonderd" terwijl ik droom dat hij mij een kaasschaaf probeert te verkopen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wist het omdat ik droomde dat ik met diegene door de stad liep en toen kwamen we fizzle tegen (die ik wel gemeet heb) en die riep heel hard mijn naam, maar zei niks tegen de forumer naast me. Dus toen zei ik: "Zeg je geen hoi meer tegen Rivka?" en omdat ik zei Rivka wist ik dat het Rivka was en dat was ook zo.
Dromen zijn rare dingen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: