Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2010, 13:15
Batave
Batave is offline
Citaat:
Magnolia is een vrij heftige film, daar moet je echt voor gaan zitten en voor in de stemming zijn. De rest kan overal en altijd wel.

En je kunt mij misschien wel een keertje meeten heurrr!
http://instantrimshot.com/classic/?sound=rimshot
Oud 11-12-2010, 13:17
Batave
Batave is offline
Ik denk dat ik Dobermann ga kijken, ik zag donderdag de eerste scène in college en het leek me wel gaaf
Oud 11-12-2010, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Ugh mensen die "kanker" als adjectief gebruiken, ik vind dat echt niet kunnen in terms of taalesthetica. En ik ben een fucking natural in zombieapocalyps-survivalism.
Ik vind het een uitstekend adjectief Vooral als het lichtelijk tegenstrijdig is met de rest van het woord. Bovendien moest het adjectief hier twee lettergrepen hebben (dus 'graf' kan niet) en liefst een stel K's bevatten om te allitereren met 'lekker', dus esthetisch gezien is 'kanker' de beste keuze. Niet zo zeuren
Oud 11-12-2010, 13:22
Uice
Uice is offline
Ik kende een jongen die dan zei 'zo leuk als kanker erg is'.
Oud 11-12-2010, 13:24
Verwijderd
Het is trouwens geen adjectief maar een prefix, volgens mij, want een adjectief is een bijvoeglijk naamwoord. Of misschien is het ook geen prefix, eigenlijk, maar gewoon een krachtterm.
Oud 11-12-2010, 13:29
Lorelei
Lorelei is offline
Ik vind natuurlijke deductie in de propositielogica toch nog best wel lastig.
Oud 11-12-2010, 13:30
Verwijderd
Het ziet ernaar uit dat m'n kookexperiment behoorlijk aan het slagen is Dan is het nu tijd voor de tweede lading aardappels en de prei. Ik wou dat ik een paar grotere pannen had en zo'n grote vrieskast, en een fornuis met meer dan één werkende gaspitjes. Dan maakte ik, like, zeven liter van dit ding zodat ik 'm later in porties kon invriezen. Voor dagen waarop ik geen zin/tijd heb om te koken.
Oud 11-12-2010, 13:30
Verwijderd
Nu ik erover nadenk, wat soepkommen zouden mijn huishouden ook niet misstaan. Dat wordt dus eten uit de saladekom, straks.
Oud 11-12-2010, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik Dobermann ga kijken, ik zag donderdag de eerste scène in college en het leek me wel gaaf
Ja nou ja, Kounen heeft er wel wat aardige dingetjes in zitten ja. Denk dan met name aan een bepaalde ondervragingsscène. En Cassel is altijd wel tof. En die gozer die Priest speelt is ook wel oké.

Citaat:
Ik kende een jongen die dan zei 'zo leuk als kanker erg is'.
Snap deed ook iets in die geest: "I'm serious as cancer // when I say rhythm is a dancer"

Citaat:
Ik vind het een uitstekend adjectief Vooral als het lichtelijk tegenstrijdig is met de rest van het woord. Bovendien moest het adjectief hier twee lettergrepen hebben (dus 'graf' kan niet) en liefst een stel K's bevatten om te allitereren met 'lekker', dus esthetisch gezien is 'kanker' de beste keuze. Niet zo zeuren
Ja uh, allitereren is leuk maar niet met lelijke woorden.

Citaat:
Het is trouwens geen adjectief maar een prefix, volgens mij, want een adjectief is een bijvoeglijk naamwoord. Of misschien is het ook geen prefix, eigenlijk, maar gewoon een krachtterm.
Ik vind het een adjectief
Oud 11-12-2010, 13:46
Verwijderd
Ik doe nu feasten op 500 gr. gehakt, 150 gr. groente en witte boontjes in tomatensaus, alles door elkaar geroerd en overgoten met milde chilisaus Culinair schmulinair!
Oud 11-12-2010, 13:46
Verwijderd
hm ik geloof dat het pm verkeer naar para vertraging heeft
Oud 11-12-2010, 13:47
Verwijderd
Eten
Opruimen als een dolle
Verjaardag

huppa
Oud 11-12-2010, 13:50
Verwijderd
Ha, mijn vader is gister 60 geworden en wilde het niet vieren. Mijn moeder heeft nu toch een surpriseparty op poten gezet voor vanavond. Lokt ze mijn vader mee naar vrienden onder het mom van een bioscoopje pakken, maar dan zijn wij er allemaal met eten, drinken en cadeautjes

Ik hoop maar dat ie het kan waarderen, ik weet niet of ik het zelf zou waarderen als ik ineens onverwachts een hele avond moet uitzitten op mijn "eigen" feestje Ik ga er dus met een dubbel gevoel heen, zo van: "Hoi pap, verrassing! Ja en meteen even sorry erachteraan"
Oud 11-12-2010, 14:11
Verwijderd
Hoi!

Citaat:
Gisteren zei een vriendin van me dat ze het nooit snapt als haar vriend en ik iets stoms zeggen, en dan zeggen dat het een grapje is. Vrouwen maken eigenlijk nooit dat soort grapjes, bedacht ik me toen.
Ik maak heel vaak van dat soort grapjes! (en word ook vaak niet begrepen door vrouwen)

Citaat:
Lorelei, Abisnthe, Medeia naamzoek jullie hebben het gedicht op de mail staan

Citaat:
Minke je haar is leeeeuk!
Ook al haren geknipt?
Oud 11-12-2010, 14:15
Verwijderd
Ik heb weer al gedroomd over een forummer!
Oud 11-12-2010, 14:16
Verwijderd
Ik droom eigenlijk nooit over forumers. Nou ja, dat zeg ik wel, maar eigenlijk herinner ik me zelden dromen. Dus misschien droom ik wel iedere nacht van forumers. Dat zou ook lame zijn.
Oud 11-12-2010, 14:17
Verwijderd
Ik wil tevens diverse dingen uit dit topic facepalmen.

Oud 11-12-2010, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Ik heb weer al gedroomd over een forummer!
Wie dan?

Citaat:
Ik wil tevens diverse dingen uit dit topic facepalmen.

Wat dan?
Oud 11-12-2010, 14:19
Verwijderd
Oh ik heb ook over een forumer gedroomd. Iets met dat LP ontvoerd was, ofzo? Ik weet niet meer precies wat, ik vergeet die dromen altijd.
Oud 11-12-2010, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Wie dan?
Ik durf het niet te zeggen.
Oud 11-12-2010, 14:20
Verwijderd
Wat had je nu laatst over mij gedroomd Stefanootje?

Oh en zo'n supriseparty lijkt mij zowel vreselijk als heerlijk
Oud 11-12-2010, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Ik durf het niet te zeggen.
Mijn penis is in het echt groter, hoor.
Oud 11-12-2010, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Wat had je nu laatst over mij gedroomd Stefanootje?
Ja, weet ik dus echt niet meer, ik weet ook niet 100% zeker of jij het wel was. Ik 'wist' in m'n droom dat jij het was ofzo, maar ik weet niet of je er als jezelf uitzag.
Oud 11-12-2010, 14:25
Carn
Carn is offline
ordinair bier drinken in de trein gaat weer een dolle boel worden
Oud 11-12-2010, 14:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zit al 40 minuten aan de tel met iemand die ik al 4 jaar niet meer heb gezien Just like old times.
Oud 11-12-2010, 14:28
Verwijderd
En met deze droom was het weer zo, ik heb de forummer in kwestie nog nooit irl gezien, maar ik wist dat hij het was.
Oud 11-12-2010, 14:29
Verwijderd
Ik heb ook van twee forumers gedroomd waarvan ik de een nog nooit gezien had!
Oud 11-12-2010, 14:31
Verwijderd
Citaat:
En met deze droom was het weer zo, ik heb de forummer in kwestie nog nooit irl gezien, maar ik wist dat hij het was.
Hoe wist je dat dan?
Verwijderd
Citaat:
Hoe wist je dat dan?
Ja dat weet je gewoon. Heb jij nooit dat je over iemand droomt, en dat diegene er dan heel anders uitziet, maar dat je toch weet dat het Pietje is?
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook van twee forumers gedroomd waarvan ik de een nog nooit gezien had!
Hoe weet je dan dat je over die persoon droomt?
Oud 11-12-2010, 14:32
Verwijderd
Citaat:
ordinair bier drinken in de trein gaat weer een dolle boel worden
Toch wel Schültenbräu dan hoop ik?
Oud 11-12-2010, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Ja dat weet je gewoon. Heb jij nooit dat je over iemand droomt, en dat diegene er dan heel anders uitziet, maar dat je toch weet dat het Pietje is?
Ja, maar dat weet je dan doordat hij of zij toch bepaalde dingen doet of zegt?
Oud 11-12-2010, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Hoe wist je dat dan?
Zo werken dromen meestal?

Ik 'weet' vaak hele dingen over mensen in dromen, terwijl dat nooit expliciet gezegd wordt. Dan is dat vaak een gedachte zoals: "Oh, die heeft vorig jaar een katje uit de boom gered en is toen zelf naar beneden gedonderd" terwijl ik droom dat hij mij een kaasschaaf probeert te verkopen.
Oud 11-12-2010, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar dat weet je dan doordat hij of zij toch bepaalde dingen doet of zegt?
Hmmnee. Gewoon, dat weet je gewoon. Best gek.
Oud 11-12-2010, 14:35
Verwijderd
Misschien moet ik mijn hersens maar eens gaan upgraden of zo want blijkbaar ben ik een enorme droomn00b
Oud 11-12-2010, 14:35
Verwijderd
Ja, dat is toch vrij normaal in dromen, dat je dingen "weet" die helemaal niet waar zijn.
Oud 11-12-2010, 14:36
Verwijderd
M'n eten is supergoed gelukt
Oud 11-12-2010, 14:36
Verwijderd
Het was niet met seks, maar het was ook niet helemaal platonisch.
Oud 11-12-2010, 14:38
Verwijderd
Ik droom niet zo vaak over personen, en als ik dat al doe dan mix ik de karakters van personen blijkbaar door elkaar ofzo. Ook heel vreemd.
Oud 11-12-2010, 14:38
Verwijderd
Ik wist het omdat ik droomde dat ik met diegene door de stad liep en toen kwamen we fizzle tegen (die ik wel gemeet heb) en die riep heel hard mijn naam, maar zei niks tegen de forumer naast me. Dus toen zei ik: "Zeg je geen hoi meer tegen Rivka?" en omdat ik zei Rivka wist ik dat het Rivka was en dat was ook zo.
Dromen zijn rare dingen.
Oud 11-12-2010, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Het was niet met seks, maar het was ook niet helemaal platonisch.
Hah, 'n collega van me van de week: "NATTE SNEE!" waarop ik vroeg "oh, wie? die blonde in dat mantelpakje?" waarop hij me weer verward aankeek. Bleek dat-ie sneeuw bedoelde in plaats van snee. Na al die jaren pseudo-Achterhoek ben ik nog steeds niet geintegreerd
Oud 11-12-2010, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Hah, 'n collega van me van de week: "NATTE SNEE!" waarop ik vroeg "oh, wie? die blonde in dat mantelpakje?" waarop hij me weer verward aankeek. Bleek dat-ie sneeuw bedoelde in plaats van snee. Na al die jaren pseudo-Achterhoek ben ik nog steeds niet geintegreerd
Snee voor sneeuw, wat is dat nou voor raar woord.
Oud 11-12-2010, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Snee voor sneeuw, wat is dat nou voor raar woord.
is toch Duits?
Oud 11-12-2010, 14:41
Verwijderd
Hé, de zoon van Bernie Madoff heeft zelfmoord gepleegd.
Verwijderd
Citaat:
supermooi
Verwijderd
Citaat:
is toch Duits?
dat is toch Schnee?
Oud 11-12-2010, 14:42
Verwijderd
Citaat:
is toch Duits?
schnee
Verwijderd
Citaat:
dat is toch Schnee?
Ja. Maar dat kan je toch verstaan als snee.
Verwijderd
Citaat:
Hé, de zoon van Bernie Madoff heeft zelfmoord gepleegd.
Het lijkt me dan ook heel naar als je vader zo'n gemene oplichter blijkt.
Verwijderd
Schpuit 11...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten