Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2010, 01:33
Verwijderd
zo dat was een gezelllig avondje hier.

100
Advertentie
Oud 25-12-2010, 01:57
Verwijderd
Serious Request levert 7,1 miljoen euro op

en daaronder

[Respect] [Vind ik leuk] [Delen]

"Delen"
Oud 25-12-2010, 02:03
Verwijderd
lekker janken bij all you need is love kerstspecial
Oud 25-12-2010, 03:30
Carn
Carn is offline
zo, de nachttrein naar huis gepakt; het was weer uitermate gezellig.
Oud 25-12-2010, 04:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Weltrusten en fijne kerst allemaal
Oud 25-12-2010, 08:15
Verwijderd
Citaat:
Maar je lijkt echt overal liever nee op te zeggen. Is er dan iets wat je wel leuk vindt? En dit is geen 'Absinthe loopt weer te bitchen want ze voelt zich zo verheven'-opmerking (dat overigens wel) maar ik ben gewoon benieuwd wat je dan zou willen doen.
Maar jij hebt je opleiding voltooid en je bent nog niet erg veel beter af he Kaartjes verkopen bij het loket
Oud 25-12-2010, 08:26
Verwijderd
Citaat:
Hoe vieren mensen Kerstavond eigenlijk? Eten? Praten? Koffiedrinken? Dansen? Alcohol? De kerstboom bewonderen?
Wij doen eigenlijk al hetzelfde als andere kerst vieren. Dus we pakken alle kadootjes al uit en eten al uitgebreid.
Oud 25-12-2010, 08:33
Verwijderd
Nou, voor iedereen die er naar uitkeek, fijne kerstdagen! Voor de rest: goeiemorgen!

Zometeen op naar de kerstbrunch/lunch. Hm, ik heb nu al honger, dus dat wordt volhouden tot 13 uur.
Oud 25-12-2010, 08:43
Verwijderd
Citaat:
Maar jij hebt je opleiding voltooid en je bent nog niet erg veel beter af he Kaartjes verkopen bij het loket
Ehh, ik geef gewoon aardig wat les hoor. Als je een beetje hebt opgelet weet je dat. Overigens kreeg ik deze week nog een baan aangeboden maar die heb ik afgewezen omdat ik het wel even goed vind zo.
Oud 25-12-2010, 08:48
Verwijderd
Goedemorgen trouwens.
Oud 25-12-2010, 08:52
Verwijderd
Citaat:
Ehh, ik geef gewoon aardig wat les hoor. Als je een beetje hebt opgelet weet je dat. Overigens kreeg ik deze week nog een baan aangeboden maar die heb ik afgewezen omdat ik het wel even goed vind zo.
Waarom solliciteer je dan naar een functie achter het loket?
Oud 25-12-2010, 09:01
Verwijderd
Ik zit niet achter een loket, maar als je m'n horecawerk bij de schouwburg bedoelt; 1. omdat ik op dat moment inderdaad even weinig werk had 2. omdat ik me liever goed focus op de lessen die ik nu geef en de voorstellingen die ik nu ga maken (daar moet er echt geen meer bij).
Het is sowieso ook een bewuste keuze om nog te bijbanen naast m'n gewone werk. Echt niet alleen omdat er weinig werk in de cultuursector is.
Oud 25-12-2010, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Ik zit niet achter een loket, maar als je m'n horecawerk bij de schouwburg bedoelt; 1. omdat ik op dat moment inderdaad even weinig werk had 2. omdat ik me liever goed focus op de lessen die ik nu geef en de voorstellingen die ik nu ga maken (daar moet er echt geen meer bij).
Het is sowieso ook een bewuste keuze om nog te bijbanen naast m'n gewone werk. Echt niet alleen omdat er weinig werk in de cultuursector is.
Je had toch echt vertelt dat je naar een functie had gesolliciteerd achter het loket voor de kaartverkoop.
Maar waarom is het een bewuste keuze om te bijbanen naast je werk dan, het kost namelijk tijd en die tijd kan je ook gebruiken om je lessen en voorstellingen voor te bereiden of om gewoon niets te doen en vrij te zijn.
Oud 25-12-2010, 09:17
Verwijderd
Citaat:
Oja ik moet morgen even m'n uitkering regelen
/discussie
Oud 25-12-2010, 09:40
Verwijderd
Vrolijk kerstmis allemaal!
Oud 25-12-2010, 09:41
Verwijderd
Citaat:
/discussie
ik zal er voortaan een -smilie voor je achter zetten of een , welke voor jou het duidelijkst is.
Oud 25-12-2010, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Vrolijk kerstmis allemaal!
Insgelijks!
Oud 25-12-2010, 09:43
Verwijderd
Zalig kerstfeest allen!
Oud 25-12-2010, 09:48
Verwijderd
Vertel! Wat voor kerstdingen gaan jullie vandaag doen?
Oud 25-12-2010, 09:50
Verwijderd
Citaat:
ik zal er voortaan een -smilie voor je achter zetten of een , welke voor jou het duidelijkst is.
Ik kan me nog wel meer posts van jou herinneren waaruit leek te blijken dat je graag een uitkering wilde! Maar waar werk je nu dan?
Oud 25-12-2010, 09:51
Verwijderd
Niet zoveel. M;n moeder is vandaag jarig, maar die is te ziek om veel dingen te doen. Dus we hebben net ontbeten en nu gaat ze slapen tot het avondeten en dat is bij familie aan de overkant van de straat
De rest van de dag ga ik m'n dvdbox van house kijken.
Oud 25-12-2010, 09:52
Verwijderd
Wij gaan naar mijn oma, omdat die jarig is, en we gaan allemaal vreemdsoortige gerechten eten.
Oud 25-12-2010, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Ik kan me nog wel meer posts van jou herinneren waaruit leek te blijken dat je graag een uitkering wilde! Maar waar werk je nu dan?
oja klopt, ik had wel een aanvraag ingediend voor bijzondere bijstand omdat je dan een nieuwe pc kon krijgen dat leek me wel een mooie actie.

Ik werk nu bij een supermajor
Oud 25-12-2010, 09:53
Verwijderd
Fijne kerst jongens
Oud 25-12-2010, 10:00
Verwijderd
Hm, ik was de tijd vergeten, ik ben off for the day!
Oud 25-12-2010, 10:07
Verwijderd
N00dles weet jij of er een grafisch programma bestaat met een hoge mate van intelligentie, dat bijvoorbeeld beschikt over object/shape/perimeter recognition?
Oud 25-12-2010, 10:13
Verwijderd
Ja, ik wens jullie natuurlijk ook een fijne kerst
Ik heb van die fijne croissantjes uit blik met ham en kaas erin. En ook met suiker en kaneel. Nomnomnom. Nu nog een leuke kerstfilm aan en het feest kan beginnen.
Oud 25-12-2010, 10:14
Verwijderd
Hm ik was er stiekem vanuit gegaan dat ik morgen vrij zou krijgen omdat het behoorlijk rustig is, maar ik moet toch werken
Oud 25-12-2010, 10:25
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
N00dles weet jij of er een grafisch programma bestaat met een hoge mate van intelligentie, dat bijvoorbeeld beschikt over object/shape/perimeter recognition?
Ja.

Citaat:
Ja, ik wens jullie natuurlijk ook een fijne kerst
Ik heb van die fijne croissantjes uit blik met ham en kaas erin. En ook met suiker en kaneel. Nomnomnom. Nu nog een leuke kerstfilm aan en het feest kan beginnen.
Dat klinkt lekkerrrr.
Oud 25-12-2010, 10:31
Verwijderd
Ik twijfel of ik met Kerstmis naar de kerk zal gaan. Aan de ene kant: nee, want ik ben niet gedoopt en niet christelijk. Maar ik heb wel christelijke familie en zo... maar mijn familie is net zo veel islamitisch als christelijk en ik ga met het Suikerfeest ook niet naar de moskee. Maar ik vind het wel gezellig in de kerk, op zich.
Hm.
Oud 25-12-2010, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Dat klinkt lekkerrrr.
Dat is het oookkkkk.

Hoe is het eigenlijk met jou?
Oud 25-12-2010, 10:33
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik twijfel of ik met Kerstmis naar de kerk zal gaan. Aan de ene kant: nee, want ik ben niet gedoopt en niet christelijk. Maar ik heb wel christelijke familie en zo... maar mijn familie is net zo veel islamitisch als christelijk en ik ga met het Suikerfeest ook niet naar de moskee. Maar ik vind het wel gezellig in de kerk, op zich.
Hm.
In dat geval zou ik zeggen, doe wat je zelf wilt. Dat is wat telt.
Oud 25-12-2010, 10:34
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat is het oookkkkk.

Hoe is het eigenlijk met jou?
Ja, wel oke! Gister uren het OV getrotseerd (ging verrassend goed) en nu zit ik bij m'n ouders en gaan we zo kerstontbijten.

En hoe is het met jou?
Oud 25-12-2010, 10:40
Verwijderd
Oh beter ligt mijn colbert beneden zou kut zijn als ik die in de kroeg heb laten liggen. Maar ik lig nog in bed dus ik kom er zo achter. Straks maar mijn gerechten maken voor het diner groene gazpacho.
Verwijderd
Smakelijk alvast

Met mij gaat het goed! Nieuw huisje, nieuwe baantjes
Verwijderd
Citaat:
Oh beter ligt mijn colbert beneden zou kut zijn als ik die in de kroeg heb laten liggen. Maar ik lig nog in bed dus ik kom er zo achter. Straks maar mijn gerechten maken voor het diner groene gazpacho.
Groene gazpacho?
Oud 25-12-2010, 10:44
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Smakelijk alvast

Met mij gaat het goed! Nieuw huisje, nieuwe baantjes
Oohhh nice! Vertel!
Oud 25-12-2010, 10:57
Verwijderd
Nou, ik ben verhuisd naar een studiootje in het centrum (rustige zijstraat van de grote winkelstraat) voor mezelf, en het bevalt me heul goed. En daarnaast werk ik nu meer in Tiel, geef weer cursussen, en ik geef ook les in Spijkenisse en werk als gastvrouw bij de schouwburg. Dus lekker een beetje een leventje zonder zorgen aan het krijgen <3
Oud 25-12-2010, 11:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Merrie Krissemus iedereen!

Ik ben bij de parentals en dat is bere gezellig. [/sarcasme]
Net 2 plakken kerststol in m'n mik gedouwd en nu zit ik in m'n eentje de Adam & Joe kerstshow te luisteren op BBC6music. Ja, je moet toch wat.
Straks gaan we naar m'n oma (die heb ik echt al maanden niet gezien ) en daarna eten op de pannenkoekenboot in Roffa.

Ik hoop dat de kerstige gevoelens nog een beetje gaan komen, want op het moment vind ik het allemaal maar 'meh'.
Oud 25-12-2010, 11:07
Verwijderd
Ik ben een keer met kerst of Pasen ofzo naar de kerk geweest in een gereformeerd plattelandsdorp. Het was vrij saai, maar het viel me nog wel mee. Het was geloof ook wel de minder hardcore kerk van het dorp, met ook een vrouwelijke dominee.
Oud 25-12-2010, 11:08
Verwijderd
En om echt in de stemming te komen:

Oud 25-12-2010, 11:09
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nou, ik ben verhuisd naar een studiootje in het centrum (rustige zijstraat van de grote winkelstraat) voor mezelf, en het bevalt me heul goed. En daarnaast werk ik nu meer in Tiel, geef weer cursussen, en ik geef ook les in Spijkenisse en werk als gastvrouw bij de schouwburg. Dus lekker een beetje een leventje zonder zorgen aan het krijgen <3
Gaaf! Je werkt dus ook helemaal niet meer bij de AH?

Citaat:
Merrie Krissemus iedereen!
Joe toe!

Ik heb dit jaar wat meer kerstgevoelens dan normaal, gewoon omdat ik het waardeer hoe alleen al iedereen de moeite neemt elkaar een fijne kerst te wensen ofzo. Normaal heb ik dat veel minder, maar dit jaar heeft het wel wat.
Oud 25-12-2010, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een keer met kerst of Pasen ofzo naar de kerk geweest in een gereformeerd plattelandsdorp. Het was vrij saai, maar het viel me nog wel mee. Het was geloof ook wel de minder hardcore kerk van het dorp, met ook een vrouwelijke dominee.
Hm, ik zou dan sowieso naar een orthodoxe kerk gaan en dat is wel gezellig, met liedjes en zo.

Ik denk dat ik voortaan heel vaak sapperloot ga zeggen. Sapperloot!
Oud 25-12-2010, 11:18
Verwijderd
DP, noem eens zo'n programma dan
Oud 25-12-2010, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Gaaf! Je werkt dus ook helemaal niet meer bij de AH?
Jawel
Ik heb besloten er nog maar even te blijven, want ik heb er echt een prima uurloon en een onbeperkt contract en ik kan me eigenlijk gewoon geen leven zonder de AH meer voorstellen dus ben veel te bang om daar weg te gaan

Werk jij er nog?
Oud 25-12-2010, 11:20
Verwijderd
Citaat:
2 jaar geleden was ik naar de mattheuspassie geweest in de Naarden, dat was wel een lange zit op van die houten kerkbankjes.
Oud 25-12-2010, 11:21
Verwijderd
Een primauurloon? Ik dacht dat de AH zo rond het minimumloon betaalde
Oud 25-12-2010, 11:21
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Jawel
Ik heb besloten er nog maar even te blijven, want ik heb er echt een prima uurloon en een onbeperkt contract en ik kan me eigenlijk gewoon geen leven zonder de AH meer voorstellen dus ben veel te bang om daar weg te gaan

Werk jij er nog?
Dat kan ik me ook wel weer voorstellen (hoewel, zo goed vond ik de AH ook weer niet verdienen ) maar ik kan me best voorstellen dat je er niet weg wilt.

Nee, ik ben er al enige lange tijd weg zelfs. Ik heb wel nog vrij lang de relaxte dingen van mijn werk (tellen, bijvoorbeeld) gemist omdat dat gewoon leuk was om te doen. Maar ik ben wel heel blij dat ik er weg ben, het was vrij hersendodend werk af en toe.
Oud 25-12-2010, 11:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
En om echt in de stemming te komen:

[filmpje]
Dat zijn een beetje mijn ouders als de kerstboom wordt opgezet.
Alleen dan zonder het vloeken met 'kanker', maar verder is de sfeer wel vergelijkbaar.
Oud 25-12-2010, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Een primauurloon? Ik dacht dat de AH zo rond het minimumloon betaalde
Neu, dat valt reuze mee. Zeker na 9,5 jaar niet. Ik verdien er echt stukken meer dan bij andere bijbaantjes hoor.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten