Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zit niet achter een loket, maar als je m'n horecawerk bij de schouwburg bedoelt; 1. omdat ik op dat moment inderdaad even weinig werk had 2. omdat ik me liever goed focus op de lessen die ik nu geef en de voorstellingen die ik nu ga maken (daar moet er echt geen meer bij).
Het is sowieso ook een bewuste keuze om nog te bijbanen naast m'n gewone werk. Echt niet alleen omdat er weinig werk in de cultuursector is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar waarom is het een bewuste keuze om te bijbanen naast je werk dan, het kost namelijk tijd en die tijd kan je ook gebruiken om je lessen en voorstellingen voor te bereiden of om gewoon niets te doen en vrij te zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik werk nu bij een supermajor |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik twijfel of ik met Kerstmis naar de kerk zal gaan. Aan de ene kant: nee, want ik ben niet gedoopt en niet christelijk. Maar ik heb wel christelijke familie en zo... maar mijn familie is net zo veel islamitisch als christelijk en ik ga met het Suikerfeest ook niet naar de moskee. Maar ik vind het wel gezellig in de kerk, op zich.
Hm. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Nou, ik ben verhuisd naar een studiootje in het centrum (rustige zijstraat van de grote winkelstraat) voor mezelf, en het bevalt me heul goed. En daarnaast werk ik nu meer in Tiel, geef weer cursussen, en ik geef ook les in Spijkenisse en werk als gastvrouw bij de schouwburg. Dus lekker een beetje een leventje zonder zorgen aan het krijgen <3
|
![]() |
|
Merrie Krissemus iedereen!
Ik ben bij de parentals en dat is bere gezellig. [/sarcasme] Net 2 plakken kerststol in m'n mik gedouwd en nu zit ik in m'n eentje de Adam & Joe kerstshow te luisteren op BBC6music. Ja, je moet toch wat. Straks gaan we naar m'n oma (die heb ik echt al maanden niet gezien ![]() Ik hoop dat de kerstige gevoelens nog een beetje gaan komen, want op het moment vind ik het allemaal maar 'meh'.
|||
Citaat:
Citaat:
Ik heb dit jaar wat meer kerstgevoelens dan normaal, gewoon omdat ik het waardeer hoe alleen al iedereen de moeite neemt elkaar een fijne kerst te wensen ofzo. Normaal heb ik dat veel minder, maar dit jaar heeft het wel wat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk dat ik voortaan heel vaak sapperloot ga zeggen. Sapperloot! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb besloten er nog maar even te blijven, want ik heb er echt een prima uurloon en een onbeperkt contract en ik kan me eigenlijk gewoon geen leven zonder de AH meer voorstellen dus ben veel te bang om daar weg te gaan ![]() Werk jij er nog? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Nee, ik ben er al enige lange tijd weg zelfs. Ik heb wel nog vrij lang de relaxte dingen van mijn werk (tellen, bijvoorbeeld) gemist omdat dat gewoon leuk was om te doen. Maar ik ben wel heel blij dat ik er weg ben, het was vrij hersendodend werk af en toe. ![]()
|
|