Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2011, 11:17
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
*zip*
Shit, ik moest terechtkomen in 2923, ik ben geloof ik in 1923. Ohoh, de tijdmachine werkt niet meer. Wie weet weet iemand in dit dorpje waar ik een splantic rotating hypercube accelerator kan kopen.
Voor een sprong van een millennium ken je beter een wormhole simulatie generator halen! Die kun je toch wel een stuk of 10 keer gebruiken met zulke sprongen
Oud 29-03-2011, 03:19
TheEditor
TheEditor is offline
Citaat:
In-ter-net..? Heeft het Plaatselijke Sufferdje nou wéér een naamsverandering ondergaan?
Rare dingen zijn de trend tegenwoordig. Buurman heeft zich gisteren aangemeld bij de 'NSB'. Wat een naam. Loopt hij in zijn achterlijke pakje rond alsof hij autoriteit heeft. Malle jongens, gelukkig gaat het nooit wat met hun worden. Zeker niet met onze verzuiling.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 09:58
Uice
Uice is offline
Nou ja, misschien in 1931, als de NSB opgericht wordt.
Oud 18-10-2015, 14:51
Dekaloog
Dekaloog is offline
Een up voor dit kantinetopic.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2015, 15:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik had vandaag een rok aan tot boven de kuiten, ik kreeg me toch een commentaar op straat joh
Met citaat reageren
Oud 18-10-2015, 15:37
Verwijderd
Ach, wat valt het leven me zwaar. Mijn man is werkloos en het is ondenkbaar dat ik zou gaan werken. Ik ben immers een vrouw met een baby, en omdat er nog geen goede medische zorg rondom de bevalling bestaat, is hij nog spastisch ook. Mijn zus kan me niet helpen want om diezelfde reden is zij overleden in haar eerste zwangerschap. Er over klagen mag ik niet, het is onze terechte straf omdat Eva van de appel heeft gegeten. Ik wou dat het 2015 was.

Laatst gewijzigd op 18-10-2015 om 15:46.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2015, 15:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh mijn man heeft een uitstekende baan in de fabriek, het is zwaar en we zien elkaar nooit, maar het is werk! Af en toe hebben we te eten.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2015, 15:49
Verwijderd
En zou je niet ook als zangeres kunnen optreden? Voor een arbeidersvrouw als jij is dat toch geen grotere schande dan die korte rokken van je al zijn.

Ik heb gelukkig wel te eten doordat ik bij mijn ouders woon. Het is een smet op onze familie, maar dat ik anders als professorsdochter in een arme buurt zou wonen is natuurlijk helemaal onvoorstelbaar.

Laatst gewijzigd op 18-10-2015 om 16:09.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2015, 15:53
ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Een up voor dit kantinetopic.
Op welk woord zocht je in hemelsnaam?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2015, 16:21
Verwijderd
Of ben ik nu meer 1892 dan 1923 aan het doen
Met citaat reageren
Oud 18-10-2015, 18:48
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Op welk woord zocht je in hemelsnaam?
Ik had hier gepost met een UC (Nikola Tesla) en ik wilde weten van welk jaar 'ie ook al weer was.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2015, 10:25
jali111
jali111 is offline
Keerl
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten