Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2011, 14:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Pas toch op met wat je zegt!

Als je me nu wilt excuseren, ik moet zorgen dat er eten op tafel staat als mijn man thuis komt en de hulp gaat helaas niet uit zichzelf de oven opstoken.
Vaarwel!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2011, 15:00
Verwijderd
Oppassen met wat je zegt? Lenins opvolgers - hij is immers bijna dood! - zullen de vrijheid van het woord verdedigen.

Vaarwel, lieve vriendin! Pas goed op jezelf!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 15:04
Sherlock
Sherlock is offline
Loeders! Wat doen jullie buiten de keuken?!
Oud 22-03-2011, 15:26
Verwijderd
Ik ben Vrijgevochten en Modern!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 15:45
Verwijderd
Nonsens, terug naar de keuken, ik wil ook wel eens wat te vreten hebben vóór zes uur!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 17:38
Verwijderd
Dat eten hebben we om vier uur op de kachel gezet om alles anderhalf uur te laten doorkoken, daat hoeven we echt niet steeds bij te blijven hoor!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 17:59
Verwijderd
Ik heb een kookslaaf.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 18:00
Geel
Geel is offline
Ik kook mijn slaven soms!
Oud 22-03-2011, 18:02
Verwijderd

Wat voor slaafrecepten heb je dan? En welke delen zijn het lekkerst? Toevallig had ik daar laatst nog een discussie over met mijn eega. Hij dacht dat de bovenarmen het best zouden smaken als je ze langzaam zou garen in zacht water, maar mij lijken de kuiten beter. Gebraden dan. En wat voor kruiden gebruik je? Ik ben wel benieuwd naar interessante combinaties met rozemarijn, heb jij daar ervaring mee?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 18:07
Verwijderd
Rozemarijn is niet zo'n goed idee als je slavenvlees kookt, je moet back to basic, en alleen een snufje zout en peper toevoegen. De lekkerste delen zijn trouwens de biceps en de lever, als ze goed gaar zijn. Zorg trouwens altijd dat je vers slavenvlees gebruikt, anders kan je voorproever flink ziek worden.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 18:08
Verwijderd
Op dit soort momenten is het wel fijn om in Amerika te wonen
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 18:28
Uice
Uice is offline
Ik kwam gisteren een man tegen die zei dat hij kunstenaar wil worden. Dus ik zeg, laat maar eens wat zien dan, komt ie hiermee:

Gaat ie morgen mee naar een joodse kunsthandelaar, zegt ie. Nou, hij zal het vast ver schoppen als 't een of 't ander, maar niet als kunstenaar!
Oud 22-03-2011, 18:48
flyaway
flyaway is offline
Mooi boek van Aart van der Leeuw
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 18:50
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik kwam gisteren een man tegen die zei dat hij kunstenaar wil worden. Dus ik zeg, laat maar eens wat zien dan, komt ie hiermee:

[afbeelding]

[afbeelding]

Gaat ie morgen mee naar een joodse kunsthandelaar, zegt ie. Nou, hij zal het vast ver schoppen als 't een of 't ander, maar niet als kunstenaar!
Het bovenste plaatje is zeer geschikt voor een prentenboek! :ja:
Oud 22-03-2011, 22:57
Verwijderd
Waarom is dit topic nog open jongens?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 23:56
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

[afbeelding]

[afbeelding]

Oud 23-03-2011, 01:11
Noedelhap
Noedelhap is offline
Jongensch en meisjes, ik liep gisteren op straat en werd bijna ondersteboven gereden door de paardentram. Ik liep namelijk te dagdromen, en toen schoot mij een geweldig idee te binnen. Wat nou als je iemand wilt spreken, maar er geen telefoon in de buurt is. Hoe handig zou het zijn als je gewoon een telefoon in je borstzak mee kon nemen!
Ik vertelde het idee aan mijn buurman Hendrikus, maar die lachte me vierkant uit. "Haha, wil je soms 100 meter elektriciteitskabel achter je aan sjouwen?" Ja, gelijk heeft ie. En het klonk nog zo mooi...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 01:40
Nikola Tesla
Nikola Tesla is offline
Ik ga binnenkort die lul van 'n Thomas Edison eens op goed op z'n bek timmeren.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 02:38
Verwijderd
Citaat:
Ik ga binnenkort die lul van 'n Thomas Edison eens op goed op z'n bek timmeren.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 06:28
napoleonzuurtje
napoleonzuurtje is offline
Hoe ghaat het met onze oosterburen, Duitschland?
Oud 23-03-2011, 08:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Die likken hun wonden nog, wat een sukkels, met die Blitzkrieg van hun!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 08:30
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

[afbeelding]

[afbeelding]

Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 08:36
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb al mijn spaargeld in aandelen gestoken. een langetermijndeal; over 6 jaar ga ik alles pas weer verkopen. 23 oktober gonst in mijn hoofd
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Jongensch en meisjes, ik liep gisteren op straat en werd bijna ondersteboven gereden door de paardentram. Ik liep namelijk te dagdromen, en toen schoot mij een geweldig idee te binnen. Wat nou als je iemand wilt spreken, maar er geen telefoon in de buurt is. Hoe handig zou het zijn als je gewoon een telefoon in je borstzak mee kon nemen!
Ik vertelde het idee aan mijn buurman Hendrikus, maar die lachte me vierkant uit. "Haha, wil je soms 100 meter elektriciteitskabel achter je aan sjouwen?" Ja, gelijk heeft ie. En het klonk nog zo mooi...
wij krijgen binnenkort ook telefoon! Ja, dat krijg je als je man de bovenmeester is, dan zjin dat soort dingen belangrijk. Ons telefoonnummer wordt 1389. Het schijnt dat je over een paar jaar zelfs helemaal van de ene stad naar de andere kan bellen! Dat lijkt me zo spannend, ik voorspel dat het telegram binnen tien jaar wordt afgeschaft.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 16:10
Verwijderd
ik denk dat de priester het hier niet zo mee eens is, want telefoons schijnen ook kwade geesten mee te voeren.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 17:39
napoleonzuurtje
hallo ik kom met een tijdmachine uit de toekomst: jullie gaan allemaal deaud

Spoiler
Oud 23-03-2011, 17:41
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
daar heb je geen tijdsmachine voor nodig.
Oud 23-03-2011, 18:00
Verwijderd
Spoiler

Maar ik ben ook helemaal niet antisemitisch. Ik bedoel, hier verderop in de straat woont een Jood en dat is best een aardige man ik denk dat er best wel Joden zijn die helemaal geen oplichters zijn, je moet niet zo snel oordelen, alleen wordt het voor hun natuurlijk een beetje verpest door de rest
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 18:29
napoleonzuurtje
ik wordt gek van al die egyptenaren in het zuiden des lands!
Oud 23-03-2011, 19:35
Pyro Power
Pyro Power is offline
Welke huisvrouw wil nog wat boenpoeder?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 21:56
Verwijderd
Godver, coup mislukt. Nu maar een boekje schrijven.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 10:34
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Spoiler
Er zijn nog mensen uit 1923 die leven hoor.

Citaat:
Maar ik ben ook helemaal niet antisemitisch. Ik bedoel, hier verderop in de straat woont een Jood en dat is best een aardige man ik denk dat er best wel Joden zijn die helemaal geen oplichters zijn, je moet niet zo snel oordelen, alleen wordt het voor hun natuurlijk een beetje verpest door de rest
Inderdaad, ik bedoel, die paar Joodse hangjongeren verpesten het gewoon voor de rest door de hele dag met hun fietsen door de straat te scheuren!
Oud 24-03-2011, 10:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Stemt allen op de Verbond van Actualisten, voor behoud van vaderland! Alleen dat kapsel van Hugo Sinclair de Rochemont kan écht niet meer.

Rochemont 4 president!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 11:11
TheEditor
TheEditor is offline
Citaat:
Die likken hun wonden nog, wat een sukkels, met die Blitzkrieg van hun!
Von Schlieffenplan*

Ik moet zeggen dat die NSDAP in ons buurland toch wel interessant is. Die Adolf is een geweldige spreker! Denk dat hij het nog ver gaat schoppen...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 14:23
Verwijderd
Nou, ik weet het niet met die Joden hoor... ik bedoel, je weet het maar nooit. Ik zou in ieder geval niet blij zijn als Thea met een jood thuis zou komen. Overigens ben ik niet antisemitisch hoor!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 17:52
TheEditor
TheEditor is offline
Ik ben niet antisemitisch, maar hij heeft wel gelijk!

Get it?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 18:18
Associated
Associated is offline
Wat is hier nou weer het nut van? Een topic van 1923? Of er boeiends in dat jaar gebeurde.
Oud 24-03-2011, 18:22
Verwijderd
Onze Hendrik is gisteren met het polstokspringen in de sloot gesprongen! De kikkervisjes zaten zelfs nog in zijn haren! Die belhamel toch ook. Altijd heeft hij weer wat. Maar ik heb wel een uur staan schrobben op zijn trui.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 18:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nou, ik weet het niet met die Joden hoor... ik bedoel, je weet het maar nooit. Ik zou in ieder geval niet blij zijn als Thea met een jood thuis zou komen. Overigens ben ik niet antisemitisch hoor!
Begrijpelijk . En je wil toch ook graag van die schattige blonde kleinkindertjes?
Oud 24-03-2011, 18:57
napoleonzuurtje
Citaat:
Er zijn nog mensen uit 1923 die leven hoor.

Inderdaad, ik bedoel, die paar Joodse hangjongeren verpesten het gewoon voor de rest door de hele dag met hun fietsen door de straat te scheuren!

Maar er zijn geen mensen die een computer hadden in 1923 die nog leven
Oud 24-03-2011, 23:15
Batave
Batave is offline
Citaat:
Von Schlieffenplan*

Ik moet zeggen dat die NSDAP in ons buurland toch wel interessant is. Die Adolf is een geweldige spreker! Denk dat hij het nog ver gaat schoppen...
Mwah, zoveel goeds heb ik nog niet uit Oostenrijk zien komen, dus dat valt nog te bezien.
Oud 24-03-2011, 23:17
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Ik ga even wat uitvinden..
Met citaat reageren
Oud 25-03-2011, 23:51
Melissa92
Melissa92 is offline
Ik richt een land op
Met citaat reageren
Oud 26-03-2011, 01:12
Pr0xy
Pr0xy is offline
*zip*
Shit, ik moest terechtkomen in 2923, ik ben geloof ik in 1923. Ohoh, de tijdmachine werkt niet meer. Wie weet weet iemand in dit dorpje waar ik een splantic rotating hypercube accelerator kan kopen.
Oud 26-03-2011, 02:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
*zip*
Shit, ik moest terechtkomen in 2923, ik ben geloof ik in 1923. Ohoh, de tijdmachine werkt niet meer. Wie weet weet iemand in dit dorpje waar ik een splantic rotating hypercube accelerator kan kopen.
Jazeeker, neemt u deze landweg naar Teun's boederij, en dan bij de tweede koe rechtsaf. Daar verkoopt men aardappelen, knollen en splantic rotating hypercube acceleratoren.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2011, 17:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
*zip*
En om de hoek bij malle Nelis de radiomonteur kun je de higgs-bosoncompensator van je ruimtetijdinvertor opnieuw laten afstellen, zodat je niet wéér verkeerd terecht komt.
Oud 26-03-2011, 17:40
Verwijderd
Ik zoek een schone Hollandse deerne om mee te huwen.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2011, 17:44
Em.
Em. is offline
Wat doen mensen in 1923 op internet?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2011, 21:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
In-ter-net..? Heeft het Plaatselijke Sufferdje nou wéér een naamsverandering ondergaan?
Oud 27-03-2011, 06:20
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Jazeeker, neemt u deze landweg naar Teun's boederij, en dan bij de tweede koe rechtsaf. Daar verkoopt men aardappelen, knollen en splantic rotating hypercube acceleratoren.
Wat is een boerderij, wat is een koe? Hihi, u zei aardappelen, in ons tijd is dat een scheldwoord voor spriatum van homofuturum equibrilis.

Citaat:
En om de hoek bij malle Nelis de radiomonteur kun je de higgs-bosoncompensator van je ruimtetijdinvertor opnieuw laten afstellen, zodat je niet wéér verkeerd terecht komt.
Grutjes, zo zeggen jullie dat hier toch, Higgs-boson heeft niets met tijdreizen te maken, ik kan dat zeggen want door tijdreizen veranderd alleen een bepaalde tijdlijn, ik ben gelockeerd aan mijn eigen tijdlijn zodat ik altijd in mijn eigen tijdlijn terechtkom als ik terug ga. Als hint kan ik Hunab K´u nog meegeven.
Reageren

Regels voor berichten