| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, ik was ook wel verbaasd. Hij kende 'm wel, maar had er nog nooit naar geluisterd, zei 'ie. Ik heb 'm in de gauwigheid You Can't Do That On Stage Anymore (vol.1) aangeraden, vanwege de gave versie van The Torture Never Stops, en Strictly Commercial voor een toegankelijke greep uit z'n oeuvre.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
) maar ik dacht dat jij wel een iets grotere links had met Tsjetsjenië dan een gemiddelde Nederlander. Met je Russische roots en zo.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Hmm, voor het naar het werk fietsen in de zomer zoek ik luchtige korte broeken die lang genoeg zijn om niet met m'n benen langs het zadel te schuren, maar wel tot boven m'n knie, en die van soepele katoen zijn, en die minder dan 10 euro kosten. Maar dat schijnt best moeilijk te zijn. En dan vind ik het niet eens erg als het lelijk is
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
)
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
![]() Maar ik ben oprecht opgewekt 's ochtends! En die kommen stralen vooral zoiets uit van... 'hoi, ik sta in een grote, lichte, woonwerkleefkeuken met lamp die mama, die trouwens Valerie heet, samen met haar dochtertje, Eefke, geknutseld heeft. Ik sta op een IKEA-tafel en Valerie is lekker brinta aan het eten terwijl ze de viva leest. Bovendien zijn we vrolijk! Kijk eens hoe vrolijk! En hoe leuk!' Bah. |
![]() |
|
|