| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
@Etmakas: in een pannetje is het veel lekkerder! @Pierrot: van jou had ik geen andere reden verwacht ![]()
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Met dank aan Carn: wat goed
En go Tsjechië, trouwens. Geel naamzoek, jij kwam daar vandaan, toch? (He trouwens, nu ik eraan denk, als je uit Tsjechië komt, hoezo ben je dan eigenlijk Moslim? Daar hebben ze toch vooral veel grrrristenen, van die hele orthodoxe, en Joden?)
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik weet eigenlijk echt niks van al die landen om Rusland heen, want ik heb dat nog geleerd als 'dat is allemaal de Sovjet-Unie'. En net daarna was het opeens van 'lol wij zijn nu duizend andere landen'. Heel politiek incorrect, eigenlijk, dat ik er niets van weet. Alsof je in Engeland woont en over Israël/Palestina* zegt van 'ja, dat was vroeger allemaal Engeland, maar nu niet meer dus ik heb eigenlijk geen idee wat al die shit is en hoe het heet. Er is nu oorlog daar ofzo, toch?'
* Ik weet dat Palestina niet bestaat, maar ik vind het wat lullig om alleen Israël te noemen, want je hebt daar natuurlijk twee partijen die genaaid zijn door Engeland. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stiekem vraag ik me af welke dingen nog meer niet kloppen of maar half. Dat blijkt dat de helft van de voor Rusland vechtende soldaten bij Stalingrad Kalmukkisch was of zo.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat zou nu niet meer lukken, met het internet enzo Met die shizzle in Egypte kostte het me vijf minuten om een IRC-server te vinden waar allemaal Egyptenaren praktisch gezien live verslag deden van wat er bij hen in de buurt allemaal gebeurde.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Wie gelooft dat nou.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik denk dat dat nu nog steeds zou kunnen. Sterker nog, het is nog steeds bezig, omdat het een zichzelf versterkend iets is. Denk aan de Georgië-oorlog. Ik zou eerlijk niet weten wie gelijk heeft, maar het beeld dat van die oorlog bestond op Russischtalig internet/onder Russen was best wel anders dan het westerse beeld. En het Georgische beeld zal vast weer anders zijn geweest. Dat kon in Georgië, in Tsjetsjenië, het is Amerika ook een paar keer gelukt. Het kan best, zolang je maar genoeg mensen hebt met een goed gevoel voor moederlandsliefde. En die zijn redelijk makkelijk te kweken. Een gemeenschappelijke vijand, een heleboel Mark Bernes-romantiek en eenzijdige informatie en je hebt al heel veel mensen die het hele internet volstoppen met RODINAAA11!11!!1!11!!!1111!!!1 en zo. Internet is net zo goed een platform voor propaganda als voor waarheid. Citaat:
![]() ![]() ![]() Dat verzin je.
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|