Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2011, 16:13
Verwijderd
Ik denk dat ze dat van de sterfgevallen erbij zetten voor de zekerheid, Phoebs. Zelfs als de kans bijna verwaarloosbaar klein is, lijkt het me logisch als het erbij staat. Net zoals je bij de meeste (ook de hele lichte) medicijnen ook een hele waslijst aan nare bijwerkingen hebt staan, terwijl bijna niemand daar ooit last van heeft.
Advertentie
Oud 22-03-2011, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Melk in de magnetron opwarmen losers.
Wij hadden eerst nooit een magnetron, maar sinds we er een hebben doen we (=alleen ik) bijna ALLES in de magnetron. <3 Magnetronpap. Magnetronkoffie. Magnetronpizza. Magnetronboterhammenmetkaas. <333

Citaat:
ik heb even berekend dat als ik gecremeerd wordt en mijn as vervolgens in een goede verhouding in een betonkubus verwerkt wordt, een kubus met ribben van 150 mm zal volstaan. kleiner kan echt niet, want dan is de samenstelling kut en ik moet natuurlijk wel in topbeton (zeg C500 - C800) komen. dat ding weegt dan ongeveer 10 kilo, dus dan ben ik nog wel prima te tillen.
voeg 3 kg/m3 polipropyleenvezels toe en ik blijf ook nog heel bij een fikse brand!

lorelei naamzoek
Hè?
Oud 22-03-2011, 16:14
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Melk in de magnetron opwarmen losers.
Steelpannetje afwassen om melk te kunnen opwarmen, ik dacht het niet.
Oud 22-03-2011, 16:14
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Magnetronboterhammenmetkaas. <333
<3. En dan met ketchup.
Oud 22-03-2011, 16:15
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat kan mij Daan schelen? Lezen mensen die verhaaltjes voordat ze Brinta kopen?
Dat is voor de kinderen die tijdens het ontbijt niks te doen hebben. Net zoals die zooi puzzels en moppen achterop een pak Venz Hagelslag.
Oud 22-03-2011, 16:15
Rationeel
Rationeel is offline
jezus mr. t alert voor mezelf. ik zie ook geen kut door de zon op mijn scherm
Oud 22-03-2011, 16:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik denk dat ze dat van de sterfgevallen erbij zetten voor de zekerheid, Phoebs. Zelfs als de kans bijna verwaarloosbaar klein is, lijkt het me logisch als het erbij staat. Net zoals je bij de meeste (ook de hele lichte) medicijnen ook een hele waslijst aan nare bijwerkingen hebt staan, terwijl bijna niemand daar ooit last van heeft.
Ja dat is ook wel zo.

@Etmakas: in een pannetje is het veel lekkerder!
@Pierrot: van jou had ik geen andere reden verwacht
Rationeel
Rationeel is offline
nu gauw naar huis zoeven
Uice
Uice is offline
Kijk, Para:

Citaat:
Deze bioscoop wil ik ook in Nederland.

[filmpje]
Noedelhap
Noedelhap is offline
Mijn pa heeft laatst ook een catheterisatie doorstaan.
Oud 22-03-2011, 16:17
Uice
Uice is offline
Citaat:
Wat kan mij Daan schelen? Lezen mensen die verhaaltjes voordat ze Brinta kopen?
Ik vind de verhalen bij Oldtimersdrop het ergst. Die moeten dan waargebeurd zijn, maar de nieuwste, over de naaktcamping, slaat echt nergens op.
Oud 22-03-2011, 16:17
Verwijderd
Citaat:
<3. En dan met ketchup.
Ja! En salami. <3
Oud 22-03-2011, 16:18
Verwijderd
Citaat:
@Etmakas: in een pannetje is het veel lekkerder!
/care. Ik gebruik magnetrons om het magnetrongebruik!
Oud 22-03-2011, 16:20
Verwijderd
Met dank aan Carn: wat goed En go Tsjechië, trouwens. Geel naamzoek, jij kwam daar vandaan, toch? (He trouwens, nu ik eraan denk, als je uit Tsjechië komt, hoezo ben je dan eigenlijk Moslim? Daar hebben ze toch vooral veel grrrristenen, van die hele orthodoxe, en Joden?)
Verwijderd
Citaat:
ik heb even berekend dat als ik gecremeerd wordt en mijn as vervolgens in een goede verhouding in een betonkubus verwerkt wordt, een kubus met ribben van 150 mm zal volstaan. kleiner kan echt niet, want dan is de samenstelling kut en ik moet natuurlijk wel in topbeton (zeg C500 - C800) komen. dat ding weegt dan ongeveer 10 kilo, dus dan ben ik nog wel prima te tillen.
voeg 3 kg/m3 polipropyleenvezels toe en ik blijf ook nog heel bij een fikse brand!

lorelei naamzoek
Verwijderd
Citaat:
Met dank aan Carn: wat goed En go Tsjechië, trouwens. Geel naamzoek, jij kwam daar vandaan, toch? (He trouwens, nu ik eraan denk, als je uit Tsjechië komt, hoezo ben je dan eigenlijk Moslim? Daar hebben ze toch vooral veel grrrristenen, van die hele orthodoxe, en Joden?)
Tsjetsjenië
Verwijderd
Citaat:
Kijk, Para:
Eens zien!

Citaat:
Ik vind de verhalen bij Oldtimersdrop het ergst. Die moeten dan waargebeurd zijn, maar de nieuwste, over de naaktcamping, slaat echt nergens op.
Ja, die zijn heel erg. Wat is die over de naaktcamping?
Oud 22-03-2011, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Tsjetsjenië
Oja. Dat verklaart
Oud 22-03-2011, 16:21
Pierrot
Pierrot is offline
Op mijn kwark van de Albert Heijn staat 'Heerlijk friszuur smaak'. Hm?
Oud 22-03-2011, 16:22
Verwijderd
Overigens is Tsjechië voornamelijk atheïstisch. En orthodoxe christenen hebben ze er sowieso niet veel.
Oud 22-03-2011, 16:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Mijn pa heeft laatst ook een catheterisatie doorstaan.
Hoe ging dat?
Oud 22-03-2011, 16:30
Verwijderd
Ik weet eigenlijk echt niks van al die landen om Rusland heen, want ik heb dat nog geleerd als 'dat is allemaal de Sovjet-Unie'. En net daarna was het opeens van 'lol wij zijn nu duizend andere landen'. Heel politiek incorrect, eigenlijk, dat ik er niets van weet. Alsof je in Engeland woont en over Israël/Palestina* zegt van 'ja, dat was vroeger allemaal Engeland, maar nu niet meer dus ik heb eigenlijk geen idee wat al die shit is en hoe het heet. Er is nu oorlog daar ofzo, toch?'

* Ik weet dat Palestina niet bestaat, maar ik vind het wat lullig om alleen Israël te noemen, want je hebt daar natuurlijk twee partijen die genaaid zijn door Engeland.
Oud 22-03-2011, 16:31
Verwijderd
Citaat:

lorelei naamzoek
Deze post vond ik zo mooi dat ik hem aan m'n zusje heb voorgelezen.
Oud 22-03-2011, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Overigens is Tsjechië voornamelijk atheïstisch. En orthodoxe christenen hebben ze er sowieso niet veel.
Ja, dat stond dus ook in het artikel, dat 60% niet gelovig is. Goede zaak Maar zijn er weinig orthodoxe christenen, ja? Ik dacht dat de Grieks-Orthodoxe leer daar wel groot was.
Oud 22-03-2011, 16:33
Verwijderd
Citaat:

lorelei naamzoek
Oud 22-03-2011, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Hij heeft er wel baat bij, hij valt in ieder geval niet meer op de snelweg in slaap, that is. Maar de oorzaak verhelpen is natuurlijk effectiever.
Mijn oma is er uiteindelijk indirect aan overleden, longemfyseem, luchtweginfectie én een zuurstofdrukmasker. Het middel tegen het één is dan in feite een katalysator voor het ander.
Oud 22-03-2011, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Ik weet eigenlijk echt niks van al die landen om Rusland heen, want ik heb dat nog geleerd als 'dat is allemaal de Sovjet-Unie'. En net daarna was het opeens van 'lol wij zijn nu duizend andere landen'. Heel politiek incorrect, eigenlijk, dat ik er niets van weet. Alsof je in Engeland woont en over Israël/Palestina* zegt van 'ja, dat was vroeger allemaal Engeland, maar nu niet meer dus ik heb eigenlijk geen idee wat al die shit is en hoe het heet. Er is nu oorlog daar ofzo, toch?'

* Ik weet dat Palestina niet bestaat, maar ik vind het wat lullig om alleen Israël te noemen, want je hebt daar natuurlijk twee partijen die genaaid zijn door Engeland.
Ik heb ook over heel veel dingen (politiek) incorrecte dingen gehoord, en ik ben in Nederland geboren. Laatst ontdekte ik dat Estland vindt dat ze bezet zijn door Rusland. Mij was altijd verteld dat ze bij de SU wilden om zich tegen Amerika te beschermen of zo'n soort reden. Om over Tsjetsjnja niet te spreken.
Stiekem vraag ik me af welke dingen nog meer niet kloppen of maar half. Dat blijkt dat de helft van de voor Rusland vechtende soldaten bij Stalingrad Kalmukkisch was of zo.
Oud 22-03-2011, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat stond dus ook in het artikel, dat 60% niet gelovig is. Goede zaak Maar zijn er weinig orthodoxe christenen, ja? Ik dacht dat de Grieks-Orthodoxe leer daar wel groot was.
Mnee, volgens mij was het met Polen, Slowakije en Hongarije katholiek. Daarom hebben zij ook een Latijns schrift, omdat ze niet zoveel Kerkslavische dingen hebben overgenomen, geloof ik.
Oud 22-03-2011, 16:37
Schrödinger
Schrödinger is offline
Het lijkt me sterk dat je het verschil proeft tussen melk opgewarmd in de magnetron en melk opgewarmd in een pannetje.
Oud 22-03-2011, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Kijk, Para:
Ik zou ook wel zo'n bioscoop willen in Nederland, ja.

Ook goed dat ze er wel eten serveren, maar geen popcorn. Ik heb popcorn in bioscopen nooit begrepen, dat maakt toch lawaaiiiiiii. Doe dan iets anders, iets dat minder geluid maakt als je het eet.
Oud 22-03-2011, 16:40
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik zou ook wel zo'n bioscoop willen in Nederland, ja.

Ook goed dat ze er wel eten serveren, maar geen popcorn. Ik heb popcorn in bioscopen nooit begrepen, dat maakt toch lawaaiiiiiii. Doe dan iets anders, iets dat minder geluid maakt als je het eet.
Appels!
Oud 22-03-2011, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook over heel veel dingen (politiek) incorrecte dingen gehoord, en ik ben in Nederland geboren. Laatst ontdekte ik dat Estland vindt dat ze bezet zijn door Rusland. Mij was altijd verteld dat ze bij de SU wilden om zich tegen Amerika te beschermen of zo'n soort reden. Om over Tsjetsjnja niet te spreken.
Stiekem vraag ik me af welke dingen nog meer niet kloppen of maar half. Dat blijkt dat de helft van de voor Rusland vechtende soldaten bij Stalingrad Kalmukkisch was of zo.
Mja, wel een beetje eng, he, dat de propaganda van die tijd nog gewoon doorspeelt. Er zijn enorm veel mensen die nog steeds helemaal niet weten hoe het gegaan is, puur omdat men toen zoveel moeite heeft gedaan om het te verhullen. En met het reusachtige formaat van de Sovjet-Unie hoor je ook niet zo snel informatie uit de eerste hand. De leugens hebben zich vermengd met de waarheid en hoe meer tijd er verstrijkt, des te moeilijker is het om ze uit elkaar te houden.

Maar dat zou nu niet meer lukken, met het internet enzo Met die shizzle in Egypte kostte het me vijf minuten om een IRC-server te vinden waar allemaal Egyptenaren praktisch gezien live verslag deden van wat er bij hen in de buurt allemaal gebeurde.
Oud 22-03-2011, 16:56
Verwijderd
kan toch?
Oud 22-03-2011, 16:59
Verwijderd
Kun je ergens vinden hoeveel je per maand ongeveer moet verdienen voor welke hypotheek? Ik wil kijken of ik een beetje realistische verwachtingen heb van wat voor huis ik later zal kunnen kopen.
Oud 22-03-2011, 17:00
Verwijderd
Compleet retorische vraag natuurlijk, want iedereen die een huis wil kopen vraagt zich dit af, dus er is ongetwijfeld een tooltje voor. *gaat googlen*
Oud 22-03-2011, 17:03
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik geloof dat 6 of 7 keer het jaarsalaris gebruikelijk is?
Oud 22-03-2011, 17:07
Verwijderd
Hm, inmiddels is dat stukken minder. Het is moar like 4 tot 5 keer.
Oud 22-03-2011, 17:09
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

lorelei naamzoek
Ooh, nou dat is wel te doen dan. Dan kan ik je gewoon nog meenemen naar familie-etentjes en zo.
Oud 22-03-2011, 17:10
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja, die zijn heel erg. Wat is die over de naaktcamping?
Er wordt in de jaren '30 een naaktcamping geopend in het dorp waar die dropman opgegroeid is, en dan lopen er opeens allemaal naakte toeristen door het dorp, en die gaan ook gewoon naakt boodschappen doen enzo. En dan zegt die moeder van die dropman: 'Kunnen ze er geen blaadje voor hangen? Dat is toch ook puur natuur!' en dan denkt zijn vader 'Hela, een dropje in de vorm van een blad, dat ga ik nu maken.'

Wie gelooft dat nou.
Oud 22-03-2011, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Er wordt in de jaren '30 een naaktcamping geopend in het dorp waar die dropman opgegroeid is, en dan lopen er opeens allemaal naakte toeristen door het dorp, en die gaan ook gewoon naakt boodschappen doen enzo. En dan zegt die moeder van die dropman: 'Kunnen ze er geen blaadje voor hangen? Dat is toch ook puur natuur!' en dan denkt zijn vader 'Hela, een dropje in de vorm van een blad, dat ga ik nu maken.'

Wie gelooft dat nou.
FFFFF
Oud 22-03-2011, 17:31
Rationeel
Rationeel is offline
para: 4,7 keer je bruto jaarsalaris (incl. vakantiegeld en/of vaste bonus) is nu de algemene richtlijn
Oud 22-03-2011, 17:33
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ooh, nou dat is wel te doen dan. Dan kan ik je gewoon nog meenemen naar familie-etentjes en zo.

en je kunt dan ruim 1.500.000 kg op mij plaatsen, zonder dat ik kapot ga!
Oud 22-03-2011, 17:44
Verwijderd
Waarom zijn jullie niet allemaal aan het sekschatten!
Oud 22-03-2011, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Waarom zijn jullie niet allemaal aan het sekschatten!
Omdat ik aan het "werk" ben
Oud 22-03-2011, 17:50
Verwijderd
Mijn berichten komen weer niet door geloof ik
Verwijderd
Citaat:
para: 4,7 keer je bruto jaarsalaris (incl. vakantiegeld en/of vaste bonus) is nu de algemene richtlijn
Was er niet ook iets met dat je een hogere hypotheek kon krijgen als je los daarvan ook nog geld inlegde?
Verwijderd
O ha Dobie. Wat vond je van Zappa?
Oud 22-03-2011, 17:51
Verwijderd
Ik approve deze titel
Oud 22-03-2011, 17:54
Verwijderd
die hitlergoudvis liet mij hardop laten lachen
Oud 22-03-2011, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Mja, wel een beetje eng, he, dat de propaganda van die tijd nog gewoon doorspeelt. Er zijn enorm veel mensen die nog steeds helemaal niet weten hoe het gegaan is, puur omdat men toen zoveel moeite heeft gedaan om het te verhullen. En met het reusachtige formaat van de Sovjet-Unie hoor je ook niet zo snel informatie uit de eerste hand. De leugens hebben zich vermengd met de waarheid en hoe meer tijd er verstrijkt, des te moeilijker is het om ze uit elkaar te houden.

Maar dat zou nu niet meer lukken, met het internet enzo Met die shizzle in Egypte kostte het me vijf minuten om een IRC-server te vinden waar allemaal Egyptenaren praktisch gezien live verslag deden van wat er bij hen in de buurt allemaal gebeurde.
Ja, heel eng.
Maar ik denk dat dat nu nog steeds zou kunnen. Sterker nog, het is nog steeds bezig, omdat het een zichzelf versterkend iets is. Denk aan de Georgië-oorlog. Ik zou eerlijk niet weten wie gelijk heeft, maar het beeld dat van die oorlog bestond op Russischtalig internet/onder Russen was best wel anders dan het westerse beeld. En het Georgische beeld zal vast weer anders zijn geweest. Dat kon in Georgië, in Tsjetsjenië, het is Amerika ook een paar keer gelukt. Het kan best, zolang je maar genoeg mensen hebt met een goed gevoel voor moederlandsliefde. En die zijn redelijk makkelijk te kweken. Een gemeenschappelijke vijand, een heleboel Mark Bernes-romantiek en eenzijdige informatie en je hebt al heel veel mensen die het hele internet volstoppen met RODINAAA11!11!!1!11!!!1111!!!1 en zo. Internet is net zo goed een platform voor propaganda als voor waarheid.

Citaat:

Wie gelooft dat nou.
Dat verzin je.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten