| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar de katheterisatie is gevaarlijker, echo heeft vrijwel geen bijwerkingen. Katheter kan bloedingen veroorzaken, bloedstolsels die een hart- of herseninfarct kunnen veroorzaken, afname van nierfunctie en "(zeer zelden) sterfte"
|
|
||
|
Citaat:
Klinkt zwaar klote. Sterkte ermee. De auto in met zusjes, even een ijsje halen. Liefde voor de lente!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat zouden ze vast niet doen als ze dachten dat het niet doen niet opwoog tegen de risico's van het wel doen. Het komt vast goed. <333 *platknuffelt* |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Dank dat je me gerust stelt @Rationeel: ![]() ![]()
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Niet ervoor, maar wel terwijl de Brinta in de magnetron staat, en dan denken ze de volgende keer dat ze Brinta in de winkel zien 'hee, Brinta!'. En dan doet hun onderbewuste iets met kinderen die Daan heten en fietsen of vliegeren of mannen die met wind tegen moeilijker hard kunnen fietsen, en dan kopen ze eerder Brinta.
|
|
|
|
|
ik heb even berekend dat als ik gecremeerd wordt en mijn as vervolgens in een goede verhouding in een betonkubus verwerkt wordt, een kubus met ribben van 150 mm zal volstaan. kleiner kan echt niet, want dan is de samenstelling kut en ik moet natuurlijk wel in topbeton (zeg C500 - C800) komen. dat ding weegt dan ongeveer 10 kilo, dus dan ben ik nog wel prima te tillen.
voeg 3 kg/m3 polipropyleenvezels toe en ik blijf ook nog heel bij een fikse brand! lorelei naamzoek
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|