Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2011, 14:03
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
inderdaad, anders kan je net zo goed de rest van je leven binnen blijven zitten.
Nee! Niet doen, dat deden die Australiërs een paar jaar geleden ook, en toen viel er ook opeens een meteoriet door het dak de woonkamer in! En in Japan zaten ze ook allemaal binnen.
Oud 16-05-2011, 15:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Well, damn. Moet ik TOCH nog boodschappen doen. En het is koud en nat buiten .

edit: En heb 4,5 week geleden werkstuk ingeleverd, en cijfer is er nog steeds niet . Groepsgenootje had week geleden gemaild en cijfers zouden uiterlijk vrijdag op nestor staan. Nou mooi niet dus. Bah.
Oud 16-05-2011, 16:19
Verwijderd
Nablijven.
Oud 16-05-2011, 19:31
Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Dat kan altijd en overal gebeuren door iedereen. Als er nou een golf van kamermeisjesaanranders zou zijn, maar dit is echt geen reden om het niet te doen.
Ja klopt ik ga het nog steeds doorzetten maar ik heb het nog niet verteld en ze zijn al zo ontzettend wantrouwend waar ik ook heen ga, dus het komt niet zo mooi uit.

Citaat:
inderdaad, anders kan je net zo goed de rest van je leven binnen blijven zitten.
Precies
Oud 16-05-2011, 21:12
Daboman
Daboman is offline
Ik speel het toernooi van mijn leven, blijkt dat er sprake geweest is van competitievervalsing door in ieder geval een van mijn belangrijkste concurrenten. Ik heb er wat van gezegd, zowel tegen de organisatiecommissie als de spelers waar het om ging, maar ik kan helaas niet meer doen dan dat. De organisatiecommissie stelde me in het gelijk maar kon ook niet meer dan dat. Frustrerend. Een schrale troost is dat ik vandaag wel won en daarmee allicht een plaatsje stijg. Als ik mijn laatste partij ook win kan ik promoveren naar de hoogste klasse waar ook 2 spelers met een meestertitel zitten en nog een ander op weg is naar zijn meestertitel. Het lijkt me erg gaaf om daar een officiele wedstrijd tegen te spelen dus de confrontatie met competitievervalsing was niet echt leuk.
Oud 16-05-2011, 22:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik speel het toernooi van mijn leven, blijkt dat er sprake geweest is van competitievervalsing door in ieder geval een van mijn belangrijkste concurrenten. Ik heb er wat van gezegd, zowel tegen de organisatiecommissie als de spelers waar het om ging, maar ik kan helaas niet meer doen dan dat. De organisatiecommissie stelde me in het gelijk maar kon ook niet meer dan dat. Frustrerend. Een schrale troost is dat ik vandaag wel won en daarmee allicht een plaatsje stijg. Als ik mijn laatste partij ook win kan ik promoveren naar de hoogste klasse waar ook 2 spelers met een meestertitel zitten en nog een ander op weg is naar zijn meestertitel. Het lijkt me erg gaaf om daar een officiele wedstrijd tegen te spelen dus de confrontatie met competitievervalsing was niet echt leuk.
Dat betekent dan toch een concurrent minder?

En hoe hebben ze competitievervalsd?
Oud 17-05-2011, 10:30
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Dat betekent dan toch een concurrent minder?

En hoe hebben ze competitievervalsd?
Ze hebben regelmatig gelijkspel afgesproken zonder te spelen, terwijl ik heb moeten knokken voor mijn punten. Daarnaast is het moeilijker om ze in te halen om zodoende te kunnen promoveren. Het lijkt me nou niet echt een eerlijke competitie als de een harder moet knokken voor de hoogste plaatsen dan de ander.
Oud 17-05-2011, 12:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ze hebben regelmatig gelijkspel afgesproken zonder te spelen, terwijl ik heb moeten knokken voor mijn punten. Daarnaast is het moeilijker om ze in te halen om zodoende te kunnen promoveren. Het lijkt me nou niet echt een eerlijke competitie als de een harder moet knokken voor de hoogste plaatsen dan de ander.
Als ze gelijkspel afspreken, dan scoren ze toch minder punten dan wanneer jij wint?
Oud 17-05-2011, 22:37
DAH
DAH is offline
"God hates fags"
Oud 17-05-2011, 23:45
TopDrop
TopDrop is offline
er wordt hier een heipaal de grond in geramd om kwart voor 1 's nachts
Oud 24-05-2011, 06:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Weer alleen slapen en ontbijten. ik mis mijn vriendje!

Citaat:
er wordt hier een heipaal de grond in geramd om kwart voor 1 's nachts
Is dit figuurlijk?
Oud 24-05-2011, 07:10
snoopy
snoopy is offline
Afgelopen nacht. Bwugh.
Oud 24-05-2011, 07:13
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Weer alleen slapen en ontbijten. ik mis mijn vriendje!

Is dit figuurlijk?
Als er ergens figuurlijk heipalen in worden geramd, dan niet in de grond lijkt me zo
Oud 24-05-2011, 07:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 24-05-2011, 12:08
snoopy
snoopy is offline
Heb uit frustratie een groot stuk chocola gegeten en nu ben ik misselijk
Oud 24-05-2011, 14:07
flyaway
flyaway is offline
De dakwerkers die iets met het dak van de buren doen Ze lopen al de hele dag elke drie minuten heen en weer en laten alles kraken en het is heel luid en heel vervelend
Oud 24-05-2011, 15:24
Verwijderd
Iedereen die zin heeft om zijn vingers te trainen, is welkom om voor me te duimen. Jkjfhkjfdjk.
Oud 24-05-2011, 16:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
NNnnngg morgen gesprek over eerste hoofdstuk scriptie en ik ben bang en over 3 weken moet ik het héle ding al afhebben *stress overload*
Oud 24-05-2011, 21:11
Verwijderd
Dat bijna niks van Arte+7 (soort van uitzendinggemist, maar dan voor de Frans-Duitse tv-zender Arte) vanuit Nederland te bekijken is. En sowieso de afscherming van dit soort diensten voor kijkers uit andere landen...
Oud 24-05-2011, 22:46
Missy
Missy is offline
Dat ik vakantie aan het houden ben.
Oud 25-05-2011, 06:08
Verwijderd
dat ik gister om half 12 savonds eens aan een verhaal voor engels moest maken, wat ik dalijk nog de helft moet af maken voor school
Oud 25-05-2011, 09:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat ik weer een pretparken-nachtmerrie had. Ik was iemand die nog leefde aan het villen en af en toe hielp hij zelf mee want ik had al zijn zenuwen erafgeschraapt dus hij voelde toch niets meer en hij vertelde hoe als je gevild bent alleen je 'doods-zenuw' overblijft en die loopt in je kaak. Dit speelde in de efteling (waar de attracties allemaal gebaseerd waren op sprookjes zoals The Ring en der Ring der Nebelungen en andere akeligheden). Fucking eng
Oud 25-05-2011, 19:17
Verwijderd
Ik ben net op de fiets aangereden. Ik steek mijn hand uit om naar links te gaan, maar ik zag niet dat iemand me aan het inhalen was. Hij rijdt tegen me aan, ik val op de grond en mijn fiets komt twee meter verder tot stilstand. De man die tegen me aanknalde vliegt van zijn fiets en komt heel hard op zijn hoofd en linkerschouder neer. De mensen om ons heen waren heel behulpzaam, en ik had alleen maar wat schaafwonden. De man had helaas een gebroken sleutelbeen en een hoofdwond.
Oud 25-05-2011, 19:19
Carn
Carn is offline
Sucks. Maar eigenlijk heb jij dus iemand aangereden
Oud 25-05-2011, 19:19
roos93
roos93 is offline
Mijn eigen gevoel.
Oud 25-05-2011, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Sucks. Maar eigenlijk heb jij dus iemand aangereden
Ik ben ook aangereden.
Oud 25-05-2011, 20:42
Fantôme
Fantôme is offline
mijn kat, die nog nooit 'los' buiten is geweest was ontsnapt en urenlang ontvindbaar

Maar gelukkig is ze weer terug onee, dat hoort dan weer in het waardeertopic he
Oud 27-05-2011, 14:21
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat bijna niks van Arte+7 (soort van uitzendinggemist, maar dan voor de Frans-Duitse tv-zender Arte) vanuit Nederland te bekijken is. En sowieso de afscherming van dit soort diensten voor kijkers uit andere landen...
uh, da's toch logisch? Zit allemaal belastinggeld in.
Oud 27-05-2011, 14:28
Verwijderd
Citaat:
uh, da's toch logisch? Zit allemaal belastinggeld in.
Nou, en? Die programma's moeten gewoon voor iedereen gelijkelijk beschikbaar zijn.

Laatst gewijzigd op 27-05-2011 om 14:55.
Oud 28-05-2011, 11:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn stiefmoeder komt vandaag terug! Ik ging er een beetje vanuit dat ik haar nooit meer zou zien
Maar nou komt ze morgen naar de familiebarbeque!
Oud 28-05-2011, 15:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Godsamme, er is ook altijd wat met van die klotesites als digid of studielink . Nu kan ik me ineens niet herinschrijven voor m'n opleiding en al die opties in het helpmenu kloppen niet. Stom ding.
Oud 28-05-2011, 16:43
Missy
Missy is offline
Het weer. Het is nu wel weer leuk geweest met dat herfstweer.
Oud 28-05-2011, 17:59
LW
LW is offline
Dat ik gisteren moest fietsen en ook nog eens over de akkers met tegen wind.
Oud 28-05-2011, 19:52
Verwijderd
Ik was lomp op de fiets en fietste zo rakelings langs een lantaarnpaal dat ik mijn hand stootte. Beetje vel weg, bloed en alles, maar nu, drie uur alter, begint het pas echt pijn te doen. Trekt een of ander naar krampje naar m'n pink.
Oud 28-05-2011, 22:57
Verwijderd
Windows, fabrieksinstallaties op de huidige hp-consumentenlaptops en de enorme hoeveelheid werk en gezeik die deze twee geven, zowel elk apart als gecombineerd.

Het is me weer volstrekt duidelijk waarom ik tegenwoordig een Mac heb; nog geen seconde spijt gehad van die aankoop. (Dit kan ik dan dus weer wel waarderen.)
Oud 28-05-2011, 23:28
Thomas.
Thomas. is offline
Deze topictitel doet me denken aan een paar oude humeurige mannetjes die alleen maar kunnen klagen

Wat dus niet zo is
Oud 29-05-2011, 14:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Windows, fabrieksinstallaties op de huidige hp-consumentenlaptops en de enorme hoeveelheid werk en gezeik die deze twee geven, zowel elk apart als gecombineerd.

Het is me weer volstrekt duidelijk waarom ik tegenwoordig een Mac heb; nog geen seconde spijt gehad van die aankoop. (Dit kan ik dan dus weer wel waarderen.)
Oh! Ik was eigenlijk van plan een hp te kopen, maar ik denk dat ik daar dan toch maar vanaf zie!

edit: oja en ik waardeer het ook niet zo dat ik de hele dag alleen in de UB zit, terwijl twee vriendinnen hadden beloofd met mij te komen studeren. En nu ben ik halfdood en eenzaam en heb een zere pols en rug van al dat typen

Laatst gewijzigd op 29-05-2011 om 14:23.
Oud 29-05-2011, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Oh! Ik was eigenlijk van plan een hp te kopen, maar ik denk dat ik daar dan toch maar vanaf zie!
Nou, zo'n ramp was het nu ook weer niet en ik denk dat het bij veel merken zo is. Alleen bij Dell, voor zover ik weet, worden er losse installatieschijven voor o.a. Windows bij meegeleverd en kun je dus gewoon een verse installatie doen zonder dat je daar extra spullen bij nodig hebt. Scheelt tijd en frustratie.

Het contrast met mijn Macje was alleen nogal groot, want daar is alles een stuk eleganter bij geregeld en ben je dus veel en veel minder tijd kwijt. Het was trouwens ook wel duidelijk welke van de beide machines van betere kwaliteit is... en dat was niet de hp.

Dus mocht je het geld voor een Mac bijeen kunnen schrapen: ik kan het je van harte aanbevelen.
Oud 29-05-2011, 14:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou... nee :'). Plus ik heb geen zin om constant alles te moeten converteren. Ik ben lui.
Oud 29-05-2011, 14:52
Verwijderd
Je hoeft niks te converteren hoor.

Maargoed dit begint een beetje ver offtopic te gaan...
Oud 29-05-2011, 14:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
True oke, wat ik ECHT niet waardeer is dat Beste Vriendin a. niet met mij op vakantie gaat, b. naar fucking Australië gaat en c. precies weg ik als ik ga vieren dat ik eindelijk eindelijk mijn bachelor heb. Wat heb je verdorie nou aan zo'n BFF *zanikt*
Oud 29-05-2011, 19:48
Verwijderd
Ik heb de keuken gesloopt door ertegenaan te lopen.
Oud 29-05-2011, 19:49
Verwijderd
De hele keuken? Dan ben je er ook wel goed hard tegenaan gelopen.
Oud 29-05-2011, 19:50
Verwijderd
Nee, niet de hele keuken. Eén kastje, maar die is er wel zo finaal afgelopen dat hij niet meer heel kan. En onze keuken bestaat niet meer, dus nu moeten mijn ouders echt een nieuwe kopen. En dat is mijn schuld.
Oud 30-05-2011, 02:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat ik altijd per se wil weten wat er is.
Oud 30-05-2011, 08:29
roos93
roos93 is offline
Dat ik tegenwoordig niet meer in slaap kan komen en eerst uren met mijn ipod in voor me uit moet liggen staren wil het eindelijk lukken..
Oud 30-05-2011, 09:00
Chevy
Chevy is offline
Dat ik WEER achter m'n eigen salaris aan moet gaan. Nog een maand en dan ben ik bij dit bedrijf gelukkig klaar
Oud 30-05-2011, 09:39
Martiño
Martiño is offline
Mijn ochtendprogramma op mn werk bestaat uit 6 onderzoeken van ongeveer 35 minuten, in totaal dus 3,5 uur, maar mijn schema heeft maar 3 uur ruimte 's ochtends. Handig.
Oud 30-05-2011, 10:44
Carn
Carn is offline
Ik zat gisteren in de trein met mensen die naar de Toppers gingen. Je mag niet stigmatiseren, maar wat een DOM VOLK. En dat heeft dan stemrecht
Oud 30-05-2011, 13:12
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik zat gisteren in de trein met mensen die naar de Toppers gingen. Je mag niet stigmatiseren, maar wat een DOM VOLK. En dat heeft dan stemrecht
Ik verwonder me altijd over het feit dat er ook jongere vrouwen (en mannen, en dan bedoel ik niet de meegesleepte partners) blij staan te dansen. Terwijl het 50+-muziek is.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten