Advertentie | |
|
![]() |
|
Well, damn. Moet ik TOCH nog boodschappen doen. En het is koud en nat buiten
![]() edit: En heb 4,5 week geleden werkstuk ingeleverd, en cijfer is er nog steeds niet ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik speel het toernooi van mijn leven, blijkt dat er sprake geweest is van competitievervalsing door in ieder geval een van mijn belangrijkste concurrenten. Ik heb er wat van gezegd, zowel tegen de organisatiecommissie als de spelers waar het om ging, maar ik kan helaas niet meer doen dan dat. De organisatiecommissie stelde me in het gelijk maar kon ook niet meer dan dat. Frustrerend. Een schrale troost is dat ik vandaag wel won en daarmee allicht een plaatsje stijg. Als ik mijn laatste partij ook win kan ik promoveren naar de hoogste klasse waar ook 2 spelers met een meestertitel zitten en nog een ander op weg is naar zijn meestertitel. Het lijkt me erg gaaf om daar een officiele wedstrijd tegen te spelen dus de confrontatie met competitievervalsing was niet echt leuk.
||
Citaat:
En hoe hebben ze competitievervalsd? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Dat ik weer een pretparken-nachtmerrie had. Ik was iemand die nog leefde aan het villen en af en toe hielp hij zelf mee want ik had al zijn zenuwen erafgeschraapt dus hij voelde toch niets meer en hij vertelde hoe als je gevild bent alleen je 'doods-zenuw' overblijft en die loopt in je kaak. Dit speelde in de efteling (waar de attracties allemaal gebaseerd waren op sprookjes zoals The Ring en der Ring der Nebelungen en andere akeligheden). Fucking eng
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben net op de fiets aangereden.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Godsamme, er is ook altijd wat met van die klotesites als digid of studielink
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Windows, fabrieksinstallaties op de huidige hp-consumentenlaptops en de enorme hoeveelheid werk en gezeik die deze twee geven, zowel elk apart als gecombineerd.
Het is me weer volstrekt duidelijk waarom ik tegenwoordig een Mac heb; nog geen seconde spijt gehad van die aankoop. (Dit kan ik dan dus weer wel waarderen.) |
![]() |
||
Citaat:
edit: oja en ik waardeer het ook niet zo dat ik de hele dag alleen in de UB zit, terwijl twee vriendinnen hadden beloofd met mij te komen studeren. En nu ben ik halfdood en eenzaam en heb een zere pols en rug van al dat typen ![]()
Laatst gewijzigd op 29-05-2011 om 14:23. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het contrast met mijn Macje was alleen nogal groot, want daar is alles een stuk eleganter bij geregeld en ben je dus veel en veel minder tijd kwijt. Het was trouwens ook wel duidelijk welke van de beide machines van betere kwaliteit is... en dat was niet de hp. ![]() Dus mocht je het geld voor een Mac bijeen kunnen schrapen: ik kan het je van harte aanbevelen. |
![]() |
|
True
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Werk, Geld & Recht |
Beurstopic Verwijderd | 118 | 26-03-2010 19:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Werk, Geld & Recht |
Leuk onderzoek! Volg je eurobiljetten in hun spoor. Ralf | 6 | 06-07-2004 12:13 |